Geen terugbetaling ontvangen!

Zeggen binnen 5 werkdagen de terugbetaling te verwerken na ontvangst retour, het is nu 11 dagen. Reageren per e-mail dat er sprake is van een technische storing en dit de schuld is van de betalingsprovider. Ik werk zelf in de e-commerce. Deze smoes is natuurlijk onzin. Kom je afspraak na, wees eerlijk, informeer als je al weet dat er problemen zijn klanten pro-actief of compenseer een gedupeerde klant op enige wijze. Hiermee raak je klanten kwijt.

Beste Peter, bedankt voor je beoordeling. Zoals eerder gecommuniceerd hebben wij inderdaad een storing gehad bij onze payment provider. Hierdoor duurt de terugbetalingsprocedure momenteel langer dan gewoonlijk. Dit is natuurlijk niet de service die je van ons gewend bent, wij vinden dit dan ook erg vervelend voor je, en hebben er ook alles aan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen. Wij hebben je hierover op de hoogte gesteld, onze excuses als dit niet helemaal duidelijk voor je is geweest!

Erg goed, maar

Zoals altijd prima website, duidelijk en makkelijk bestellen en goede informatie rondom leveringsproces. Jammer dat artikel dat geleverd is voorzien is van een beveiligingslabel. Daarover contact gehad en aangeboden is om retour te sturen, waarbij label verwijderd wordt en weer terug wordt gezonden. Langsgaan bij een winkel lijkt mij vlugger en efficiënter.

Beste Sander, bedankt voor je beoordeling! Wat ontzettend vervelend dat er nog een alarmlabel op de trui zit, nogmaals onze excuses hiervoor. Helaas woont niet iedereen in de buurt van een winkel, maar als dat in jouw geval wel zo is mag je natuurlijk altijd langskomen!

nog niks ontvangan

DHL zou mijn zending gisteren brengen, maar helaas niets van ze vernomen , ze zeggen vandaag weer langs te komen , maar volgens hun systeem ligt het nog steeds bij hun op het sorteercentrum.

Beste Hans, Bedankt voor je bericht, Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen via DHL. Naar aanleiding van ons eerdere contact met elkaar hebben wij gelijk een onderzoek opgestart bij DHL. Wanneer wij meer informatie hebben ontvangen via DHL, brengen we je hier uiteraard direct van op de hoogte via de e-mail zoals eerder besproken. Wij gaan het in ieder geval netjes voor je oplossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak!

Langen levertijden.

Mooi webshop, maar wat een ontzettend lange levertijden zeg, het kan soms wel meer als een week duren voordat je bestelling in huis is. En ik vind best dat als je een bestelling boven een bepaald bedrag doet, zegt €150/200 er geen verzendkosten aan vast hoeven te zitten!

Beste Leon, Bedankt voor je beoordeling! Wat jammer dat je ontevreden bent over de levertijd. Only for Men werkt samen met DHL. Samen streven wij ernaar je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Voor een groot deel van onze artikelen geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. De andere artikelen op onze website hebben een levertijd van 1 tot 2 werkdagen, 2 tot 3 werkdagen of 3 tot 5 werkdagen. Op onze website kan je per artikel de levertijd terugvinden. Ook in de winkelmand wordt de levertijd nogmaals getoond. Wil je meerdere artikelen bestellen, en hebben deze artikelen verschillende levertijden dan geldt de langst getoonde levertijd. We versturen al je bestelde artikelen tegelijk. Wij rekenen €3,95 verzendkosten wanneer je een pakketje via DHL laat bezorgen. Zoals je wellicht begrijpt, kost het achter de schermen tijd, moeite en geld om een bestelling zorgvuldig te verwerken en zo snel mogelijk bij jou in huis te krijgen. Om die reden vragen wij onze klant om een deel van de kosten voor de bezorging op zich te nemen. Omdat wij transparantie heel belangrijk vinden, proberen wij het rekenen van de verzendkosten zo duidelijk mogelijk te communiceren op onze website en in de bevestigingsmail die je ontvangt. Op dit moment gelden de verzendkosten voor elke klant die een bestelling via DHL laat bezorgen. Wel kan je een bestelling kosteloos naar een Only for Men winkel laten verzenden. Ik hoop je hiermee meer duidelijkheid te hebben gegeven. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd nog even contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt ons bereiken via: klantenservice@onlyformen.nl.

Ontevreden

Heb verschillende artikelen besteld. Enkele retour gestuurd. Mail gekregen dat alle producten in goede orde retour ontvangen zijn. Op de site staat tussen 3 tot 5 werkdagen wordt het geld op de rekening terug gestort. Na 5 dagen nog niets ontvangen. Gebeld. Kon tot 10 werkdagen duren dat ze het geld terug storten...ze hadden problemen met betalingen...gingen ze oplossen...tot nu toe mijn geld nog niet ontvangen. Ik bestel op deze site niets meer.

Beste Astrid, bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je ontevreden bent! Helaas hebben door een technische storing de terugbetalingen inderdaad vertraging opgelopen waardoor het geld een aantal dagen later op je rekening staat. Dit is natuurlijk niet de service die je van ons gewend bent, wij vinden dit dan ook erg vervelend voor je, en wij hebben ons best gedaan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Netjes verpakt

Alles is naar wens Ook duidelijk met wanneer het verzonden word en wanneer het op te halen is. Soms met aanbiedingen krijg ik toch ook andere maten te zien terwijl die niet in mij maat zijn.

Beste Gerard, bedankt voor je beoordeling. Het klopt inderdaad dat de filters op de website nog niet helemaal naar behoren functioneren. Wij zijn druk bezig om dit op te lossen!

Goed werkende site, maat en kleur was goed en snelle levering.

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Marille! Graag tot een volgende bestelling!

Bestelling ging goed, afhandeling minder.

Ik zou een track and trace code krijgen. Deze is helaas niet automatisch verstuurd (wat wel volgens de mail zou moeten). Uiteindelijk zelf een mail gestuurd en toen hebben jullie het netjes voor me uitgezocht.

Beste Rinse, Bedankt voor het plaatsen van de review. In sommige gevallen komen onze mails helaas in de ongewenste mail of spam terecht. Dat is natuurlijk erg vervelend en wij zijn hard bezig om dit probleem op te lossen. Wel fijn om te horen dat je goed geholpen bent door een van onze medewerkers. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Only for Men

De webside werkt goed en is duidelijk. Aanbeveling is wel dat bij de fit staat wat de ervaring is. Mijn bestelling was het product duidelijk op de waistband kleiner uitgevallen dan voorgaande producten van het zelfde model. Zonde van de energie en het versturen wat voorkomen kunnen worden door deze ervaring wat ook in de winkel al geconstateerd had moeten worden niet opgenomen is.

Beste, Bedankt voor het delen van jouw ervaring bij Only for Men. Uiteraard proberen wij zo veel mogelijk informatie te verzamelen over de artikelen die wij verkopen. Helaas weten wij niet altijd welke nieuwe artikelen kleiner of groter vallen. Als klanten dit bij ons aangeven dan kan dat uiteraard aangepast worden op de website. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Only for Men

Veel keus en snel geleverd

Ik heb al verschillende keren iets via OFM gekocht en ben zeer tevreden. Grote keuze en soms ook mooi aanbiedingen. Alles wordt snel geleverd.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Mark! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Vlotte levering.

Bedankt voor het compliment, Metin! Wij zien je graag terug in de winkel of online!

Klasse

Geweldige service Snelle levering Maten perfecte pasvorm

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Jan! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Raymond! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

goede producten, overzichtelijke site.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Wesley! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Geen korting en verkeerde maat

Aangegeven 50% korting niet gekregen, achteraan gemaild en gelukkig wel gelijk geholpen. Maar kost onnodig energie op zo'n avond. Paar dagen later verkeerde maat binnen gekregen. 44 besteld, 42 binnen. Retour gestuurd. Nu een week verder. We gaan het zien....

Beste Tim, Hartelijk bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses dat we je een verkeerd artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld en dat de korting niet direct verrekend werd. Ik begrijp dat je het verkeerd geleverde artikel naar ons terug gaat sturen. We gaan proberen om het juiste artikel alsnog naar je te versturen, wanneer het artikel niet meer voorradig is ontvang je het bedrag terug op je rekening. Wanneer je geen bericht van ons ontvangt, betekent dit dat we je retourzending aan het verwerken zijn. Wanneer wij verdere vragen hebben, zullen we contact met je opnemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Only for Men

Bestelling correct en tijdig geleverd.

Wat een super mooie beoordeling geef je ons, bedankt Henk! Hopelijk tot snel en veel plezier met je aankoop.

Producten zijn top, website voor verbetering vatbaar

Producten goede kwaliteit. Website werkt wat mij betreft niet zoals het zou moeten.

Bedankt voor je beoordeling Pieter! Wij zijn sinds vorige week overgegaan naar een andere website. Dit betekent dat wij ook met een andere systeembeheerder werken. Ondanks maanden van veelvuldig testen en bouwen aan de webshop, klopt het helaas dat de website nog wat mankementen heeft. Weet dat we ons ervan bewust zijn en dat er op ons hoofdkantoor met man en macht gewerkt wordt om de website zo snel mogelijk weer perfect te laten werken. We waarderen je feedback! Bedankt hiervoor en we hopen je snel weer een geweldige webshop ervaring te kunnen geven!

perfect!

Ik kijk wat ik nodig heb en bestel het meestal via de webshop. Dit komt omdat ik een moeilijke maat heb en het snel uitverkocht is. Dan laat ik het wel naar de winkel toe brengen om te passen en op maat te laten maken. Grandioos hoe gekwalificeerd en toegankelijk het personeel is. Alleen daarom al is OFM voor mij dé winkel waar ik me gehoord weet.

Wauw, wat een mooie beoordeling Frans! Ontzettend bedankt! Graag tot snel!

Is het net niet

Te lange levertijd…. Standaard duurt het ongeveer 5 dagen voordat je je bestelling ontvangt.

Beste Ger, bedankt voor je beoordeling. Op de meeste artikelen geldt voor 15:00 uur besteld is dezelfde dag verzonden. Wanneer je een artikel besteld met een langere levertijd komt het vanuit één van onze winkels. Wij proberen dit altijd zo duidelijk mogelijk te communiceren, onze excuses als het niet duidelijk is geweest!

Duidelijk

Alles snel binnen

Bedankt voor de 5 sterren Bjorn!

Vlug gereageerd,snel geleverd

Dat zeg ik al snel geleverd,ben ik heel tevreden over.

Bedankt voor het mooie cijfer Roos! Graag tot ziens!

Goed geinformeerd

Ik ben goed geïnformeerd over de levering en het product voldoet aan de eisen.

Bedankt voor de mooie beoordeling Thom!

Super snel

Fijne webshop met echt winkelgevoel (compleet assortiment en tips). Snel en goed verpakt ontvangen!

Beste Hans, bedankt voor het compliment! Veel plezier met je bestelling gewenst!

Zoekfunctie

Zoekfunctie werkt niet goed. Ik zocht merk: pierre Gardin Maat: 43-30 Als resultaat allerlei broeken van P Gardin maar geen 34-30.

Beste John, bedankt voor je beoordeling. Wij zijn sinds vorige week overgegaan naar een andere website. Dit betekent dat wij ook met een andere systeembeheerder werken. Ondanks maanden van veelvuldig testen en bouwen aan de webshop, klopt het helaas dat de website nog wat mankementen heeft. Weet dat we ons ervan bewust zijn en dat er op ons hoofdkantoor met man en macht gewerkt wordt om de website zo snel mogelijk weer perfect te laten werken. We waarderen je feedback! Bedankt hiervoor en we hopen je snel weer een geweldige webshop ervaring te kunnen geven!

Breed assortiment met leuke aanbiedingen

Breed assortiment en een snelle levering. Website werkt niet echt fijn. Misschien wennen.

Bedankt voor je beoordeling Dennis! We zijn nog druk bezig om onze website te verbeteren!

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!