
Snel geholpen, geen probleem met ruilen
Bedankt voor de 5 sterren Willem! Hier doen we het voor!
Snelle levering
Bedankt voor je beoordeling Monique! Veel plezier met je aankoop gewenst!
Na ruim een maand wachten op bestelling de klantenservice maar eens gemaild. Als antwoord kwam dat de bestelling 'net' binnen was gekomen. Bestelling werd toen wel direct verzonden.
Beste Edske, bedankt voor je beoordeling. Zoals eerder ook per mail besproken was er een technische storing waardoor (onder andere) jouw bestelling niet goed door was gekomen in ons systeem. We hebben ons uiterste best gedaan om bovenstaande kwestie goed voor je op te lossen door direct de bestelling handmatig te versturen en een gepaste oplossing aan te bieden. Wij horen graag wat we nog extra voor je zouden kunnen betekenen om ervoor te zorgen dat je weer fan wordt van Only for Men via: [email protected]
Snel, en hele vriendelijke / duidelijke service vooral!
Hartelijk bedankt voor het compliment, Bas! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!
De stappen door de bestelling heen gaan enorm traag, daarnaast pas na 4 dagen geïnformeerd dat de helft van de bestelling niet op voorraad was.
Beste Martijn, Allereerst wil ik je bedanken voor je bericht. We begrijpen je reactie en vinden het ontzettend vervelend dat wij je bestelling niet volledig konden leveren. Hiervoor willen we je onze oprechte excuses aanbieden. Uiteraard is ons streven altijd dat je bestelling volgens afspraak geleverd wordt. Echter kan het soms in de praktijk voorkomen dat wij deze afspraak niet na kunnen komen. Achter onze webshop schuilt een behoorlijk aantal mooie, fysieke Only for Men winkels. Dit betekent dat onze voorraden constant in beweging zijn met tot gevolg dat een artikel plotseling niet leverbaar kan zijn. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de betreffende leverancier. Helaas is dit niet gelukt voor jouw bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. In de eerder ontvangen e-mail vind je een kortingscode die je kunt gebruiken bij een volgende aankoop. We hopen dat je dit kunt waarderen. Ondanks het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt, hopen we je snel weer welkom te mogen heten. Een volgende keer hopen we het goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Mochten er onverhoopt nog vragen zijn, dan staan wij uiteraard voor je klaar: klantenservice@onlyformen.
Positief, goed voor herhaling
Dankjewel voor de mooie beoordeling, Ad! Graag tot een volgende bestelling!
de bestelling zijn altijd goed en netjes verpakt en snel bezorgd
Bedankt voor de mooie beoordeling Peter! Veel plezier met je bestelling gewenst!
Ik heb nu geregeld kleding besteld. Het is steeds prima gegaan. Overzicht op de site is duidelijk en de bestel methode is makkelijk en begrijpelijk. Levering is steeds goed gegaan en op tijd. Mijn complimenten naar jullie.
Hartelijk bedankt voor het compliment, Jan! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!
Ik heb een week geleden bericht gehad dat mijn bestelling is verzonden. Echter is deze nog steeds niet aangekomen in de winkel.
Beste Olof, bedankt voor je beoordeling. Jouw bestelling ligt inmiddels 5 dagen klaar in de winkel, je hebt hier toen ook een mail over ontvangen. Ik heb deze zojuist nog een keer naar je gestuurd, maar vergeet de volgende keer niet je spam mail in de gaten te houden! Veel plezier met je bestelling gewenst!
Omdat ik precies wist welke Vanguard jeans ik wilde hebben, vond ik deze in de webshop voor een aantrekkelijke prijs. Zeker als ik er 2 bestelde. De volgende dag al bezorgd! Zeer tevreden dus.
Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Louis! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!
Levering was binnen 2 werkdagen bij only for man in de winkel. Snelle levering, duidelijke communicatie, fijne mensen in de winkel!
Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Astrid! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!
Makkelijk bestellen. Klantenservice vriendelijk en behulpzaam en snel geleverd.
Bedankt voor de vijf sterren, Annet! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
De bestelde broeken zitten geweldig, precies wat ik had gehoopt en dat voor een mooie prijs.
Hartelijk bedankt voor je mooie review, Arjan! We zien je graag snel terug in de winkel of online!
Heerlijke winkel, goed assortiment, fijn geholpen.
Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Frank! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!
Door dhl kwam het pakketje niet bij ons Only for men stuurde gelijk een andere op blouse op Aan jullie heeft het niet gelegen dat het te laat voor de bruiloft maar aan dpd Bedankt
Bedankt voor het mooie cijfer Corrie! Wat jammer om te horen dat de blouse niet op tijd binnen was, nogmaals onze excuses hiervoor!
1 product niet geleverd zonder communicatie. Na paar dagen wel het geld terug. De producten zien er qua kleur niet hetzelfde uit als op de website. De broek maten komen niet overeen met europese standaard. Zonde van de verzend en retourkosten.
Bedankt voor je review! Wij begrijpen je onvrede, want niks is vervelender dan wanneer blijkt dat je een verkeerde kleur hebt besteld. Wij doen ons best om via diverse kanalen een zo persoonlijk mogelijk advies te geven. Helaas blijft dit ook voor ons, zeker op digitale afstand, een uitdaging. Hierdoor kan het voorkomen dat de bestelde maat toch niet zo perfect past als je had gehoopt. Eventueel helpen onze verkoopspecialisten in onze Only for Men winkels je graag verder om de juiste maat voor je te bepalen, uiteraard staan onze klantenservicespecialisten ook altijd voor je klaar! Mocht je naar aanleiding van je review nog vragen voor ons hebben, dan horen wij het graag.
Al jaren bestel ik online bij Onlyformen en altijd een uitstekende kwaliteit en snelle levering. Ook bij retourneren is de service uitstekend
Bedankt voor de mooie beoordeling John! Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer!
Prima assortiment, aardige mensen, leuke acties, goede prijzen; maar.............tweemaal iets besteld bij de webshop en dan begint de ellende; je moet zelf overal achteraan bellen; beloftes dat het er nu echt aankomt, worden helaas niet waargemaakt. Ik beveel Only for Men wel aan maar doe het a u b niet via de webshop; althans in mijn geval.
Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer om te horen dat je nog niet tevreden bent. We hebben ons uiterste best gedaan om bovenstaande kwestie goed voor je op te lossen door direct een nieuw pakket naar je op te sturen en een gepaste oplossing aan te bieden. Wij horen graag wat we nog extra voor je zouden kunnen betekenen om ervoor te zorgen dat je weer fan wordt van Only for Men via: [email protected]
Ik vind dat de webshop veel aantrekkelijke merken en aanbiedingen heeft echter vind ik het belachelijk dat bij elke bestelling, ongeacht het bedrag, er altijd € 3,95 verzendkosten in rekening worden gebracht. Dat houdt mij soms tegen om iets te bestellen omdat vele andere bedrijven nooit of bvb vanaf € 25,= geen verzendkosten berekenen.
Hartelijk bedankt voor je review. Graag geef ik je een korte toelichting over de verzendkosten die je in onze webshop betaalt. Wij rekenen €3,95 verzendkosten wanneer je een pakketje via DHL laat bezorgen. Zoals je wellicht begrijpt, kost het achter de schermen tijd, moeite en geld om een bestelling zorgvuldig te verwerken en zo snel mogelijk bij jou in huis te krijgen. Om die reden vragen wij onze klant om een deel van de kosten voor de bezorging op zich te nemen. Omdat wij transparantie heel belangrijk vinden, proberen wij het rekenen van de verzendkosten zo duidelijk mogelijk te communiceren op onze website en in de bevestigingsmail die je ontvangt. Op dit moment gelden de verzendkosten voor elke klant die een bestelling via DHL laat bezorgen. Wel kan je een bestelling kosteloos naar een Only for Men winkel laten verzenden. Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd nog even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via: [email protected].
De eerste keer iets besteld, toen liep het op alle fronten mis. Wel goed direct contact met de klantenservice. De wil om het op te lossen en goed te maken is duidelijk zichtbaar geweest, de ICT werkte tegen. Wat ik goed vind, is de kleren laten komen on het filiaal in Ede. Ze te passen, advies te krijgen van de verkoper en meteen te kunnen retourneren en financieel te verrekenen.
Bedankt voor je beoordeling Jan. Wat fijn om te horen dat we het toch een goede oplossing voor je hebben kunnen bieden.
Omdat het artikel niet in de winkel aanwezig was, is het door een medewerker besteld via de bestelzuil. Dat duurde heel erg lang en dan druk ik mij nog heel voorzichtig uit. Vervolgens wordt het artikel afgeleverd, maar een mail hierover heb ik niet gehad. Kortom, er valt nog wel iets te verbeteren!
Bedankt voor je beoordeling Jan-Willem. Wat vervelend om te horen dat je hier geen e-mail over hebt ontvangen, dat had uiteraard wel gemoeten. Ik ga dit gelijk intern doorgeven. Mijn excuses voor het ongemak.
Mooi assortiment, goede hoffelijke service net als in de winkels
Bedankt voor het mooie cijfer Georg! Daar doen we het voor!
Prima geholpen vanuit de zaak. Mijn maat was niet voorradig. Zeer vriendelijke medewerker heeft mij geholpen om hem online te bestellen. Hierdoor snel thuis geleverd. Top service.
Bedankt voor de mooie beoordeling Wil! Heel veel plezier van je aankoop en graag tot een volgende keer!
Product terug gestuurd. Snelle afhandeling
Bedankt voor de mooie beoordeling Henk! Graag tot een volgende keer!
Ik koop graag bij only voor men, ze hebben ruime keus ook voor de grote mannen
Bedankt voor het mooie cijfer Annette! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!
13 De Aaldor
Geldermalsen 4191PC
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan skrive en anmeldelse, dog skal alle anmeldelser overholde vores vilkår for brug og privatlivspolitikken
• Vi udfører automatiske og manuelle kontroller for at forhindre falske anmeldelser så meget som muligt • Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises straks online og verificeret inden for 72 timer