Filters

3

Betalen voor leveren en retour is overdreven.

Ik was enigszins akkoord om de levering te betalen, want op de website stond ‘gratis retourneren’. Blijkt dit voor het retourneren in een winkel is! Laat je niet vangen en lees de kleine lettertjes. Eenzelfde kledingstuk besteld in 2 maten om zeker een stuk te kunnen houden. Krijg ik een bericht dat er een maat niet meer binnen is. Resultaat: het geleverde kledingstuk moeten terugsturen en 2x verzendingskosten moeten betalen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Ook als het even misgaat lossen ze het razendsnel op

Er ging even iets mis bij de laatste bestelling. Een belletje en nog in dezelfde week was de volledige bestelling in huis. Goede en dus ook goede service

  • Aanbevelen? Ja
5

Middel

24 februari mail gehad dat de bestelling onderweg was en bij aflevering winkel (Rosmalen) duurt het 2 a 3 dagen langer en zou een mail ontvangen. Geen mail ontvangen maar wel een mail om Only for men te beoordelen. Bij vorige bestellingen altijd goed gegaan! Verders geen probleem

  • Aanbevelen? Ja
8

Niet goed. Correctie, ben weer helemaal blij.

Bestelling meer dan 1week oud en nog niet in de winkel. Vanmorgen gebeld en de mail gekregen dat de bestelling is afgeleverd in de winkel naar keuze. Echter in de winkel was niets ontvangen. Alles is naar volle tevredenheid opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

mijn ervaring in de winkel en op de website zijn gewoon goed!!!!!!!!!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed!

Goede producten en snel geleverd. Mooie sale.

  • Aanbevelen? Ja
4

Ik heb nog steeds niets ontvangen.

23 februari een bestelling geplaatst, 24 februari een mail dat het pakket verzonden is, maar is bij DHL nooit ontvangen en verwerkt. 1 maart een mail ontvangen dat het bij jullie retour was. Waarschijnlijk is het niet de deur uitgeweest bij jullie. Heb erover gebeld en een nieuwe bestelling geplaatst, hopelijk gaat het nu wel goed. Er staat wel bij riverty dat er 3.95 retourkosten zijn, ik neem aan dat die vervallen? Hartelijke groeten Marianne

  • Aanbevelen? Ja
10

Wederom snelle levering

Al jaren bestel ik mijn kleding via jullie website en zoals altijd, snelle levering en Produkten voldoen aan mijn verwachtingen. Super dank en tot de volgende keer

  • Aanbevelen? Ja
4

zeer teleurgesteld

na plaatsen bestelling, week moeten wachten voor ik reactie kreeg. Bleek dat de bestelde blouse plots niet meer voorradig was. Denk geleverd aan iemand die niet zolang hoefde te wachten. zodoende na dat bericht 2 dagen later pas het vest ontvangen. twijfel nog of dat ga retourneren

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed assortiment, prompte levering

Artikel als getoond/omschreven en verwacht . Levering als aangegeven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede website

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima site

Bij sommige artikelen staat niet bij wat voor een kleur het is,kleur van het artikel graag vermelden,is op een plaatje niet altijd goed te zien.

  • Aanbevelen? Ja
8

het was oke

het werd zonder problemen gebracht door de post

  • Aanbevelen? Ja
8

Helemaal goed

Prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Meer dan tevreden

Zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Er was een. Verschil van inzicht over korting. Dit werd gelijk recht gezet. Korting werd alsnog in mindering gebracht en snelle reacties van de klantenservice. Ben zeer tevreden en ga zeker meer gebruik maken van Only for men. Ik geef een dikke 9

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie trui gekocht, voor een super leuke prijs!

Mooie trui gekocht, voor een super leuke prijs! De levering was binnen 2 dagen. Helemaal top!

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Correct en duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

teleurstellend

Voorraad webshop komt niet overeen met realiteit. Levertijd is langer dan wat wordt gecommuniceerd

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service

Prima service, mooie overhemden

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima kwaliteit en snelle levering

Mijn eerdte ervarimg met Only for Men, ik was blij verrast met de kwaliteit van de door mij bestelde jas. Zou zeker hier weer opnieuw kunnen bestellen.

  • Aanbevelen? Ja
3

Nog altijd geen bericht of artikel in winkel is af te halen

Nog altijd geen bericht of ik artikel kan ophalen

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed

Snel en goed geleverd

  • Aanbevelen? Ja
2

Ik heb er een uur over gedaan om te kunnen afrekenen. Ik heb zelf gebeld, ik kwam maar niet verder.

Ik had alles in mijn winkelwagen. Toen afrekenen met het account ingelogd. Dat lukte niet. Ik de chatbox geraadpleegd die kon mij ook niet helpen. Toen gebeld die mevrouw zei dat ik alles opnieuw moets invoeren. Apart ik heb toch een account met al mijn gegevens. Ik heb er een uur overgedaan om te kunnen afrekenen, ik had al de hoop opgegeven.

  • Aanbevelen? Nee
10

veel keus goede prijzen

goede merken kleding voor goede leuke prijzen

  • Aanbevelen? Ja

Company details

13 De Aaldor

Geldermalsen 4191PC

0345-582541

[email protected]

Avis sur Kiyoh

• Tout le monde peut poster un avis tant que les termes et conditions et la politique de confidentialité sont respectés
• Nous effectuons des contrôles automatisés et manuels pour éviter autant que possible les fausses évaluations
• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.