Prima aanbod, slechte info

Niks mis met de webshop en aanbod van blouses in mijn geval, alleen wat ik bijna altijd mis in de art.info, of iets groter of kleiner valt, dit valt eenvoudig te registreren voor de Nederlandse markt, het zal iig veel irritatie en retours voorkomen.

Bedankt voor je feedback, Hans! Wij zijn zeker bezig met het verbeteren van onze website met betrekking tot het toevoegen van artikelinformatie. We hopen je dus steeds beter van dienst te kunnen zijn op dat vlak!

Ontevreden .

De beschrijving klopt helemaal niet met wat ik gevraagd had .

Bedankt voor je review, Marc! Wat jammer dat je niet tevreden bent! Mocht je je review willen toelichten, dan horen we het graag!

Hartelijk dank voor je beoordeling Dirk!

Een dag na mijn bestelling, kwam mijn item in de sale. Via de chat een vraag gesteld hierover. Geen gedoe, de korting werd gewoon alsnog gegeven. Super.

Hartelijk bedankt voor het compliment, Johan! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

Top ervaring

Snelle service, goede kwaliteit, duidelijke website

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende bestelling!

Duidelijke site, betrouwbaar en vlotte levering !

Duidelijke site, betrouwbaar en snelle levering .

Bedankt voor het compliment! Veel draagplezier!

Prima geholpen.

Prima kwaliteit spullen.

Bedankt voor de mooie review Arie!

slecht

heel slecht. bij aankoop staat 1a2 dagen dan zeggen ze zaterdag geleverd. dan word het veranderd naar maandag nog niets ontvangen. ik heb vrijdag overleg met jullie gehad en afgesproken dat ik het mag weigeren. jammer we hadden de kleding afgelopen zaterdag nodig voor een foto shot.

Wat ontzettend vervelend, Conny! Onze oprechte excuses hiervoor. We hopen dat het inmiddels opgelost is. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag.

deze x niet goed. De anti diefstal beveiliging hangt nog in de kleding.

zie hiervoor.

Bedankt voor je beoordeling Pieter. Wat vervelend om te horen dat het alarmlabel er nog aan zat, dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak.

Correcte levering

Doet wat ze belooft

Uniek en goed

Uniek en goed

Topervaring

Bestelling was vlug geleverd,item was zoals verwacht,juiste maat dus alles was in orde. Geen negatieve zaken.

vlot en correct

De aankoop voldeed geheel aan mijn verwachting op grond van de beschrijving en werd snel geleverd.

Traag en geen service

Gekozen tijdens lockdown voor ophalen in winkel. Item en de juiste maat waren immers op voorraad in de winkel. Vervolgens duurde het zes dagen alvorens het afgehaald kon worden. De geboden oplossing van de klantenservice: belt u zelf dan ook gewoon naar de winkel, ipv online bestellen. En bij afhalen in de winkel werd er ook vooral verwijtend gedaan. Gelukkig waren ze wel allemaal goed verstaanbaar want geen van de personeelsleden droeg een mondkapje of andere vorm van bescherming. Tsja. Ik kwam er vaak. Maar hier wordt ik erg droevig van.

Beste M. Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je lang hebt moeten wachten om je bestelling te kunnen ophalen. Eerst worden artikelen uit je bestelling verzameld bij onze winkels wanneer je een bestelling plaatst via de website en laat afleveren bij de winkel. De artikelen worden naar ons magazijn verstuurd en vervolgens wordt je gehele bestelling vanuit ons magazijn naar de winkel verzonden. Hierdoor duurt het iets langer voordat je de bestelling kunt ontvangen (levertijd staat aangegeven in de bevestigingsmail). Via call en collect, verzameld de winkel zelf de artikelen die aanwezig zijn in de winkel. Hierdoor kon je de artikelen sneller ophalen. Wij zullen de medewerkers erop aanspreken. Dat is zeker niet netjes en niet volgens de maatregelen. Onze welgemeende excuses als het over de levertijd niet helemaal duidelijk voor je was, we hopen je desalniettemin snel weer te mogen verwelkomen online of in één van onze fysieke Only for Men winkels!

Heel fijn contact met klantenservice

Direct bereikbaar, snelle en duidelijke opvolging en er wordt meegedacht! Heel tof en zeker daarmee een voorbeeld voor andere bedrijven.

Vriendelijke medewerkers

snel en correct!

Keurige snelle afhandeling

Bedankt Albert Jaap! Graag tot snel!

Mooie kleding en goede service

Groot aanbod van kwaliteitskleding. Zeer tevreden over geleverde spullen die ik dagelijks met veel plezier draag.

Bedankt voor de mooie beoordeling Richan! Veel plezier met je items!

Kijk naar de beoordeling van de sterren

Als je wat besteld bij (only for men ) is het oprecht geen woorfen maar daden , het komt op de gegeven datum als er op de site staat aangegeven , zo hoort het ook , de brenger van DHL is vriendelijk staat voor zijn werk . Ook dat mag gezegd worden, maar over only for men zeker aan te raden voor iedereen super

Bedankt voor de vijf sterren, Eddy Floris! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Super goed

2 vesten gekocht. Zeer goede kwaliteit en pasvorm, modieus, lekker warme vesten. Snelle service en bezorging. Hélemaal geweldig !

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Hennie! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Door niemand te vervangen!

Steeds mooie kwaliteit, altijd op tijd en bij ruilen correct geld terug. Proficiat !

Fijn om te horen!

Prima geregeld bestellen en afhalen

Was het winkelmandje vergeten te wissen en krijg daarna continu mail om deze alsnog te kopen maar dat is niet meer nodig

Bedankt voor je mooie beoordeling Hans. Je hebt van ons zojuist een e-mail ontvangen over hoe je de artikelen uit je winkelwagen, kunt halen zodat je geen e-mails meer ontvangt!

Very nice shop

Good people good quality good delivery

Thankyou for the review!

Snel geleverd!

Ik heb de jas laten afleveren in de winkel, gelijk gepast met de perfecte pasvorm . Wederom een tevreden klant !

Leuk om te horen Willem, veel draag plezier!

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!