Prima service.

Voor de tweede keer een artikel besteld op jullie website en zeer tevreden over de snelle afhandeling van mij bestelling. Mijn eigen fout bij de aflevering van de tweede bestelling dat hij opnieuw verzonden moest worden. Foutief straatnummer vermeld en daarom niet kunnen bezorgen door DHL. Na het versturen van een mailbericht naar de klantenservice met het juiste nummer vandaag de melding ontvangen dat het pakketje opnieuw opgestuurd is en in afwachting nu van de correcte bezorging door de bezorger van DHL. Prima geregeld ! Dit zal zeker niet de laatste bestelling zijn op jullie website !

Alle afspraken nakomen.

super makkelijk, mooie combi deals.

Echt een mooi overzicht van combinatie deals waaruit ik excellente "mix-en-match"heb kunnen maken. Zéér tevreden.

rommelig

* bij filter een maat ingevuld, selectie gemaakt (favorieten) en dan blijkt dat de maat er niet is? * extra korting (per mail ontvangen) niet zichtbaar op de site tot aan betaling (is reeds per mail gecorrigeerd)

Dankjewel voor je review, Ron. Wat vervelend dat de maatselectie niet goed werkte bij je, dit zou niet zo moeten zijn. Ik heb hier dan ook direct melding van gemaakt bij onze Webcare team. Fijn dat het inmiddels goed gekomen is met het gebruik van de korting die je per mail had ontvangen. We hopen je nog eens te mogen begroeten in onze webshop!

Fijne website met uitstekende filters. Alles netjes verpakt en supersnel in huis.

Product nog steeds niet geleverd

Op de website staat 1 tot 2 werkdagen levertijd. Echter heb ik nog steeds geen bericht ontvangen dat ik mijn bestelling kan ophalen

Beste Dick, Dankjewel voor je beoordeling. Je pakketje is onderweg naar onze winkel in Voorburg. Vanwege de lockdown worden onze winkels helaas niet zo vaak meer bezocht als voorheen. Hierdoor duurt het helaas langer voordat je pakket in de winkel klaarligt. Je ontvangt vanzelf bericht wanneer je pakket klaarligt. Onze welgemeende excuses hiervoor, we hopen op je begrip.

Goede klantenservice en mooie shirts

Goede klantenservice en mooie shirts

Fijne webschop!

Fijne webschop! Mooie merken voor weinig :)

Mooie overzichtelijke webshop met mooie kleding.

Mooie kleding besteld via de webshop. Snel geleverd. Goede servixe

de bestelling is zeer snel geleverd, goede verpakking en een leuke verrassing in de vorm van een wij

na een aanvankelijk trage manier van bestellen, opgave van de juiste maten en uitvinden hoe precies het computerprogramma werkt, is de levering van de bestelde goederen uitstekend en snel verlopen. Zelfs de papieren voor een eventuele retourzending waren bijgeslote.

snelle levering , het is alleen lastig dat de bestelling van artikelen als het laatste sales zijn, direkt visueel van de website verdwijnen, want dan kun je er geen andere artikelen meer bijpassen op kleur , textuur etc. Het plaatje bij de bestelling bevestiging is niet te vergroten of uit te printen, wellicht zou dit een oplossing kunnen zijn. In 1 keer klaar is anders een niet te behalen missie.

Alles is goed verlopen Snelle levering 1e ervaring

Goed advies, filteren kan beter

Goed geholpen door Marit Hakkers, only for men Waalwijk. Wel kan de filtering van de webshop beter, die doet nog wel eens gek.

Goei spul is rap besteld hè

Supersnel en produkt kende ik al dus prima

mooi snel geleverd

mooi producten

Simpel, snel en klantvriendelijk winkelen!

Eenvoudige webshop, maar uitgebreid assortiment. Goede acties en overzichtelijke indeling.

Super snel

Ik vind shoppen bij jullie erg makkelijk, en snel leverbaar.

Mooie schoenen voor een schappelijk prijsje.

Supersnelle levering

super!!

Snelle levering en alles past perfect!!

zeer duidelijke website met correcte afhandeling

werken met jullie website geeft een veilig en correct gevoel. De chatfunctie daarnaast is handig en wordt ook vlot behandeld. Misschien moet je een algemeen overzicht voorzien over stofkwaliteiten voor klanten die dit niet zo goed kennen.

prima service, website kan gebruiksvriendelijker

Prima aan bod en goede/snelle afhandeling van bestelling en retouren. Het selecteren van meerdere merken/maten kan niet zonder dat bij iedere selectie/klik het assortiment opnieuw geladen wordt. Ook 'andersom selecteren' (bijvoorbeeld alles behalve merk X) gaat niet makkelijk.

Puik

Ondergetekende koopt regelmatig via de webshop. Veelal scherp geprijsd, een zeer goede kwaliteit en keurige bestelprocedures. Geen gemier als er iets terug wordt gestuurd. Ego....ergo...... Mooie kleding tegen een nette prijs.

Klantonvriendelijk wanneer er iets mis gaat met bestelling

Bestelling niet ontvangen, bleek teruggestuurd naar de webshop, vaag maar kan gebeuren. Echter gemiste kans hoe dit door Only for men wordt opgelost.

Dag Lotte, Vervelend dat je dit zo hebt ervaren. Zoals via de mail besproken is helaas het pakket terug gekomen en als retour verwerkt hierdoor heb je de items opnieuw besteld en zijn we je tegemoet gekomen. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen wij je graag veel plezier van de geshopte items. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Groet, Team Only for Men

Helemaal top.

Goeie kwaliteit voor de juiste prijs

Over Only for men

Bij Only for Men vind je alles onder één dak op het gebied van mode, lifestyle en meer. Zowel in de fysieke winkels als in de webshop kun je terecht voor een brede collectie met diverse casual en business mannenmode. Binnen dit totaalconcept is er ook aandacht voor schoenen, accessoires en persoonlijke verzorging. Zo kun je in één keer slagen. In 1x klaar Het totaalconcept bestaat naast het grote aanbod aan de mooiste mannenmodemerken uit meer. Gemak en service spelen een hoofdrol, zoals vele events in de winkels, een sterke prijs- en kwaliteitsverhouding en mannelijke openingstijden. Ook kan er altijd genoten worden van een drankje tijdens het winkelen! In sommige winkels kun je zelfs kleding desgewenst direct vermaken bij ons atelier, racen in een Xbox playseat of naar een barbier gaan. Op deze manier doen we er alles aan om een echt warenhuis voor mannen te zijn. Ook staan onze gespecialiseerde modeadviseurs voor je klaar om persoonlijk stijladvies te geven. Zo ben jij in 1x klaar voor dé grote dag, een sollicitatiegesprek of voor een nieuw seizoen!