Prima service vanuit vestiging Doesburg

Meedenkend personeel.

Duidelijk en goed

Nette levering van mooie kleding, helaas voor mij niet de juiste, dus retour gestuurd. Ga zeker gauw een nieuwe bestelling plaatsen.

Bedankt Jaap! Wat jammer dat je niet helemaal blij was met je bestelling, maar we gaan graag voor een herkansing! Mochten we je ergens over kunnen adviseren, dan kan je altijd even contact opnemen!

Topservice en ruim assortiment!

Bij toeval onlyformen ontdekt bij mijn zoektocht naar de perfecte webshop voor kleding. Ruim assortiment, wisselende aanbiedingen en de service is top! Inmiddels al meerdere keren bij onlyformen besteld en telkens zeer tevreden. Ga zo door!!

Wat een prachtige beoordeling, Marco! Leuk! Dankjewel en graag tot ziens!

Goed....doen wat ze beloven.

Een winkel om vaker te kopen.

Leuk om te horen, Paul! Graag tot ziens!

Eerste pakje verdwaald bij de besteller. Snel een vervangend pakket opgestuurd!

Fijn om te horen dat je tevreden bent, Fred!

Goede webshop

Beschadigd product ontvangen. Super opgelost door ofm Doesburg. Volgende keer maar weer via de winkel.

Wat jammer dat je een beschadigd artikel geleverd hebt gekregen, maar fijn dat dit prettig is opgelost door onze winkel! Bedankt voor je review, en onze welgemeende excuses voor het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt.

Slecht in tegenstelling tot vorige keren.

De bestelling is nu na een week nog niet verzonden. Ook een riem toch niet meer voorradig na bestelling wat heel vreemd is. Ipv een 10% korting op een volgende aankoop van in mijn geval een riem, voor een niet sale product. Was het mooier om een geschikt alternatief tegen dezelfde prijs te bieden. Geen proactieve update over bestelling. Enkel na navraag van mij reactie. Iedere dag reclame in de mailbox terwijl ik gewoon wil weten wanneer de bestelling komt en of er niet nog meer zaken niet leverbaar gaan zijn.

Bedankt voor je review! Wat jammer dat je ontevreden bent. Ik heb je bestelling er bij gepakt, en ik zie geen riem in je bestelling, en ook geen uitverkocht artikel. Wellicht gaat je vraag over een andere bestelling op een andere naam. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je uiteraard contact opnemen met onze klantenservice via: klantenservice@onlyformen.nl. We helpen je dan graag!

Hele goede ervaring! Prettige webshop. Snelle levering. Mooie schoenen, passen goed! Dus een zeer tevreden klant !

Dankjewel Nicole! Graag tot snel!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Keurig geleverd en in de verwachte periode. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dankjewel Bart! Hopelijk tot ziens!

Perfect fijne passende kledig

Bedankt Jo! Graag tot ziens!

3 van de 4 kleding stukken juiste maat

Mooie kleding

Leuk dat je tevreden bent, Robert! Bedankt!

Snel en goede levering

Mooie korting, snelle levering en goede kwaliteit! Ik ben tevreden!

Bedankt Arie! Graag tot ziens!

Geweldige ervaring

Goede service en snel geleverd

Dankjewel voor je mooie beoordeling, Albert!

Positief

Ik ben zeer tevreden over de broek. Voordeel is dat ik het merk ken. Ook heeft het bedrijf zich aan de afspraak qua verzending gehouden.

Wat fijn om te horen, Jan! Veel plezier met je aankoop!

Alles super

Dankjewel Richard!

Super snellen leverling en goeie kwaliteit.

Bedankt! Hopelijk zien we je snel terug!

TOP!

Snelle levering en prima feedback van de klantendienst.

Bedankt Marita! Fijn dat je tevreden bent.

Ruime keuze. Top merken. Goede prijs kwaliteit verhouding

Dankjewel Alphons! Graag tot ziens!

Mooie producten en je wordt altijd netjes geholpen.

Fijne kledingzaak met deskundig personeel en hele mooie merken en kleding.

Wat een mooie review, bedankt Ron!

Goede producten met een goede service

Leuk dat je tevreden bent, Kees! Bedankt en tot ziens!

Besteld en geleverd zoals gezegd!

Zeer vlotten super snelle levering.

Bedankt, Ronald! Graag tot ziens!

Levering conform afspraak

De levering duurde iets langer dan verwacht. Product voldeed aan beschrijving.

Bedankt Jeroen! Sorry als de levering langer duurde dan verwacht. Wel vinden we het fijn dat je tevreden bent met je aankoop.

Snel en goede site

Heb nog miskoop gehad. De maat was ook altijd goed

Wat fijn om te horen, Jan! Bedankt en graag tot snel!

Altijd goed

Super.

Bedankt Theo, graag tot ziens!

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!