Snel gerepareerd

Enige minpunt vind ik dat er geen originele Apple batterij is geïnstalleerd

Snel, goed en netjes

Ondanks vooraf gezegd is dat door onderdelen gebrek, de reparatie van mijn s20 ultra, wat langer kon gaan duren, toch de telefoon met een week weer netjes gerepareerd en goed verpakt. Super goede samenwerking tussen Univé en Anyfix. Beide partijen goed tevreden over

uitmuntende service

Vlot bedrijf, zeer correct en heel goed geholpen telefonisch en reparatie ook snel uitgevoerd. Klasse!

Ongeloofelijk OUT OF THIS World!

Mijn zoon had zijn PC beschadigt en als je op Uni zit is elke minuut zonder PC een steek in je hart. Anyfix had het aparaat binnen 2 weken heen en terug nar Acer gestuurd gerepareerd en de kosten bij de verzekering gemeld. Hats off guys and girl

Een 10, een 10 en nog een 10 en nog eens een 10 en een 10 en oma een 10.

10 voor reperatie snelheid 10 voor goed informatie 10 voor bereikbaarheid 10 voor reactie snelheid 10 voor kwaliteit 10 voor verpakking en verzending 10 voor service 10 voor vriendelijkheid 10 voor terugkoppeling Dank jullie wel

Gewoon Fantastisch!

iPad 2019 defect, Contact via Univé.. opgestuurd naar Anyfix, al vrij snel duidelijk dat deze niet herstelbaar bleek te zijn. Afstandsverklaring getekend voor de iPad, en met ongeveer 1,5 week een fantastisch toestel terug gekregen. Dit is inmiddels de 2e keer dat wij gebruik hebben gemaakt van de diensten van Anyfix, 5 sterren is max. Maar 6 hadden ze ook gekregen! Top en bedankt maar weer!

Perfect afgehandeld

Via Univé werd de telefoon aangemeld voor reparatie. Helaas was deze niet meer te repareren. Vandaar dat ik een swap telefoon ontvangen heb die er echt perfect uitziet. Continu wordt je via mail op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Echt perfect afgehandeld allemaal. Bedankt!

Super service!

Alles is geregeld om mijn telefoon weer te repareren via Univé. Ik heb geen zorgen gehad over het herstel van mijn telefoon dit is heel erg prettig. Het scherm van mijn telefoon is keurig gerepareerd.

Goede communicatie, duidelijk, komen afspraken na

Kwaliteit en snel

Via mijn verzekering (Univé) de schade aan mijn telefoon opgegeven. Een gebarsten iPhone 11 Pro Max scherm. Aangegeven dat Univé voor mij een reparatiepartner mocht uitzoeken. Hierdoor kwam Anyfix in beeld. Werd na een ontvangen e-mail direct gebeld wanneer een ophaal moment ingepland kon worden. De telefoon na iets meer dan één week weer retour gekregen. Ben zeer tevreden over de kwaliteit en snelheid van afhandeling.

Makkelijk en snel geregeld

Duidelijke instructie via de mail over hoe mijn kapotte mobiel te versturen. De mail-communicatie was verder goed met een link om mijn mobiel te blijven volgen. Het scherm was snel gemaakt, want uiteindelijk ben ik mijn mobiel maar een week kwijt geweest. Via Univé is het in gang gezet. Ik heb helemaal niets gemerkt van de afhandeling van de verzekering. Ik ben zeer tevreden!

Excellent, easy service and helpful staff

Excellent, easy service and helpful staff

Uitstekende en vriendelijke service

Mijn telefoon via Unive aangemeld, en binnen no time kon ik mijn telefoon al opsturen. Het emailondersteuning verliep erg snel en super vriendelijk. Uiteindelijk mijn telefoon in 7 werkdagen gemaakt terug! Met een beschermlaag over mijn scherm erop. Ben heel tevreden!

Zeer goed gerepareerd!

Alles is goed gegaan van verzenden tot ontvangen. Duidelijke uitleg hoe je de telefoon moet inleveren. Veel verzend mogelijkheden, komen afspraken na. Ook vriendelijk aan de telefoon. Ze hebben mijn telefoon zeer goed gerepareerd zelfs het frame is hersteld wat ik niet had verwacht ik dacht dat ze door de schade alleen het scherm zouden repareren. Wat ik wel jammer vond is dat het wel 2 week geduurd heeft voor ik mijn telefoon terug kreeg. Verder een goede afhandeling en een tevreden klant

Top bedrijf!

Via de verzekering van unive is alles top geregeld! Kan geen min punten noemen! Ze reageren snel, reparatie behandeling ging snel!! Helemaal top!!

Snel en makkelijk

Wordt snel een afspraak gemaakt om op te halen en Wordt ook snel gerepareerd. Jammer dat het met het terug bezorgen zomaar in de brievenbus gestopt wordt. Daar is het wel te duur voor.

Prima gerepareerd

Redelijk snel gerepareerd, lag aan het onderdeel welke slecht leverbaar was.. Nieuwste firmware erop gezet, netjes verpakt bij verzenden.

Top reparatie centrum

Mijn ervaring met anyfix waren heel goed. Snelle handeling en wordt altijd op de hoogte gehouden wat er met het toestel gebeurd.

Op wat pech zaken na, prima

De reparatie is uitstekend uitgevoerd, maar op wat communicatie probleempjes na ben ik zeer netjes en correct geholpen. Daarom geen 10 of 5 sterren. Het tijdig op de hoogte stellen van bijzonderheden bij externe reparaties is een verbeterpunt. En het alleen excuses aanbieden voor vertraging zonder verdere uitleg wat en hoelang iets gaat duren was voor mij niet voldoende. Uiteindelijk is mijn toestel 3,5 week weggeweest. Oorzaken: vertraging in transport, vertraging in interne communicatie, vertraging in aanlevering onderdelen. Kortom een samenloop van omstandigheden. Maar daar heb ik wel steeds zelf om moeten vragen via het volg systeem van Anyfix, deze werkt overigens goed!

Super goede service en reparatie tijd

Zeer goed. Je wordt van alles op de hoogte gehouden En als je bij Univé zit worden de kosten recht streeks geregeld . Super snel de telefoon weer terug Ga zo door

Heel erg goed

Goeie communicatie, snelle afhandeling. Dik tevreden

Goed!

Snelle en goede service. Telefoon is weer top gemaakt!

In een woord vakmanschap

Ik heb mijn p30 lite new editie terug gekregen van jullie reparatie Maar dit is met vakmanschap uitgevoerd Zeker de moeite waard om terug te komen

Duidelijke communicatie

Goede ervaring snelle reparatie

Telefoon gerepareerd

1,5 week mijn telefoon kwijt, maar toen lag hij dus ook in de brievenbus. En inderdaad goed gemaakt, blij mee. Werkt weer goed!