Laden reviews...
Laden reviews...
1,027 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundene beskriver en enkel og grei handleopplevelse. Leveringene er raske og tydelig informasjon hjelper ved kjøp. Noen kommentarer nevner forsinkelser, men totalinntrykket er positivt og tilfredsstillende.
Fijne winkel (Ede) en mooie kleding, maar de website en de levering kan veel beter. Na bestelling van artikelen die op de website als voorradig werden vermeld, kreeg ik een dag later te horen dat één artikel niet leverbaar was. Toen ik vervolgens weer op de website keek, stond het artikel daar nog steeds als voorradig. Dit kan in deze tijd toch niet meer.
Beveelt aan
3 September 2019
Marien
Ede
Bedankt voor je feedback, Marien! We zijn achter de schermen inderdaad druk bezig met het verbeteren van ons voorraadsysteem.
Mooie kwaliteitsproducten ( schoenen Greve en Cole Haan). Snelle levering. Geen minpunten.
Beveelt aan
3 September 2019
Eelco
Diemen
Bedankt voor je mooie woorden, Eelco!
Snelle levering en vaak mooie kortingsacties Alleen jammer dat je bij retourzending €2,95 moet betalen.
Beveelt aan
3 September 2019
Andre
De Meern
Bedankt voor de feedback, Andre. Fijn dat je tevreden bent!
Fijne website, makkelijk en overzichtelijk, en de snelle levering.
Beveelt aan
2 September 2019
Patricia
Leiden
Geweldige review, Patricia. Hartelijk dank!
Scherpe aanbiedingen. Echter meer dan de helft van de bestelling was niet leverbaar vanwege 'voorraadverschil', dit al voor de tweede keer bij een bestelling en er worden onnodig veel mails over verstuurd. Bij retourzendingen wordt 2.95 van het retourbedrag als verzendkosten ingehouden. Al met al scherpe aanbiedingen, maar webshopervaring niet echt van deze tijd.
Beveelt aan
2 September 2019
Arjen
Den Bosch
Bedankt voor je feedback, Arjen. We zullen dit meenemen in ons verbeterproces.
goede kwaliteit voor een nette prijs. en regelmatig super aanbiedingen
Beveelt aan
2 September 2019
Aldo
Kerkdriel
Bedankt voor je geweldige beoordeling, Aldo!
1 shirt had een flinke vlek die ik retour had gebracht naar de winkel in Rosmalen maar na 1 week nog geen info mogen ontvangen of ik dit shirt nog krijg? George
Beveelt aan
2 September 2019
George Schenk
Den Bosch
Beste George, bedankt voor je beoordeling. Ik hoop dat je retourzending ondertussen netjes is afgehandeld. Je mag in de toekomst altijd contact opnemen met onze klantenservice als er onduidelijkheden zijn.
Mooie kleding, snelle levering en retour moeiteloos.
Beveelt aan
2 September 2019
Jaco Dooge
Oosterland
Fijn dat je zo positief over ons bent, bedankt Jaco!
Kwaliteit van de kleding is geweldig, zeer tevreden over de artikelen. 1 item van de zending kwam later nml na 1 week. Dit zonder bericht. Dit was echter geen M maar een L (niet zo besteld). Bij retour zenden nog reeds geen geld terug ontvangen.
Beveelt aan
2 September 2019
Maarten
Didam
Bedankt voor je beoordeling, Maarten. Fijn dat je tevreden bent over onze kleding. In de toekomst zou ik je willen aanraden contact op te nemen met de klantenservice indien er onduidelijkheden zijn.
Santoni's voor een spot prijsje. Afhalen in de winkel in Rosmalen en daar uitstekende gekregen bij het passen van de schoenen en het korter maken van de riem. Naar mijn idee kan je het niet beter krijgen.
Beveelt aan
2 September 2019
Dirk
Den Bosch
Wat een geweldige beoordeling geef je ons, Dirk. Hier doen we het voor!
Ruime keus in prachtige artikelen.
Beveelt aan
2 September 2019
Bertus
Rijnsburg
Bedankt voor het geweldige cijfer, Bertus!
Bij retour zendingen snel geld terug. Alles goed op orde en overzichtelijk. goede levertijd
Beveelt aan
31 August 2019
Marcello
Dordrecht
Hallo Marcello, dank voor je review. Wij doen ons best om het betaalde bedrag zo snel mogelijk weer bij onze klanten te retourneren. Fijn dat je dit zo hebt ervaren!
Mooie kleding helaas was de levertijd langer dan dat de site vermelde. Verder wel netjes geholpen aan telefoon
Beveelt aan
31 August 2019
Erwin
Odiliapeel
Hallo Erwin, onze excuses dat wij de levertijd hebben overschreden. Dit is uiteraard niet onze bedoeling geweest en wij hopen dat dit je er niet van weerhoudt om nog eens bij ons te winkelen!
Zeker voor herhaling vatbaar
Beveelt aan
31 August 2019
Robin
Ede
Leuk om te horen Robin. Tot de volgende keer!
Uitstekende winkel met ruime keuze. OfM Leidsche Rijn Centrum heeft daarnaast een meer dan prima service, denkt mee en is eerlijk. Echt mijn winkel geworden. Kan het iedereen aanraden. Verbeterpuntje voor LRC, hoewel er een barbier station is ingericht heb ik nog nooit een barbier gezien. Dit zou, zeker op vrij/zat, een extra USP kunnen zijn.
Beveelt aan
31 August 2019
Erwin
LRC
Hoi Erwin, hartelijk dank voor je leuke review. Het doet ons goed om te horen dat je graag bij Only for Men Leidsche Rijn winkelt! Wij zijn ook erg trots op hoe de winkel is geworden. De barbier is nog een work-in-progress maar zal snel bij ons in de winkel plaats nemen!
Snelle service en verzending, helaas kreeg ik na bestelling de melding dat een product biet op voorraad was ondanks dat op de website nog 2 artikelen stonden. Ondanks dat tevreden over mijn aankopen.
Beveelt aan
31 August 2019
Eelco
Druten
Beste Eelco, jammer dat wij het artikel niet aan je uit konden leveren. Hiervoor onze excuses. Gelukkig ben je inderdaad tevreden met je overige aankopen. Tot ziens bij Only for Men!
Uitstekend
Beveelt aan
30 August 2019
Haeren
Elst
Hallo Haeren, dank voor je review!
Erg gemakkelijke en prettige site. Mooi assortiment en alles in 1x goed besteld. Eerste keer maar niet de laatste;)
Beveelt aan
30 August 2019
Egbert
Echtenerbrug
Wat fijn om te horen Egbert. Wij zien je graag terug bij Only for Men! Hartelijk dank voor je beoordeling.
Goed
Beveelt aan
30 August 2019
Pffff
Amsterdam
Dank voor je review!
4 artikelen besteld en betaald. Naar later bleek alle 4 de artikelen niet meer leverbaar, zeer vreemd. Het geld werd wel snel teruggestort.
Beveelt niet aan
30 August 2019
Cock
Dam
Beste Cock, wat enorm vervelend! Uiteraard is dit niet onze bedoeling geweest. Door de enorme drukte hebben wij jammer genoeg het artikel niet aan je uit kunnen leveren omdat deze allemaal al verkocht waren. Dit spijt ons enorm! Hopelijk weerhoudt dit je niet om nog eens bij ons te komen winkelen!
Ik bestel online een broek, geld afgeschreven en vervolgens na een paar dagen voorraad verschil Geen broek , vervolgens bestel je een andere broek, gebeurd weer precies hetzelfde. Dan bel je naar de vestiging in Geldermalsen, om aan te geven dat ik wel weer iets wil bestellen maar geen zin om weer hetzelfde mee te maken . Medewerkster niet echt klantvriendelijk kan geen hulp bieden. Moet maar weer bestellen. Vervolgens bel ik naar Rosmalen en daar is begrip en bestellen ze de broek en als deze dan binnen is wordt ik gebeld en kan ik in de winkel betalen en broek ophalen. Gelukkig dus wel meedenken met een klant. Aanbevelen zou ik zeker niet doen in Geldermalsen maar wel in Rosmalen
Beveelt niet aan
30 August 2019
Otto
Waardenburg
Beste Otto, hartelijk dank voor je bericht. Het betreurt ons dat je winkelervaring in ons filiaal in Geldermalsen niet naar wens is geweest. Als het gaat om een bestelling via onze webshop, zal een filiaal je bijna altijd doorverwijzen naar onze klantenservice. Een filiaal heeft namelijk geen fysieke invloed op webshop bestellingen. Om deze reden is er waarschijnlijk aangegeven om opnieuw te bestellen. Ons filiaal in Rosmalen heeft het goed met je opgepakt door het artikel zelf te bestellen en je hier van op de hoogte te brengen. Enorm fijn!
Besteld en snel geleverd
Beveelt aan
30 August 2019
D
Ede
Bedankt voor het prachtige cijfer! Fijn dat je tevreden bent.
Prima, snel besteld en geregeld
Beveelt aan
30 August 2019
Ko
Hoenderloo
Bedankt voor je review, Ko! We zijn erg blij met zo'n mooi cijfer!
Kleding besteld en erg snel geleverd. Polo's zijn van super kwaliteit. Gaan zeker nogmaals bestellen.
Beveelt aan
30 August 2019
R
Didam
Wat een mooi cijfer geef je ons ! Bedankt daarvoor. We zijn erg blij dat je zo positief over ons bent.
Foutloos en vlekkeloos. Perfect!
Beveelt aan
30 August 2019
Nicolas
Geel
Wat een geweldige review, Nicolas! We zien je graag snel weer terug bij Only for Men!
De Aaldor 13
4191PC Geldermalsen
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven