Laden reviews...
Laden reviews...
1,034 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
This period shows a consistently positive shopping experience. Customers highlight the ease of ordering and the speed of delivery, with many noting clear product information and reliable service. While a few reviews mention delays, the overall sentiment remains favorable and reflects good value and straightforward processes.
Wat je ziet is wat je koopt.erg tevreden
Beveelt aan
9 February 2024
John
Utrecht
Dankjewel voor het compliment, John! Leuk dat je tevreden bent. Graag tot een volgende keer!
Heel netjes verpakt en geleverd. Ook het contact met de klantenservice was prima!
Beveelt aan
8 February 2024
Sandra
Moorveld
Bedankt voor je vijf sterren, Sandra! Graag tot een volgende aankoop!
Dagelijkse mailtjes met korting, sale, speciale aanbiedingen etc en als je dan uiteindelijk iets besteld en de webshop aangeeft dat het ruim op voorraad is (in ieder geval geen melding van laatste artikelen...) dan blijkt bij levering dat het artikel toch geannuleerd is. Jammer
Beveelt niet aan
8 February 2024
Ron Wijnings
DORST
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Onze voorraad is verbonden met onze fysieke winkels, waardoor het soms kan gebeuren dat een artikel plotseling niet beschikbaar is. Hoewel we altijd proberen bij te bestellen, is dat deze keer helaas niet gelukt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn, met een lekkere kop koffie in onze winkel of een goede ervaring op onze webshop.
Zeer tevreden over de webshop, het bestelproces, de klantenservice, de kwaliteit van de artikelen, de verzending etc. Retourproces ging heel vlot en een zeer nette financiële afwikkeling. Goede zaak dat er verzendkosten worden gevraagd voor zowel levering als voor retouren.
Beveelt aan
7 February 2024
Brenda
Lelystad
Wow! Wat een mooie review, Brenda. Bedankt voor alle complimenten!
nogmaals een prachtig overhemd zeker voor de prijs. Echter de aanduiding 2 halen 1 betalen klopt niet. Ik wilde in eerste instantie 2 overhemden kopen (dit overhemd kost 34,95 euro) maar toe ik bij betalen kwam was de prijs het dubbele. Ik dacht voor die prijs 2 overhemden ik helemaal een koopje, Maar toch ben ik tevreden
Beveelt aan
7 February 2024
Helmus van Broekhoven
Tilburg
Bedankt voor je beoordeling, Helmus! Wat fijn dat je tevreden bent over de 2 overhemden.
Goede kwaliteit producten en snelle service en levering! Top!
Beveelt aan
7 February 2024
Bas
Meteren
Bedankt voor de vijf sterren, Bas! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
Een jas besteld in 2 maten, die helaas allebei voor mij niet de juiste maat waren. Omdat we in de buurt waren even langs de winkel in Voorburg gereden. Wat een prachtige winkel en een super service. We moesten helaas gelijk weer door, maar ga zeker nog ren keer winkelen!
Beveelt aan
6 February 2024
Yuri
Rhoon
Hartelijk bedankt voor je mooie review, Yuri! We zien je graag snel terug in Voorburg!
Het gehele proces verliep vlekkeloos! Duidelijke info bij het maken van de keuze, betaling heel helder en duidelijk en levering eveneens vlot verlopen.
Beveelt aan
6 February 2024
Dieter
Spiere
Wow! Wat een mooie review, Dieter. Bedankt voor de complimenten!
Zoals beloofd was de broek snel binnen.
Beveelt aan
6 February 2024
Guda
Appingedam
Dankjewel voor je review, Guda! Veel plezier met je nieuwe broek!
Alles gegaan zoals gehoopt. Jas kunnen passen en controleren op eventuele beschadigingen.
Beveelt aan
6 February 2024
Wiel Cleven
Sittard
Bedankt voor je vijf sterren! Graag tot een volgende keer!
Na de bestelling via de webshop te plaatsen en reeds te betalen. Werden we 7 dagen later op de hoogte gebracht dat er één paar niet meer leverbaar was. Doch via de webshop was die er wel. Jammer dat dit niet gesynchroniseerd is.
Beveelt aan
6 February 2024
Rutger
Knokke
Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Onze excuses hiervoor!
Wij doen altijd ons best om je bestelling naar wens te leveren. Helaas lukt dit ons niet altijd. Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de leverancier. Dit is niet gelukt voor jouw bestelling, ook wij balen hiervan!
Hopelijk tot een volgende keer. We hopen het dan goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring!
OFM heeft een ruime sortering met mooie aanbiedingen, En zoals gebruikelijk is de verzending perfect
Beveelt aan
6 February 2024
David
Vries
Bedankt voor de vijf sterren, David! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
Mijn bestelling heb ik geplaatst in een weekend waarin er extra kassakorting gegeven werd. Bij de verwerking van mijn bestelling, een paar dagen later, bleek dat een van mijn artikelen toch niet meer op voorraad was. Ter compensatie werd me een voucher aangeboden om de misgelopen kassakorting goed te maken. Verder heb ik er voor gekozen om de bestelling in de winkel te laten afleveren. Daar heeft de medewerkster me goed geholpen en meteen aangeboden de bestelling te passen zodat ik zeker wist dat het goed was. Geweldige klantenservice!
Beveelt aan
6 February 2024
C
Leeuwen
Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!
Prima service
Beveelt aan
5 February 2024
Gerda
Hoogland
Bedankt voor de vijf sterren, Gerda! Hier doen we het voor. Graag tot snel!
Goede winkel en webshop, mooie producten en altijd goede service!
Beveelt aan
5 February 2024
Alex Bosboom van Hermelen
TIEL
Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Alex! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!
Fijne broek gekocht in de uitverkoop
Beveelt aan
5 February 2024
Johan
Dordrecht
Hartelijk bedankt voor je mooie review, Johan! We zien je graag snel terug in de winkel of online!
mooie trui van mooi materiaal en snelle levering
Beveelt aan
4 February 2024
Ria
Westervoort
Dankjewel voor de mooie beoordeling, Ria! Graag tot een volgende bestelling!
De website is altijd overzichtelijk. De levering is ook altijd op tijd en in orde! Kledij kopen in de winkel ( Sluis ) is ook top, vriendelijke bediening en veel geduld! Kortom voor topservice moet je bij OFM zijn !!!!!!
Beveelt aan
4 February 2024
Hein Ottevaere
Avelgem
Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Hein! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!
Goede webshop en goede opvolging
Beveelt aan
3 February 2024
G.G
Amsterdam
Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!
Overzichtelijk assortiment, snelle service qua en tetounering.
Beveelt aan
3 February 2024
Peter
Vleuten
Dankjewel voor de mooie beoordeling, Peter! Graag tot een volgende bestelling!
Altijd weer netjes en snel geregeld!! Zowel online als in de winkel in Rosmalen Top service!!
Beveelt aan
3 February 2024
Ray
Nieuwkuijk
Hartelijk bedankt voor het compliment, Ray! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!
Bestellen ging eenvoudig. Aflevering volgens afspraak. Alle artikelen aanwezig. Simpel geregeld zo!
Beveelt aan
3 February 2024
Jack
Capelle aan den IJssel
Wat fijn om te horen Jack. Veel draag plezier met je nieuwe items!
Ik vind de levertijd te lang
Beveelt aan
3 February 2024
Arend Schonewille
Hoogeveen
Dankjewel voor je beoordeling Arend. Onze webshop werkt samen met de voorraden van onze winkels. Hierdoor worden sommige artikelen aangevraagd bij onze winkels. Deze worden dan met intern transport naar ons magazijn verzonden. Hierdoor kan het soms wat langer duren voordat je bestelling wordt verzonden. Onze excuses voor het ongemak.
Op vrijdag een bestelling geplaatst. Woensdag een verzendbericht, gevolgd door de melding dat een van de twee artikelen niet meer leverbaar was. Net als vorig jaar het geval was bij een bestelling. Ik lees in reacties op reviews dat dit te maken heeft met het feit dat er ook fysieke winkels zijn. Dat kan zijn, maar misschien is het ook een idee om juist dan niet pas na 5 dagen iets te gaan verzenden?
Beveelt niet aan
3 February 2024
Daan
Velserbroek
Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Onze excuses hiervoor!
Wij doen altijd ons best om je bestelling naar wens te leveren. Helaas lukt dit ons niet altijd. Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de leverancier. Dit is niet gelukt voor jouw bestelling, ook wij balen hiervan!
Als je een vervangend artikel wilt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Interesse in wat extra korting? Neem contact op met onze Customer Support Hero's.
Hopelijk tot een volgende keer. We hopen het dan goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring!
ik heb schoenen en een cap gekocht, de cap past perfect bij de PME jas die ik eerder gekocht heb, de schoenen waren zoals ik verwacht had.
Beveelt aan
2 February 2024
Henk Scholten
Deurningen
Dankjewel voor je mooie beoordeling Henk! Graag tot snel!
De Aaldor 13
4191PC Geldermalsen
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Other Companies