Leuk bedrijf om online te winkelen goed omschreven hoe je de maat moet meten

Ziet er uit zoals het op de de site staat

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Stef! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Mooi aanbod en aanbiedingen

Zocht polo met lange mouwen, zoals gewoonlijk vond ik bij OFM precies wat ik zocht.

Dankjewel voor de vijf sterren, André! Veel plezier van je aankoop gewenst en tot een volgende keer!

Kreeg een kortingscode twv €12,00 in envelop in de brievenbus. Geen verplicht aankoopbedrag of andere restricties! Mooie short gekocht waar al korting op zat.... Superleuke actie.

Bedankt voor je leuke review, Raymond! Heel veel plezier van je nieuwe short gewenst!

Prima geregeld

Tot een volgende keer

Wat leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen! Tot de volgende keer!

Voor herhaling vatbaar!!!

Ruime keuze. Snelle afhandeling.

Bedankt voor het compliment Cor! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over OFM.!

Vlotte levering

Het artikel viel mij tegen, altijd moeilijk kiezen van een plaatje. Te duur voor de kwaliteit. De OFM site kan ik aanbevelen.

Jammer dat je niet dol was op het artikel Ron. We vinden het wel fijn dat het niet aan onze webshop lag. Hopelijk mogen we je een volgende keer opnieuw voorzien van een leuke bestelling. Bedankt voor je beoordeling.

Ik mis 1 mogelijkheid...

Ik bestelde een waardebon voor mijn broer- maar het is in het systeem lastig om bezorgadres en factuuradres te wijzigen.

Hoi Ferry, laat ons per e-mail weten wat je er precies lastig aan vond. Wij proberen de winkelervaring zo fijn en snel mogelijk voor onze klanten te laten verlopen. Tips om te verbeteren zijn uiteraard altijd welkom!

Vriendelijk. Afhalen in winkel mogelijk. Aantrekkelijke aanbiedingen.

Hoi Gerard, bedankt voor je leuke beoordeling. Wij hopen je in de toekomst weer in onze winkel of online webshop te mogen ontvangen!

Goede en een snelle levering van wat besteld is

Zie boven

Bedankt voor je mooie beoordeling Henk. Graag tot snel!

Πολύ καλά και ποιοτικά ρούχα.

Η πρώτη μου επιλογή για ποιοτικά ρούχα. Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης από το προσωπικό.

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Thankyou for your review Nick!

Wij zijn zeer tevreden met het online winkelen bij OFM . Wij kopen altijd online lekker makkelijk. Komen afspraken goed na en bestelling snel thuis.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jos! Graag tot snel online!

Superb.

Mooie en duurzaam kleding

Bedankt voor de vijf sterren Robert! Heel veel plezier van je aankoop en tot de volgende keer!

Top winkel

Snel besteld snel geleverd mooi afgeprijsd

Dankjewel voor het compliment Dick!

Ik heb nog niets ontvangen

Het pakket was in bezorging maar nog niet geleverd.

Beste Andre, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Ik kan helaas geen bestelling vinden op jouw gegevens. Mocht het pakket nog niet bezorgd zijn, neem dan even contact met ons op via [email protected]. We helpen je graag verder!

Snelle levering en artikelen zijn goed

Prima kwaliteit en snelle levering

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Nol! Graag tot een volgende bestelling!

Schoenen vrijdag besteld en zaterdag al in huis, zeer snelle levering. Mooie aanbieding en dik tevreden.

Hartelijk bedankt voor het compliment! Wat fijn dat je tevreden bent over de levering en de aanbieding!

Magnifiek

Zeer overzichtelijk website

Bedankt voor de vijf sterren, Eef! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Gewoon goed

Van aankoop tot aan levering alles duidelijk gecommuniceerd. Producten zijn geheel volgens verwachting. En ook als het niet goed ervaar ik met OFH nooit problemen om e ruilen.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Mark! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Goed geregeld.

Heb het in een winkel laten leveren. Kon ik het meteen passen. Was top. Wel even op moeten wachten.

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Koos! Veel draag plezier!

Prima maar wel onduidelijk bestelproces

De kleding en keuzes zijn fantastisch. Ook de winkels zslf super. We aandachtspunt is het bestelproces: vaak maar 1 op voorraad op de site en dan gedurende t bestellen ineens “niet meer leverbaar “. Ook vaak langere levertijden dan 1-2 werkdagen, mijn tip; zet dat dan eerlijk op de site. Zeker bij afhalen filiaal duurt altijd langer. Maar verder prima winkel met super hulp in de winkels zelf.

Hartelijk bedankt voor je mooie review Arthur! Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Helaas duurt het verzenden naar onze winkels wat langer, omdat onze chauffeur niet elke dag langs elke winkel komt. Dit staat ook aangegeven op onze website. We hopen je snel weer te zien!

Fijne zaak

Goede ervaringen fijne en duidelijke webshop

Bedankt voor het prachtige cijfer, Jack! Hier doen we het voor. Veel plezier van je nieuwe items gewenst!

Super makkelijk

Webshop is duidelijk en gemakkelijk en wordt snel geleverd

Bedankt voor de vijf sterren, Hans! We zien je graag snel weer terug online of in één van onze winkels!

was weer top

Zo als altijd weer tip top in orde, netjes verpakt en super snel

Bedankt voor het compliment Alfred! Heel veel draagplezier van je nieuwe items gewenst en tot de volgende keer!

Fijne webshop

Mooie producten met leuke aanbiedingen. Goede communicatie over de levering en binnen de aangegeven tijd compleet binnen.

Bedankt voor het compliment Paul! Veel plezier van je nieuwe items gewenst!

Zeer tevreden over de website, collectie, aanbiedingen en zorvuldige en snelle verzending.

Zeer goed.

Hartelijk dank voor het prachtige cijfer Pieter!

Over OFM.

Bij OFM. vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!