Na reparatie missende onderdelen.

Ik heb de iPad van mn dochter via de Dordtse computer hal op de reeweg gebracht omdat hij het niet meer deed, kreeg te horen na een week dat hij Total loss was en na betalen van 29 euro hem weer op kon komen halen. Omdat iPad net iets ouder was dan 2 jaar toch maar naar Apple geweest en die zag na openen dat meerdere schroeven misten en er geen scherm van Apple meer inzat maar een imitatie. Weer terug naar de winkel gegaan op de reeweg die heeft weer naar anyfix gestuurd . Nu wel schroeven teruggeplaatst maar zeggen niets te weten van het scherm en word zo weer teruggeven. Monteurs dachten waarschijnlijk hij is Total löss dus word niet meer naar gekeken wij houden origineel Apple scherm. Het is zonde dat dch op de reeweg nu anyfix is geworden want dit was namenlijk vroeger WEL een eerlijke zaak met nette mensen !!!!

Super geregeld

Kapot schermpje van S10. Aangemeld en zeer snel weer terug ondanks de feestdagen.

Alles snel en perfect afgehandeld!

Perfect en snel gerepareerd!

Uitstekend bedrijf!!

Via Univé, iphone schade gemeld, direct gebeld door anyfix voor ophaaldate, een week later perfect gerepareerde telefoon terug, van begin tot eind kun je de status volgen , echt super!!!

Geweldig Opgelost

Binnen 7 werkdagen afgehandeld nieuwe toestel ontvangen. Bedankt voor snelle services.

Hele snelle ophaal- en terugbrengservice. Zaterdag mijn kapotte iPad meegegeven en ik had hem woensdag al weer in huis. Perfect gerepareerd en zeer zorgvuldig ingepakt. Ook het mailverkeer was supersnel en zorgvuldig. Echt toppers! En dat net voor de kerstdagen! Mijn complimenten!

Telefoon opgestuurd voor reparatie maar helaas was de telefoon niet meer te repareren , of we een afstandverklaring wilde tekenen dan kregen we een swapp telefoon nou fantastisch!!! We kregen gewoon een nieuwe telefoon , we werden echt van het begin tot het einde op de hoogte gehouden. De telefoon opgestuurd terug gekregen en wat zat die telefoon keurig en netjes in gepakt!!!

Quality repair and good service

Quality repair and good service

tablet en telefoon heen gedaan

tablet en een telefoon heen gesteurd alleen tablet terug waar de telefoon blijft en is is voor iedereen een raadsel

Perfecte reparatie

Telefoon moest opgestuurd worden door de verzekering naar Anyfix. Van ophalen tot retour perfect voor elkaar. je wordt tijdens het gehele proces goed op de hoogte gehouden. Helaas was het toestel (Iphone X) dusdanig beschadigd datdeze niet meer te repareren was. Er moest een afstandsverklaring ingevuld worden en er werd een Swapp toestel geleverd. Dit vergelijkbaar toestel was echt als nieuw en is thuis netjes afgeleverd. Wij zijn erg tevreden en bevelen Anyfix zeker aan. Tip controleer wel je reclame mailbox voor mail van Anyfix

Goed bereikbare zaak zowel per telefoon als per email

Een prima reparatiecentrum, vriendelijke mensen aan de telefoon en mijn iPhone 7 weer pico bello in orde.

Absoluut top

Telefoon lag na val van trappen in puin, nu weer als nieuw.

Ik heb mijn telefoon maandags opgestuurd. Hij zag er na mijn idee ernstig uit. Zaterdag heb ik hem al terug gekregen en ook nog helemaal als nieuw! Ik ben zeer tevreden over jullie. Ben er erg blij mee.

Resultaat prima, lange verwerkingstijd

Het resultaat van de reparatie was prima, hierover heb ik geen opmerkingen. Echter de tijd dat ik moest wachten tot ik mijn telefoon weer terug had was te lang. Ik had beter naar een reparatiewinkel kunnen gaan en de telefoon dezelfde/volgende dag terug kunnen hebben i.p.v. meer dan een week moeten wachten.

• Would you recommend us? No

Niet heel goed

Ik heb keurig een nieuw scherm gehad die netjes geplaatst is maar al vervolg krijg ik mijn telefoon terug met een kapotte vinger scan die het nog wel deed voor die weg ging lijkt me niet helemaal de bedoeling

Verzekeringsfraude met iPhone

Top service, directe en vlotte, duidelijke communicatie, maken waar wat ze beloven, vlotte en nette afhankelijk. Helemaal TOP! Zee aan te bevelen!

Nice phone repairs

Repairwork well done, within 1 week phone was sent back to my adress free of charge!

slecht

niet verder naar de telefoon gekeken dan alleen het scherm.de telefoon had brand schade en hierdoor aan de achterkant een warmte plek van z'n 3 cm.( deze is verder beperkt gebleven door het hoesje dat eromheen zat) mijn verzekering heeft jullie de opdracht gegeven de telefoon te repareren maar dit is dus niet hersteld.telefoon ander halve week kwijt geweest voor alleen een scherm. mail gestuurd met deze bevinding en telefoon in de kast gelegd.nu is het wachten op een reactie en dat deze alsnog gerepareerd gaat worden. tot nu toe dus een slechte ervaring.

• Would you recommend us? No

Mijn telefoon laten maken bij anyfix Supersnelle levering en snel gerepareerd. Ook makkelijk dat je je reparatie kan volgen ideaal. Ik raad zeker dit bedrijf aan. Top service

Uitstekende service, snelle reparatie

Uitstekende service. Reparatie snel uitgevoerd. Binnen 3 dagen opgestuurd en weer thuis. Super!

Goede service op reparatie telefoon

Telefoon ging naar Anyfix alleen voor beeldscherm reparatie. Na beoordeling van telefoon bleek de batterij ook niet meer geweldig te zijn. Ik werd hier speciaal voor gebeld of deze voor een kleine meerprijs ook vervangen moest worden. Dit heb ik gelijk mee laten vervangen, hij lag toch al open! Goede service!!

Hele fijne en snelle service

Fijne website waar je kan zien wat er met je telefoon gebeurd. Snelle service!

Uitstekende en snelle service

Duidelijke communicatie en zeer snel mijn gerepareerde telefoon retour.

Wat een verademing!

Onze inboedelverzekeraar Univé had ons kapotte Samsung GSM op 23 maart jl. voor reparatie bij Anyfix aangemeld. Dezelfde dag bevestigde Anyfix de melding en een dag later werd het toestel thuis opgehaald. Vandaag, 3 april is het toestel weer keurig gerepareerd en zeer solide verpakt bij ons afgeleverd. Binnen 14 dagen dus. Wat een ongelooflijk goede service. Anyfix heeft ons steeds op de hoogte van de voortgang van de reparatie gehouden. Top

Goede communicatie, snelle reparatie, prima service!

Heel klantvriendelijk, voeren reparaties goed en snel uit.