Correct volgens specificaties en op tijd.

Makkelijk te vinden via de site en daarna snel, eenvoudig en volgens planning ontvangen.

Bestelling is een week geleden verzonden, maar nog niet binnen.

Bestelling een week geleden verzonden, maar nog niet binnen. Melding gemaakt via mail naar helpdesk. Maar die reageren niet. Na ruim een week dus nog steeds geen product, geen contact en onduidelijkheid.

prima contact

prima en open contact met medewerker

Top service!!!

Vrijwel direct nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd het naar mij opgezonden. Kreeg het echter niet in de bus. Na een paar dagen telefonisch contact opgenomen met de mededeling dat mijn bestelling niet was aangekomen. Bleek een verkeerd huisnummer te hebben opgegeven. Helemaal mijn fout dus. Geen enkel probleem. Er werd direct een nieuwe bestelling verzonden. Nu naar het juiste adres. Kosten? Nul!! Super service!!!!! Een dag later had ik het al in de bus. Omdat ik nóg een oplader nodig had, uiteraard weer bij “Opladers.nl” besteld en dag later had ik het ook weer in de bus. TOP SERVICE!!!!!!!

Heb een oplader voor een scheerapparaat besteld en kreeg een oplader voor een keukenmachine. Uiteindelijk netjes opgelost via de mail en de juiste oplader binnen een dag geleverd, verkeerd geleverde product hoefde ik ook niet retour te sturen wat mij wel wat moeite bespaarde. Tevreden over het juiste product en de klantenservice.

Fantastische service en snelle levering

Een defect, ontstaan tijdens vervoer werd meteen opgelost, binnen een dag verholpen. TOp!

Klopt wat er gezegd is

Het was er snel en precies wat ik besteld had

Ik hen hem 1 week gebruikt en nu doet hij het niet meer,hoe kan dst

Snelle levering en werkt perfect

Duidelijke informatie en snelle levering

Snelle levering!

Snelle en goede levering

Laadt snel en goed op.

Snelle service en goede laders

Top! Snelle levering en goede laders

Super awesome!

Too bad that I don't need many chargers, those guys are rair case of 100% satisfying online shopping experience, even when you ask to do some extra work. I don't write reviews if the job is done - I only do it if it's done better than it was promissed. Thanks :)

Vriendelijk,ook als je het retour stuurt

Een oplader besteld, maar De Fiets was , Dus De oplader teruggestuurd.

Snel geleverd en een goede afhandeling.

Service is goed helaas paste de oplader niet Dus terug gestuurd helaas.

geen klachten snelle levering

juiste oplader

Door een duidelijke zoekfunctie, direct de juiste oplader kunnen vinden!

Na een verkeerde levering direct een nieuwe gestuurd.

Snel en efficient

verkeerd product en zelf retourkosten betalen

helaas had ik de verkeerde stekker ontvangen, retour gestuurd omdat ik dacht dat ze geen andere hadden moest ik ook nog eens 8 euro verzendkosten betalen om het retour te sturen.

Beste Stephanie, Uiteraard hoeft u nooit zelf de retourkosten te betalen voor een verkeerd geleverd product, wij verzoeken u wel even contact op te nemen met de klantenservice zodat wij kunnen nagaan wat er precies mis is gegaan en ervoor te zorgen dat u het juiste product alsnog ontvangt.

Levertijd veel te lang

Ondanks erg veel mailtjes over op voorraad was de levertijd bijna een week vind dit toch erg lang voor morgen geleverd

Beste Dennis, Bedankt voor uw review. Bestellingen die voor 18.00 gedaan worden verzenden wij altijd nog dezelfde dag van maandag t/m vrijdag. Helaas zijn wij daarna net zoals u afhankelijk van PostNL om de levering te waarborgen, normaliter worden onze pakketen gewoon netjes de volgende dag bezorgd.

Oplaader is niet aangekomen, geen reactie van klantenservice

Oplaader is niet aangekomen, geen reactie van klantenservice

Beste Eric, Vervelend dat uw oplader niet is aangekomen, wij hebben u hier dan ook meerdere keren over gemaild helaas zonder reactie. Wij horen graag van u zodat we dit voor u kunnen oplossen!

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!