Megagoede service

Al meerdere malen producten besteld bij opladers en sta iedere keer opnieuw te kijken van de megagoede service die ze verlenen!

Fijne klantenservice

Fijne ervaring met de klantenservice.

Top bedrijf

Wat een topbedrijf zelden zo’n goede service meegemaakt!

Goede opladers!

Ik had een Samsung oplader nodig. Nu wist ik niet exact welke oplader ik moest nemen omdat de kabels in de afgelopen jaren zijn veranderd/zijn vernieuwd. Uiteindelijk heb ik via de website informatie opgezocht over welke kabel ik moet hebben. Op de website staat duidelijke informatie over diverse kabels en daarbij staat geschreven welk mobiel geschikt is voor welke kabel. Na het bestellen was de kabel binnen een dag thuis! Too bedrijf en website dus!

GEWELDIG!

Ik zocht een oplader voor mijn fiets en na overal online zoeken naar de geschikte oplader gezocht te hebben, kwam ik op opladers.nl terecht. Meteen besteld en de volgende dag in huis! Top service en kwaliteit!

Beste goedkope en originele opladers

Het bedrijf levert snel en goedkoop (originele) opladers. De opladers zijn vaak bij een andere aanbieder duurder. Daarnaast is mijn mail snel beantwoord. Zo had ik een vraag of de oplader ook past in een buitenlandse stopcontact. De klantenservice medewerker heeft mij hierbij erg goed geholpen! Mocht je een goede oplader willen, die snel bezorgd is, dan raad ik het aan om het hier te bestellen. De klantenservice denkt goed mee!

Snelle levering van mijn boombox oplader

Oplader nergens te koop

De oplader voor mijn Bose speaker was nergens te koop, hier gelukkig wel

Slecht.

De afgesproken levertijd wordt niet nagekomen (door oplader.nl te laat aangeleverd bij postnl, dus een keer niet de schuld van de bezorgers) en de kwaliteit is vergelijkbaar met aliexpress. Al met al een dikke onvoldoende en zal hier niet nogmaals bestellen. Edit: na 2de contact de score iets omhoog aangepast vanwege de aangeboden oplossing. Al met al veranderd dat de ervaring weinig, Ik raad het nog steeds af.

Communicatie kan beter

Tel. moeilijk bereikbaar.

Zeer slecht luisteren niet naar hun klanten

Ik heb een bestelling gedaan wat ik niet heb ontvangen ik ze foto’s gestuurd dat de chauffeur in de straat was maar dat ik het pakket niet heb ontvangen heb de foto’s met tijd en datum naar hun gestuurd ik heb zelf de koerier gesproken en hij zei ook dat hun het niet had afgeleverd bij min hij vond het ook vreemd ze wouden een pakket nogmaals sturen maar omdat ik weg ga zei ik liever niet dan moest ik de hele onderzoek afwachten ik vroeg ze nog een niet verklaring in te vullen naar opeens was de onderzoek afgerond en zeggen ze dat de scan aangeeft dat het is afgeleverd wat niet te bewijzen is omdat hij hij al in de straat is dus ik vind dit niet netjes of je axepteert een nieuwe zending anders zeggen ze het is afgeleverd de koerier van post nl weet toch wat hij bij mij heeft afgeleverd ik vind dit niet netjes dit was de eerste keer dat ik besteld had ik raad niemand aan om bij deze mensen te bestellen ze bestelen je gewoon je hebt geen pakket maar moet wel betalen kijk uit niet bestelen

Namaak Samsung oplader verkocht als origineel

Heb een 'Originele Samsung 65W Power Adapter - Trio' gekocht, maar tot 2x toe namaak oplader gekregen. Vandaag in Samsung Store geweest en kreeg daar inderdaad de bevestiging dat ik complete troep heb gekregen. Niks geen snelladen, laat staan ultra-snelladen. Het enige positieve is dat ik m'n geld heb teruggekregen...

Oplaadkabeltje voor mijn sport watch besteld

Oplaadkabeltje voor mijn sport watch besteld omdat ik het kabeltje kwijt was. De volgende dag netjes geleverd. Prettige bijkomstigheid is dat de kabel langer is dan het originele kabeltje.

Namaak samsung lader

Heb een 'Originele Samsung 65W Power Adapter - Trio' besteld. Toen ik het doosje opende kreeg ik al het gevoel dat er iets niet klopte. Alhoewel het samsung logo aanwezig is, is dit product overduidelijk namaak. Ik heb zelf iets te veel originele samsung laders liggen om het verschil niet te kunnen zien. Ook is het zogenaamde 'fast charge' loge volledig mis. hier staat in de plaats 'Super fast charging for all your electronic devices'. Het voelt zeer licht, hol en 'plastiekerig' aan en bij het gebruik van de 65W laadpoort merkte ik dat mijn gsm/tablet/laptop begonnen te ontladen. Totaal niet tevreden dus...

Geleverd binnen 1 dag en goede kwaliteit

Geleverd binnen 1 dag en goede kwaliteit. Kortom uitstekend.

Hele fijne service. Snel ook.

Ze stuurden gelijk een nieuw oplaadkabeltje op, toen de eerste niet paste, niet compatible was met mijn Turbo-oplaadstekker (Motorola, G6).

Snelle levering, goede kwaliteit

Originele oplader, helemaal blij mee!

Snel gevonden op de overzichtelijke website en snel geleverd

Helemaal goed

Super kabeltje van JBL

Nog nooit zo'n kwalitatief perfect oplaad kabeltje gehad!

"Next day delivery" failed

Next day delivery failed, in fact they only shipped the charger after I asked them for a tracking number after 2 days, and by the time the charger finally arrived I had already bought from another place. They refused to cover return cost for me sending the charger back (even though they did not live up to the promised next day delivery) and I am still waiting for a refund of the order.

Slechte communicatie

Door mijn eigen fout een verkeerde accu besteld. Deze op eigen kosten retour gestuurd volgens procedure, en aangegeven dat deze omgeruild kon worden voor de juiste accu (onder vermelding van de accu met type nummer die ik nodig had). Krijg ik een lader opgestuurd :-( Gemaild waarbij ik het probleem heb voorgelegd. Komt er heel snel een melding op mijn bericht, maar daarna blijft het stil. Telefonisch niet te bereiken tussen 10:00 - 13:30 uur. Daarna krijg je een bandje: Wij zijn van ma tot vrijdag bereikbaar tussen 10:00 en 13:30 uur

Super snelle levering

Goede prijs en product

Snelle levering en goede prijs

Product perfect zoals omschreven en geleverd zoals beloofd!

Snelle levering tegen concurrerende prijs.

Helemaal Top!

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!