Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd. Was een klein akkefietje met de oplader, kan gebeuren. Is direct en in 1x goed afgehandeld. Prima service. Aanrader.

Juiste product, snel geleverd.

Ik heb een oplader besteld voor mijn elektrische tandenborstel, en die werd als beloofd de volgende dag geleverd, functioneert goed.

Mijn Harman Kardon Go Play+ Ging niet meer aan en lade ook niet meer op. Nieuwe lader aangeschaft en hiermee was het probleem opgelost.

Super!!!!!!

Had een oplader besteld volgende dag al in huis. Helaas de verkeerde. Contact gehad foto’s van de step gestuurd en kreeg heel snel antwoord en kon zo de juiste oplader bestellen. Super service.

Zeer snelle levering

Ben zeer tevreden. Het product voldoet aan de verwachting. Bovendien heel snel geleverd. Prima!!

Vlotte levering

Originele oplader MacBook Pro gaf na 10 jaar service ineens de geest. Originele lader bestelt en de volgende dag in huis. Prima service dus van Oplader.nl

Snelle service en goed verpakt

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering en het artikel was zeer goed verpakt.

Prima binnen een dag een levering volgens afspraak

Sneller geleverd dan geadverteerd, en tevens een echt merken onderdeel. Van het betreffende merk (Braun) moet ik nog steeds info krijgen waar ik het onderdeel zou kunnen bestellen!

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goeie service .

Top !!!

Eindelijk een originele oplader voor mijn Poco X3 NFC gevonden :) moeilijk te vinden of de goeie, en via deze site zonder echt lang te zoeken de goeie :)

TOPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Echt een TOP bedrijf,snelle levering ,klantvriendelijk en niet te vergeten Super mooi prijs,Toppie.

Snelle levering!

Samsung Snoer lader van 3 meter bestelt. Begin van de avond bestelt en de volgende dag geleverd.

Gewoon perfect!

Super service, heel snel geleverd, kabel werkt perfect! Heel tevreden!

Gewoon geweldig

Ik kan niks anders zeggen dan dat mijn ervaring met opladers.nl gewoon uitmuntend. Netjes afgehandeld mensen, petje af. Daar kunnen anderen heel wat van leren.

prima lader en andere accessoires tegen gunstige prijs

Lader en accessoires goed ontvangen, prima verpakt

uitstekende klantenservice

Onderdeel besteld ( beste prijs), bleek niet het probleem te zijn, dus niet nodig, geretourneerd en onmiddellijk retour factuur.

Makkelijke website, juiste oplaadstekkers vlot gevonden, 2 dagen later in huis. Goed product, dus aanrader

Snel geholpen en exacte product gestuurd

Ik heb mijn e step model gezegd wat ik moest kopen, ze hebben heel snel gereageerd en exacte oplader gestuurd. Ook goede service!

Goede informatie, snelle levering, goed product.

Prima verpakt en snel geleverd

zeer tevreden!

zeer vlotte afhandeling , goed product , en een hele goede prijs. ik moest een oplader voor de JBL Extreme hebben , bij de Mediamarkt vroegen ze 70 euro, bij Opladers.nl 27.90, tel uit je winst!!

prima opladers

Originele samsung opladers werden snel en goed verzonden, ze doen het goed.

Nice!

Ik heb een oplader voor mijn e-bike gekocht! Mooi compact, past door de brievenbus! Niet duur, doet wat het moet doen! Aanrader! Mvg, Evert

Snelle bezorging Perfect producten

Snelle bezorging en goede producten

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!