Prima geregeld, duidelijke website en idd op tijd verzonden

Gewoon goed en snel! Komt belofte na door idd de volgende dag te leveren.

Snel geleverd goed product

Alles prima!

Prima product, snel verzonden !

Telefonisch goed geholpen, op eind van de dag, en volgende dag in huis. Wat gaaf en snel. Prima bedrijf.

Prima geregeld snel bezorgd

top

Gewoon heel goed

Go Solid!

Twee opladers besteld voor de elektrische fiets van GO SOLID! Prima kwaliteit en een degelijke prijs. Snel en keurig op tijd geleverd.

Eerste ervaring meteen uiterst positief

Goede prijsstelling. Levering volgende dag. In een keer goed. Top.

Vlot verzonden, super service

In eerste instantie niet verzonden zoals omschreven, maar ik kreeg direct een antwoord en de tweede lader werd nagezonden. Super service dus, snel en vriendelijk. Ik raad opladers.nl absoluut aan!

Snelle levering en goede kwaliteit

De bestelling was correct niks op aan te merken

Super service en heel snel geleverd

Via mail contact gevraagd welke lader ik nodig had van een bepaalde electrische step. Antwoord kwam snel met een link naar de desbetreffende lader. Helemaal top

Goed product en goede service.

Duidelijke productomschrijving op de website. Snel verzonden en goed verpakt. Top service.

Foutloos verlopen

Alles prima

Snel de juiste oplader in huis!

Altijd een gok om zoiets als een acculader voor een e-bike via internet te kopen, maar door de duidelijke foto's en specificaties op jullie website heb ik helemaal de goede besteld. Top!

Goeie vervangend type oplader. Met een zeer mooie prijs. Tevens snel geleverd. Top

Voor het eerst dat ik een oplader heb besteld via opladers.nl Besteden ging prima en de betaling ook Maar de aflevering liet opzicht wachten dat heeft even geduurd. ik denk dat het afleveren sneller kan.

Oplader na 6 maanden kapot

Ik heb 6 maanden geleden een oplader (adapter) gekocht voor mijn elektrische step. Deze laadt sinds gisterenavond niet meer op. Ik heb alle mogelijkheden geprobeerd zonder geluk. Zeer jammer.

Goede vlotte service

Na twee keer de verkeerde lader besteld te hebben, hebben zij mij super goed geholpen aan een goede lader.

lader voldoet prima

Snelle en goede service

Goede uitleg en snel geleverd

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs. Artikel makkelijk te vinden en communicatie netjes geregeld.

Snel de juiste lader voor een goede prijs

Lader van step kwijt. Zoeken. Niet vinden. Stom. Naar opladers.nl. lader bestellen. Step opladen. Blij.

Ik kreeg heel snel een reactie op mijn 2 mails, over extra info, dat is erg fijn!!!

Ik had extra info nodig over de oplader. Ook had ik een vraag omdat het bestellen niet meteen lukte. Het is zo vervelend als je dan geen contact krijgt. Kunnen communiceren is heel belangrijk voor een goede service.

goede ervaring met opladers

Order plaatsing, verwerking en levering waren zoals aangegeven door opladers.

geweldig

dit is mijn eerste keer ,dat ik wat bij u besteld heb. ik zal als ik wat nodig heb , kijk ik eerst op jullie side als hij bij jullie ook te koop is . groetje van een te vrienden klant .

Kanaaldijk-Noord 111 5642 JA Eindhoven

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!