Met stip de snelste leverancier van promotie-artikelen. Snelle levering, goede communicatie, GiftKing doet gewoon echt z’n best voor je!

Prima, niets te klagen!!

Goede contacten, duidelijke communicatie, snelle afhandeling!

Prima kwaliteit, perfecte service en een zéér snelle levering!

De bedrijfskleding (Jassen, polo's en truien) van Metselwerk Oost prachtig bedrukt met logo's. De ervaren mensen van GiftKing denken goed mee. Wij bevelen GiftKing zeker aan!

Wat goed om te horen Marcel! Dankjewel!

kerstpakketten

Giftking heeft voor ons op tijd en netjes de kerstpakketten geregeld. Robert kwam zelfs 2x persoonlijk langs om alles nogmaals door te nemen om te kijken of alles klopt.

Kwaliteitscontrole én een tevreden klant hebben wij in inderdaad in een hoog vaandel staan! Graag gedaan!

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Dankjewel Arnoud!

Werken mee aan een oplossing als iets niet op voorraad is en je het toch snel nodig hebt.

We bieden inderdaad graag een alternatief om toch tijdig te kunnen leveren, goed om te horen!

Goede clubkleding, goed meegedacht

Voor mijn sportclub was nieuwe clubkleding nodig. De mensen van GiftKing waren behulpzaam bij keuze van kleding (stelden een goed alternatief voor toen de oorspronkelijke keuze niet leverbaar bleek) en bewerkten op eigen initiatief het geleverde logo om het door ons geleverde ontwerp daarvan te verbeteren. Resultaat: mooie, duurzame t-shirts, vlot geproduceerd en geleverd, tevreden clubleden.

Graag gedaan Don, fijn dat jullie zo tevreden zijn en graag tot een volgende keer!

Een team wat meedenkt

De bestelling die ik geplaatst had is keurig en correct afgehandeld. Ik draag mijn shirts alle dagen en de bedrukking blijft goed zitten dank daar voor. Ik kom dan ook graag terug.

Super om te horen, heel graag tot een volgende keer!

Prima maatwerk, snelle levering!

Goed advies voor een mooi eindejaarsgeschenk voor mijn klanten. GiftKing heeft snel en goed geleverd, de afspraken worden nagekomen en suggesties voor verzendingen waren perfect!

Fijn dat je zo tevreden bent!

Goede communicatie en super snelle levering! Veel complimenten ontvangen over het eindresultaat.

Super! Fijn te horen dat je zoveel complimenten krijgt!

Super service!

Een spoedbestelling kunnen plaatsen; fijn contact gehad en producten op tijd binnen, een woord; Top!

Fijn om te horen en heel graag gedaan!

Denkt met je mee.

Snelle service en een goed mail contact Pizza team Pizza Drive Sneek

Pluspunten

De pennen zien er uitstekened uit! Heldere print en snelle service. Bedankt voor de levering

Geen

Pluspunten

Topkwaliteit, eerlijke prijs, goede en heldere communicatie

Over GiftKing

GiftKing heeft een uniek concept! Wij zijn niet alleen gespecialiseerd in de levering van promotieartikelen, maar wij verzorgen ook zélf de bedrukking. Daardoor leveren wij razendsnel en voordelig jouw bedrukte relatiegeschenken. Daar zijn wij uniek in. GiftKing: royaal in promotiemateriaal!