Top geregeld

Goede en snelle levering

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Jacqueline! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

only for men, sneller communiceren naar de klant.

op 4 April bestelling gedaan met order nummer 214620.Krijg ik op 10 April dat 1 artikel is geannuleerd. Deze producten zouden binnen 2 a 3 werkdagen worden geleverd. Jammer dat jullie daar zo laat mee komen. Tip: bel of mail de klant voor een alternatief om toch de actie van 149,95 te kunnen gebruiken. Nu ook nog eens 5 werkdagen voor geld terug.Erg jammer. Bij bellen op zaterdag om 10.15 uur ook nog een wachtrij bij klanten service.Kan altijd gebeuren op een zaterdag , nu dan maar zo.:). Maar had iets heel anders verwacht van Only for men.

Beste Sven, Hartelijk bedankt voor je review waarin je aangeeft dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Wij als OFM. doen natuurlijk altijd ons uiterste best om alle bestellingen binnen de afgesproken levertijd te leveren. Helaas is jouw bestelling inderdaad later geleverd dan gehoopt. Wij begrijpen je teleurstelling, en doen er dan ook alles aan om in de toekomst jouw bestelling binnen de afgesproken levertermijn te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wat vervelend dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Onze excuses hiervoor! Wij doen altijd ons best om je bestelling naar wens te leveren, maar helaas lukt dit ons niet altijd. Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de leverancier. Dit is niet gelukt voor jouw bestelling, ook wij balen hiervan! Als je een vervangend artikel wilt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Interesse in wat extra korting? Neem contact op met onze Customer Support Hero's. We hopen dat je ondanks de teleurstelling nog veel draagplezier zult ervaren van je aankoop! Hopelijk tot een volgende keer. We hopen het dan goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Met vriendelijke groet, Team OFM.

Goede ervaring, ik had 2 broeken die afgeprijsd waren die goed zaten. Echter zijn deze broeken niet gemaakt voor mensen die veel in de sportschool hangen

Hartelijk bedankt voor je eerlijke review, T.! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

makkelijk en snel besteld

Grote keuze uit vele merken en snel bezorgd

Hartelijk bedankt voor het compliment, Bert! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

Dik teleurgesteld

Bestelling na 8 dagen pas kon opgehaald worden!!!!!!!!!!!! Een artikel minder gekregen (niet voorradig ).wel in rekening gebracht. Sorry maar dat is niet professioneel.

Beste M. El Mahjoubi, Dankjewel voor je review. Wat vervelend dat we je bestelling niet volledig konden leveren. Onze excuses hiervoor! Wij doen altijd ons best om je bestelling naar wens te leveren. Helaas lukt dit ons niet altijd. Achter onze webshop schuilt een flink aantal fysieke OFM. winkels. Hierdoor zijn onze voorraden constant in beweging, en kan het gebeuren dat een artikel plotseling niet leverbaar is. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de leverancier. Dit is niet gelukt voor jouw bestelling, ook wij balen hiervan! Als we een artikel niet kunnen leveren, dan wordt dit bedrag gecrediteerd en dus niet meer in rekening gebracht. Als je een vervangend artikel wilt ontvangen, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Interesse in wat extra korting? Neem contact op met onze Customer Support Hero's. Hopelijk tot een volgende keer. We hopen het dan goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Met vriendelijke groet, Team OFM.

Geen coulance voor een eerlijke en niet zo'n onlogische vergissing

Na jaren klant te zijn geweest bij OFM is mijn laatste ervaring de reden dat ik hier niet meer koop. Begin dit jaar heb ik een bestelling bij OFM gedaan en heb deze week (binnen de 90 dagen) een broek retour gestuurd en wilde nog een 2e broek retour sturen. Naar nu blijkt heeft OFM geen 90 dagen retourtermijn meer en is dit sinds september vorig jaar 30 dagen. Ik wist dit niet en had de kleine lettertjes moeten lezen, echter als je altijd uit kon gaan van 90 dagen dan let je daar iet meer op. Vanuit OFM geen enkele coulance voor deze eerlijke en niet zo'n gekke vergissing. Door het gebrek aan inlevingsvermogen zijn ze mij in ieder geval kwijt als klant.

Beste Willem, Dankjewel voor je review. We begrijpen dat je teleurgesteld bent over het bericht dat je van ons hebt ontvangen. Onze retourtermijn is 30 dagen. Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat het niet lukt om je bestelling binnen de retourtermijn te retourneren. We raden je aan om in de toekomst contact met ons op te nemen wanneer het niet lukt om je bestelling op tijd te retourneren, voordat de retourtermijn verstreken is. Dit zodat we samen naar een alternatieve oplossing kunnen zoeken, zoals een langere retourtermijn. Helaas kunnen we in dit geval de retourzending niet accepteren, omdat de retourtermijn ruim is overschreden. Nogmaals, we begrijpen dat je dit teleurstellend vindt. We hopen echter dat je begrijpt dat we ergens een grens moeten stellen. Excuses voor het ongemak!

Leuk bedrijf om online te winkelen goed omschreven hoe je de maat moet meten

Ziet er uit zoals het op de de site staat

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Stef! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Mooi aanbod en aanbiedingen

Zocht polo met lange mouwen, zoals gewoonlijk vond ik bij OFM precies wat ik zocht.

Dankjewel voor de vijf sterren, André! Veel plezier van je aankoop gewenst en tot een volgende keer!

Kreeg een kortingscode twv €12,00 in envelop in de brievenbus. Geen verplicht aankoopbedrag of andere restricties! Mooie short gekocht waar al korting op zat.... Superleuke actie.

Bedankt voor je leuke review, Raymond! Heel veel plezier van je nieuwe short gewenst!

Prima geregeld

Tot een volgende keer

Wat leuk om te horen dat alles naar wens is verlopen! Tot de volgende keer!

Voor herhaling vatbaar!!!

Ruime keuze. Snelle afhandeling.

Bedankt voor het compliment Cor! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over OFM.!

Vlotte levering

Het artikel viel mij tegen, altijd moeilijk kiezen van een plaatje. Te duur voor de kwaliteit. De OFM site kan ik aanbevelen.

Jammer dat je niet dol was op het artikel Ron. We vinden het wel fijn dat het niet aan onze webshop lag. Hopelijk mogen we je een volgende keer opnieuw voorzien van een leuke bestelling. Bedankt voor je beoordeling.

Ik mis 1 mogelijkheid...

Ik bestelde een waardebon voor mijn broer- maar het is in het systeem lastig om bezorgadres en factuuradres te wijzigen.

Hoi Ferry, laat ons per e-mail weten wat je er precies lastig aan vond. Wij proberen de winkelervaring zo fijn en snel mogelijk voor onze klanten te laten verlopen. Tips om te verbeteren zijn uiteraard altijd welkom!

Vriendelijk. Afhalen in winkel mogelijk. Aantrekkelijke aanbiedingen.

Hoi Gerard, bedankt voor je leuke beoordeling. Wij hopen je in de toekomst weer in onze winkel of online webshop te mogen ontvangen!

Goede en een snelle levering van wat besteld is

Zie boven

Bedankt voor je mooie beoordeling Henk. Graag tot snel!

Πολύ καλά και ποιοτικά ρούχα.

Η πρώτη μου επιλογή για ποιοτικά ρούχα. Υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης από το προσωπικό.

• Θα μας συνιστούσατε; Yes

Thankyou for your review Nick!

Wij zijn zeer tevreden met het online winkelen bij OFM . Wij kopen altijd online lekker makkelijk. Komen afspraken goed na en bestelling snel thuis.

Bedankt voor je mooie beoordeling, Jos! Graag tot snel online!

Superb.

Mooie en duurzaam kleding

Bedankt voor de vijf sterren Robert! Heel veel plezier van je aankoop en tot de volgende keer!

Top winkel

Snel besteld snel geleverd mooi afgeprijsd

Dankjewel voor het compliment Dick!

Ik heb nog niets ontvangen

Het pakket was in bezorging maar nog niet geleverd.

Beste Andre, bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw pakket nog niet hebt ontvangen. Ik kan helaas geen bestelling vinden op jouw gegevens. Mocht het pakket nog niet bezorgd zijn, neem dan even contact met ons op via [email protected]. We helpen je graag verder!

Snelle levering en artikelen zijn goed

Prima kwaliteit en snelle levering

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Nol! Graag tot een volgende bestelling!

Schoenen vrijdag besteld en zaterdag al in huis, zeer snelle levering. Mooie aanbieding en dik tevreden.

Hartelijk bedankt voor het compliment! Wat fijn dat je tevreden bent over de levering en de aanbieding!

Magnifiek

Zeer overzichtelijk website

Bedankt voor de vijf sterren, Eef! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Gewoon goed

Van aankoop tot aan levering alles duidelijk gecommuniceerd. Producten zijn geheel volgens verwachting. En ook als het niet goed ervaar ik met OFH nooit problemen om e ruilen.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Mark! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Goed geregeld.

Heb het in een winkel laten leveren. Kon ik het meteen passen. Was top. Wel even op moeten wachten.

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Koos! Veel draag plezier!

De Aaldor 13

4191PC Geldermalsen

Over OFM.

Bij OFM. vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!