
Ik heb hier een hele mooie Donkervoort jas besteld. Die werd al vrij vlot geleverd. Helaas viel de maat die ik altijd heb te klein. Dus ik moest snel een nieuwe bestellen. Ook deze kwam snel, maar hier zat nog een alarmlabel aan. Daarover nam ik contact op met OfM. Dat was niet de bedoeling natuurlijk, dus ook deze jas moest even heen en weer gestuurd. Natuurlijk is het niet prettig, of zelfs een beetje lastig als de bestelling er snel is, maar 3 keer opnieuw moet. Maar ik heb de service als prettig ervaren en de snelheid als voldoende. En na een week heb ik eindelijk de jas, die ik pas nodig zal hebben als het echt koud word. Dus op ruim tijd.
Dankjewel voor de beoordeling, Erik! Goed om te horen dat de jas nog op tijd binnen is. Graag tot een volgende bestelling!
zoals altijd keurig op tijd geleverd gekregen. Punt van aandacht is het niet up to date hebben van de voorraad in de webwinkel. Hierdoor 1 artikel niet besteld gekregen bij vooraf betaling. Voor het overige prima.
Hartelijk bedankt voor je mooie review, Eric! Onze excuses voor het niet kunnen leveren van een artikel. We zien je graag snel terug in de winkel of online!
2 schipperstruien en 2 overhemden gekocht. Overhemden, goed, passen goed. Schipperstruien zijn niet echt de naam "trui" waard. Vrij dun en niet echt voor de winter zoals je van een schipperstrui verwacht. Op zich is de maatvorm goed en model ook, alleen is de stof erg dun.
Beste Rob, bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat de artikelen niet naar wens zijn. Wanneer je vragen hebt over een artikel mag je deze natuurlijk ook altijd stellen aan onze klantenservice!
--
Dankjewel voor de mooie beoordeling, Frank! Graag tot een volgende bestelling!
Goede duidelijke website waar je alles snel kunt bestellen
Bedankt voor de vijf sterren, Luuk! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
Snelle levering aan huis. Een product was niet origineel verpakt en erg gekreukt. Verder wel in orde.
Beste TJ, bedankt voor je beoordeling! Wat vervelend dat de artikelen gekreukt in de verpakking zaten. Dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor!
Helaas ontbrak bij de zending 1 stuk, dit hebben ze prima opgelost voor me
Hartelijk bedankt voor het compliment. Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!
Snelle levering, prima producten. Alleen DHL (de bezorgdienst) is altijd een beethe apart. Kreeg om 15.45 een mail dat ze mijn pakket hadden bezorgd om 15.43, op mijn thuisadres waar ik gewoon was. Vervolgens komt de bezorger om 17.20 langs. Beetje vreemd maar goed.
Dankjewel voor de mooie beoordeling, Sjakie! Graag tot een volgende bestelling!
Snelle levering alleen werd de jas ‘gewoon’ in een doos geleverd. Geen beschermende zaken (papier/plastic oid) er omheen. Jas was daardoor al vuil zonder deze te hebben gebruikt. Wijze van verpakken verdient meer aandacht.
Beste Fred, bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet naar wens is aangekomen! Wij zullen de feedback intern meenemen, onze excuses voor het ongemak!
Snelle levering. Goed geregeld
Bedankt voor de vijf sterren, Elly! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
Super goede deal gescoord en het afrekenproces was gemakkelijk
Hartelijk bedankt voor je mooie review! We zien je graag snel terug in de winkel of online!
Ik slaag altijd bij Only for men, omdat het aanbod bij mij past.
Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Gerard! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!
Meekkleding snel gekocht via de webshop en netjes afgeleverd aan huis
Hartelijk bedankt voor je mooie review, Coen! We zien je graag snel terug in de winkel of online!
Mooie schoenen Goede pasvorm Duidelijke omschrijving
Dankjewel voor de mooie beoordeling, Lars! Graag tot een volgende bestelling!
snelle verzending goede kwaliteit
Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Michael! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!
Producten ontvangen zoals beschreven. Helaas kreeg ik de kledingstuk met beveiligingslabel. Kan gebeuren, maar wel uitermate slordig. En ook heel vervelend aangezien ik het kledingstuk graag spoedig zou dragen! Na mail met de klantenservice moet ik helaas de retourkaarten voor eigen rekening nemen. Teleurgesteld!
Beste Gryt, bedankt voor je review. Wat vervelend dat er nog een alarmlabel aan je artikel zit! Mijn collega heeft afgelopen zaterdag per mail een aantal oplossingen doorgestuurd, waaronder kosteloos retourneren naar ons. Uiteraard hoef je deze kosten dus zelf niet te betalen. Mocht je verder nog vragen hebben dan horen wij het graag!
goede producten (merken) voor een goede prijs
Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Willem! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!
Eenvoudig te gebruiken website, duidelijk en overzichtelijk. Netjes volgens afspraak geleverd.
Bedankt voor de vijf sterren, Erik! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
Goed, mooi op tijd geleverd
Hartelijk bedankt voor je mooie review, Roger! We zien je graag snel terug in de winkel of online!
De bestelling verliep vlot, maar helaas bleek de maat niet goed. Het terugsturen verliep echter moeizaam, want er bleek geen retourticket bij te zitten en bij het DHL verzend punt wisten ze niet goed hoe hiermee om te gaan . Bleken zelfs het adres van Only for men verkeerd te hebben ingevoerd. Het retourpakket is dus nog steeds nergens aangekomen. De medewerker van deklantenservice van Ofm heeft wel erg haar best gedaan het alsnog te achterhalen en koppelde dit zeer correct direct terug, alle lof voor haar inzet. Misschien nog duidelijker op de website zetten dat als er geen retouretiket bij zit je dit direct kunt bestellen bij de klantenservice.
Bedankt voor je beoordeling Koos! Goed om te horen dat het probleem is opgelost. Wij gaan de feedback intern meenemen!
Weer een prima jas gekocht tegen een super prijs en snel geleverd!
Wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Ad! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!
Op dinsdag mijn bestelling gedaan en deze uiteindelijk op zaterdagmiddag bezorgd gekregen. Eerst via de webhelp gevraagd wanneer ik de bestelling kon ontvangen. De in eerste instantie engelstalige chatbot kon mij niet verder helpen, waarna een medewerker het overnam, Deze gaf aandat de order op donderdag werd verzonden en ik deze zeker vrijdag in huis had. Vrijdag uiteindelijk niks ontvangen en ook geen bericht meer gehad. Uiteindelijk met nog een keer bellen naar de klantenservice mijn producten zaterdag ontvangen. In een kapotte doos, maar dat zal waarschijnlijk bij de bezorger liggen.
Hartelijk bedankt voor je review waarin je aangeeft dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Wij als Only for Men doen natuurlijk altijd ons uiterste best om alle bestellingen binnen de afgesproken levertijd te leveren. Helaas is jouw bestelling inderdaad later geleverd dan gehoopt. Wij begrijpen je teleurstelling, en doen er dan ook alles aan om in de toekomst jouw bestelling binnen de afgesproken levertermijn te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat je ondanks de teleurstelling nog veel draagplezier zult ervaren van je aankoop!
Zeer duidelijke, mooie site, eenvoudig te bestellen en ophalen in een winkel vlakbij.
Dankjewel voor de mooie beoordeling, Kris! Graag tot een volgende bestelling!
goed
Bedankt voor de vijf sterren, Van! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
prima ervaring
Dankjewel voor de mooie beoordeling, John! Graag tot een volgende bestelling!
13 De Aaldor
Geldermalsen 4191PC
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer