Laden reviews...
Laden reviews...
5 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Over het geheel genomen zijn de beoordelingen positief, met de nadruk op betrouwbare levering en behulpzame klantenservice. Verschillende klanten prijzen snelle reacties en vriendelijk personeel, wat bijdraagt aan een soepele winkelervaring. Een recensie meldt een verkeerd product en geen compensatie, wat wijst op ruimte voor verbetering bij de afhandeling van problemen. De meeste feedback wekt vertrouwen in de dienst en de interacties blijven over het algemeen positief.
Levering en ervaring klantenservice zijn prima
Beveelt aan
16 October 2025
Bern
Nuth
Zocht een oplader voor mijn stok oude nokia. Hier was deze oplader snel leverbaar.
Beveelt aan
14 October 2025
Lobke
Lopik
Ik bestelde via Amazon een fietslader Gazelle Impulse 42V 4A. In de plaats werd een Chinees alternatief opgestuurd die maar 3A kan laden. Bij het op de hoogte brengen van de klantendienst hiervan, werd ik afgewimpeld dat dit dezelfde lader zou zijn. Later werd de fout toch toegegeven, maar er werd geen tegemoetkoming voorzien (lader was een stuk minder duur volgens internet). Spijtig, de eerste en de laatste keer dat ik iets besteld heb via jullie!
Beveelt niet aan
7 October 2025
Katia
Gent
Onlangs besteld, helaas niet het juiste product. Ze hadden het wel goed verzonden. Na snel contact met de klantenservice kon ik alsnog het juiste product ontvangen. Dank voor de snelle afhandeling en fijne ervaring met de klantenservice!
Beveelt aan
10 August 2025
Cheiron
Schoorl
Fijne ervaring met de klantenservice.
Beveelt aan
15 July 2025
Christiaan
Nibbixwoud
Top communicatie en service. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Beveelt aan
6 June 2025
Bart
Leiden
Oplaadkabeltje snel in huis
Beveelt aan
30 April 2025
Christiaan smits
Nibbixwoud
Snel geleverd, goede kwaliteit Samsung oplader. Blij mee.
Beveelt aan
21 April 2025
Evert
Castricum
Bestelling perfect verlopen. Bezorging ook top:
Beveelt aan
8 April 2025
Mevr A
Assen
Snelle levering, volgende keer bestel ik hier weer
Beveelt aan
9 March 2025
Christiaan Beukens
Nibbixwoud
De oplader van mijn hometrainer was nergens leverbaar. Hier wel, en snel geleverd.
Beveelt aan
7 March 2025
Niek
Geldermalsen
Ik wenste een originele Nintendo switch oplaad stekker, en daar adverteren ze mee, onder de prijs van een 'Nintendo dealer', en ik kon het verwachten natuurlijk. Ik ontving een simpele micro USB oplaadstekker, en die werkt niet op een Nintendo device. bedankt, lekkere service
Beveelt niet aan
5 March 2025
freek
Deventer
Snelle levering, mijn step kan weer opladen.
Beveelt aan
17 February 2025
Sjoerd
Eindhoven
Nooit iets op bestellen ze sturen eerst en vooral de verkeerde lader op en daarna vragen ze nog 2 x 5 euro op de koop toe en sturen ze niks meer op dus heb je eigenlijk ver 2 keer je lader betaald en niks ontvangen nooit bestel ik hier nog iets bende dieven.
Beveelt niet aan
21 October 2024
Michael Devinck
Oostende
Al meerdere malen producten besteld bij opladers en sta iedere keer opnieuw te kijken van de megagoede service die ze verlenen!
Beveelt aan
4 March 2024
Christiaan
Nibbixwoud
Fijne ervaring met de klantenservice.
Beveelt aan
14 February 2024
Evert
Bennekom
Wat een topbedrijf zelden zo’n goede service meegemaakt!
Beveelt aan
5 February 2024
Ry
Nijmegen
Ik had een Samsung oplader nodig. Nu wist ik niet exact welke oplader ik moest nemen omdat de kabels in de afgelopen jaren zijn veranderd/zijn vernieuwd. Uiteindelijk heb ik via de website informatie opgezocht over welke kabel ik moet hebben. Op de website staat duidelijke informatie over diverse kabels en daarbij staat geschreven welk mobiel geschikt is voor welke kabel. Na het bestellen was de kabel binnen een dag thuis! Too bedrijf en website dus!
Beveelt aan
7 January 2024
Jayjay
Grave
Ik zocht een oplader voor mijn fiets en na overal online zoeken naar de geschikte oplader gezocht te hebben, kwam ik op opladers.nl terecht. Meteen besteld en de volgende dag in huis! Top service en kwaliteit!
Beveelt aan
7 January 2024
Ian
Nijmegen
Het bedrijf levert snel en goedkoop (originele) opladers. De opladers zijn vaak bij een andere aanbieder duurder. Daarnaast is mijn mail snel beantwoord. Zo had ik een vraag of de oplader ook past in een buitenlandse stopcontact. De klantenservice medewerker heeft mij hierbij erg goed geholpen! Mocht je een goede oplader willen, die snel bezorgd is, dan raad ik het aan om het hier te bestellen. De klantenservice denkt goed mee!
Beveelt aan
5 January 2024
Jay
Eindhoven
Snelle levering van mijn boombox oplader
Beveelt aan
5 December 2023
Rob
Made
De oplader voor mijn Bose speaker was nergens te koop, hier gelukkig wel
Beveelt aan
14 November 2023
Sander offelen
Gouda
De afgesproken levertijd wordt niet nagekomen (door oplader.nl te laat aangeleverd bij postnl, dus een keer niet de schuld van de bezorgers) en de kwaliteit is vergelijkbaar met aliexpress. Al met al een dikke onvoldoende en zal hier niet nogmaals bestellen. Edit: na 2de contact de score iets omhoog aangepast vanwege de aangeboden oplossing. Al met al veranderd dat de ervaring weinig, Ik raad het nog steeds af.
Beveelt niet aan
31 October 2023
R.
Den Haag
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Tel. moeilijk bereikbaar.
Beveelt niet aan
24 July 2023
Pp
Nijmegen
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik heb een bestelling gedaan wat ik niet heb ontvangen ik ze foto’s gestuurd dat de chauffeur in de straat was maar dat ik het pakket niet heb ontvangen heb de foto’s met tijd en datum naar hun gestuurd ik heb zelf de koerier gesproken en hij zei ook dat hun het niet had afgeleverd bij min hij vond het ook vreemd ze wouden een pakket nogmaals sturen maar omdat ik weg ga zei ik liever niet dan moest ik de hele onderzoek afwachten ik vroeg ze nog een niet verklaring in te vullen naar opeens was de onderzoek afgerond en zeggen ze dat de scan aangeeft dat het is afgeleverd wat niet te bewijzen is omdat hij hij al in de straat is dus ik vind dit niet netjes of je axepteert een nieuwe zending anders zeggen ze het is afgeleverd de koerier van post nl weet toch wat hij bij mij heeft afgeleverd ik vind dit niet netjes dit was de eerste keer dat ik besteld had ik raad niemand aan om bij deze mensen te bestellen ze bestelen je gewoon je hebt geen pakket maar moet wel betalen kijk uit niet bestelen
Beveelt niet aan
5 July 2023
Sihsm
Amsterdam
Ruysdaelbaan 3a
5642 JJ Eindhoven
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops