Top service en reparatie

Van af het ophalen de Reparatie en het terug brengen van mijn toestel is alles in 1 woord te noemen geweldig en geef Anyfix een cijfer 10 voor de service en de Reparatie

super

Door mijn verzekering daar naar toe gestuurd netjes op gehaald binnen 2 dagen weer terug super het gaat over een telefoon iphone. per email wordt je goed op de hoogte gehouden

samsung nieuw scherm keurig gerepareerd

samsung nieuw scherm keurig gedaan

Reparatie telefoon perfect

Schade gemeld bij de verzekering dag later al gebeld door Anyfix. Telefoon is opgehaald en binnen een week retour gestuurd. Reparatie is perfect uitgevoerd. Service is heel goed en echt een aanrader.

Erg goed geholpen

Ik werd goed geholpen door de mensen van Anyfix ze weten waar ze het overhebben en je wordt vriendelijk te woord gestaan per telefoon

Prima ervaring met dit bedrijf.

Door de verzekeringsmaatschappij doorgestuurd naar dit bedrijf. Tijdens het proces zijn we voortdurend op de hoogte gehouden betreffende de status. Toen het toestel niet te repareren bleek, kregen we een zg. swap toestel als vervanging. Deze hadden we, na een afstandsverklaring voor het oude toestel, zeer snel in huis. Prima ervaring dus..!

Good

The service for making the mobile phone was very good but not so fast

Snelle en goede service

Mijn telefoon is via de verzekering bij anyfix terecht gekomen. Hij werd opgehaald en exact een week later had ik hem alweer terug. Alleen het scherm was kapot maar ze hebben ook de randen vervangen, hij ziet er echt weer uit als nieuw! Ik ben erg tevreden over anyfix!!

Bedankt

Bedankt voor alles

goed en snel geholpen!

Prima service. Werd even overvallen door het telefoontje, was er niet op bedacht, maar dat ligt niet aan Anyfix, denk ik. Planning perfect, binnen een week had ik mijn gerepareerde mobiel terug.

Geweldig en goed service

Hier laat ik weten dat ik heel zeer tevreden ben met het reparatie en de service van mijn Galaxcy Samsung S-9. Met vriendelijke Groet H Luisman 4702 BP Roosendaal

Pluspunten

Vlotte afhandeling (via verzekering) van reparatie iPhone, ophalen en afleveren door DHL. Goede communicatie via tel en mail.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Mijn IPad Air met gebroken display had een zeer tegenvallende dagwaarde waardoor deze voor de verzekering niet reparabel werd verklaard. Dagwaarde viel iets lager uit dan de kosten van een nieuw display. Na kort overleg met Anyfix en mijn verzekeraar de IPad laten repareren voor een zeer kleine eigen bijdrage. Korte communicatielijnen, direct response per mail bij iedere stap. Ontvangst, reparatie status, overleg, afspraak prijs en duur van reparatie. iPad maandag ontvangen door Anyfix, donderdag gerepareerd retour ontvangen zoals afgesproken. Anyfix denkt mee, scheept je niet af met enkel de dagwaarde in geval van een verzekeringskwestie. Zeer content met de uitkomst. Vakkundig gerepareerd! Test rapport bijgeleverd. Klasse!!

Geen tips, keep up the God work!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Snel gerepareerd. Goed op de hoogte gehouden van de status. Netjes thuis opgehaald en terug gebracht.

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Afhalen bij huis ging makkelijk en snel. Afspraak was binnen een uur geregeld en het retour sturen ook. Duidelijke Track en Trace waardoor je het toestel niet mis kan lopen. Ook is mijn toestel goed gerepareerd en werkt hij weer als van ouds. Netjes de betaling met mijn verzekering afgehandeld, hier zelf geen gedoe van gehad.

Afhalen van het toestel kon alleen tussen 13:00 en 18:00. Dit is een vervelende tijd voor mensen die werken. Misschien een optie om het tijdsbestek breder te maken. Communicatie is matig. De info op de site is beperkt en je moet er zelf achter aan om meer informatie te krijgen. (Klantenservice reageert wel binnen 1 dag!) Reparatie van een Iphone 8 moet 3 weken duren. En uit de informatie die ik van de klantenservice kreeg bleek dat het toestel door Apple zelf gerepareerd wordt. (Waarom zou ik dan mijn toestel bij jullie laten repareren?) Tip: Verbeter de informatie naar de klant toe en zorg dat de duur van een reparatie minder lang duurt. (Dynafix 5 werk dagen)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Toen de communicatie eenmaal liep, was het probleem snel duidelijk en verholpen.

De communicatie kan beter. Ze communiceren alleen via de site zelf, 2 weken zitten wachten op een reparatie van mijn zoon zijn telefoon. Toen kwam ik erachter dat hij op de site kon inloggen om te zien hoe ver ze zijn. Na inloggen kwamen we er dus achter dat ze op een bericht van mijn zoon zaten te wachten. Dan hadden ze toch ook zelf even kunnen bellen of mailen, maar dat doen ze niet.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Tot nu toe nog geen enkele! Communicatie 0 vanuit hun, geen updates over reparaties, overal zelf achteraan moeten bellen, zelfs als ze aangeven ''u hoort morgen van ons'' komt er geen bericht, wacht al 3 weken op mijn toestel voor een simpele schermreparatie....

- Snelheid; 3 weken doen over een schermreparatie voor een iPhone 8? Hoe dan?! - Informeer klanten ZELF, wacht niet tot er een opmerking / klacht van de klant komt. - Maak toezeggingen waar!!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Perfecte, compleet en eerlijk reparatie!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed bedrijf (professioneel) een nieuw display op mijn telefoon gezet echt betrouwbaar bedrijf. Had mijn telefoon binnen 1 week terug en heel goed verpakt voor vervoer. Ik werd heel vriendelijk behandeld telefonisch kreeg iedere keer een bericht binnen voor de status van de reparatie een geweldig bedrijf.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goede en vertrouwde communicatie via telefoon en via mail. Daarnaast goed herstel van mijn toestel. En verder erg goede service

Er is een mailtje terecht gekomen in spam want niet fijn was

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen never nooit meer een telefoon reparatie daar . Verdienen een steen koude douche

• Afspraken nakomen

Beste Hindriks, Dank voor uw review. Ik zie dat uw reparatie 12 kalenderdagen heeft geduurd. Ons excuus hiervoor! Dit is langer dan u van ons mag verwachten, ook al lag de vertraging bij de transporteur, waar wij geen invloed op hebben. Tevens zien we dat de kwaliteit van de reparatie door u minimaal wordt gewaardeerd. Is de reparatie niet goed uitgevoerd of zijn er nog mankementen? Graag gaan we over uw review in gesprek. We zetten ons graag in om u alsnog tevreden te stellen. Zou u ons hierover kunnen bellen? Alvast bedankt. Anyfix.

Pluspunten

Snel handelen Meedenken met de klant

Portaal iets beter inrichten zodat statussen nog beter en sneller uitgelezen kunnen worden

Reeweg-oost 3-7 3312 CK Dordrecht