Filters

2

Slechte communicatie

Zelf moeten informeren of de webshopbestelling eindelijk afgeleverd was in de winkel zodat deze opgehaald kon worden. Plus niet echt kundig personeel bij het aanmeten van pantalons. Na 3 pogingen uiteindelijk bij iemand terecht gekomen die het wel lukte dus uiteindelijk net op tijd gereed

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review! Wat jammer dat er een miscommunicatie was over waar je bestelling was. Onze excuses hiervoor.

10

Uitstekend

makkelijk te bestellen via online, product volgens omschrijving, levering op tijd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de vijf sterren, Mira! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

7

gemengd

Ik had een bestelling gedaan met afhalen in de winkel en kreeg pas bericht nadat ik geïnformeerd had of het binnen was

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Roel! Ook bedankt voor de feedback. Wij zullen dit meenemen. Graag tot een volgende bestelling!

3

Meerdere orders vergeten, geen proactieve communicatie

De afgelopen maanden twee keer besteld en twee keer is mijn order "vergeten" door het nieuwe ordersysteem. Beide keren moest ik zelf achter mijn bestelling aangaan om ervoor te zorgen dat deze bezorgd wordt. Gelukkig reageert de klantenservice wel snel. In beide gevallen was door de vertraging een deel van mijn bestelling niet meer leverbaar. Ik ga hier pas weer bestellen als het ordersysteem op orde is, verder heeft het op dit moment geen zin.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Kevin, Allereerst wil ik je bedanken voor je bericht. In je review is je frustratie voelbaar aanwezig. We begrijpen je reactie en vinden het ontzettend vervelend dat wij je bestelling niet volledig konden leveren. Hiervoor willen we je onze oprechte excuses aanbieden. Uiteraard is ons streven altijd dat je bestelling volgens afspraak geleverd wordt. Echter kan het soms in de praktijk voorkomen dat wij deze afspraak niet na kunnen komen. Achter onze webshop schuilt een behoorlijk aantal mooie, fysieke Only for Men winkels. Dit betekent dat onze voorraden constant in beweging zijn met tot gevolg dat een artikel plotseling niet leverbaar kan zijn. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de betreffende leverancier. Helaas is dit niet gelukt voor jouw bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. In de eerder ontvangen e-mail vind je een kortingscode die je kunt gebruiken bij een volgende aankoop. We hopen dat je dit kunt waarderen. Ondanks het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt, hopen we je snel weer welkom te mogen heten. Een volgende keer hopen we het goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Mochten er onverhoopt nog vragen zijn, dan staan wij uiteraard voor je klaar: klantenservice@onlyformen.nl Met vriendelijke groet, Team Only for Men

6

Teleurstelling

4 paar schoenen gekocht, 1 paar werd niet geleverd, magazijn verschil legde men uit. Echter de actie werd tegelijk vrijwel volledig teruggedraaid. Dus men had gewoon een fout gemaakt, en wilde dat paar niet leveren voor die prijs. Ze staan nu te koop voor 56,- meer. Geeft geen goed gevoel. Jammer, want het is wel een mooi bedrijf.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Jan, Allereerst wil ik je bedanken voor je bericht. In je review is je frustratie voelbaar aanwezig. We begrijpen je reactie en vinden het ontzettend vervelend dat wij je bestelling niet volledig konden leveren. Hiervoor willen we je onze oprechte excuses aanbieden. Uiteraard is ons streven altijd dat je bestelling volgens afspraak geleverd wordt. Echter kan het soms in de praktijk voorkomen dat wij deze afspraak niet na kunnen komen. Achter onze webshop schuilt een behoorlijk aantal mooie, fysieke Only for Men winkels. Dit betekent dat onze voorraden constant in beweging zijn met tot gevolg dat een artikel plotseling niet leverbaar kan zijn. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de betreffende leverancier. Helaas is dit niet gelukt voor jouw bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. In de eerder ontvangen e-mail vind je een kortingscode die je kunt gebruiken bij een volgende aankoop. We hopen dat je dit kunt waarderen. Ondanks het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt, hopen we je snel weer welkom te mogen heten. Een volgende keer hopen we het goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Mochten er onverhoopt nog vragen zijn, dan staan wij uiteraard voor je klaar: klantenservice@onlyformen.nl Met vriendelijke groet, Team Only for Men

9

Duidelijke website en zeer vriendelijke dame(s) op de klantenservice!

Een van de twee door mij bestelde paren schoenen paste niet; moest daarvoor even overleggen met de klantenservice; was een verademing t.o.v. andere klantenservices; werd snel en tot volle tevredenheid geholpen. Kortom een tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor het compliment, Geert! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

10

Kan niet beter!!

Altijd heel erg goed en betrouwbaar!! Kortom; snel en zeer goed!! Ga zo door!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Agaath! We zien je graag snel terug in de winkel of online!

8

Mooie overzichtelijke website.

De website is heel overzichtelijk en biedt enorm veel keus. Alleen de filters zijn voor verbetering vatbaar. Zo heeft het geen zin om een maat te selecteren. Ik krijg toch alle maten te zien en dan blijkt mijn XL vaak niet leverbaar. Ook zou ik graag kunnen aangeven welke stof ik wil. Ik verdraag nl geen polyester en wil dus katoen. Hierbij de suggestie om deze mogelijkheid op te nemen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Ook hartelijk bedankt voor de feedback. We zullen dit met ons meenemen. Graag tot een volgende bestelling!

10

Snelle verzending, perfecte levering

Mooie kleding voor een aantrekkelijke prijs!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de vijf sterren! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

10

Top!

Bestelling snel geleverd (2 dagen, zoals beloofd), schoenen en riem zien er mooi uit. Weer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Koen! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

8

Good service

Good Store good service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Thank you for your review, Omar! I hope we see you again soon in one of our stores or in the online webshop.

10

Keurige en tijdige levering.

De door mij bestelde Pierre Cardin jeans (2 voor de prijs van 1) werden mooi op tijd en keurig afgeleverd. Helemaal blij mee!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de vijf sterren, Frans! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

8

Hele goede ervaring met klantenservice

Ik had een jas besteld maar bleef status nog te sorteren bij DHL houden. DHL hielp niet daarom klantenservice only for men gemaild. Zeer vriendelijk en klantgericht geholpen. Uiteindelijk is Jas alsnog geleverd door DHL. Zeer tevreden over product.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor het compliment, Pascal! Wat fijn dat je tevreden bent over onze service!

10

Super zaak!

Toffe kleding .... Goede service en een zeer snelle levering!!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de vijf sterren, Mike! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

1

slecht

omdat ik dacht 2 broeken te krijgen voor de prijs van 1 maar er zat 1 broek in t pakket

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Jos, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je maar 1 broek hebt ontvangen bij de 2=1 deal. Echter is het wel de bedoeling dat je er twee besteld en er bij betaling maar 1 afrekent. Excuses wanneer dit niet duidelijk gecommuniceerd was vanuit ons. Wij zullen je feedback meenemen!

3

Teleurgesteld

Mijn artikel was beschadigd

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses dat we je een beschadigd artikel hebben toegestuurd. Ik zou je willen vragen om het beschadigde artikel naar ons terug te sturen en op het retourformulier aan te geven dat je een beschadigd artikel hebt ontvangen. We gaan proberen om het juiste artikel alsnog naar je te versturen, wanneer het artikel niet meer voorradig is ontvang je het bedrag terug op je rekening. Wanneer je geen bericht van ons ontvangt, betekent dit dat we je retourzending aan het verwerken zijn. Wanneer wij verdere vragen hebben, zullen we contact met je opnemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Janine Only for Men

7

Aanbod prima, webshop wat onhandig

Goeie acties, mooi aanbod en snel geleverd. Goede kwaliteit. De webshop geeft niet de ervaring die je hoopt en elders wel krijgt. Filters op maat werken niet goed, als je teruggaat dan kom je weer bovenaan de pagina uit en het laden duurt erg lang.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor je mooie review, Jaap! Ook bedankt voor je feedback. We zien je graag snel terug in de winkel of online!

8

Makkelijk en goede kwaliteit

Bestellen is simpel en producten zijn van goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Jaap! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

7

Goede aankoop online

Gemakkelijke aankoop online. Klikken en bestellen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Aaron! Graag tot een volgende bestelling!

10

10/10

Good, fast and easy!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de vijf sterren, Arnaud! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

4

Verkeerde artikel geleverd

Na het bestellen van twee paar schoenen, werd één besteld paar geleverd en één van een niet besteld model/kleur.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor je bericht. Onze oprechte excuses dat we je een verkeerd artikel hebben toegestuurd dat je niet hebt besteld. Ik zou je willen vragen om het verkeerd geleverde artikel naar ons terug te sturen en op het retourformulier aan te geven dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. We gaan proberen om het juiste artikel alsnog naar je te versturen, wanneer het artikel niet meer voorradig is ontvang je het bedrag terug op je rekening. Wanneer je geen bericht van ons ontvangt, betekent dit dat we je retourzending aan het verwerken zijn. Wanneer wij verdere vragen hebben, zullen we contact met je opnemen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Onze welgemeende excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Janine Only for Men

6

Levertijden worden niet waar gemaakt

Als je 2 tot 2 werkdagen heb beloofd,.....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor je review waarin je aangeeft dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Wij als Only for Men doen natuurlijk altijd ons uiterste best om alle bestellingen binnen de afgesproken levertijd te leveren. Helaas is jouw bestelling inderdaad later geleverd dan gehoopt. Wij begrijpen je teleurstelling, en doen er dan ook alles aan om in de toekomst jouw bestelling binnen de afgesproken levertermijn te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat je ondanks de teleurstelling nog veel draagplezier zult ervaren van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Only for Men

2

Slechte update site

2x bestelling geplaatst en alletwee achteraf niet leverbaar

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ron, Allereerst wil ik je bedanken voor je bericht. In je review is je frustratie voelbaar aanwezig. We begrijpen je reactie en vinden het ontzettend vervelend dat wij je bestelling < niet / niet volledig > konden leveren. Hiervoor willen we je onze oprechte excuses aanbieden. Uiteraard is ons streven altijd dat je bestelling volgens afspraak geleverd wordt. Echter kan het soms in de praktijk voorkomen dat wij deze afspraak niet na kunnen komen. Achter onze webshop schuilt een behoorlijk aantal mooie, fysieke Only for Men winkels. Dit betekent dat onze voorraden constant in beweging zijn met tot gevolg dat een artikel plotseling niet leverbaar kan zijn. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de betreffende leverancier. Helaas is dit niet gelukt voor jouw bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. In de eerder ontvangen e-mail vind je een kortingscode die je kunt gebruiken bij een volgende aankoop. We hopen dat je dit kunt waarderen. Ondanks het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt, hopen we je snel weer welkom te mogen heten. Een volgende keer hopen we het goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Mochten er onverhoopt nog vragen zijn, dan staan wij uiteraard voor je klaar: klantenservice@onlyformen.nl Met vriendelijke groet, Team Only for Men

3

Lijkt wel een B kwaliteit broek

Verpakking kwam gescheurd aan, broek had twee verschillende pijpen qua pasvorm, rits trok naar één kant. Vreselijk. Bovendien kost terugsturen ook nog geld. Nooit meer.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hartelijk bedankt voor je bericht. Wij begrijpen dat dit natuurlijk ontzettend vervelend is en wij hebben daarom wij ook gelijk een klachtprocedure voor je opgestart bij DHL. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn dan mag je natuurlijk altijd contact met ons opnemen via klantenservice@onlyformen.nl Met vriendelijke groet, Team Only for men

6

Leuke kleding van goede merken

Mijn ervaring is toch wel iets negatief. Als er staat 2 voor 1 dan lever er ook 2 voor 1!!!!! En niet daf de klant eerst alles goed moet lezen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Eric! Echter is het inderdaad de bedoeling dat bij de 2=1 actie er twee artikelen worden besteld, maar je betaald er maar 1. Excuses voor de miscommunicatie hierover. Graag tot een volgende bestelling!

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd