Wauw, wat een fantastisch cijfer, bedankt!
Pluspunten
Goede merken.
VerbeterpuntenAankoop via webshop dramatisch slecht. Een bestelling bijna 1 maand onderweg met tegenstrijdige berichten waar het blijft.
Bedankt voor je genoemde pluspunt. Wat betreft je verbeterpunt begrijpen we je. Helaas is het artikel wat je hebt besteld niet voorradig. Om deze reden hebben wij dit artikel bij onze leverancier besteld, waarop zij het artikel verkeerd hebben geleverd. Wij willen hier nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat je bijna twee weken (met het weekend erbij) hebt moeten wachten en hopen je bestelling 1 mei als nog te kunnen versturen.
Pluspunten
Goede aanbiedingen, snelle verzending. Kostuums waren heel netjes verpakt. AfterPay.
VerbeterpuntenGeen. Alles top!
Fijn dat alles naar wens is verlopen, Jolanda. Wij zien je graag nog eens terug bij Only for Men.
Pluspunten
Snelle levering
Hallo Richard, fijn dat je je bestelling snel binnen hebt gekregen. Wij streven er naar om dit vaak de volgende dag al in huis te laten hebben.
Hartelijk dank voor het mooie cijfer.
Pluspunten
Vriendelijk personeel mooie winkel
VerbeterpuntenNvt
Bedankt voor je review en het prachtige cijfer!
Pluspunten
Nette levering, goede prijs kwaliteit
Bedankt voor je review en het prachtige cijfer!
Pluspunten
Snelle levering!
VerbeterpuntenKan niks bedenken!
Bedankt voor je review en het prachtige cijfer!
Pluspunten
vlotte afwerking
Verbeterpunten-
Bedankt voor je review en het prachtige cijfer!
Bedankt voor je review en het prachtige cijfer!
Verbeterpunten
Maken reclame met 50% korting op 2e artikel maar komen dat niet na en verwijzen naar de kleine lettertje. Contact met klantenservice uiterst frustrerend.
Beste Robert, vervelend dat je deze ervaring hebt gehad. Om van de actie gebruik te kunnen maken dien je inderdaad 2 artikelen uit dezelfde actie te combineren, op artikelen die niet onder de actie vallen wordt de korting niet verrekend. Ik begrijp je frustratie, maar dat is wel hoe onze acties meestal werken. Hopelijk toch nog eens tot ziens bij Only for Men!
Pluspunten
super site! makkelijk bestellen voor alle mannen
Wauw, bedankt voor de positieve review en het prachtige cijfer!
Pluspunten
Snelle afhandeling retouren
Fijn dat je zo tevreden bent met onze retourprocedure! Bedankt voor het mooie cijfer
Bedankt voor je review en het prachtige cijfer!
Wauw, wat een geweldig cijfer, bedankt!
Pluspunten
Geen
VerbeterpuntenAls ik. Betaal voor thuisbezorging dan wil ik het ook thuisbezorgd hebben. En niet zonder enige melding het laten bezorgen bij een postnl punt.
Beste Jeremy, vervelend om te lezen. Helaas hebben wij hier geen zicht meer op zodra het pakket is overgedragen aan PostNL. Ik heb je klacht in ieder geval doorgegeven aan PostNL, zodat zij er wellicht iets mee kunnen doen. Hopelijk toch nog eens tot ziens bij Only for Men!
Verbeterpunten
Juiste foto’s plaatsen, kleuren kloppen niet, 2x licht blauwe broek besteld, en donker blauwe gekregen
Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen, onze welgemeende excuses voor het ongemak! Ik heb je verbeterpunt doorgegeven aan de betreffende afdeling.
Pluspunten
snelle en correcte levering
Verbeterpuntenx
Heel erg bedankt voor je review en het mooie cijfer!
Wauw, wat een fantastisch cijfer, dankjewel!
Pluspunten
Duidelijke website en netjes geleverd
Bedankt voor je review en het mooie pluspunt! We zijn benieuwd hoe we van jouw 7 een 10 kunnen maken!
Wat een geweldig cijfer, bedankt voor je review!
Pluspunten
Hele snelle en goede service Schoenen terug gestuurd heel snel geld terug
Wauw, wat een mooie review en een prachtig cijfer!
Wat een geweldig cijfer, bedankt!
Pluspunten
1 van de overhemden was gescheurd tijdens de 1e was. Contact gehad met klantenservice en mocht de overhemd retour sturen. Daarvoor in de plaats een nieuwe ontvangen. Super goede service.
Wat vervelend om te lezen dat één van de overhemden is gescheurd! Uiteraard mag je ons hierover een mail sturen ([email protected]), we zullen dan altijd kijken naar een passende oplossing. Wellicht dat je ons wat foto's van het overhemd kan sturen?
Wauw, bedankt voor het prachtige cijfer!
13 De Aaldor
Geldermalsen 4191PC
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Alle kan legge inn en anmeldelse så lenge vilkårene og personvernreglene er oppfylt
• Vi utfører automatiserte og manuelle kontroller for å forhindre falske anmeldelser så mye som mulig
• Anmeldelser skrevet på eget initiativ vises umiddelbart på nettet og bekreftes innen 72 timer