Bagger, heel slechte ervaring met Only for men

Jarenlang klant en vaak besteld tot tevredenheid. Nu blijken opeens retouren niet meer gratis te zijn. Dit zonder aankondiging. Hier vragen over gesteld en factuur nog niet betaald. Klantenservice stelt zich heel slecht op en wenst niet mee te werken, in de tussentijd hoge administratiekosten via afterpay. Aangegeven dat dit de laatste bestelling was op deze manier, daar reageren ze helemaal niet meer op. Vinden ze blijkbaar niet erg.

Hallo Leo, uiteraard hebben wij dit enige tijd gecommuniceerd in onze webshop. Echter na enkele tijd is deze melding eraf gehaald. Het is natuurlijk geen melding die wij er een jaar op laten staan. Ook worden de kosten vermeld in de algemene voorwaarden én op meerdere plekken in onze website. Natuurlijk is het jammer dat je nu wel retourkosten moet betalen en in het verleden niet. Echter kunnen we aan de voorwaarden op dit moment geen aanpassingen doen. Hopelijk weerhoudt dit je niet om nog eens bij ons te komen winkelen.

klacht super opgelost, 10++++

vandaag toch maar ff gebeld , mijn overhemden slijten wel heel snel, moest ff langs komen , in de winkel super vriendelijk geholpen door Lilian en wat een top service, niet moeilijk doen gewoon zoek maar nieuwe uit , only for men , wederom top, kom snel weer eens langs voor iets nieuws. 10 +++++++

Beste D. Staal, wat een super leuke beoordeling. Ondanks dat je overhemden snel zijn gesleten, is het probleem snel en naar wens opgelost. Hopelijk tot ziens bij Only for Men en veel plezier met je nieuwe overhemden!

Zeer goede ervaring gehad

Alles zoals beloofd. Snelle levering en goede producten met goede deals

Slechte ervaringen met only for men

Waardeloos bedrijf, de website is verschrikkelijk traag en als er aanbiedingen zijn ligt die meestal helemaal plat. Als je wat koopt moet je echt afwachten of ze het inderdaad hebben, nu al drie keer bestelling geannuleerd wegens niet op voorraad zijn(na 5 dagen wachten) of niet door de kwaliteitscontrole gekomen. Ze bieden ook geen gelijkwaardige korting op hetzelfde merk aan. Je krijgt 10% korting op je volgende bestelling, die korting krijg je ook als je je aanmeld voor de nieuwsbrief. Het interesseert ze geen moer. Ik ga voortaan bij een ander bedrijf mijn kleding kopen waar je als klant wel gewaardeerd wordt!

Beste Manuel, jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze website en voorraad. Jammer genoeg hebben wij je artikel niet uit kunnen leveren. Dat vinden wij uiteraard ook vervelend! De extreme kortingen uit onze sale kunnen we uiteraard nog niet op de nieuwe collectie geven. Om je toch tegemoet te komen bieden wij je een kortingscode aan. Als je in de toekomst liever bij een andere winkel gaat shoppen, vinden wij dat enorm jammer. Weet dat je in de toekomst altijd welkom bent bij Only for Men! Nogmaals excuses toegewenst en hopelijk tot ziens.

Meerdere malen teleurgesteld erg verdacht

Bij only for men wordt er soms hoge korting gegeven en dan kan de website het helemaal niet aan alles loopt vast en je maten zijn dan weg! Verder worden regelmatig bestellingen geannuleerd want je product was er niet meer of niet door de kwaliteitscontrole gekomen.... Dit is mij al zeker 3 keer overkomen verdacht en het is frustrerend! Verdacht? Ja schijnbaar geven ze het product dan liever aan iemand anders! Staat Only for men open voor een goede en eerlijke oplossing? Korte antwoord: NEE, je krijgt een onbeduidende kortingscode van 10% die je ook krijgt als je je aanmeld voor hun nieuwsbrief. Voor mij geen only for men meer want het is geen eerlijk en klantvriendelijk bedrijf!

Bedankt voor je review, Willem! Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat je onze Webshop (en service hieromtrent) als slecht hebt ervaren. Het kan, tot onze grote spijt, wel eens voorkomen dat artikelen achteraf gezien uitverkocht blijken te zijn. We geven een artikel dan niet 'liever aan iemand anders'. Er is in deze situatie dan een klant geweest die hetzelfde artikel eerder heeft besteld. Aangezien de website dan nog niet direct gesynchroniseerd is met de werkelijke artikelvoorraad, had jij helaas nog de mogelijkheid om het artikel te bestellen, terwijl deze dus al uitverkocht bleek te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zijn momenteel hard bezig om dit uitermate vervelende aspect aan te pakken, zodat dergelijke situaties in de toekomst kunnen worden verminderd/voorkomen.

Slecht bedrijf gaat te veel fout

Ik heb na inmiddels een bestelling of 10 waarvan er 7 aankwamen wel genoeg van. De kortingen zijn soms best goed maar dan begint de ellende pas, de website is zo langzaam en loopt vast. Dit gebeurt vaak als je snel iets wilt kopen. Als je dan iets hebt gekocht voor een goede korting dan krijg je regelmatig een mailtje een dag of 5 later dat het product niet geleverd kan worden. Ik heb al een aantal redenen gehoord. Voorraadverschil en niet door kwaliteitscontrole of in de winkel al verkocht. Dan sta je mooi te kijken want je hebt 5 dagen gelden je geld netjes ge-ideald ! Vervolgens krijg je een 10% korting op je volgende aankoop niet te gebruiken op korting producten, die krijg je ook als je je aanmeld voor een nieuwsbrief. Kortom ze kunnen niet leveren en het interesseert ze niks en dan schepen ze je nog af ook. Werkelijk als je klanten wilt verliezen, ga gewoon zo door! Ik koop voortaan bij echte winkels voor echte mannen!

Te late bezorging en geen btw rekening

Bestelling op de site was duidelijk en snel. Bezorging zou binnen 2 werkdagen plaatsvinden, dit werd echter niet waargemaakt. Ook rekening met btw specificatie is blijkbaar niet standaard en kreeg ik pas na gebeld te hebben.

Bedankt voor je review, Chris. Erg vervelend dat je je pakketje niet hebt mogen ontvangen conform afspraak. Helaas hebben wij de afgelopen tijd problemen ondervonden met PostNL. Zij kwamen de pakketjes niet ophalen, waardoor veel bestellingen vertraging hebben opgelopen. We zijn momenteel druk bezig met het doorvoeren van aanpassingen, zodat dergelijke problemen in de toekomst kunnen worden verminderd/voorkomen.

Snelle en correcte levering.

Colbert voldoet aan verwachtingen en is keurig verpakt geleverd.

Bedankt voor je review, Jan! Fijn om te lezen dat jouw bestelling naar wens is.

Prima en snel

Mooie kleding en een ruim assortiment. Leveringen netjes en snel.

Bedankt voor dit prachtige cijfer, Peter!

Prima, volgende dag levering helaas niet juist

Ondanks dat ik bewust artikelen had besteld met volgende dag levering, kreeg ik bericht dat het pakket niet was opgehaald door de vervoerder en daardoor een dag later geleverd zou worden. Bij de reviews ben ik dat vaker tegengekomen. Wellicht van vervoerder wisselen als de betrouwbaarheid van jullie levering door hen in het geding komt? Uiteindelijk wel blij met een aantal artikelen en het contact met de medewerker over de levering/ vertraging daarvan.

Bedankt voor je review, Judy! Helaas hebben wij de afgelopen tijd regelmatig problemen ondervonden met PostNL, waardoor de zending van de pakketten vertraging heeft opgelopen. Aan de hand van (onder anderen) jouw feedback, zijn wij druk bezig om dit (zend)proces te verbeteren.

Bestelling compleet en op tijd geleverd

Dit keer een outlet artikel gekocht via web en dus niet via de winkel

Hallo Hans, aan het cijfer te zien ben je goed geslaagd in onze webshop! Tot ziens bij Only for Men.

Niet geheel volgens afspraak

Product besteld waarbij stond dat ik het de volgende dag zou hebben. Volgende dag was het er nog niet, dus gebeld. Toen gaven ze aan dat het pas de volgende dag geleverd zou worden. Als tegemoetkoming zouden ze de verzendkosten in mindering brengen, toppie! Helaas hebben ze de verzendkosten uiteindelijk ook in rekening gebracht. Product was trouwens goed!

Hallo Jesper, we hebben het voor je nagekeken en verzendkosten zijn wel voor je gecrediteerd. Echter heb je het artikel alsnog geretourneerd en zijn hier retourkosten voor berekend.

leuke kleding en leuke acties

snelle verzending, goede kwaliteit.

Bedankt voor dit fantastische cijfer Mark!

Kwaliteit en service zoals gewend bij OFM

Mooi pak besteld in de sale. Is volgens afspraak netjes bezorgd. Prima aankoop. OFM levert consequent goede producten en is klantvriendelijk en service gericht.

Wat een prachtig cijfer! Bedankt, Hans. Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent onze service.

Zowel offline als online mijn favoriet. Kwaliteit en service.

Kwaliteit, service en een tikkie beleving, daar gaat het om bij Only For Men. Mooie merken zoals Drykorn, Boss, Victim. Kleding waarin ik mij zeer goed voel, zowel bij zakelijke afspraken als privé. En ook prettig: ze hebben zo af en toe ook prachtige aanbiedingen waarbij je goede korting krijg indien je meer dan 1 item koopt.

Wat een positiviteit, Michel! Erg leuk om te lezen dat Only for Men zowel offline als online je favoriet is. Hier streven wij dan ook uiteraard naar. Bedankt voor je review!

Bedankt voor je review, John. Leuk om te lezen dat de service naar wens was!

Vlot en keurig verzorgt

De bestelling werd vlot bezorgd

Wat een prachtig cijfer! Dankjewel, Marjolein.

Snelle service en goede kwaliteit

De site is een juiste weergave van de kleding. Bestellingen worden conform afspraak geleverd. Uitermate tevreden over het assortiment.

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en Webshop. Een prachtig cijfer! Dankjewel, Sebastiaan.

Alles volgens afspraak

Alles volgens afspraak, alleen jammer dat je heel snel moet reageren op de aanbiedingen. De keuze wordt hierdoor beperkt omdat bij sommige items bepaalde maten (kleuren) heel vlug niet meer leverbaar zijn.

Bedankt voor je review, Willy. Een prachtig cijfer! Indien aanbiedingen en acties worden geactiveerd op onze website, gaan de desbetreffende artikelen inderdaad erg snel de deur uit. Wij kunnen ons voorstellen dat dit erg vervelend is. Indien je op de hoogte wenst te blijven van onze acties en aanbiedingen, willen wij je graag adviseren te abonneren op onze nieuwsbrief. Indien acties en aanbiedingen geactiveerd worden op de website, word je hier direct van op de hoogte gesteld.

Gewoon altijd zeer goed

Mooie producten en over het algemeen goed betaalbaar

Bedankt voor dit prachtige cijfer, Peter!

Goede webshop en assortiment

Al vaker klant, shirts en schoenen zijn van perfecte pasvorm en prima kwaliteit. Snelle levering is ook een pluspunt! Ga zo door!!

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor dit prachtige cijfer, Peter!

Mooie webshop, helaas klopt de voorraad niet

Only for men heeft een mooi productaanbod in een overzichtelijke webshop. Echter deze week 3 overhemden besteld, waarvan er vervolgens 2 niet leverbaar zijn ivm voorraadverschillen. Een tweede bestelling was niet afgehaald door de vervoerder, waardoor de levering vertraagd was. Is voor mij geen ramp, maar als je iets echt de volgende dag wil hebben is het toch vervelend.

Bedankt voor je review, Berry! Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is om, nadat je een bestelling hebt geplaatst, te worden geïnformeerd omtrent het feit dat bepaalde artikelen uit jouw bestelling niet meer leverbaar zijn. Tevens is het erg vervelend dat het pakketje wegens omstandigheden niet kon worden geleverd conform afspraak. Graag willen wij je nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden. We zijn druk bezig om de door jou omschreven tegenslagen te verminderen/te voorkomen.

Voor elk wat wils

Mooie overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Leuke acties

Bedankt voor deze positieve review, Jozef!

goede, snelle service, prima producten, prima prijzen

Enige nadeel is de kosten voor het versturen en het retourzenden

Bedankt voor dit mooie cijfer! Wij rekenen hier inderdaad kosten voor, via een van onze filialen is het verzenden en retourneren kosteloos. We hopen je snel weer te zien bij Only for Men!

fantastisch

fantastisch

Bedankt, wat een prachtig cijfer!