Colbert gekocht van Vanguard, prima transactie

De site was prettig en makkelijk in gebruik. Makkelijk te bestellen en betalen. Het jasje was snel geleverd. Fijn en mooi colbert. Zal zeker nogmaals kopen bij OFM

Gewoon een fantastische winkel

Zowel fysiek als online een prettige winkel met mooie kleding voor elke man.

Bedankt voor de vijf sterren, Mitch! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Top mode tegen top prijzen!

Leuke jas gekocht met een enorme korting!

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Toon! Graag tot een volgende bestelling!

Leuke site

het is een leuke en makkelijke winkel en hij is de moeite waard

Wat een mooie beoordeling geef je ons Pierre! Graag tot snel!

Fantastische service

Had een online bestelling gedaan omdat de producten niet in mijn maat in de dichtstbijzijnde winkel verkrijgbaar zijn. Een van de producten bleek toch iets te klein. In de winkel de situatie uitgelegd en mocht iets anders uitzoeken. De vriendelijke medewerker was zelfs bereid daarbij te helpen. Personeel is zeer vriendelijk, behulpzaam en het is geen zaak met harde bonkende muziek. Ik kom zeker vaker terug.

Bedankt voor je mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat je goed geholpen bent in de winkel. Graag tot snel!

Slecht ervaring

Ik heb een slecht ervaring met mijn laatste aankoop. Sokken die heb ik gekozen lijkt zwart. Maar ik heb een andere kleur ontvangen. Dit is anthracite. Jammer!!

Beste Paulin, wat vervelend om te horen dat de sokken die je hebt ontvangen een andere kleur zijn dan je hebt besteld. Ik zou je willen vragen om even contact met ons op te nemen zodat we dit samen kunnen oplossen! Wij zijn elke dag zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar [email protected].

3 producten besteld, 1 geleverd. 4 dagen te laat

3 producten besteld, maar 1 geleverd. Op dinsdag besteld, op maandag pas geleverd.

Beste Patricia, dankjewel voor je beoordeling. Wat vervelend dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Wij werken samen met de voorraad van onze winkels. Deze voorraden zijn hierdoor constant in beweging. Hierdoor kan het wel is voorkomen dat we een artikel helaas niet meer kunnen leveren. Je hebt van ons een e-mail ontvangen waarin we je tegemoet komen bij een volgende aankoop. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact met ons op! Onze welgemeende excuses.

Tot heden altijd tevreden

Alle items die tot heden heb gekocht op web of in de winkel in Sluis, zijn qua service, kwaliteit of vriendelijkheid super. Ik spreek over schoenen, jassen, broeken en hemden die ik heden heb gekocht.

Bedankt voor de vijf sterren, Christophe! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

praktische en snelle service

makkelijk zoeken en praktische uitvoering, levering erg snel.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Guido! Graag horen wij wat we kunnen verbeteren om van je 8 een 10 te maken. Graag tot een volgende bestelling!

Goede en snelle servicr

Hartelijk bedankt voor het compliment, Jan! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

Onduidelijk wanneer afgeleverd in filiaal

Onduidelijk vanuit mails of de bestelling afgeleverd is in een filiaal. Opgegeven momentums kloppen waren ook niet correct.

Dankjewel voor je beoordeling Marco! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent. Graag ontvangen wij via [email protected] meer informatie zodat wij ons hierop kunnen verbeteren.

Mooie kleding

Mooie kleding kwaliteit prijs zeer goed.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Berry! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Fijne website, snelle service en leuk personeel in winkel in Beek (L)

Bedankt voor de vijf sterren, Mark! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

vriendelijke en goede hulp bij het bezorgen op een ander adres dan factuur adres.

goed.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende bestelling!

Kan niet beter

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Gustaaf! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Top,snelle levering

Volgende dag in de avond binnen, was erg snel en goed verpakt! Top

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Yvonne! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

uitmuntende communicatie, kwaliteit en service.

De prijs kwaliteit verhouding is perfect. De zeer vriendelijke manier van communiceren sprak mij erg aan.

Hartelijk bedankt voor de complimenten, Ron! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

Mooi op tijd geleverd en goed verpakt

Dankjewel voor je mooie cijfer! Graag tot ziens!

Geweldige winkel (Voorburg) met veel keuze

Fijne winkel met uitgebreide keuze aan mooie (merk)kleding. Zowel casual als kostuums en schoenen. Wel in het “duurdere” segment. Netjes geholpen als er iemand beschikbaar is. Ook via website prima te doen.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Richard! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

geweldig

snel geleverd , en een goede kwaliteit jas

Bedankt voor het mooie cijfer Henk!

Uitstekend!

Mooi assortiment. Snelle en foutloze levering.

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Peter! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Prima overzichtelijke webshop

Makkelijk zoeken naar het juiste artikel.

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Johan! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Lekker makkelijk

Mooi in de sales en dan ook nog een voucher voor je verjaardag, goed geregeld OFM.

Bedankt voor de vijf sterren, Dick! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Alles onder 1 dak

Geweldige webshop, fantastische grot zaak in Alkmaar. Goede en eerlijke medewerkers. Heerlijk dat het vaak snel en goed vermaakt kan worden. ( zo nodig). Marco is één van de toppers!!

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling Agaath! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

Helemaal goed

Zowel online als in de winkel prima In de winkels altijd fijn en voelt je welkom.

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Andre! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

De Aaldor 13

4191PC Geldermalsen

Over OFM.

Bij OFM. vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!