snelle service

snelle service

Net niet

Jammer dat fashioncheques niet geaccepteerd worden en de klantenservice dit niet kan oplossen

Hallo Mark, uiteraard nemen wij wel FashionCheques aan! Je kunt deze in je winkelmandje invoeren bij het vakje 'voeg kortingscode of giftcard toe'. Meer informatie kun je ook terug vinden via: https://www.onlyformen.nl/klantenservice/betalingsmogelijkheden.html.

Overzichtelijke shop, prima service

Ik heb goede ervaring met het zoeken in de webshop en de aankoop en soms retour zenden van artikelen. Klantenservice reageert op mails. In het pakket vaak een leuke kortingsbon van wijnvoordeel.nl

altijd een vriendelijke en klantgerichte benadering

Webshop prima, fysieke winkel weinig keuze in mijn maat

In de winkel geweest voor een sale aanbieding. Was wel in erg weinig maten verkrijgbaar(1e dag van de actie). Kon wel via de webshop maar duurde het 3 dagen. Toch jammer als je er snel denkt bij te zijn maar vervolgens 3 dagen moet wachten. In de webshop werkte bij mij de optie afhaalpunt niet, wellicht een tip voor de webmaster om hier naar te kijken.

Top, snel geleverd en goede prijs.

Niet duur en zee snel geleverd.

Fijne webshop

Prima duidelijkheid en snelle levering

In fysieke winkel van OFM in Voorburg ben ik uitstekend geholpen

In de fysieke winkel van OFM in Voorburg ben ik uitstekend geholpen. Goede kledingadviezen en prima prijzen.

Leuk dat je in Voorburg zo goed bent geholpen Martin. Wij gaan dit zeker doorgeven aan hen!

Uitstekend, duidelijk,snel

snel besteld

Bestellen online ging heel gemakkelijk, snel geleverd. Artikel helemaal naar wens. Superblij mee!

Je word goéd op de hoogte gehouden wanneer leverbaar is.

Wij proberen je zo vaak mogelijk een update aan te bieden zodat je eigenlijk altijd een idee hebt wanneer je pakketje binnen komt. Tot de volgende keer!

Geweldig alles precies zoals het hoort te zijn

Zeer goed 1 keer geroutineerd zonder problemen 2 dagen later de betaling retour op mijn rekening

Prima tot goed

Ik zou graag wat meer selectiecriteria willen invullen... het zijn nu heel veel artikelen en die wil je niet allemaal langslopen.

Fraai kledingstuk, goede site, snelle levering in goede verpakking

Fraai kledingstuk, goede site, snelle levering in goede verpakking

Goed, verzenden verdiend wel aandacht

Alle items worden vakkundig verpakt, in mijn geval was helaas een beveiligingstag blijven zitten

Hallo Tom, oeps! Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Wij gaan uiteraard het alarmlabel voor je verwijderen als dit gebeurt.

ok

ok

Goed geregeld en op tijd geleverd

Wat ik gemeld heb

Dik tevreden over snelle levering

Blij dat je zo tevreden bent Willem. Tot de volgende keer!

Alles heel goed afgehandeld.

Alles is gegaan zoals gehoopt!

Makkelijke website en snelle levering

Grote sortering Makkelijk bestellen

Net een beetje extra doordat colberts in nette en goede beschermhoezen zitten

Makkelijke bestelprocedure, snelle levering, waarbij opvalt dat de colberts (ook de goedkope) in nette en goede beschermhoezen worden geleverd

Hoi Ron, het maakt bij ons niet uit wat je betaalt voor een colbert of kostuum. Zo'n artikel verdient het om netjes verpakt te worden! Bedankt voor je beoordeling.

Mooie website,duidelijk wat ze aan kleding hebben

Mooi over zichtelijk,duidelijk welke kleding ze hebben

Snel verzonden

Snelle levering en prima prijs kwaliteitverhouding.

Na bestelling snelle bevestiging en ook buiten verwachting snelle levering. Een broek zat helaas niet mooi dus die moest retour. Was heel eenvoudig met de bijgeleverde retoursticker. Andere artikelen heel blij mee. Kortom goede zeer tevreden over de service.

Leuke review Ron! Blij dat je alles prettig hebt ervaren.

Ruime keuze en snelle l evering

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!