Goede kwaliteit hemd

4 dagen leveringstijd Mooie kwaliteit overhemden Verzendkosten 4 euro en retourkosten 3 euro

Bedankt voor je beoordeling Stephan! Wij rekenen €3,95 verzendkosten wanneer je een pakketje via DHL laat bezorgen. Zoals je wellicht begrijpt, kost het achter de schermen tijd, moeite en geld om een bestelling zorgvuldig te verwerken en zo snel mogelijk bij jou in huis te krijgen. Om die reden vragen wij onze klant om een deel van de kosten voor de bezorging op zich te nemen. Omdat wij transparantie heel belangrijk vinden, proberen wij het rekenen van de verzendkosten zo duidelijk mogelijk te communiceren op onze website en in de bevestigingsmail die je ontvangt. Op dit moment gelden de verzendkosten voor elke klant die een bestelling via DHL laat bezorgen. Wel kan je een bestelling kosteloos naar een Only for Men winkel laten verzenden. Wanneer je een online bestelling retourneert, mag je altijd zelf kiezen welke vervoerder je hiervoor benadert. Uiteraard heeft de vervoerder waar de webshop mee samenwerkt de voorkeur. In ons geval is dat DHL. Via DHL hebben wij voor onze klanten een gereduceerd tarief kunnen afspreken van €2,95. Om gebruikt te kunnen maken van dit gereduceerd tarief dien je het meegeleverde retouretiket te gebruiken bij je retourzending. De retourkosten van €2,95 worden door ons automatisch in mindering gebracht op het door ons terug te betalen retourbedrag. Het is eventueel wel mogelijk om je bestelling kosteloos te retourneren in één van onze Only for Men winkels.

helaas was niet voorradig wat wel beloofd werd

jammer dat in de webshop mijn maat er zou zijn echter kon deze niet geleverd worden.

Beste, bedankt voor je beoordeling. Uiteraard is ons streven altijd dat je bestelling volgens afspraak geleverd wordt. Echter kan het soms in de praktijk voorkomen dat wij deze afspraak niet na kunnen komen. Achter onze webshop schuilt een behoorlijk aantal mooie, fysieke Only for Men winkels. Dit betekent dat onze voorraden constant in beweging zijn met tot gevolg dat een artikel plotseling niet leverbaar kan zijn. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de betreffende leverancier. Helaas is dit niet gelukt voor jouw bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. In de eerder ontvangen e-mail vind je een kortingscode die je kunt gebruiken bij een volgende aankoop. We hopen dat je dit kunt waarderen. Ondanks het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt, hopen we je snel weer welkom te mogen heten. Een volgende keer hopen we het goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Mochten er onverhoopt nog vragen zijn, dan staan wij uiteraard voor je klaar: klantenservice@onlyformen.nl

Mwah

Halve bestelling was niet meer op voorraad en kreeg ik dus niet meer, schiet lekker op.

Beste Steven, bedankt voor je beoordeling. Uiteraard is ons streven altijd dat je bestelling volgens afspraak geleverd wordt. Echter kan het soms in de praktijk voorkomen dat wij deze afspraak niet na kunnen komen. Achter onze webshop schuilt een behoorlijk aantal mooie, fysieke Only for Men winkels. Dit betekent dat onze voorraden constant in beweging zijn met tot gevolg dat een artikel plotseling niet leverbaar kan zijn. Ons magazijn probeert een artikel altijd na te bestellen bij de betreffende leverancier. Helaas is dit niet gelukt voor jouw bestelling. Nogmaals onze excuses hiervoor. In de eerder ontvangen e-mail vind je een kortingscode die je kunt gebruiken bij een volgende aankoop. We hopen dat je dit kunt waarderen. Ondanks het ongemak dat je hierdoor ervaren hebt, hopen we je snel weer welkom te mogen heten. Een volgende keer hopen we het goed te mogen maken met óf een lekkere kop koffie in de winkel, óf een fijne webshop ervaring! Mochten er onverhoopt nog vragen zijn, dan staan wij uiteraard voor je klaar: klantenservice@onlyformen.nl

Snel, goed en zonder poespas

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Peter! Graag tot een volgende bestelling!

Zeer snelle en correcte levering!

Bedankt voor de vijf sterren, Loek! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Mijn bestelling was zoek geraakt. Gebeld met de klantenservice, die meteen alles opnieuw hebben opgestuurd. Top!!

Bedankt voor je review Erik! Goed om te horen dat wij het probleem naar tevredenheid hebben opgelost!

top!

Ruime keuze, schappelijke prijzen, snelle levering!

Bedankt voor het mooie cijfer! Veel plezier met je aankoop gewenst en graag tot een volgende keer!

Snel en goed afgehandeld

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Bob! Graag tot een volgende bestelling!

Makkelijk bestelsysteem en snelle levering

Veel keuze in overhemden, goede deal, makkelijk bestelsysteem en snelle levering. Tevreden klant.

Bedankt voor de vijf sterren, Pieter! Hier doen we het voor. Graag tot snel!

Prima prijs 1 dags leveri g

Dankjewel voor de mooie beoordeling, Hans! Graag tot een volgende bestelling!

De kleding en de snelle levering voldoen aan mijn verwachtingen.

Volledig tevreden

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Marcel! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Kwaliteit

Jas zat in kartonnen doos en een mooie hoes met hanger verpakt. Zag luxe uit, en jas past ook nog !

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Marco! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Website werkte traag en niet goed

Ik wilde de keuze beperken bij het kiezen van een broek Pierre Cardin 32/32. Bleek niet te werken; ik kreeg toch allemaal broeken te zien die niet meer in mijn maat beschikbaar waren.

Beste Rob, Vervelend om te horen de maatfilter niet werkte. We zullen je feedback intern meenemen en zullen dit probleem snel oplossen! Onze excuses voor het ongemak. Wij helpen je uiteraard graag mocht je opzoek zijn naar de juiste maat!

Goed, maar late verzending.

Ik had op vrijdag iets na 15:00 besteld, dus net te laat om zaterdag te laten bezorgen. Er stond namelijk, voor 15:00 besteld, de volgende werkdag in huis. Helaas kwam het pakket uiteindelijk pas donderdagavond laat aan, enkele uren te laat voor de gelegenheid waarvoor ik het aanschafte. Uiteindelijk was de kleding erg mooi, zoals ik van OOFM gewend ben en komt er waarschijnlijk wel weer een andere mooie gelegenheid om het overhemd te dragen.

Hartelijk bedankt voor je review waarin je aangeeft dat je je bestelling later hebt ontvangen dan verwacht. Wij als Only for Men doen natuurlijk altijd ons uiterste best om alle bestellingen binnen de afgesproken levertijd te leveren. Helaas is jouw bestelling inderdaad later geleverd dan gehoopt. Voor een groot deel van onze artikelen geldt: op werkdagen voor 15.00 uur besteld, morgen in huis. De andere artikelen op onze website hebben een levertijd van 1 tot 2 werkdagen, 2 tot 3 werkdagen of 3 tot 5 werkdagen. Op onze website kan je per artikel de levertijd terugvinden. Ook in de winkelmand wordt de levertijd nogmaals getoond. Wil je meerdere artikelen bestellen, en hebben deze artikelen verschillende levertijden dan geldt de langst getoonde levertijd. We versturen al je bestelde artikelen tegelijk. Wij begrijpen je teleurstelling, en doen er dan ook alles aan om in de toekomst jouw bestelling binnen de afgesproken levertermijn te leveren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat je ondanks de teleurstelling nog veel draagplezier zult ervaren van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Only for Men

Doen wat er staat.

Product en levering is als beschreven

Hartelijk dank voor je beoordeling Patrick! Veel plezier met je aankoop.

Super bedrijf

Super makkelijk bestellen via de website. Aantrekkelijke prijzen. De kleding is van een uitzonderlijke kwaliteit. De snelheid van leveren is zeer goed.

Bedankt voor je mooie beoordeling Wim! Graag tot een volgende keer!

Coltrui

Product zoals beschreven. Vlotte levering en afhandeling.

Bedankt voor je mooie beoordeling Annie! Veel plezier met je aankoop.

Na bestelling redelijk snelle levering

bestelling goed verwerkt.

Bedankt voor je mooie beoordeling Ad! Graag tot een volgende keer.

Voldoet volledig aan de verwachting

Kleding is precies zoals op de foto's online en past perfect. Bezorging door DHL was op het verwachte dagdeel. Kortom: voor herhaling vatbaar.

Bedankt voor je mooie beoordeling Peter! Hopelijk tot een volgende keer.

Prima kleding

Bedankt voor je beoordeling Sjonny! Veel plezier met je aankoop!

Bedankt voor je beoordeling Ad! Graag tot een volgende keer.

Top merken veel keuze we komen zeker de winkel in Sluis bezoeken als we op zoek zijn om kleding

Bedankt voor je mooie beoordeling Patsy! Veel plezier met je aankoop.

Webshop is prima maar een week nadat het pakket is aangeboden aan DHL is het pakket nog steeds niet afgeleverd

Beste Bob, Bedankt voor je bericht, wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen via DHL. Naar aanleiding van deze feedback hebben wij gelijk een onderzoek opgestart bij DHL. Wanneer wij meer informatie hebben ontvangen via DHL, brengen we je hier uiteraard direct van op de hoogte via de e-mail. Wij gaan het in ieder geval netjes voor je oplossen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Only for Men

Leuk aanbod en goed acties

Voor de man is dit natuurlijk wel een leuke webshop. Goede merken en collectie gegarandeerd. Zelf koop ik regelmatig iets uit webshop, zeker als er een aanbieding voorbij komt.

Wauw, wat geef je ons een mooie beoordeling, bedankt Gert Jan! Leuk dat je zo tevreden bent en graag tot snel!

Bestelling goed uitgevoerd.

Het product was mooi en goed!

Wat een mooie beoordeling geef je ons, bedankt Jan! Heel veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer!

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!