Zeer starre klantenservice

Actie verkeerd begrepen, 2 halen = 1 betalen. Ik denk leuke actie, 2 blouses voor de prijs van 1. Wordt bezorgd, maar 1 blouse. Heb ik dan verkeerd besteld? Ik met de dame van de klantenservice gebeld. Ja meneer, u had moeten combineren. Oh, maar er zijn nog andere blouses, kunt u er daar niet 1 dan van nasturen? Lijkt mij de simpelste oplossing. Ik ga nu toch niet het dubbele betalen? Terugsturen is de simpelste oplossing meneer. In deze corona tijd toch weer extra naar Post.nl etc. Dus deze terug en dan opnieuw bestellen ipv even ander shirt toesturen. Nee, Only for men....ik ben er klaar mee. Weer een klant minder!

Beste J. Arnhem, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je ontevreden bent! Dat vinden wij niet fijn om te lezen. Als je hierin interesse hebt, zouden we je graag toch een fijne oplossing bieden. Je kunt dan je bestelnummer mailen naar klantenservice@onlyformen.nl. We hopen dat we je nog een mooie tegemoetkoming kunnen bieden!

Deze dame snapt hoe het moet service en nog eens service

Ik ben in Helmond geweldig geholpen door een top verkoopster Moest met spoed nog een nieuw kostuum hebben ivm crematie van mijn schoonvader natuurlijk was de broek te lang en de mouwen van de colbert waren ook te lang ik moest het de volgende dag hebben door een belletje heb ik mijn kostuum nog de zelfde dag mogen ophalen helemaal vermaakt. Heb er ook maar gelijk twee nieuwe blouse en een paar schoenen bij gekocht. Bij deze nogmaals bedankt Annemieke je bent een topper. Gr Enrico

Beste Enrico, wat een super leuke reactie! Wij vinden het enorm fijn dat onze collega Annemieke je zo goed heeft geholpen en dat je de crematie in je pak hebt bij kunnen wonen. Wij doen graag een stapje extra als wij hierin iets kunnen betekenen. Bedankt voor je review en hopelijk tot ziens bij Only for Men!

Waardeloos, bestel niet online!

Zeer slechte ervaring met only for men. 3 keer besteld, 3 keer een artikel niet meer leverbaar door voorraadverschil. Slechte klantenservice met standaard antwoorden, bieden je 10% korting op je volgende bestelling (die je standaard al krijgt via de nieuwsbrief). Ook weinig begrip of medewerking nadat je bestelling al 3x wordt geannuleerd (bijv. Leveren wanneer artikel weer op voorraad is). Geen enkele waardering voor klanten. Denk 3x na voordat je iets online besteld bij deze organisatie!!

Beste N, jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze website en voorraad. Jammer genoeg hebben wij je artikel niet uit kunnen leveren. Dat vinden wij uiteraard ook vervelend! Door de vele kortingen gaat de verkoop snel en is een artikel ook snel uitverkocht. Het probleem met het voorraad systeem is bekend en zijn we met man en macht aan het verbeteren. Om de klanten toch tegemoet te komen bieden wij ze een kortingscode aan. Als je in de toekomst liever bij een andere winkel gaat shoppen, vinden wij dat enorm jammer. Weet dat je in de toekomst altijd welkom bent bij Only for Men! Nogmaals excuses toegewenst en hopelijk tot ziens.

Zeer slechte ervaring, koop hier nooit meer

Peacoat besteld van Profuomo met normaalprijs van 349€. Maat 48 was net iets te klein, dus retourneer hem op 15/01, nadat ik op 10/01 maat 50 bestel. Op 28/01 mail ik wanneer ik mijn geld terugkrijg van de maat 48, na enkele mails heen en weer komt men tot de vaststelling dat mijn retour verkeerd geplaatst werd ih magazijn en dat ik mijn geld teruggestort krijg. Maar... Tijdens het weekend draag ik mijn maat 50 voor de zesde maal en kom ik tot de vaststelling dat de knopen gewoon uit het stof beginnen scheuren, voor een jas van deze prijs kan dit ECHT niet. Ik stuur mail met foto’s en klacht en krijg even later te lezen dat ik naar een filiaal in Nederland moet rijden of naar een kledingmaker, en dat Only for men me zal vergoeden voor een bedrag tot 10€. Ik heb dus gewoon een slechte kwaliteitsjas gekocht en blijf ermee zitten. Akkoord dat men niets kan doen aan de kwaliteit van een merk dat men verkoopt, maar na een jas een kleine anderhalve week te hebben gedragen en zien dat het in feite kwalitatief op niets trekt, had men gerust terug mogen betalen en de jas naar fabrikant gestuurd hebben. Indien ik geen antwoord meer krijg van Only for men op laatste mail, neem ik verdere stappen

Beste Wesley, zoals wij in ons mailcontact hebben aangegeven worden de knopen veelal op deze manier bevestigd. Om die reden willen we graag dat een kleermaker dit kan beoordelen. Omdat de jas gedragen is moet er uiteraard eerst uitgesloten worden of het daadwerkelijk een defect is. Dit willen wij graag laten beoordelen door een kleermaker. Omdat een knoop bevestigen meestal €10,- kost, is dit dus ook het bedrag wat wij zullen vergoeden als je gebruik maakt van deze optie. Het spijt ons als dit niet de oplossing is die je direct wilde ontvangen. Echter omdat het om een gedragen artikel gaat willen wij er ook graag alles aan doen om het probleem goed op te lossen.

Matige ervaring met website bestelling en AfterPay

Ik koop af en toe in de winkel in Oosterhout bij Only for Men, tot mijn tevredenheid. Onlangs voor het eerst kleding en schoenen via de webshop besteld en voor het eerst met Afterpay. Ben over beiden zeer ontevreden. Ontvangen broeken (merk: Dutch Dandies) waren duidelijk eerder gebruikt/ gedragen. Dat kan echt niet Only for Men! Niet voor dat geld en niet voor een zaak die kwaliteit en service hoog in het vaandel heeft staan!! Na contact met de webshop vervolgens 1 broek geruild (was niet compleet) en schoenen (te groot) geruild in de winkel. Netjes afgehandeld, maar moest opnieuw afrekenen, omdat ik met AfterPay zou betalen. Prima, maar dan moet mijn AfterPay factuur wel gecorrigeerd worden. Dat zou gebeuren volgens de verkoper. Niet dus...weer contact met de webshop, met de belofte dat de factuur vandaag of morgen gecorrigeerd wordt. pfff, wat een gedoe...volgende keer gewoon weer naar de winkel...en daarbij...gebruikte artikelen als nieuw verkopen kan echt niet....dit was mijn eerste en laatste webshopbestelling bij Only for Men!

Beste Patrick, bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat je content bent omtrent je winkelervaring in Oosterhout. Anderzijds vinden wij het spijtig om te vernemen dat je ervaring met onze Webshop (én AfterPay) niet geheel positief is. Graag bieden wij je dan ook onze welgemeende excuses aan voor deze minder prettige ervaring. Uiteraard mogen wij geen broeken naar de klant toesturen indien deze er gebruikt uitzien... Wij zullen jouw feedback dan ook zeker terugkoppelen aan onze magazijnmedewerkers, zodat zij beter kunnen letten op de artikelen die worden ingepakt. Wat betreft het factuur van AfterPay. Soms kan het even duren voordat AfterPay een factuur heeft aangepast (ondanks dat wij direct na ontvangst een retourzending hebben verwerkt). Uiteraard vinden wij het vervelend dat het factuur niet direct is aangepast. Echter kunnen wij je verzekeren van het feit dat, ondanks dat het soms enkele dagen kan duren, je uiteindelijk een aangepast factuur ontvangt. Bij twijfel kan er altijd contact worden opgenomen met AfterPay: 020-7230270

zeer tevreden!

Bestel al jaren online bij Only For Men! Prima prijs kwaliteit verhouding en duidelijke leverings informatie. Mocht een artikel achteraf niet voorradig zijn regelt de service afdeling een kortingscode om een ander artikel te bestellen tegen dezelfde actie prijs/voorwaarden. Bij vragen krijg je altijd binnen enkele uren antwoord!

Beste Kees, de klantenservice werkt hard om onze klanten te ondersteunen. Waar mensen werken worden soms fouten gemaakt. Het gaat er om hoe wij dit oplossen. Bedankt voor je leuke beoordeling en wij zien je graag weer terug bij Only for Men!

Waardeloos

Bestelling geretourneerd maar deze is niet compleet verwerkt door onlyformen. Nu krijg ik aanmaning na aanmaning en moet ik voor iets betalen wat ik niet gekregen heb.

Bedankt voor je review, Danny. Wat spijtig om te vernemen dat jouw retourzending niet goed door ons in verwerkt. Onze welgemeende excuses hiervoor. Indien je voor de betaaloptie 'AfterPay' hebt gekozen, krijg je inderdaad aanmaningen indien je niet tijding betaald. Echter, wanneer de fout bij ons ligt, zullen wij contact opnemen met AfterPay en de aanmaningen kwijtschelden. Mocht het probleem inmiddels (nog) niet zijn verholpen, wil ik je graag adviseren een mail te sturen naar: klantenservice@onlyformen.nl

Bagger, heel slechte ervaring met Only for men

Jarenlang klant en vaak besteld tot tevredenheid. Nu blijken opeens retouren niet meer gratis te zijn. Dit zonder aankondiging. Hier vragen over gesteld en factuur nog niet betaald. Klantenservice stelt zich heel slecht op en wenst niet mee te werken, in de tussentijd hoge administratiekosten via afterpay. Aangegeven dat dit de laatste bestelling was op deze manier, daar reageren ze helemaal niet meer op. Vinden ze blijkbaar niet erg.

Hallo Leo, uiteraard hebben wij dit enige tijd gecommuniceerd in onze webshop. Echter na enkele tijd is deze melding eraf gehaald. Het is natuurlijk geen melding die wij er een jaar op laten staan. Ook worden de kosten vermeld in de algemene voorwaarden én op meerdere plekken in onze website. Natuurlijk is het jammer dat je nu wel retourkosten moet betalen en in het verleden niet. Echter kunnen we aan de voorwaarden op dit moment geen aanpassingen doen. Hopelijk weerhoudt dit je niet om nog eens bij ons te komen winkelen.

klacht super opgelost, 10++++

vandaag toch maar ff gebeld , mijn overhemden slijten wel heel snel, moest ff langs komen , in de winkel super vriendelijk geholpen door Lilian en wat een top service, niet moeilijk doen gewoon zoek maar nieuwe uit , only for men , wederom top, kom snel weer eens langs voor iets nieuws. 10 +++++++

Beste D. Staal, wat een super leuke beoordeling. Ondanks dat je overhemden snel zijn gesleten, is het probleem snel en naar wens opgelost. Hopelijk tot ziens bij Only for Men en veel plezier met je nieuwe overhemden!

Zeer goede ervaring gehad

Alles zoals beloofd. Snelle levering en goede producten met goede deals

Slechte ervaringen met only for men

Waardeloos bedrijf, de website is verschrikkelijk traag en als er aanbiedingen zijn ligt die meestal helemaal plat. Als je wat koopt moet je echt afwachten of ze het inderdaad hebben, nu al drie keer bestelling geannuleerd wegens niet op voorraad zijn(na 5 dagen wachten) of niet door de kwaliteitscontrole gekomen. Ze bieden ook geen gelijkwaardige korting op hetzelfde merk aan. Je krijgt 10% korting op je volgende bestelling, die korting krijg je ook als je je aanmeld voor de nieuwsbrief. Het interesseert ze geen moer. Ik ga voortaan bij een ander bedrijf mijn kleding kopen waar je als klant wel gewaardeerd wordt!

Beste Manuel, jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze website en voorraad. Jammer genoeg hebben wij je artikel niet uit kunnen leveren. Dat vinden wij uiteraard ook vervelend! De extreme kortingen uit onze sale kunnen we uiteraard nog niet op de nieuwe collectie geven. Om je toch tegemoet te komen bieden wij je een kortingscode aan. Als je in de toekomst liever bij een andere winkel gaat shoppen, vinden wij dat enorm jammer. Weet dat je in de toekomst altijd welkom bent bij Only for Men! Nogmaals excuses toegewenst en hopelijk tot ziens.

Meerdere malen teleurgesteld erg verdacht

Bij only for men wordt er soms hoge korting gegeven en dan kan de website het helemaal niet aan alles loopt vast en je maten zijn dan weg! Verder worden regelmatig bestellingen geannuleerd want je product was er niet meer of niet door de kwaliteitscontrole gekomen.... Dit is mij al zeker 3 keer overkomen verdacht en het is frustrerend! Verdacht? Ja schijnbaar geven ze het product dan liever aan iemand anders! Staat Only for men open voor een goede en eerlijke oplossing? Korte antwoord: NEE, je krijgt een onbeduidende kortingscode van 10% die je ook krijgt als je je aanmeld voor hun nieuwsbrief. Voor mij geen only for men meer want het is geen eerlijk en klantvriendelijk bedrijf!

Bedankt voor je review, Willem! Wij vinden het erg spijtig om te lezen dat je onze Webshop (en service hieromtrent) als slecht hebt ervaren. Het kan, tot onze grote spijt, wel eens voorkomen dat artikelen achteraf gezien uitverkocht blijken te zijn. We geven een artikel dan niet 'liever aan iemand anders'. Er is in deze situatie dan een klant geweest die hetzelfde artikel eerder heeft besteld. Aangezien de website dan nog niet direct gesynchroniseerd is met de werkelijke artikelvoorraad, had jij helaas nog de mogelijkheid om het artikel te bestellen, terwijl deze dus al uitverkocht bleek te zijn. Onze welgemeende excuses hiervoor. We zijn momenteel hard bezig om dit uitermate vervelende aspect aan te pakken, zodat dergelijke situaties in de toekomst kunnen worden verminderd/voorkomen.

Slecht bedrijf gaat te veel fout

Ik heb na inmiddels een bestelling of 10 waarvan er 7 aankwamen wel genoeg van. De kortingen zijn soms best goed maar dan begint de ellende pas, de website is zo langzaam en loopt vast. Dit gebeurt vaak als je snel iets wilt kopen. Als je dan iets hebt gekocht voor een goede korting dan krijg je regelmatig een mailtje een dag of 5 later dat het product niet geleverd kan worden. Ik heb al een aantal redenen gehoord. Voorraadverschil en niet door kwaliteitscontrole of in de winkel al verkocht. Dan sta je mooi te kijken want je hebt 5 dagen gelden je geld netjes ge-ideald ! Vervolgens krijg je een 10% korting op je volgende aankoop niet te gebruiken op korting producten, die krijg je ook als je je aanmeld voor een nieuwsbrief. Kortom ze kunnen niet leveren en het interesseert ze niks en dan schepen ze je nog af ook. Werkelijk als je klanten wilt verliezen, ga gewoon zo door! Ik koop voortaan bij echte winkels voor echte mannen!

Te late bezorging en geen btw rekening

Bestelling op de site was duidelijk en snel. Bezorging zou binnen 2 werkdagen plaatsvinden, dit werd echter niet waargemaakt. Ook rekening met btw specificatie is blijkbaar niet standaard en kreeg ik pas na gebeld te hebben.

Bedankt voor je review, Chris. Erg vervelend dat je je pakketje niet hebt mogen ontvangen conform afspraak. Helaas hebben wij de afgelopen tijd problemen ondervonden met PostNL. Zij kwamen de pakketjes niet ophalen, waardoor veel bestellingen vertraging hebben opgelopen. We zijn momenteel druk bezig met het doorvoeren van aanpassingen, zodat dergelijke problemen in de toekomst kunnen worden verminderd/voorkomen.

Snelle en correcte levering.

Colbert voldoet aan verwachtingen en is keurig verpakt geleverd.

Bedankt voor je review, Jan! Fijn om te lezen dat jouw bestelling naar wens is.

Prima en snel

Mooie kleding en een ruim assortiment. Leveringen netjes en snel.

Bedankt voor dit prachtige cijfer, Peter!

Prima, volgende dag levering helaas niet juist

Ondanks dat ik bewust artikelen had besteld met volgende dag levering, kreeg ik bericht dat het pakket niet was opgehaald door de vervoerder en daardoor een dag later geleverd zou worden. Bij de reviews ben ik dat vaker tegengekomen. Wellicht van vervoerder wisselen als de betrouwbaarheid van jullie levering door hen in het geding komt? Uiteindelijk wel blij met een aantal artikelen en het contact met de medewerker over de levering/ vertraging daarvan.

Bedankt voor je review, Judy! Helaas hebben wij de afgelopen tijd regelmatig problemen ondervonden met PostNL, waardoor de zending van de pakketten vertraging heeft opgelopen. Aan de hand van (onder anderen) jouw feedback, zijn wij druk bezig om dit (zend)proces te verbeteren.

Bestelling compleet en op tijd geleverd

Dit keer een outlet artikel gekocht via web en dus niet via de winkel

Hallo Hans, aan het cijfer te zien ben je goed geslaagd in onze webshop! Tot ziens bij Only for Men.

Niet geheel volgens afspraak

Product besteld waarbij stond dat ik het de volgende dag zou hebben. Volgende dag was het er nog niet, dus gebeld. Toen gaven ze aan dat het pas de volgende dag geleverd zou worden. Als tegemoetkoming zouden ze de verzendkosten in mindering brengen, toppie! Helaas hebben ze de verzendkosten uiteindelijk ook in rekening gebracht. Product was trouwens goed!

Hallo Jesper, we hebben het voor je nagekeken en verzendkosten zijn wel voor je gecrediteerd. Echter heb je het artikel alsnog geretourneerd en zijn hier retourkosten voor berekend.

leuke kleding en leuke acties

snelle verzending, goede kwaliteit.

Bedankt voor dit fantastische cijfer Mark!

Kwaliteit en service zoals gewend bij OFM

Mooi pak besteld in de sale. Is volgens afspraak netjes bezorgd. Prima aankoop. OFM levert consequent goede producten en is klantvriendelijk en service gericht.

Wat een prachtig cijfer! Bedankt, Hans. Erg leuk om te lezen dat je tevreden bent onze service.

Zowel offline als online mijn favoriet. Kwaliteit en service.

Kwaliteit, service en een tikkie beleving, daar gaat het om bij Only For Men. Mooie merken zoals Drykorn, Boss, Victim. Kleding waarin ik mij zeer goed voel, zowel bij zakelijke afspraken als privé. En ook prettig: ze hebben zo af en toe ook prachtige aanbiedingen waarbij je goede korting krijg indien je meer dan 1 item koopt.

Wat een positiviteit, Michel! Erg leuk om te lezen dat Only for Men zowel offline als online je favoriet is. Hier streven wij dan ook uiteraard naar. Bedankt voor je review!

Bedankt voor je review, John. Leuk om te lezen dat de service naar wens was!

Vlot en keurig verzorgt

De bestelling werd vlot bezorgd

Wat een prachtig cijfer! Dankjewel, Marjolein.

Snelle service en goede kwaliteit

De site is een juiste weergave van de kleding. Bestellingen worden conform afspraak geleverd. Uitermate tevreden over het assortiment.

Wat leuk om te lezen dat je tevreden bent over onze service en Webshop. Een prachtig cijfer! Dankjewel, Sebastiaan.