Snel, zonder morren en effectief

Een ingewikkelde boeking (voor mij) die niet helemaal vlekkeloos verliep, heel snel en vriendelijk opgelost waardoor ik én iets geleerd heb over boekhouden en mijn eigen accountant ook helemaal tevreden kon maken, kortom, top-service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede service. Bij een ingewikkelde issue werd ik niet afgescheept met een makkelijk antwoord maar werd er veel moeite gedaan om de issue te achterhalen en daarna uit te leggen zodat het opgelost kon worden. Zeer goed!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijk, kwalitatief hoog en betaalbaar online administratie programma welke mij enorm geholpen heeft mijn administratie op orde te houden. Erg blij met programma en bijbehorende service.

Het bewaren van gegevens en het downloaden van deze gegevens na opzegging mag wat mij betreft wat ruimer gezet worden dan 30 dagen. Dit omdat reden van opzegging van de administratie complex zou kunnen zijn zoals overnames, faillissementen etc. Overigens is het positieve van dit bedrijf dat als je zoiets zou communiceren er serieus naar je geluisterd wordt en er vaak iets aan gedaan wordt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gemak van de app en de klantenservice zijn van uitzonderlijk niveau!

Geen, het doet precies wat je zou willen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijk en gemakkelijk in het gebruik (voor een zeer schappelijke prijs). Vragen worden door de klantenservice snel opgepakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het is een uitzonderlijke situatie, maar bij een dubbele aankoop van 2 boekhoudprogramma's heb ik Ficsus benaderd met de vraag of ik me nog kon ontbinden van het betaalde contract. Zij waren extreen schappelijk en daarom wil ik, ook al ken ik het programma is mij nog niet, laten weten dat het met de klantenservice is het in ieder geval dik in orde. Vandaar dat ik toch even een reactie achter laat. Super!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijk en makkelijk programma met een vlotte en meedenkende klantenservice. De punten waar ik tegenaan loop vanwege afwijkende type administraties worden netjes en met handige tips verholpen.

Tot nog toe gebruik ik de boekhoud- en factureerprogramma's met veel plezier. Wel zou ik de layout van de eigen templates nog wat meer aanpasbaar willen hebben, maar misschien ligt dat aan mijn eigen beperkte creativiteit in hoe ik dingen kan aanpassen....

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

makkelijk in gebruik, stuur alle aangiften zelf naar de belastingduenst echt het geld waard!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle klantenservice echt niet verwacht voor dit geld

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle respons en adequate oplossingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantenservice reageert snel en accuraat. Mijn hartelijke dank.

Voor het bedrijf niet, wel zou ik het heel handig vinden wanneer er een kleine module voor het debiteurenbeheer aan toegevoegd kan worden, waarin de acties kunnen worden genoteerd wanneer er een herinnering is verstuurd of een telefoontje wordt/is gepleegd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Eenvoudige lay-out

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede klantenservice. Er wordt echt veel moeite gedaan om een probleem op te lossen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed en snel programma gesteund door een deskundige achterban!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer tevreden! Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Je krijgt er een hoop service voor terug!

N.v.t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk programma en supergoede service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en makkelijk programma

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantenservice reageert ook 's nachts en in weekend, echt bizar voor dat geld. Eenvoudig programma en personeel denkt mee met je situatie. Ben een leek maar heb toch het gevoel dat ik alle controle heb en precies weet wat ik doe.

App mag wat mij betreft wat uitgebreider. Staat op de planning begreep ik.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een verademing na mijn vorige pakket. Daarnaast bijna 20 euro per maand goedkoper! Makkelijk kind kan de was doen.

Nee, echt top!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede klantenservice, vlotte afhandeling van de meldingen

meer bijlagen kunnen versturen bij een factuur vanuit het programma

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ficsus biedt een service die exact past bij de financieel administratieve behoefte van een ZZP er. De online software is overzichtelijk, intuitief en betrouwbaar. Tot nu toe geen down-time ervaren. De klantenservice is goed bereikbaar via email en beantwoordt altijd zeer adekwaat binnen een uur. Al met al een prima service voor de gevraagde prijs.

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Perfecte klantenservice - Communicatief sterk - Personeel weet waar zij het over hebben

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en makkelijk boekhoudprogramma. Uitstekende klantenservice. Eenvoudig je BTW-aangifte indienen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik vind FicsBook een ongelooflijk simpel en handig boekhoudpakket. Zeker voor iemand die helemaal geen verstand heeft van boekhouden. prijs / kwaliteit verhouding is prima. ook de klantenservice verdient een pluim. Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Over Ficsus.nl

Filter op Taal