Dit had veel beter gekund vanaf dag 1!

Mijn ervaring met Cemex trescon is vanaf dag 1 niet prettig geweest. Moesten met een bestelformulier uit het jaar 1900 gaan bestellen. Niets was up to date en echt achterhaald. Doordat we geen goede samenwerking hadden ook met de binnendienst kwam er soms niet binnen wat we nodig hadden. Ook de orderbevestigingen en de backorders zijn niet in te zien want die gaan naar het verkeerde mail adres (inkoop) want dat moet volgens jullie naar het factuuradres ipv het afleveradres. Hier moet echt naar gekeken worden. Ook is zonder iemand medeweten door een medewerker van jullie alles dicht gezet zodat op een gegeven moment er niets meer besteld kon worden. Inmiddels zijn een aantal problemen opgelost en is er contact met Ben kleij wat ik als prettig ervaar en ook zoals ik gewend ben bij toeleveranciers van ons uit het verleden (Schinkel en Carel lurvink). Het bestellen via een account op jullie site is natuurlijk veel efficiënter en meer opassend bij deze tijd dan een bestelformulier printen en faxen. ik hoop dat we de toekomst in kunnen met meer succes en betere samenwerking.

Geen reactie

Krijg niks geen reactie op deze lui

Goede producten en fijne dienstverlening!

Helemaal tevreden met eerste levering! Denken graag met je mee om het proces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Ze hebben veel kennis van producten die van hoge kwaliteit zijn.

bestelling betaald maar tot op heden niet geleverd

Deze keer slecht ik moest via ideal betalen op de 5e maar tot op heden 14 maart nog niets ontvangen

Prima service en prima levering

Prima service en hele mooie kwaliteit klompen

Matig

Het was voor mij onduidelijk in de webshop waar ik het factuuradres aan kan geven. Want dit is anders dan het afleveradres.

Makkelijk bestellen, betalen en snel geleverd

Snel besteld en betaald, ook zoals op de site staat snel en goed geleverd

Mooie website, goed materiaal. Fijne prijzen en snelle levering.

Mooie pagina

Goed en duidelijk overzicht

Super service en op tijd geleverd!

Supersnel en hoge kwaliteit!

Mijn order werd snel geleverd en ik was zeer tevreden met de bestelde artikelen.

Beste Jos, Bedankt voor de positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goed en snel...

Ik bestelde een vrij klein artikel wat vlot en snel geleverd werd. Zo zie je het graag...

Beste Leo, Bedankt voor de positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

altijd goed

Altijd goede service, nooit iets te klagen gehad.

Jammer van de communicatie

Heb een product besteld, kreeg een mail dat het op een bepaalde dag geleverd zou worden. Helaas na een mail gestuurd te hebben bleek product niet op voorraad te zijn. Had wel even gemeld kunnen worden vanuit het bedrijf zelf. Nu afwachten wanneer het weer op voorraad is, hoop dat dit wel gemeld gaat worden.

Beste Randolph, Bedankt voor uw reactie! We proberen zoveel mogelijk op tijd te reageren en correct. We zullen dit meenemen om Cemex Trescon te verbeteren! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Mijn bestelling werd correct, snel en zonder problemen behandeld.

Dat de bestelling enkele dagen later was als ik had verwacht, kwam door alle problemen met het corona virus. Dit werd mij direct gemeld. Er werd een latere verwachte datum opgegeven en binnen die tijd geleverd. Hartelijk dank.

Beste Gerrit, Bedankt voor jouw feedback en positieve beoordeling! Cemex Trescon B.V.

Website niet up to date

Klantenservice dan wel het klantensysteem kan wel een vernieuwing gebruiken. Het duurde 5 minuten om mijn order/bestelling te vinden. Bleek het product niet voorradig te zijn. Dit had met mij gecommuniceerd kunnen worden. De betaling had ik trouwens de volgende dag wel direct terug ontvangen.

Beste Joffrey, Helaas vanwege drukte door het coronavirus konden we het het product niet meer leveren. Daarmee is dit vroegtijdig aangegeven en we hebben ervoor gekozen om dit bedrag terug te storten. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goed bedrijf

Prima arsortiment

Bestelde artikelen zijn snel geleverd. Webshop om te bestellen is heel traag.

Alles correct,

snelle correcte levering

dozen zijn van mindere kwaliteit

Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve reactie! Om welk product zou het gaan? Daarnaast wat is uw ordernummer? Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goed maar kan altijd beter

Meeste bestellingen staan snel klaar maar zit nu al bijna 2 maanden op een bestelling te wachten en krijgt het langzaam beetje bij beetje binnen. Liever alles in een keer geleverd dan steeds een deel. Verder wel goede en snelle communicatie. Veel dingen zijn er mogelijk!

Beste J., Bedankt voor jouw reactie! Om welk ordernummer zou het gaan? Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goede service en prettige samenwerking.

Alles gaat prima, alleen is de website niet heel snel en doet er soms wat langer over om te laden

Beste Jaap, Bedankt voor uw positieve reactie! Binnen enkele weken zal er een nieuwe webshop komen, waarmee dit probleem verholpen zou moeten worden. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Snelle service !

De webshop zou wat sneller mogen zijn vooral het zoeken van producten!

Beste Marco, Bedankt voor uw positieve reactie! Er zal binnen enkele weken een nieuwe webshop komen, waarmee dit probleem verholpen zou moeten worden. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goede service en advisering. Snelle levering.

Positief.

Beste Robert, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

fijne samenwerking

worden altijd netjes en correct geholpen

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Over cemextrescon.nl

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.