vanaf bestelling t/m levering prima

Ik ben dik tevreden met de bestelling en levering van only for men.

Vriendelijke klantenservice.

Goed en informatief geholpen. Snellere levering dan verwacht. Keurig verpakt.

Hallo Han, goed te horen dat je pakketje snel is geleverd. Veel plezier ermee!

Snel en op tijd!

Snel en op tijd!

Super! Heel veel draagplezier toegewenst.

lang wachten

Veel te lange wachttijd, na vijf dagen nog steeds niet ontvangen

Bedankt voor je review, Peter! Ik zie dat je pakket inmiddels bezorgd is in onze winkel. Het kan enkele dagen langer duren om je pakket naar een Only for Men winkel te versturen, omdat niet elke winkel dagelijks bezocht wordt. We hopen op je begrip hiervoor. Veel plezier gewenst met je bestelling!

Vezendkosten

Verzend kosten ben retour kosten is niet klant vriendelijk

Hoi Martijn, wij berekenen deze kosten zodat wij je artikel kunnen verzenden en bij retour ook weer netjes opnieuw kunnen verpakken en stomen etc. Sorry als je dit wat minder fijn vindt!

Goed proces maar veel te duur

Proces van bestellen prima, efficient en effectief. Echter, in deze tijd waar winkels dicht zijn en je bijna genoodzaakt bent de winkel thuis te laten komen (passen en evt terugsturen) zijn bestelkosten en retourkosten opgeteld veel te duur. Weerhoudt mij ervan weer te bestellen. Jammer.

Bedankt voor je beoordeling, Cyrille! We zullen je feedback over de verzend- en retourkosten absoluut meenemen in ons verbeterproces. Wellicht tot ziens!

Ontevreden

2 overhemden besteld. 1 was een verkeerde kleur

Bedankt voor je review, wat vervelend dat dit gebeurd is, onze excuses hiervoor!

Prima geregeld

Dank voor je beoordeling Victor!

Duidelijke opzet site!

Overhemden kun je overal kopen. Maar ik zocht op goed model,stof en merk. Naast grote maat ook passende lange mouwlengte. En het liefst sale. Binnen 5 minuten had ik 2 shirts gevonden door de duidelijke site, gekoppeld aan keuzes die ik nog kon maken. Ik ken het merk van eerdere aankopen, had nu het gevoel alsof ik ze in een winkel heb kunnen uitzoeken. Bezorgd binnen 30 uur. Goede ervaring voor de volgende keer. Als sale niet voldoet dan nog veel ruimere keus ook. Fijne site!

Ok service, maar info mbt levering klopt niet.

Uiteindelijk prima service, goed productaanbod, concurrerende prijzen. Maar levering duurde 2-3 dagen langer dan aangegeven en info voorziening was minder dan bij andere sites. Ook het aftrekken van retourzendingkosten zie je bijna nergens meer. Daarom niet geruild, maar trui rechtstreeks bij leverancier besteld. Had ik binnen een dag en mocht gratis retourneren. Zo kan het dus ook...

Fijne winkel. Qua website lopen ze wat achter

Prima winkel met goede service en leuk assortiment. De website functionaliteiten en vooral snelheid kunnen wel een upgrade gebruiken.

Bedankt voor je review, Lucas. We zullen je feedback over onze website doorgeven aan de afdeling die hier verantwoordelijk voor is.

Duidelijk en snelle levering

Aantrekkelijke prijs en snelle levering

Goede en snelle service

De bestelling van een zomer jack verliep goed en snel

Goede en betrouwbare levering

Ook voor grote maten het juiste adres.

Mooi e winkel met een enorm assortiment.

Bij het doen van een online bestelling was er een vervelende ontdekking. Voor het besparen van kosten wilde ik mijn bestelling afhalen bij een afhaalpunt. Op de factuur bleef echter de verzendkosten gehandhaafd. Heb toen besloten de bestelling toch maar thuis te laten bezorgen. De kosten bleven toch gelijk. Hiervan akte!

Bedankt voor je beoordeling, Adri! De verzendkosten worden enkel van het totaalbedrag afgehaald als je kiest voor afhalen bij een Only for Men winkel. Als je kiest voor verzending via DHL, rekenen wij wel kosten. Wellicht heb je dit verkeerd gelezen. Uiteraard vinden we dat heel vervelend! Ik zie dat je de bestelling inmiddels hebt geretourneerd. Wellicht tot ziens!

Prima, maar slecht verpakt

Bestelling werd snel geleverd, alleen doos zat niet goed dicht en bij openmaken waren alle schoenen door elkaar (had meerdere paren besteld om te passen). Er zat gewoon geen vulmateriaal in een hele grote doos. Ik wist dat ik voor de retour iets moest betalen, maar kon zelf extra vulmateriaal erin stoppen. Uiteindelijk ging het retourproces wel vlot. Daarom net voldoende.

Grote keus, snelle levering, uitmuntend verpakt

Zeer prettig

Tijdig en juiste artikel

Mooi alternatief voor live

Mooie spullen en correcte bezorging. Jammer dat fysiek winkelen nu lastiger is maar bestellen via de website is een mooi alternatief. Ook om Only for Men in de lucht te houden

Hartelijk bedankt voor de mooie review, Teun! Bedankt voor je support en graag tot snel!

goede snel service

Bestellingen geplaatst en snelle goede levering. Ook 1 artikel terug zenden geen probleem. Fijn om zo de inkopen te kunnen doe zonder problemen.

Gewoon goed

Hoge kwaliteit, en snel geleverd

Veel plezier met je bestelling toegewenst Gerard!

Fijne shop. Goede informatie

Ik heb geen makkelijke kledingmaat en vind toch elke keer weer de goede dingen.

Prima, jammer van de verzendkosten ongeacht de totaal bestelde hoeveelheid.

Uitstekende ervaringen mee.

uitstekend

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!