Voldoet aan de verwachtingen

Makkelijk,goed en snel geleverd

Makkelijk te bestellen op duidelijke website en snel geleverd zoals ik gewend ben. Zeer tevreden over het gehele traject

helemaal tevreden,

ben altijd tevreden geweest met only for men ,,ook vroeger in de zak in heerlen en nu hier niks te klagen..

Snelle levering.. prima overhemden en leuke prijzen

Mooie overhemden voor leuke prijzen!!

Mooie website, overzichtelijk, snelle levering en spullen goed verpakt. Komen echt nog weer eens terug

Voor mijn vriend 2 overhemden besteld, ik weet welk merk hij fijn vindt en ook deze bestelling met 2x Profuomo stelde niet teleur. Zeer snelle levering, echt helemaal top.

Goede ervaring

Snel geleverd, mooie kwaliteit. 1 artikel retour gestuurd, ook dat was heel snel verwerkt. Top!

Prima online winkelen

...

Handig te bestellen tegen een leuke prijs snel geleverd zoals afgesproken ook in de tijd van drukte helemaal top

super

heel goed qua levering (snelheid) en kwaliteit van het bestelde

Snel en netjes geleverd

Eerste keer besteld. Netjes en snel geleverd. Topbedrijf.

Teleurgesteld in de service

Regelmatig wat besteld, helaas nu een negatieve ervaring. Overhemden besteld, waarvan één met zwarte knopen. Wordt het geleverd met witte knopen. Gebeld krijg ik een advies om een nieuwe bestelling te doen. Bestel er 3, worden ze weer allemaal met witte knopen geleverd...

Fijne shop, zowel online als in een van de winkels.

Snelle levering,goede kwaliteit en leuke prijs.

Makkelijk, goed bereikbaar, snel en nauwkeurig

Toppie

Gewoon perfekt !

prima kwaliteit en snelle levering

Super goede ervaring met Only for men.

Gewoon goed

Alles verliep naar wens

Makkelijk te bestellen , en de levering was er snel.

snel en goed

Goede en snelle service.

Perfect service, quality products

Buying on the webshop was easy, package was delivered fast and with great care. I am very happy with the Buying

Mooie kleren, goeie maat!

Kleding komt heel goed overeen met de website. Maatadvies werkt perfect.

Favoriete Shop

Kleding van hoge kwaliteit, goede acties en uitstekende en snelle klantenservice. Zo hoort het!

Hele goede service.

Hele goede service!

Goede site en maat klopt.

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!