snel en rommelig in doos

zal wat verzorgerder uitzien als het normaal in zakje verpakt zou zijn inplv gewoon in doos te doen 1 zooitje kleren en pet toen ik het open maakten vd rest snel geleverd

Snelle levering en mooi product

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Tjerk! Graag tot een volgende bestelling!

Fijne webshop

Wordt fijn te woord gestaan dank daar voor

Bedankt voor de vijf sterren, H! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

niet goed

wel qua bestellen maar nog steeds niets ontvangen, link DHL is waardeloos ( maar vond DHL altijd al waardeloos, zeer slechte ervaringen mee )

Mooie aanbieding van OnlyforMen

Snel geleverd en goede service

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Coos! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Geweldige service!

Een dikke 10 geef ik aan de klantvriendelijkheid en service! Only for men heeft een trouwe klant erbij. Ga vooral zo door ;-) Groeten, Duvan

Hartelijk bedankt voor het compliment, Duvan! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

Goede webshop

Bedankt voor de vijf sterren, Andere! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Scherpe prijzen en snelle levering.

En makkelijk af te halen in de vestiging Rosmalen met vriendelijk personeel.

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Casper! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

Toezegging 1-3 werkdagen wordt niet gehaald

Op zondag 19 juni jl via de webshop bestelling gedaan. Was nog op voorraad in 2 andere winkels. Mijn bestelling verzocht te laten bezorgen in de winkel in Voorburg. Op donderdag 23 juni jl gebeld met Voorburg omdat ik nog niets verder had vernomen over mijn bestelling. De medewerker van filiaal Voorburg uitgezocht en bleek ergens fout te zijn gegaan. In de vooravond van dezelfde donderdag 23 juni jl mailtje gehad dat mijn bestelling was verwerkt en verzonden naar de door mijn gekozen winkel. Nu is het maandag 27 juni 2022 en nog geen mail gehad dat ik mijn bestelling op kan halen bij filiaal te Voorburg. Kan altijd een keer gebeuren, maar via de mail werd ik gevraagd over hoe ik mijn bestelling heb ervaren via de webshop en dan geef ik deze uiteraard. In dit geval is het dus niet helemaal goed gegaan, maar wel vaker iets besteld via de webshop en dat ging goed.

Beste Fer, Wij hebben je zojuist de onderstaande mail verzonden: ''Goed nieuws! Jouw pakket met bestelnummer 22********* ligt voor je klaar in de door jou gekozen Only for Men winkel: Voorburg Mensperience Store Herenstraat 177 2271 CE Voorburg Nederland + 31 70 200 20 90 Jouw bestelling kan je tot 14 dagen na de afleverdatum ophalen in de winkel. Hierna wordt het pakket helaas weer retour gestuurd naar ons magazijn. Vergeet niet je legitimatiebewijs of deze bevestigingsmail mee te nemen wanneer je het pakketje afhaalt. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens Met vriendelijke groet, Only for Men'' Onze excuses voor de kleine vertraging en het ongemak. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Graag tot een volgende bestelling!

Kan alleen maar UITSTEKEND zijn

Ik raad deze webshop absoluut aan. Snelle levering, prima kwaliteit. Beter kan haast niet zou ik willen zeggen.

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Leen! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Snelle bezorging van het gekozen product. Dus helemaal tevreden

Hartelijk bedankt voor het compliment, Dick! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

Makkelijk en snel

Makkelijk bestellen en super snelle levering. Jammer dat de optie 30,- er niet was bij de cadeaubon. Heb nu de 25,- bon maar gedaan.

Hartelijk dank voor je review.

Makkelijk, snel en in de winkel afgeleverd

Recent 3 T-shirts en 1 broek besteld via een site en via I-deal betaald. Alles in de winkel laten bezorgen. Daar opgehaald en gepast.

Bedankt voor je beoordeling Gijs!

Fijne webshop en winkel met goede service

Ondertussen al diverse bestellingen naar alle tevredenheid via de webshop gedaan. Het retour sturen gaat netjes volgens de afspraken, mocht toch iets niet de juiste pasvorm zijn. Ook de winkel in Beek al geregeld bezocht en steeds super klantvriendelijk geholpen. Zelfs de kop koffie is als afronding, heerlijk nagenieten van de aankoop in de winkelbar. Kortom ga zo door!

Bedankt voor je leuke beoordeling Maurice. Wij zien je enorm graag, online én offline!

goede kwaliteit voor een goede prijs

Bedankt voor je beoordeling Cees-Jan!

Bestellen gaat eenvoudig; zeker op PC, mobile is soms wat lastiger. (maar dat kan ook aan mij liggen...). Levering keurig op tijd. Wat mij 'opvalt' is dat OfM één van de weinige aanbieders is, waar verzending niet gratis is. Da's wel jammer.... (Maar de kwaliteit van de kleding maakt veel goed. Het is de moeite waard).

Hoi Kees, bedankt voor je feedback! Onze verzending is op dit moment inderdaad niet gratis. Echter zijn wij hier wel over in beraad en hopen wij dit in de toekomst aan te kunnen passen.

helemaal goed

First time right

Wat super Rijk! Hopelijk zien we je in de toekomst weer bij Only for Men.

Geen problemen gehad met bestellen en keurig op tijd geleverd top zal zeker nog vaker bestellen

Wat leuk Lambert! Wij zien je graag terug in onze fysieke winkels of online webshop.

Snelle levering. Kwaliteit is goed. Mooie broek.

Fijn dat alles naar wens is Ed! Veel plezier met de kleding toegewenst.

Uitstekend!!!

Makkelijk online bestelt en 2 dagen later al bericht dat bestelling in de winkel kon worden opgehaald.

Hoi Peter, wij wensen je enorm veel draagplezier toe!

Waardeloos

Als trouwe klant altijd besteld . Maar nu trek ik de stekker eruit omdat dit bedrijf oneerlijk heeft gehandeld. Had een prijsje gewonnen één kadobon van €200. Ik bestelde kleding voor €233 . de helft paste niet waarop ik het terug gestuurde. Ik kreeg weer een waardebon terug van €36 euro .

Hoi Sjani, een tegoedbon wordt over alle bestelde artikelen berekend. In jouw bestelling is één artikel teruggestuurd. Dit artikel is gedeeltelijk met de tegoedbon en gedeeltelijk met een restbetaling betaald. Het gedeelte van de bon is opnieuw naar je toegestuurd in de vorm van een nieuwe bon, welke je gelukkig ook weer hebt ingewisseld bij ons! Het gedeelte van de restbetaling is aan je terugbetaald.

Prima duidelijke overzichtelijke webshop!

Met plezier heb ik de webshop bezocht om nog even een leuk shirt te scoren. En ik ben geslaagd. Duidelijk en overzichtelijk is voor ieder alles gepresenteerd. Ik ben er blij mee.

Bedankt voor je mooie beoordeling Michael! We hopen je snel weer terug te zien.

Winkel met compleet aanbod

goed geholpen nemen de tijd, nabestelling schoenen werden snel geleverd.

Bedankt voor je mooie beoordeling René! Graag tot een volgende keer!

Altijd goed en snelle levering.

Bedankt voor je mooie beoordeling Ronald! Veel plezier met je aankoop gewenst.

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!