Nette snelle levering

Goed product, tevens in de aanbieding bij 2 broeken..

In één woord: TOP!

In de webshop op een dinsdag in de SALE een waanzinnige jas gekocht en ik kon hem de volgende ochtend al ophalen in de vestiging bij mij in Druten! Supergave Donkervoort jas. Erg blij mee.

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Rene! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Oke

Bedankt voor je beoordeling Henk! Mocht je nog feedback hebben om je ervaring te optimaliseren horen wij dat graag via [email protected]. Graag tot een volgende aankoop!

Veilig bestellen en toch in winkel ophalen

Duidelijk en goed geregeld en ook de mogelijkheid om het aan de OFM winkel in je regio te laten bezorgen.

Dankjewel voor de beoordeling Chris, wat fijn om te horen dat je tevreden bent!

Prima geregeld

Bestelling ging snel op makkelijke website. Verzending is ook prima verlopen en was goed verpakt.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Richard! We zien je graag snel weer terug in één van onze winkels of online!

Fijne trui

Fijne trui. Goede maatvoering. Snel geleverd.

Hartelijk dank voor je beoordeling Jan!

Zeer slechte ervaring

Ik heb drie truien besteld en betaald. Een van de truien bleek toch niet leverbaar. Daarna ontving ik ook nog een witte trui terwijl ik een blauwe trui had besteld.

Beste Michel, wat enorm vervelend dat je dit is overkomen! We werken allemaal hard om dit te voorkomen, maar helaas kan dit toch nog wel eens voor komen. Hiervoor willen wij je onze welgemeende excuses aanbieden. Uiteraard hoef je ook geen retourkosten te betalen voor dit artikel.

Fijne zaak met mooie kleding voor mannen

Via de webshop besteld en binnen no time geleverd. Ik haal het altijd zelf even op in de winkel, vaak voor het opdoen van ideeën. De maathulp op de website zorgt voor perfect passende kleding.

Bedankt voor je leuke beoordeling Ton. Extra leuk dat je het ook nog is in de winkel op komt halen. Zo zie je soms net weer iets leuks!

Verkeerde levering / maat

Riem besteld met lengte 105 cm Doodsimpel wordt een riem geleverd van 120 cm. Hoe moeilijk kan het zijn? Weer terug sturen etc. . Meteen klaar met dit soort shops.

Hartelijk bedankt voor je review. Onze oprechte excuses dat we je een verkeerde maat hebben toegestuurd. Ik zou je willen vragen om het verkeerd geleverde artikel naar ons terug te sturen en op het retourformulier aan te geven dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. We gaan proberen om het juiste artikel alsnog naar je te versturen, wanneer het artikel niet meer voorradig is ontvang je het bedrag terug op je rekening. Wanneer je geen bericht van ons ontvangt, betekent dit dat we je retourzending aan het verwerken zijn. Wanneer wij verdere vragen hebben, zullen we contact met je opnemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

Mooie site, en super afgeleverd. Top!!!

Super afgeleverd.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Arthur! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Snel verstuurd

Mijn bestelling was snel verwerkt en 2 dagen later had ik mijn pakketje netjes verpakt binnen.

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen, Gijs! Veel plezier van je aankoop gewenst!

Bedankt voor het prachtige cijfer Alberto!

Snel bestellen en goed product en pasvorm

De maattabel met lichaamsmaten leveren juiste pasvorm.

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Peter! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Duidelijk snel

Prima service in de zaak in veldhoven

Wat een mooie review, bedankt Will! Leuk dat je tevreden bent over de service in Veldhoven!

Snelle service, bedankt!

Bedankt voor het prachtige cijfer! Tot snel!

Mooie polo's van pme snelle levering ,maar ook only for men in Doesburg zeer mooie winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Bedankt voor de mooie beoordeling, Berry! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over OFM.!

Goed en snel

Goede prijzen en super snelle levering. Op zondag besteld en maandag in huis.

Bedankt voor de vijf sterren. Hier doen we het voor. Graag tot de volgende keer!

Mijn ervaring met jullie webshop is goed.

Mijn ervaring met jullie webshop is goed, maar de maat van de broek klopte tot mijn verbazing niet. Ik draag al meer dan 5 jaar broeken van Mason's en heb steeds een maat 50. Makkelijk dus, ook om online te bestellen. Maar nu ontvang ik deze broek en deze blijkt een stuk te groot te zijn... Ik begrijp dit niet goed. Mijn echtgenote wees me erop dat dit vermoedelijk een ander model is binnen het merk Mason's. Spijtig want ik vind het een mooie broek. Ik stuur ze echter terug want ik kan ze niet dragen. Toch bedankt voor de moeite. De bestelling via de webshop verliep wel vlekkeloos, moet ik zeggen. Vriendelijke groeten.

Bedankt voor de beoordeling Simon! Wat jammer dat de maat niet helemaal goed was. Maten kunnen inderdaad per model en kleur wat verschillen. Mocht je in het vervolg twijfelen over welke maat je nodig hebt, twijfel dan vooral niet om contact met ons op te nemen!

Overzichtelijk, makkelijke bestelling, diverse betaalmethoden ook met miles, snelle levering

Bedankt voor het prachtige cijfer Peter!

Duidelijke info. Bestelling snel geleverd.

Bedankt voor het compliment, Sonja!

Snel, goed en helder.

Bedankt voor het compliment! We zien je graag snel weer in één van onze winkels of online!

Altijd goed !

Gewoon goed , goede beschrijving en nette prijzen voor kwaliteit

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Danny! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Top geregeld

Goede en snelle levering

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Jacqueline! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

only for men, sneller communiceren naar de klant.

op 4 April bestelling gedaan met order nummer 214620.Krijg ik op 10 April dat 1 artikel is geannuleerd. Deze producten zouden binnen 2 a 3 werkdagen worden geleverd. Jammer dat jullie daar zo laat mee komen. Tip: bel of mail de klant voor een alternatief om toch de actie van 149,95 te kunnen gebruiken. Nu ook nog eens 5 werkdagen voor geld terug.Erg jammer. Bij bellen op zaterdag om 10.15 uur ook nog een wachtrij bij klanten service.Kan altijd gebeuren op een zaterdag , nu dan maar zo.:). Maar had iets heel anders verwacht van Only for men.

Beste Sven, Hartelijk bedankt voor je review waarin je aangeeft dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Wij als OFM. doen natuurlijk altijd ons uiterste best om alle bestellingen binnen de afgesproken levertijd te leveren. Helaas is jouw bestelling inderdaad later geleverd dan gehoopt. Wij begrijpen je teleurstelling, en doen er dan ook alles aan om in de toekomst jouw bestelling binnen de afgesproken levertermijn te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wat vervelend dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Onze excuses hiervoor! Wij doen altijd ons best om je bestelling naar wens te leveren, maar helaas lukt dit ons niet altijd. Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de leverancier. Dit is niet gelukt voor jouw bestelling, ook wij balen hiervan! Als je een vervangend artikel wilt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Interesse in wat extra korting? Neem contact op met onze Customer Support Hero's. We hopen dat je ondanks de teleurstelling nog veel draagplezier zult ervaren van je aankoop! Hopelijk tot een volgende keer. We hopen het dan goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Met vriendelijke groet, Team OFM.

Goede ervaring, ik had 2 broeken die afgeprijsd waren die goed zaten. Echter zijn deze broeken niet gemaakt voor mensen die veel in de sportschool hangen

Hartelijk bedankt voor je eerlijke review, T.! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Over OFM.

Bij OFM. vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!