Perfect bedrijf, goede zaken gedaan met Tido.

Mijn motor ingeruild voor een nieuw exemplaar. Nog nooit bij Bruggeman geweest, maar ik kreeg het warme gevoel alsof ik er al jaren kom. Meteen koffie en interesse voor de klant. Tido en Eric zijn fijne mensen. Ga zo door. Voor een winterbeurt wordt je motor opgehaald en weer netjes thuisgebracht kost een paar centen maar dan heb je ook wat. Gr, Martin Huisman

wat een prutsers!!

Lang verhaal met een bike die daar is aangekocht. in garantie paar keer terug met klachten die ze negeren maar volgens mij en twee merk dealers niet te negeren zijn.

Onrealistisch bod op inruil motor

Ik heb al heel wat motoren gekocht en bij verschillende motorzaken. Maar wat ze bij Bruggeman motoren bieden op inruil dat is echt belachelijk. Mij zal je daar nooit meer zien jammer dat er nog zulke motorzaken bestaan.

Vertrouwd

Motor gekocht bij Bruggeman motoren , verkoper Tido … aangenaam zaken gedaan , en wat hij afspreekt doet hij ook … kortom tot dusver erg tevreden….

Zeer, maar dan echt zeer slecht (als het kon zou het zonder ster zijn)!

4 juni 2021 € 21.099,00 (wel een aardig bedrag waarvoor je dan ook een goede service verwacht) neergeteld voor een prachtige motor. Er moesten nog een paar onderdelen geleverd worden, waaronder het passagierszitje. Vandaag (13 juli 2021 - meer dan een maand later!), eindelijk het zitje gekregen, maar dan nog steeds zonder bijhorende noodzakelijke schroeven (die ik nu dus zelf moet gaan bestellen). Vanaf het begin werd het probleem met de oude klant (van wie de motor was) naar mij toe geschoven (ik moest maar wachten dat hij het e.a.a. terugbrengt en het gebeurde maar niet…). Reageert niet op mail, telefonisch niet bereikbaar. Kom je naar de winkel is hij plotseling weg… Totaal onprofessioneel. Een ware teleurstelling. Nooit meer! Voor € 21.099,00 moet je zelf 2 schroefjes bestellen. Het is triest. Bravo voor de eigenaar van de zaak, wat een zak!

Fijne zaak , en betrouwbaar

inmiddels mn 2 de nieuwe motor gekocht bij Erik Aardige man altijd in voor een praatje en denkt met je mee Goede service, geen absurde prijzen

Leuke deal en goed geholpen!

Kort geleden een mooie Suzuki motor gekocht bij Bruggeman Motoren, waar ik uitstekend en leuk geholpen ben door Eric.

Top service en makkelijk contact!

Ik heb een hele fijne ervaring gehad bij Bruggeman met mijn v strom 650. Alles was snel geregeld en de mensen waren hartstikke vriendelijk! Ga vanaf nu alleen nog maar hier naartoe voor mijn beurten.

geweldige motorzaak die oplossingsgericht met je meedenkt.

Ik ben in het bezit van een Kawasaki zrx 1200r uit 2003 heb deze motor particulier gekocht maar kwam er al gauw achter dat de motor olie lekte firma Bruggeman gebeld uitgelegd van hoe of wat ze kwamen de motor ophalen en zijn gaan repareren. Ze kwamen toch wel wat knoeiwerk tegen met de oliebypassleiding ze zijn in goed overleg met mij aan de slag gegaan zodat ik nu weer een olie lekvrije motor heb dankzij het vakbekwame en meedenkende personeel bij Bruggeman motoren.

Wederom fantastisch geholpen bij Bruggeman Motoren

Al jaren lang kom ik bij Bruggeman Motoren, voor de meest uiteenlopende zaken. Motorkleding, hulp bij het vizier van mijn helm, informatie over motoren. Ik word altijd goed geholpen, Bruggeman staat altijd voor mij klaar, dank!

betrouwbaar en uitstekende service

ben al 30 jaar een zeer tevreden klant, nieuw en gebruikt, onderhoud, service, outfit, bakkie koffie en praatje, alles goed en fijn.

Nieuwe Kawasaki Z650

De eerste motorfiets kochten we in 1993 bij Eric Bruggeman, waarna er in de jaren opvolgend nog enkele naar tevredenheid werden aangeschaft. 27 jaar later waren we opnieuw op zoek naar een nieuwe motorfiets en uiteraard gingen we daarvoor ook weer naar Eric. Hoewel we elkaar een flink aantal jaren niet meer hadden gezien was het een prettig weerzien en voelde het al snel weer vertrouwd. We hadden onze zinnen gezet op de nieuwe Kawasaki Z650, modeljaar 2020 en daarbij wilden we de Honda CB-1 uit 1989 inruilen. Eric nam alle tijd om ons te informeren en adviseren, dit alles in een rustige ontspannen sfeer. Al snel waren we eruit en de gloednieuwer Z650 werd binnen enkele dagen afgeleverd, alles keurig volgens de gemaakte afspraken. Eric enorm bedankt en tot snel!

Ongedwongen, vriendelijk en ze nemen echt de tijd voor je

Ik ben naar Bruggeman gegaan, omdat zij een ruim aanbod motoren hebben staan. Hierdoor kon ik eerst goed zien of de motor van mijn voorkeur wel echt degene was die ik wilde en nog eventueel andere modellen proberen. Daarnaast had ik nog motorkleding en een helm nodig. Ik heb diverse soorten kleding gepast, zelfs op de motor gaan zitten om te voelen of het nog steeds goed aan voelt. Mijn ervaringen zijn hier erg goed. Ongedwongen, vriendelijk en ze nemen echt de tijd voor je. Ik ben met een goed gevoel binnengekomen en ook weggegaan! En uiteraard zal ik hier nog vaker terugkomen.

aardig en netjes

leuke motor gekocht altijd aardig

Vriendelijk, snel en oprecht

Vriendelijk, snel en oprecht

Verbijstering

Al de beloftes van de firma Bruggeman , de garantieperiode waar ze mee dwepen , beurt bij aflevering, de professionele werkplaats, de klantenservice , je kunt het zo gek niet opnoemen of mijn ervaring hiermee is alleen maar negatief. Ook 2 gesprekken met de verkoper heeft niet tot enige oplossing geleid. Dus heb ik zelf binnen de garantieperiode verschillende reparaties voor mijn rekening genomen zoals afstellen van de motor, nieuwe ketting, nieuwe olie + filter (zou bij aflevering gedaan worden) en voorremrevisie ( !!!!!!!!). Kortom nooit meer naar Bruggeman motoren

Beste Jan, Wat vervelend dat de ervaring met Bruggeman Motoren zo negatief is geweest, dat terwijl we wel leuk en goed contact hebben gehad over de motorfiets. Voor wat betreft een oplossing, garantie van 6 maanden hebben we gegeven op de motorfiets. Echter is het dan wel noodzakelijk om problemen bij ons te melden, binnen deze 6 maanden, en niet zelf de reparaties gaan (laten) uitvoeren bij derden. Wij hebben niet de kans gekregen om dingen op te lossen / te repareren. Graag bij een volgende aankoop de verkopende partij de problemen melden voordat het gerepareerd wordt door iemand anders, dan kan de verkopende partij hier nog een rol in spelen. Ik wens je toch veel plezier en veilige kilometers met de Hayabusa! Mvg, Bruggeman Motoren

Uitstekende voorlichting en service!

Vanmorgen met mijn zoon de KTM 125 Duke opgehaald bij jullie. De terugrit naar Heerhugowaard was een feest voor mijn zoon. De motor rijdt heerlijk! Ik wil jullie bedanken voor de goede service bij verkoop en aflevering en het bekijken/uitvoeren naar de verlagingsmogelijkheden.

goede service, goed behandeld

goede service, goed behandeld

slechter dan verwacht

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

heeft veel voor hun klaten over en weten snel te schakkelen. Ik had een oliefilter nodig voor een Triumph, welke zij helaas niet hadden liggen. Toen ik aangaf dat er flink wat haast bij was is de verkoper voor mij gaan bellen met een Triumph dealer in de buurt. Ik werd al vrij snel terug gebeld met de mededeling dat ik gebeld werd zodra het filter binnen was ( dezelfde dag nog)

K&N preformance filters op voorraad nemen.