Prima website - ruime keuze - keurige afhandeling

Snelle en correcte bestelling

Normaal goed, maar nu slecht

Ik had een broek van Berwich besteld in de kleur wit. Deze kleur stond zo aangegeven op de website. Toen ik de broek ontving, bleek de kleur off white te zijn. Niet in de verste verte overeenkomend met wit. Broek moest dus terug, maar ik moet wel de retourkosten betalen. Dit terwijl de kleur toch echt verkeerd omschreven stond. De medewerker van Onlyformen zei dat Onlyformen de kleur niet correct kan aanpassen, omdat Berwich bepaalt dat het wit is, terwijl je zelf kunt zien dat dit niet zo is. Oger heeft echter wel off white op hun site staan.

Beste Richard, wat jammer dat de omschrijving van de bestelde broek volgens jou niet overeen komt. Wij vinden het jammer dat je deze daarom hebt teruggestuurd. Mijn collega heeft inderdaad gelijk, wij houden aan wat onze leverancier meegeeft. In jouw geval vinden we het wel vervelend voor je en zullen we uit coulance de retourkosten voor je kwijtschelden. Deze worden binnen enkele dagen teruggestort op de rekening waarmee je hebt betaald.

goed geholpen in winkel en webwinkel

aanbieding op webwinkel pakte goed uit, maatadvies klopte bij passen in de winkel, meteen wat meer gekocht

Klantvriendelijk behulpzaam en groot assortiment

Elke keer als ik in de winkel kom wordt ik goed geholpen men denkt mee en een enorme keuze!!!!

Prima bezorging

Op vrijdag bestelde ik twee overhemden, de zaterdag daarop waren ze in huis. Precies zoals beloofd. Daarbij keurig verpakt.

Veel draag-plezier Henk! Bedankt voor je beoordeling.

Groot aanbod en prettig geprijsd

Voor de eerste keer een aankoop gedaan middels hun webwinkel. Zomerjack merk Bugatti besteld. Reden hiervoor de prijs van het aangeboden Jack met een stevige korting . Zeker in vergelijking tot de andere aanbieders in hun branche. Zal zeker niet de laatst keer zijn dat ik hun webshop zal bezoeken.

Leuk dat we je een mooie jas hebben kunnen leveren met een leuke korting. Wij wensen je enorm veel plezier met de jas.

Keurig afgehandelde bestelling

Overzichtelijke website met alle nodige gegevens erop. Nette verpakking op snelle manier afgeleverd inclusief retourbon. Goed gedaan.

Bedankt voor je leuke beoordeling Hans. Hopelijk tot een volgende keer!

Super klantvriendelijk

Ik had een broek online besteld en die was net een maatje kleiner dan wat ik had dus ik winkel gebeld en daar hadden ze wel het goeie maat en mocht ik in de winkel omruilen. Top service

Fijn dat je de broek snel hebt kunnen ruilen Seyfedin! Veel plezier met je aankoop.

Snelle levering en correcte behandeling na contact met klantenservice

Jammer als je in een bestelling van 2 artikelen dus 1x bezorgkosten betaald en dan vervolgens als je 1 stuk terugstuurd nogmaals verzendkosten moet betalen. 2x voor 1 bestelling kosten betalen is niet normaal en gebeurt bijna nergens, bezorgen is zo wie zo bijna overal GRATIS EN RETOUREN ook.Dit zou me weerhouden om nogmaals te bestellen bij jullie,zeker met kleding dat gepast moet worden. Sorry

Hallo Corina, hartelijk dank voor je beoordeling! Het klopt dat wij bezorg- en retourkosten berekenen. Wij vinden het jammer dat je daarom niet meer bij ons zou willen winkelen. Wellicht vind je het leuk om eens in een van onze winkels te komen kijken? Dit zal wel een stukje rijden zijn voor je maar wij verwelkomen je graag!

Prima prijs, snelle levering

Prima prijs, snelle levering, gekregen wat ik besteld heb

Leuke beoordeling Martijn, dank je.

goede en snelle levering

Goede website en snelle en volledige levering

Goede kwaliteit en keurige service

Snelle levering, goede kwaliteit en écht klantgericht.

Snelle bezorging

Overhemden besteld. Voldeden precies aan de verwachting. Bezorging was snel en op een goede manier gecommuniceerd.

Only for men is een prima kledingwinkel, waar je fijn wordt geholpen met je aankopen.

Prima (modieuze) kleding voor een goede kwaliteit en prijs. Ik maak gebruik van de overzichtelijke website en ik bezoek de winkel in Ede, waar ik tot volle tevredenheid wordt geholpen.

Goede kwaliteit

Duidelijke site

Helaas kon de online hulp ons niet helpen, maar via mijn account kon ik mijn maten terugvinden.

Prima bestelmogelijkheden, levering en service

Via de site kleding besteld, keurige communicatie via mail en zoals aangegeven in de winkel op te halen.

Hallo Gerard, hartelijk dank voor je review en het gegeven cijfer!

doen wat is beloofd en snelle levering.

ruimere sortering voor lengtematen broeken.

Hallo Cees, hartelijk dank voor je beoordeling. Ik zal je vraag over een ruimere sortering neerleggen bij onze inkoop afdeling.

Uitstekende keuze en service

Gemak dient de mens

Leuke review Rob!

Duidelijke website en snelle levering.

Hartelijk dank voor je review John.

dure bezorgkosten

Heb bij meerdere bedrijven besteld. Iets te snel gekeken, anders had ik het niet gedaan. Bezorgkosten bij een bestelling van meer dan 400 euro is echt belachelijk. En dan ook weer retourkosten. In tegenstelling tot alle andere bedrijven. Een nieuwe besteld, ook daar weer bezorgkosten, en betalen. Bleek deze er niet eens te zijn. Maar uiteraard wel eerst betalen en 2 dagen wachten op je geld retour

Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je ontevreden bent. Wij rekenen inderdaad verzend- en retourkosten voor elke bestelling, tenzij je je pakket laat bezorgen bij een Only for Men winkel.

Zeer snelle levering correcte ontvangst in de winkel in Voorburg.

Geen toevoeging

Hoi Anne-Marie, fijn dat alles naar wens is geweest!

Fijne winkel en ruim van opzet. Prima kledingadviseur.Nog 1 tip voor de hem of haar..... Ik kwam binnen voor 3 of 4 overhemden. Toen ik deze gevonden had waren we klaar en liepen naar de kassa. Als ik verkoper was dan, zou ik nog een aanvullende slotvraag stellen. Kan ik verder nog iets voor U betekenen ? Of heeft U nog iets anders nodig? Vaak verkoop je dan nog wat extra,s. Was bij mij wellicht gelukt. Nu niet omdat de vraag niet is gesteld. Hartelijke groet, Cees

Hallo Cees, wat een leuke beoordeling! Wij zijn blij dat onze adviseur je goed heeft geholpen. De tip gaan wij zeker doorgeven. Wellicht bij een volgende klant kunnen we net dat verschil maken.

Top zaak!

Goede service, vriendelijke mensen, mooie producten

Hi Rob, wat een leuke woorden. Bedankt voor je gegeven cijfer.