Levering was snel. Minpunt: op de webshop staat het bestelde overhemd MET een borstzakje afgebeeld. Het geleverde overhemd had GEEN borstzakje!

Snelle correcte levering

Ok

Vriendelijk en behulpzaam

Leuke mensen vriendelijk in de omgang. Prettig in de omgang en passende adviezen. Leuke winkel

heldere, overzichtelijke webshop

het was plezierig en vrij eenvoudig om mijn weg te vinden op de webshop van OFM. En voor mij een prettige situatie om de kleding naar de winkel van mijn voorkeur te laten komen, waar ik het kon ophalen. Daarbij kon ik ook nog even passen voordat ik het definitief meenam.

Prima aanbieding.

Prima aanbieding; kwalitatief goed voor een hele nette prijs

Super webshop

Super webshop met erg veel mooie merken en spullen. Ook via de chat wordt je super geholpen. Compliment aan Danique hoort hier zeker bij!!

Het werkt

Gemakkelijk te gebruiken en snelle levering

Alles naar wens verlopen

Alles naar wens verlopen

Helemaal goed

Overzichtelijke site. Snelle service!

Overzichtelijke site en een snelle levering!

Gewoon goed.

Geen poespas lekker duidelijk en snelle levering

Lange levertijd !!!!!!

8 dagen levertijd ??????

Hallo Jan, ik zie dat er inderdaad een langere levertijd op je artikel heeft gezeten. Wij vinden het enorm jammer dat wij je artikel niet eerder hebben kunnen uitleveren. Helaas was er een artikel met een defect aan ons uitgeleverd. Uiteraard wilden wij een kapot artikel niet naar jou toesturen waardoor wij genoodzaakt waren het artikel opnieuw te bestellen. Hopelijk heb je hier begrip voor. Wij doen ons uiterste best om dit niet nog een keer voor te laten komen! Nogmaals excuses!

Goede kwaliteit en snelle levering

Artikelen werden snel geleverd en overhemden met korte mouwen waren van goede kwaliteit voor een goede prijs!

Goede, vlotte service tegen een acceptabele prijs!

zeer tevreden

Goede website, snelle levering, zeer scherpe prijzen.

Oké

Fijne keten. Echt voor mannen

uitstekend en snel

snelle afhandeling van het bestelde product!

Snelle levering goede prijs

Mooie broek gekocht en de volgende dag al geleverd, perfecte servicr

Snelle correcte levering

Binnen 1 dag geleverd

Snel & duidelijk

What you see is what you get... toegankelijk, overzichtelijk, snel en prima kwaliteit

Ruim aanbod, snelle service

Ruim aanbod, snelle service

Helemaal prima

Ruime keuze, kwaliteitsartikelen

Goede site

Makkelijk site om te bestellen!!!

Lekker shoppen in de uitgebreide keuze. En snel.thuis. super. Gr

Duidelijke site, snelle levering.

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!