Wat net niet in de winkel lag, toch nog binnen

Telkens wanneer ik wat online koop laat ik dat in een winkel bezorgen. Niet zozeer vanwege de bezorgkosten, maar zodat ik het daar toch nog eerst kan passen. De locatie waar ik naar OFM ga is subliem! Betrokkenheid staat voorop.

Onduidelijke informatie

Bestellen ging prima alleen levering duurde een week. Bleek item niet voorradig maar werd niet gecommuniceerd. Hierdoor kon ik overhemden niet gebruiken waarvoor ik ze nodig had en dus alsnog elders een overhemd gekocht.

Beste Pelle, Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Onze excuses hiervoor! Wij doen altijd ons best om je bestelling naar wens te leveren. Helaas lukt dit ons niet altijd. Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de leverancier. Dit is niet gelukt voor jouw bestelling, ook wij balen hiervan! Als je een vervangend artikel wilt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Interesse in wat extra korting? Neem contact op met onze Customer Support Hero's. Hopelijk tot een volgende keer. We hopen het dan goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Met vriendelijke groet, Team OFM

Probleemloos

Probleemloos

Bedankt voor je mooie beoordeling Bert! Graag tot snel!

Mooie aanbieding oh nee toch niet

Ik had een coltrui besteld. Op de site stond deze nog voorradig. Betaald en alles. Na twee dagen kreeg ik de melding dat de trui toch niet geleverd kon worden omdat die niet meer op voorraad was. Dit geeft de indruk dat het voorraadbeheer niet klopt. Overigens viel het me ook op dat je wanneer je op meerdere manieren zoekt op de site de ene keer wel iets aanwezig lijkt en de andere keer niet. Ik vind dit onbetrouwbaar overkomen. Verder was de levering van de producten die wel geleverd werden gewoon goed.

Beste Arjan, Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat we je bestelling <<niet / niet volledig>> konden leveren. Onze excuses hiervoor! Wij doen altijd ons best om je bestelling naar wens te leveren. Helaas lukt dit ons niet altijd. Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de leverancier. Dit is niet gelukt voor jouw bestelling, ook wij balen hiervan! Als je een vervangend artikel wilt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Interesse in wat extra korting? Neem contact op met onze Customer Support Hero's. Hopelijk tot een volgende keer. We hopen het dan goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Met vriendelijke groet, Team OFM.

Zeer prettig!

Snelle reacties. Omruilen in winkel Ede was bijzonder plezierig.

Bedankt voor de vijf sterren, Guus! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Klantvriendelijk!

Hier kom je terecht in een warm bad. Zeer vriendelijk en bereid om een paar stappen extra te zetten voor elke klant. Fijne winkel.

Hartelijk bedankt voor het compliment, Frank! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

Snelle levering van de bestelde T-shirts

Prima verlopen de transactie waarbij de producten opgehaald konden worden in een winkel. Alwaar passen mogelijk is en niet moeilijk werd gedaan over het daar achterlaten vande verpakking.

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Adriaan! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Duidelijke website en juiste en snelle levering.

Duidelijke website en juiste en snelle levering.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Ton! Graag tot een volgende bestelling!

Fantastische ervaring

Echt geweldige aankoop en dan ook zo blij met dit vraag een recensie te schrijven. Pffffff

Bedankt voor je beoordeling Pascal! Veel plezier van je aankoop gewenst!

Supersnelle levering

Ik had 4 polo’s besteld en de volgende dag werden ze al bezorgd.

Bedankt voor de mooie beoordeling, Ad! Hopelijk tot een volgende keer!

Goede kwaliteit. Snelle afwikkeling van de bestelling.

Dankjewel voor de vijf sterren, Johann! Fijn om te horen dat alles goed is verlopen.

super

Snelle levering, super!!

Bedankt voor het compliment Ger!

Snel geleverd.

Bedankt voor je prachtige cijfer Peter! Hopelijk tot de volgende keer bij OFM.

Niet eens een ster waard

Bij retourzendingen worden de verzendkosten bij jou in rekening gebracht waardoor je indirect verplicht wordt het product te behouden. Daarnaast tot op heden geen reactie gehad van de klantenservice. Bijzondere partij waar ik geen zaken meer mee zal doen.

Beste Ali, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je ontevreden bent! Onze klantenservice is geopend tussen 09:00 en 21:00 uur, omdat jij jouw mail buiten onze openingstijden hebt gestuurd, heb je inderdaad niet meteen een reactie van ons ontvangen. Vanochtend heb je een inhoudelijke reactie op je klacht per mail ontvangen. Onze excuses als het niet helemaal duidelijk voor je was dat er verzendkosten worden gerekend via onze webshop. Hopelijk heb je alsnog veel plezier van je bestelling!

Mooie aanbiedingen

Mooie jeans! Gemakkelijk te bestellen en een mooie aanbieding. Jeans passen mijn man perfect! Een echte aanrader....

Bedankt voor het compliment Gieneke! Wat fijn om te horen dat jullie tevreden zijn. Tot de volgende keer!

Heldere website. Goede bestelprocedure. Snelle verzending in een mooie enveloppe. Hulde!

Bedankt voor al je complimenten Joke. Dat doet ons erg goed! Hopelijk tot een volgende keer bij OFM.

Genoeg keuze en reële prijs

Duidelijke webshop en makkelijk bestellen

Bedankt voor je prachtige cijfer Peter!

Levertijd langer dan bij andere webshops

Had iets in de OFM winkel gekocht en vervolgens op de site nog iets aangezien ze in de winkel mijn maat niet hadden. Dit was een paar dagen voordat we op vakantie gingen. Had ervoor gekozen om de op de site bestelde artikelen te laten bezorgen bij de winkel in Weert aangezien ik er toch nog moest zijn voor wat anders op te halen. De levering was er niet binnen 2 dagen en duurde zelfs een week. Hierdoor was het niet op tijd om mee te nemen op vakantie. Dit is een punt voor verbetering.

Hoi Ron, wat vervelend dat het artikel niet op tijd was voor je vakantie. Het klopt dat een levering naar een van onze winkels langer kan duren dan een rechtstreekse verzending. Dit geven wij ook aan op de pagina met levertijden. Jammer dat je het nu niet hebt mee kunnen nemen en hopelijk weer tot ziens!

Goede ervaring met deze OFM webshop en snelle levering.

Bedankt voor het prachtige cijfer Roy!

Wederom prima

Shop al jaren bij OFM. Als je eenmaal weet welke maat en merk je het best past, is het altijd top.

Wat fijn dat je vaste klant bij ons bent Pim, geweldig! Wij zien je dan ook graag in onze webshop en winkels!.

Snelle levering en goed en netjes geholpen in de winkel

Bedankt voor je beoordeling Peter!

Teleurstellend

Waardeloos als een broek die je besteld hebt opeens niet meer voorradig is! Heb ik prompt niet meer de actiekorting die ik had bij 2 broeken en betaal ik wel verzendkosten voor maar 1 broek. Had anders geen bestelling gedaan. Geen fijne ervaring!! Na deze negatieve review ontving ik wel een nette reactie met een oplossing: opnieuw bestelling doen tegen oorspronkelijke voorwaarden.

Hoi Marieke, als er een artikel niet leverbaar is, mag je tegen dezelfde actieprijs een nieuw artikel bestellen. De actieprocedure stuur ik je per e-mail toe. Hierdoor kun je gewoon van de korting genieten voor eenzelfde prijs!

Nette snelle levering

Goed product, tevens in de aanbieding bij 2 broeken..

Bedankt voor je beoordeling Richard! Veel plezier met je aankoop toegewenst.

In één woord: TOP!

In de webshop op een dinsdag in de SALE een waanzinnige jas gekocht en ik kon hem de volgende ochtend al ophalen in de vestiging bij mij in Druten! Supergave Donkervoort jas. Erg blij mee.

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Rene! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Oke

Bedankt voor je beoordeling Henk! Mocht je nog feedback hebben om je ervaring te optimaliseren horen wij dat graag via [email protected]. Graag tot een volgende aankoop!

De Aaldor 13 4191PC Geldermalsen

Over OFM.

Bij OFM. vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!