Correct en snel bezorgd

Goede site, goede prijs, snel besteld en bezorgd.

Correct uitgevoerd bedankt

Zie bovenstaade mededeling

Bestelling incompleet

Bestelling incompleet, geen reactie op bericht! Kwaliteit wat er wel is geleverd is goed.

Uitstekende kwaliteit en snelle sevice

Werd snel geholpen.

Prima gelopen, snel geleverd, mooie artikelen!

Bestellen via website vind ik onvoldoende,ben al jaren klant en in voor goederen kon bestellen moest

Zie eerdere berichten

Goed en op tijd geleverd

snelle levering, makkelijk bestellen

Via de website bestellen gaat makkelijk en een uitgebreid assortiment. De artikelen worden snel geleverd.

Mmm

Heb een artikel besteld 2x5l echter maar 1x5l ontvangen

Prima samenwerking!

makkelijk, duidelijk en de snelheid zit er goed in!

Treurig

Mijn order nog steeds niet ontvangen

Hallo Linda, gelukkig hebben we het vanmorgen wel kunnen bezorgen! Na een aantal pogingen (niet thuis-kaartje door de brievenbus) is het toch gelukt. Veel plezier met je bestelling! Dick

Snelle levering en mooie kwaliteit

Dank voor je reactie René!

foutieve informatie op website

op de website staat voor 14:00, morgen in huis. Ik wacht nu al een maand op de bestelling en heb nog steeds geen bericht van levering

Hallo Willem, het is inderdaad vervelend dat we dit nog konden uitleveren. Op de site staat bij dit artikel dat dit tijdelijk niet voorradig is. We zullen u een passend alternatief aanbieden. met vriendelijke groet, Dick

snelle levering, scherpe prijzen

Het kan nog beter als ik direct met ideal mijn bestelling kan betalen tegen de afgesproken (bulk-)prijzen. Nu moet ik de order "op rekening" plaatsen. Het scheelt jullie en mij werkzaamheden als bestelling, betaling in 1 klik geregeld is.

Hallo Jobu, inderdaad, het kan sneller wanneer u direct betaalt. Uw account manager zal contact met u opnemen om u een voorstel te doen. met vriendelijke groet, Dick

Betrouwbaar

Snel en gebruiksvriendelijke site. Pakket is heel en volledig ontvangen.

Snel en betrouwbaar

Goed assortiment

Goede en snelle dienstverlening

Bestelling eenvoudig. Terugkoppeling snel en duidelijk. Levering snel en netjes.

positiva

z

Netjes

Makkelijk bestelen snel geleverd keurig

Redelijk

Order geplaatst maar geen bevestiging ontvangen.

Dit had veel beter gekund vanaf dag 1!

Mijn ervaring met Cemex trescon is vanaf dag 1 niet prettig geweest. Moesten met een bestelformulier uit het jaar 1900 gaan bestellen. Niets was up to date en echt achterhaald. Doordat we geen goede samenwerking hadden ook met de binnendienst kwam er soms niet binnen wat we nodig hadden. Ook de orderbevestigingen en de backorders zijn niet in te zien want die gaan naar het verkeerde mail adres (inkoop) want dat moet volgens jullie naar het factuuradres ipv het afleveradres. Hier moet echt naar gekeken worden. Ook is zonder iemand medeweten door een medewerker van jullie alles dicht gezet zodat op een gegeven moment er niets meer besteld kon worden. Inmiddels zijn een aantal problemen opgelost en is er contact met Ben kleij wat ik als prettig ervaar en ook zoals ik gewend ben bij toeleveranciers van ons uit het verleden (Schinkel en Carel lurvink). Het bestellen via een account op jullie site is natuurlijk veel efficiënter en meer opassend bij deze tijd dan een bestelformulier printen en faxen. ik hoop dat we de toekomst in kunnen met meer succes en betere samenwerking.

Geen reactie

Krijg niks geen reactie op deze lui

Goede producten en fijne dienstverlening!

Helemaal tevreden met eerste levering! Denken graag met je mee om het proces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Ze hebben veel kennis van producten die van hoge kwaliteit zijn.

Spectrumlaan 5

2665NM Bleiswijk

Over Cemex B.V.

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.