Een heel goed bruikbare oplader

Ik vind de oplader heel goed bruikbaar, alleen zou ik graag een langere kabel erbij hebben. Een kabel van 3 meter bijvoorbeeld.

Super goede service

Helaas paste de door mij bestelde oplader niet op het apparaat. De medewerkers hebben mij vervolgens snel en goed geholpen. Ik kreeg een retour sticker en kon de oplader gratis terug sturen. Fijne service!

Op en top in orde

Snelle en correcte levering. Werkt goed

Vandaag besteld, de volgende dag in huis. Heel fijn.

Correcte afwikkeling

Overzichtelijke site, degelijke producten en daar betaal je voor.

Snel gevonden wat ik zocht in een ruim assortiment. Bestellen en afrekenen verloopt soepel. Meerdere verzend opties mogelijk. Ik heb gekozen voor brievenbuspakketje met track & trace dan is het de volgende dag ook in huis. Extra kosten €3 Ik vind de producten wel aan de prijzige kant.

Snelle levering goede afhandeling

Snel geleverd en werkt naar behoren.

Prima product, alleen jammergenoeg niet orgineel en de prijs was nou niet echt heel schappelijk.

Aan de telefoon goed geholpen. Uiteindelijk een accu besteld. Na het ontvangen getest en werkte niet helaas. Heen gebeld uitgelegd een retourlabel ontvangen. Prima service.

Product naar tevredenheid en snelle levering!

Ondanks dat 1 van de kabels kapot was bij aankomst, maar werd gelijk geregeld, de nieuwe werkt wel prima, hartelijk dank, ik beveel jullie van harte aan

Snelle en goede service!

Snelle en goede service in tijden van lange wachttijden

snelle levering, juiste product, goede product specificaties op website. niks op aan te merken fijne winkel om te bestellen

Snel en netjes geleverd

Snelle en nette levering

Goed alleen ik denk dat het aan de post nl lag ik kreeg mij pakket met een stuken doos dat is het engste

snel

Snelle levering.

Snelle levering, goed product

Duidelijke site. Snelle levering, goed product

Snel geleverd en goede kwaliteit

Makkelijk in gebruik

Juiste oplader voor een mooie prijs

Juiste oplader zo gevonden voor een mooie prijs en super snel geleverd!

Zeersnel gelevert

En werk de dymo printer weer perfect

Snel bezorgd makkelijk om te bestellen apparaat werkt goed

Vlotte levering

Het vinden van de juiste oplader was eenvoudig. Het bestellen ook. De levering was vlot.

Snelle levering en goed verpakt

Mijn bestelling was snel binnen. Ik kreeg een email van moment van verzenden. Goed verpakt binnen gekomen

Goed snelle levering

Snel geleverd, goedkoop , goede kwaliteit

Perfect gegaan

Dikke 10

Uitstekend product en netje,s op tijd geleverd.

prima product voor een goede prijs en mooi op tijd afgeleverd.

Kanaaldijk-Noord 111

5642 JA Eindhoven

Over Happy on Web

Bij ons bent u op het juiste adres als u op zoek bent naar opladers, batterij, screenprotectors, powerbanks, knoopcelbatterijen, SD kaarten voor uw telefoon of tablet. Wij hebben een breed assortiment van bijna alle merken!