Laden reviews...
Laden reviews...
1,033 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundene beskriver en enkel og grei handleopplevelse. Leveringene er raske og tydelig informasjon hjelper ved kjøp. Noen kommentarer nevner forsinkelser, men totalinntrykket er positivt og tilfredsstillende.
Verbeterpunten
Zorgen dat de winkels op de hoogte zijn van retouren beleid Ik werd teruggestuurd met mijn weborder. Hier mogen wij niets mee doen. Een uur later teruggegaan met bewijs dat dit wel kan. Ja ze wilde de doos wel retourneren. Ik wilde een aantal zaken houden, een aantal items retouneren en aantal item ruilen voor een andere maat. Ik dacht dit doe ik in de winkel kan ik meteen passen. Een goede verkoper regelt ziet dit als een kans Nu is de hele bestelling retour gegaan en kom ik wellicht niet meer terug
Beveelt aan
2 August 2017
Patrick
Veghel
Beste Patrick,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u dit zo ervaren heeft en dat u nu de hele bestelling aan ons retour gestuurd hebt. Wij gaan uw feedback meenemen in ons verbeterproces!
Groet, Team Only for Men
Beveelt aan
2 August 2017
anoniem
Pluspunten
Snelle levering. No nonsense1
Beveelt aan
1 August 2017
Albert
Eindhoven
Beste Albert, veel dank voor de mooie beoordeling! Groet, Team Only for Men
Pluspunten
Mooie en gemakkelijke website, af en toe aanbiedingen van kleding zoals 2 voor de prijs van 1, of 3 voor de prijs van 2
VerbeterpuntenJammer maar toch verzendkosten (€ 2,95) bij een artikel van € 69,-
Beveelt aan
1 August 2017
Tony
Alphen aan den Rijn
Beste heer/mevrouw, bedankt voor de review en het verbeterpunt. Wij zullen dit meenemen in ons proces. Groet, Team Only for Men
Beveelt aan
31 July 2017
anoniem
Pluspunten
Netjes snel een fout hersteld
VerbeterpuntenKijk voor je iets opstuurd in de doos (beschadigde schoenen)
Beveelt aan
31 July 2017
Vlemminx
Oirschot
Beste heer/mevrouw, dank voor de review! Wij nemen het verbeterpunt mee voor de volgende keer! Hartelijke groet, Team Only for Men
Beveelt aan
31 July 2017
anoniem
Pluspunten
Het product is van hoge kwaliteit zeker in termen van prijs/kwaliteit verhouding.
VerbeterpuntenDe aftersale is dramatisch. Ik heb geen melding gehad dat mijn pakket bij het afhaalpunt is afgeleverd. Bij het ophalen van het pakket werd het product in mijn handen gedrukt zonder mijn identiteit te controleren. Een ieder had het pakket dus mee kunnen nemen. Toen ik vroeg of ik de producten kon passen werd ik redelijk geholpen. Er kwam echter een andere klant opdagen waardoor de aandacht van de verkoper volledig weg was. Nadat ik mijn producten gepast had, heb ik zelf het bonnetje uit het pakket moeten pakken. Wanneer ik dit niet gedaan had dan had ik geen bon gehad. Het doen van internetaankopen bij dit bedrijf raad ik dan ook niet aan. Thuisbezorgen kost overigens geld (ook als je voor meer dan 100 euro besteld, dat is natuurlijk jammer).
Beveelt niet aan
31 July 2017
R.
Bladel
Pluspunten
Prima service. Snelle levering en afhandeling retouren
Beveelt aan
31 July 2017
Michael
Hengelo
Pluspunten
Een goede service snelle afhandeling . Alles in goede handen ontvangen en mooi verpakt super
Beveelt aan
31 July 2017
Gregg
Pluspunten
Mooie winkels, prima webshop, vriendelijke mensen. Voor de man denk ik de ideale winkel om je kleren te kopen.
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
31 July 2017
Frits
Oosterbeek
Pluspunten
Snel, veel keus, goede service!!!
VerbeterpuntenHet was onduidelijk wanneer het pakje werd afgeleverd. Wanneer ik de mail kreeg met track en tracé code was het pakje al afgeleverd bij de buren, hierdoor kon ik niet meer inspelen op het tijdstip.
Beveelt aan
30 July 2017
Roel de Bruijn
Duiven
Pluspunten
duidelijkheid over de levering per mail. goede mogelijkheid om de producten te passen in de winkel. goede service!!
Beveelt aan
30 July 2017
Bas
Meteren
Pluspunten
Snel en netjes verpakt.
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
30 July 2017
Anita
Pluspunten
Goed afgeleverd.
VerbeterpuntenDuurde een kleine week voor de bestelling binnen was.
Beveelt aan
30 July 2017
D
L
Beveelt aan
29 July 2017
anoniem
Pluspunten
prima service
Verbeterpuntenniets
Beveelt aan
29 July 2017
Tom
Waalre
Pluspunten
Prijs Website
VerbeterpuntenCommunicatie over verzending Van-voor prijs heb ik mijn twijfels over
Beveelt aan
29 July 2017
Ithamar
Groningen
Pluspunten
Verzending is duidelijk proces Bij bestelling ophalen hulp bij het passen van de kleding op een vriendelijke manier
VerbeterpuntenGeen
Beveelt aan
28 July 2017
Bob
Veghel
Pluspunten
Retourzending snel afgehandeld. Eerst bericht dat ze het terug hadden gekregen en paar dagen later totaal bedrag weer op de rekening
VerbeterpuntenHelaas was er niet meer een grotere maat beschikbaar
Beveelt aan
27 July 2017
Peter
Enschede
Pluspunten
Snel en betrouwbaar
Beveelt aan
27 July 2017
anoniem
Beveelt aan
27 July 2017
anoniem
Beveelt aan
27 July 2017
anoniem
Pluspunten
Super snelle levering!
Beveelt aan
27 July 2017
Nicole
Schinnen
Beveelt aan
27 July 2017
Dick
Rotterdam
De Aaldor 13
4191PC Geldermalsen
Branch
Business services
Specializations
B2B, Other
Overige bedrijven