Goede kwaliteit, mooi afgewerkt en niet duur!

Hopelijk gaat hij een tijdje mee...

Product was na paar dagen al kapot

1 keer vallen, vanaf de bank, dus niet echt enorme val, en het telefoonhoesje was al kapot

Waanzinnig slechte service

Ik heb hier een tijd geleden een horloge besteld voor mijn vaders verjaardag. Het horloge werd kapot geleverd. Na meerdere pogingen om met ze in contact te komen kreeg ik na drie mailtjes het antwoord dat ze een nieuw exemplaar op zouden sturen. Dit hebben ze nu, anderhalve maand later, nog steeds niet gedaan. Ze negeren mijn mails, verwijderen mijn recensies en gedragen zich bizar onprofessioneel en onvriendelijk. Ik baal echt heel erg van deze ervaring en houd er echt een heel naar gevoel aan over. Hoe kan je zo omgaan met je klanten?

Beste Lynn, Vervelend om te horen dat er geen antwoord is gekomen op jouw e-mails en dat er geen vervangend exemplaar is verzonden. Ik heb het even voor je uitgezocht en ik heb je hier maandag 7 oktober over gebeld en over gemaild, maar helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. We hebben het defect geleverde horloge nog steeds niet terug ontvangen. Dat is de reden waarom je het nieuwe horloge nog niet van ons hebt mogen ontvangen. Bij deze dus nogmaals het verzoek om het defecte horloge terug te sturen naar het aangegeven adres. Bij ontvangst zullen wij het nieuwe horloge versturen. ^ Sander / Team Woodiful

Ik word blij van iets wat mooi en met aandacht gemaakt is

Ik had dit telefoonhoesje 2 jaar geleden gekocht. Nu exact dezelfde gekocht, omdat ik dit gewoon het mooiste vind. Ik heb er veel pasjes in gebruikt, maar daar gaat het wel Kapot van, dat doe ik dus niet meer. Het wordt geleverd in een mooie en doeltreffende verpakking. Geen grote doos met een hoop lucht, gewoon een plat pakje in een bubbeltjesenvelop door je brievenbus.

Uitstekend!

Snelle en goede service. Mooi hoesje!

Al meerdere telefoonhoesjes besteld. Iedere keer zeer tevreden: ruime keus, snelle verzending, mooie en duurzame hoesjes

Mooi hoesje, snel geleverd

Duidelijke website, veel keuze in verschillende produkten, makkelijk besteld en afgerekend en de volgende dag in huis.

drie dagen later in de bus dan was gezegd, verkeerde kleur

Helaas kwam het pakje (door de brievenbus) pas drie dagen later dan was gezegd, waardoor ik me afvroeg of ik het uberhaupt nog zou krijgen, ook was de kleur van het hoesje een andere dan ik besteld had.

Hoi Els, Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat het pakje te laat is geleverd en de verkeerde kleur is verstuurd. Ik zie dat het pakketje dezelfde dag op de post is gegaan, dus helaas ligt de vertraging bij PostNL. Voor wat betreft de kleur van het hoesje, zou je willen mailen naar info@woodiful.com met een foto van het ontvangen hoesje? Dan zullen we je daarna even de juiste kleur sturen. ^ Sander - Team Woodiful

Snel geleverd en goede website

Ik woon in België en dat wil nog wel eens problemen geven voor een snelle levering.Niets is minder waar,binnen 24 uur had ik mijn pakketje geleverd gekregen

Zeer tevreden, snelle levering goede kwaliteit

Recent voor de tweede keer besteld bij Woodiful. Uit mijn eerste ervaring wist ik dat de levering snel en efficiënt was. Over de kwaliteit van de producten was ik in het verleden al erg tevreden. Ook deze keer weer snel geleverd en mooi kwaliteitsvol product toegestuurd gekregen. Top!

perfect

snelle levering, mooi assortiment

Had het verkeerde hoesje besteld. Retour gestuurd, binnen een week had ik mijn geld terug. Heel acceptabel!

Snelle levering en mooi hoesje

Hoesje is echt heel mooi! Alleen jammer dat hij niet heel goed meer sluit als je er een pasje in hebt zitten (dat lijkt me niet helemaal de bedoeling?).

Besteld, betaald, geleverd

Makkelijke website, duidelijke productomschrijving, snel besteld & betaald; volgende dag geleverd. top!

Erg fijn hoesje

Ik ben erg blij met het hoesje. Het sluit goed aan op het scherm en er kan nog steeds een beschermplaatje over. Ik heb het idee dat het hoesje erg stevig is en daarnaast is hij ook gewoon mooi. Een aanrader!

Super goede kwaliteit

Ik heb al eerder een hoesje voor de iPhone 5s gehad en wederom nu een hoesje voor de iPhone 8 en ik ben zeer tevreden. Ik vind het ten eerste een heel mooi hoesje. En ten tweede is de kwaliteit heel goed!

Goede en snelle service

Houten vlinderstrik gekocht. Product is goed en mooi. Gaaf design en tevreden over keuze, snelheid en product

Hele mooie kwaliteit !

Laatst voor de familie allemaal een houten iPhone hoesje gekocht. Eerdere ervaringen waren al prima en voor meerdere modellen een prachtig en zeer beschermend houten hoes met rubberen rand. Topproduct. Oh ja van minder belang; verzending. Maar deze is ook prima. Al boeit het mij niet of het dag eerder of later binnenvalt. t komt toch wel.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Super goede communicatie. Ik kreeg keurig een snel antwoord op een voorraad vraag voor mijn bestelling. Daarna bestelling geplaatst en snel geleverd. Top geregeld allemaal. Sinds enkele dagen in het bezit van een hoesje voor mijn iPhone. Qua duurzaamheid kan ik dus nog geen uitsluitsel geven. Maar eerste indruk helemaal goed

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Het hoesje is inderdaad dezelfde kleur als op de site. Het past ook goed om de mobiel heen.

Ik had het hoesje voor 17:00 uur op een doordeweekse dag besteld. Op de site staat ‘voor 17:00 besteld is morgen in huis’. Ik kreeg het hoesje echter 3 dagen later. Misschien is het handig om of de tekst weg te halen, of de tekst waar te maken.