Irritant

Ik heb 2 Pierre Cardin broeken en die zitten heerlijk, dus ik wilde er nog een paar bijbestellen. Blijken de maten anders uit te vallen als de stof verschilt. Ik heb nu 5 broeken besteld en geen 1 past. Hoogst irritant.

Dit is inderdaad erg vervelend! Om dit in het vervolg niet meer mee te maken kan je altijd de klantenservice bereiken voor advies over de maten.

Zeer goede webshop

Zeer correct en snel en duidelijk

Prijs/kwaliteit uitstekend

Prijs/kwaliteit uitstekend Snelle levering Alleen spijtig dat B-post bij de aflevering zijn werk niet heeft gedaan. Niet aangebeld, geen briefje in de bus.

Alles is zeer goed verlopen

perfect

Snelle en keurige levering

Snelle en keurige levering. Makkelijke en overzichtelijk te bestellen.

Geweldige service

Pakket was ivm Corona geval niet opgehaald. DHL zou voor passende oplossing zoeken. Dus niet. Jullie hebben dit super opgepakt en een nieuw pakket toegestuurd. Helaas heb ik het pakket nu 2x haha. Vanzelfsprekend zal ik het pakket retourneren en de nieuwe broeken met plezier gaan dragen. Top communicatie.

Erg fijn om te horen Eric!

Goede ervaring

Snel bezorgd, netjes ingepakt.

Snel geleverd en snel geld teruv van retour

De blouses pasten niet. Retour gestuurd Andere besteld Binnen een week geld van retour ontvangen. Top.

Voor onze zoon wilden we een cadeaucard kopen omdat ie afgelopen maandag de 21e jarig was en het kort dag was,ik heb hem nog net vrijdagmiddag voor 15.00 kunnen bestellen en de volgende dag kwam de dhl bezorger hem netjes afgeven,dus nog op tijd voor zijn verjaardag,onze zoon was heel blij met deze bon omdat ie al voor veel kleding geslaagd was in de winkel,en een tevreden klant telt voor 2. Ik kan het een ieder aanraden als je niet goed weet wat je de jarige wilt geven.

Nog gefeliciteerd! Leuk om te horen, graag tot snel!

Ik vind bij Only for men precies wat ik nodig heb.

Ik draag alleen maar Meyer pantalons van een bepaalde maat en die vind ik altijd bij Only for men.

Geweldige service

Kon mijn bestelling al snel ophalen echt super goed

Kwaliteit prima maar service is slecht

Ik heb nu al meerdere keren ervaren dat (een deel van) mijn bestelling na bestellen niet op voorraad bleek te zijn. Dit vind ik buitengewoon slordig. Er wordt ook geen alternatief of compensatie geboden o.i.d., enkel een automatisch bericht dat het bedrag wordt teruggestort (wat vervolgens ook nog vrij lang duurt).

Wat vervelend dat dit jou al vaker is overkomen Maarten. Hiervoor onze excuses. Wij proberen zo goed mogelijk onze voorraden bij te houden. Jammer genoeg komt het toch nog wel eens voor dat deze niet helemaal toereikend is. Sorry!

Beter kan niet.

Uitstekend produkt i.c. colbert, in kwaliteit en kleur volkomen overeenkomend met de beschrijving in de webshop. Prima prijsstelling voor deze kwaliteit. Goed verpakt en zeer snelle levering. Beter kan niet, beter hoeft ook niet.

gekregen wat ik had besteld

vrij vlot kunnen bestellen doch tussen bestellen en leveren zaten wel wat extra dagen.

Toppie

Heel snelle levering. Fijne shirts en netjes verpakt.

goed, maar verkeerde artikel.

idem

Hoi Eugene, wat vervelend om te horen! Ik zag dat we nog geen retour artikelen ontvangen hebben. Als je de bestelling retour stuurt dan lossen wij graag het probleem voor je op! Excuses voor het ongemak.

Gemakkelijk besteld en snel bezorgd!

Bestelling ging makkelijk en de site is overzichtelijk!

Zoals eerder ervaren, wederom goed geregeld.

Prima service en advies.

Kwaliteit van de door mij gekochte artikelen is prima. Vaak leuke aanbiedingen. Kortom: Only for men is voor ons een uitkomst omdat we zelf geen winkels kunnen bezoeken dus via pc perfect. Komen afspraken na en de servicd is perfect.

Wederom snelle en uitstekende service. Duidelijke website en snelle levering.

Gewoon prima

Wel vind in dat een bestelling boven de € 75 gratis geleverd kan worden.

Snel geleverd, goed volgbaar met track en trace, artikelen voldoen.

Voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit , snelle levering en niet te duur.

Snelle service via DHL, netjes verpakt met extra attenties en leuke aanbiedingen.

Ruim aanbod van diverse merkkleding die door de nieuwsbrief vaak van aantrekkelijke acties worden aangeboden.

Prima!!!

Precies wat ik ervan verwachte. Snelle levering, goede verpakking, echt top!

Hoi R., bedankt voor de complimenten. Wij zijn blij te horen dat alles prettig is verlopen en zien je hopelijk nog eens terug.

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!