Geweldige producten!

Het ziet er allemaal prachtig, goed verzorgd en doordacht uit!

Precies waar ik op hoopte.

Mooi en veilig design! Kies een achtergrond van een bos op je telefoon en je tellie is helemaal slick. Heb er zelfs een houten draadloze charger/wekker bijgekocht.

Goede kwaliteit, mooi assortiment

Mooie zonnebril geleverd in een handig en mooi bamboedoosje. Spijtig dat er een foutje was gebeurd bij de verzending, maar dit werd op een correcte en attente manier opgelost.

Goede kwaliteit en gaat nauwelijks kapot!

Ik heb voor de iPhone 7 een lange tijd zo’n hoesje gehad! Een tophoesje! Het enige wat ze zouden kunnen verbeteren is het logo zwart maken op de achterkant. Sommige mensen denken nu dat het een kapot stukje is.

Zeer snelle service en mooie producten

Wij kochten hier gsm covers voor onze smartphone en zijn allebei heel tevreden. De foto’s geven de kleuren heel goed weer. Het materiaal is stevig en past perfect rond de gsm. Bovendien hadden wij onze bestelling binnen de 3 werkdagen. Voor ons kan dat niet beter.

Prima service. Kortingscode werkte niet, mijn email hierover werd zeer snel beantwoord en hersteld

Prachtige brillen, bijzonder snel geleverd

Als je gaat voor duurzaam gemaakte brillen, dan moet je bij Woodiful zijn. Het zijn degelijke producten. Goed geprijsd voor de degelijkheid die je krijgt inclusief bamboe brillenkoker. Bovendien is de verzending gratis. Heb je een vraag, dan word je vriendelijk en correct te woord gestaan. Kortom je krijgt zeker waar voor je geld en is zeker aan te raden.

Alles einwandfrei!

Super Produkt, genau wie beschrieben und super schneller Versand!

Woodiful is zeker aan te raden

Heel mooi hoesje en snelle levering! Zeker aan te raden!

Mooi en zinvol product

Prachtige stijl, mooi afgewerkt, keurig op de hoogte gehouden en geleverd!!

Bestelling ontvangen,goed geregeld

Bestelling prima afgehandeld

25 november besteld en nu nog niet ontvangen

Teleurstellend

Vlotte verzending

Heel mooi horloge en lekker licht. Zeer mooie kleur ook. Is een cadeautje voor mijn schoonpapa en ik denk dat hij het geweldig zal vinden!

Mooi hoesje, afwerking was niet super wel opgelost

Ik vind hout met leer een mooie combi, eerste hoesje was beschadigd nieuw uit de doos, na een paar dagen een wel hele ontvangen, mooi product. Beter zou zijn het product voor verzending te checken zodat er geen beschadigde weggaan, scheelt verzenden en verkwisting. Communicatie moest even op gang komen. Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.

Niet best.

Ik heb 2 hoesjes besteld en er maar 1 gekregen, beide zijn wel betaald. En op mijn mail daarover wordt niet gereageerd.

Hoi Jelmer, Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je slechts 1 hoesje hebt geleverd en er vervolgens te laat door ons is gereageerd. Inmiddels heb je een reactie van ons ontvangen en het 2e hoesje ook toegestuurd gekregen. Je gaf aan dat dit niet de juiste kleur is dus daar hebben we het via de mail nog even over. ^ Sander / Team Woodiful

Goede kwaliteit, mooi afgewerkt en niet duur!

Hopelijk gaat hij een tijdje mee...

Product was na paar dagen al kapot

1 keer vallen, vanaf de bank, dus niet echt enorme val, en het telefoonhoesje was al kapot

Waanzinnig slechte service

Ik heb hier een tijd geleden een horloge besteld voor mijn vaders verjaardag. Het horloge werd kapot geleverd. Na meerdere pogingen om met ze in contact te komen kreeg ik na drie mailtjes het antwoord dat ze een nieuw exemplaar op zouden sturen. Dit hebben ze nu, anderhalve maand later, nog steeds niet gedaan. Ze negeren mijn mails, verwijderen mijn recensies en gedragen zich bizar onprofessioneel en onvriendelijk. Ik baal echt heel erg van deze ervaring en houd er echt een heel naar gevoel aan over. Hoe kan je zo omgaan met je klanten?

Beste Lynn, Vervelend om te horen dat er geen antwoord is gekomen op jouw e-mails en dat er geen vervangend exemplaar is verzonden. Ik heb het even voor je uitgezocht en ik heb je hier maandag 7 oktober over gebeld en over gemaild, maar helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. We hebben het defect geleverde horloge nog steeds niet terug ontvangen. Dat is de reden waarom je het nieuwe horloge nog niet van ons hebt mogen ontvangen. Bij deze dus nogmaals het verzoek om het defecte horloge terug te sturen naar het aangegeven adres. Bij ontvangst zullen wij het nieuwe horloge versturen. ^ Sander / Team Woodiful

Ik word blij van iets wat mooi en met aandacht gemaakt is

Ik had dit telefoonhoesje 2 jaar geleden gekocht. Nu exact dezelfde gekocht, omdat ik dit gewoon het mooiste vind. Ik heb er veel pasjes in gebruikt, maar daar gaat het wel Kapot van, dat doe ik dus niet meer. Het wordt geleverd in een mooie en doeltreffende verpakking. Geen grote doos met een hoop lucht, gewoon een plat pakje in een bubbeltjesenvelop door je brievenbus.

Uitstekend!

Snelle en goede service. Mooi hoesje!

Al meerdere telefoonhoesjes besteld. Iedere keer zeer tevreden: ruime keus, snelle verzending, mooie en duurzame hoesjes

Mooi hoesje, snel geleverd

Duidelijke website, veel keuze in verschillende produkten, makkelijk besteld en afgerekend en de volgende dag in huis.

drie dagen later in de bus dan was gezegd, verkeerde kleur

Helaas kwam het pakje (door de brievenbus) pas drie dagen later dan was gezegd, waardoor ik me afvroeg of ik het uberhaupt nog zou krijgen, ook was de kleur van het hoesje een andere dan ik besteld had.

Hoi Els, Bedankt voor je reactie. Vervelend om te horen dat het pakje te laat is geleverd en de verkeerde kleur is verstuurd. Ik zie dat het pakketje dezelfde dag op de post is gegaan, dus helaas ligt de vertraging bij PostNL. Voor wat betreft de kleur van het hoesje, zou je willen mailen naar [email protected] met een foto van het ontvangen hoesje? Dan zullen we je daarna even de juiste kleur sturen. ^ Sander - Team Woodiful

Snel geleverd en goede website

Ik woon in België en dat wil nog wel eens problemen geven voor een snelle levering.Niets is minder waar,binnen 24 uur had ik mijn pakketje geleverd gekregen

Zeer tevreden, snelle levering goede kwaliteit

Recent voor de tweede keer besteld bij Woodiful. Uit mijn eerste ervaring wist ik dat de levering snel en efficiënt was. Over de kwaliteit van de producten was ik in het verleden al erg tevreden. Ook deze keer weer snel geleverd en mooi kwaliteitsvol product toegestuurd gekregen. Top!