Kwaliteit van de handschoenen is heel slecht

Helaas zijn de handschoenen van hele slechte kwaliteit scheuren bij het aantrekken.

De klacht is opgepakt en er wordt in overleg naar een oplossing gezocht.

Goede producten en een snelle levering

Geweldige producten

de bestelling worden op tijd afgeleverd

kan niet via website bestellen is niet goed in orde

snelle service

Helaas niet alles bestelbaar via de webshop. Maar met een mail achter de bestelling aan worden alle artikelen besteld en geleverd. Snelle levering.

Keurig geleverd. Goed produkt

Netjes en snel geleverd. Kwalitatief goed en mooi product.

Een website die daadwerkelijk test of iets mogelijk is!

Op mijn vraag of de rollator Let’s fly past in een travel bag van Let’s Go (ander model) hebben ze daadwerkelijk deze test uitgevoerd!! Hij paste!! Dat is goede customer service! Geweldig

altijd goed!

De prijzen zijn soms wat aan de hoge kant vergeleken met andere aanbieders. Echter is de service en leversnelheid altijd goed.

"Nog" niet tevreden....

Op zich aardige mensen welke ik aan de telefoon gesproken heb, maar ik heb nog steeds mijn juiste spullen niet ontvangen (verkeerde zending ontvangen) na 4 telefoontjes. Morgen maar weer bellen.......

Makkelijke site

Fijne site om te bestellen

Schokkend

Ik heb nog steeds niets ontvangen Dus afschuwelijk Odilia Schepers

Contact geweest, de bestelling wordt vandaag geleverd.

Vrijdag besteld en nog niet ontvangen dus niet tevreden

Zie boven

Er is inmiddels contact geweest en meer duidelijkheid gegeven over de levering.

Geen leuke email ontvangen.

Geachte heer, mevrouw, De email die ik ontving was niet vriendelijk. Ik was het wachtwoord vergeten. Voor bijna iedere website heb je een wachtwoord nodig tegenwoordig. Het is in mijn optiek zo, dat het niet zo erg is als je een wachtwoord niet opschrijft of onthoud. Normaal krijg je meteen een link om te resetten. Maar wat staat er in de email van Cemex? "Tja...we vergeten allemaal wel eens iets" of zo. Dat is een oordeel en dat is vervelend om te lezen. Ik vind dat niet horen voor een topzaak. Dat mag wel iets netter. Er stond ook geen aanhef, alleen mijn naam. Dat komt zeer onvriendelijk over. Wat betreft de inhoud van de geleverde bestelling moet ik u helaas melden dat de schoenen voor mijn man er niet bij zaten. Alleen de laarzen voor mijn zoon waren in de levering. Ik blijf overigens gewoon klant, maar wellicht kan hier even naar gekeken worden. Met vriendelijke groet, Anita Raa Slagerij Raa Wormerveer VOF

Bestelling had ik de andere dag in huis en was netjes verpakt

NIET ALTIJD " . , "

Collectief; SITES ALTIJD ONDUIDELIJK, nooit RECHT TOE/AAN ! Soms FOUT MELDING, terwijl het GOED IS INGEVULD !

Prima vlotte levering

Ik heb besteld en de volgende dag in huis dus vlotter kan haast niet

Hallo Door, bedankt voor je positieve beoordeling!

Slecht

Nog niks gehoord met betrekking tot leverbaarheid of levering Dat is in mijn beleving niet zoals het hoort

Hallo Jan, we hebben inmiddels contact met u gehad; het is opgelost!

Mooi, snel , op tijd , handig en niet oubollig!!

Het is vreselijk ineens met een rollator te moeten lopen . Dit design verzacht de pijn.(een beetje)

Hallo Inge, bedankt voor je positieve beoordeling en veel plezier met je aankoop!

Op de website besteld en de volgende dag geleverd.

Bedankt voor je positieve beoordeling @Columbus!

Top Autowasborstel

Top producten voor een scherpe prijs, betrouwbaar adres, snelle levering

Bedankt voor je positieve beoordeling @Gijsbrecht!

geweldig

snelle levering, product prima zeker aanrader

Hallo Gre, bedankt voor je positieve beoordeling!

Niet snel leverbaar

Mijn bestelling was niet snel leverbaar door vakantie van de leverancier. Ik werd netje op de hoogte gehouden en had ook de keuze om te wachten of geld terug. Dat laatste werd netjes geregeld.

En zo doen we dat. Bedankt voor je feedback, Gijs!

Heb nog niets ontvangen

Heb nog niets ontvangen

Geen communicatie in verband met levering

Wij kregen geen bevestigingsmail voor levering Enkel bevestiging van de betaling via multisafepay. Graag zouden wij weten wanneer bestelling wordt geleverd.

Baas

Beste voor mijn afzuigkap

Bestelling ging heel makkelijk en volgende dag in huis

Super snel en veilig miss alleen de optie om de factuur address to wijzigen, voor de rest ging het goed. De Trust Go rollator is super makkelijk om te bedienen en ziet er strak uit

Bedankt voor je positieve beoordeling, James!

Spectrumlaan 5 2665NM Bleiswijk

Over Cemex B.V.

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.