Schokkend

Ik heb nog steeds niets ontvangen Dus afschuwelijk Odilia Schepers

Contact geweest, de bestelling wordt vandaag geleverd.

Vrijdag besteld en nog niet ontvangen dus niet tevreden

Zie boven

Er is inmiddels contact geweest en meer duidelijkheid gegeven over de levering.

Geen leuke email ontvangen.

Geachte heer, mevrouw, De email die ik ontving was niet vriendelijk. Ik was het wachtwoord vergeten. Voor bijna iedere website heb je een wachtwoord nodig tegenwoordig. Het is in mijn optiek zo, dat het niet zo erg is als je een wachtwoord niet opschrijft of onthoud. Normaal krijg je meteen een link om te resetten. Maar wat staat er in de email van Cemex? "Tja...we vergeten allemaal wel eens iets" of zo. Dat is een oordeel en dat is vervelend om te lezen. Ik vind dat niet horen voor een topzaak. Dat mag wel iets netter. Er stond ook geen aanhef, alleen mijn naam. Dat komt zeer onvriendelijk over. Wat betreft de inhoud van de geleverde bestelling moet ik u helaas melden dat de schoenen voor mijn man er niet bij zaten. Alleen de laarzen voor mijn zoon waren in de levering. Ik blijf overigens gewoon klant, maar wellicht kan hier even naar gekeken worden. Met vriendelijke groet, Anita Raa Slagerij Raa Wormerveer VOF

Bestelling had ik de andere dag in huis en was netjes verpakt

NIET ALTIJD " . , "

Collectief; SITES ALTIJD ONDUIDELIJK, nooit RECHT TOE/AAN ! Soms FOUT MELDING, terwijl het GOED IS INGEVULD !

Prima vlotte levering

Ik heb besteld en de volgende dag in huis dus vlotter kan haast niet

Hallo Door, bedankt voor je positieve beoordeling!

Slecht

Nog niks gehoord met betrekking tot leverbaarheid of levering Dat is in mijn beleving niet zoals het hoort

Hallo Jan, we hebben inmiddels contact met u gehad; het is opgelost!

Mooi, snel , op tijd , handig en niet oubollig!!

Het is vreselijk ineens met een rollator te moeten lopen . Dit design verzacht de pijn.(een beetje)

Hallo Inge, bedankt voor je positieve beoordeling en veel plezier met je aankoop!

Op de website besteld en de volgende dag geleverd.

Bedankt voor je positieve beoordeling @Columbus!

Top Autowasborstel

Top producten voor een scherpe prijs, betrouwbaar adres, snelle levering

Bedankt voor je positieve beoordeling @Gijsbrecht!

geweldig

snelle levering, product prima zeker aanrader

Hallo Gre, bedankt voor je positieve beoordeling!

Niet snel leverbaar

Mijn bestelling was niet snel leverbaar door vakantie van de leverancier. Ik werd netje op de hoogte gehouden en had ook de keuze om te wachten of geld terug. Dat laatste werd netjes geregeld.

En zo doen we dat. Bedankt voor je feedback, Gijs!

Heb nog niets ontvangen

Heb nog niets ontvangen

Geen communicatie in verband met levering

Wij kregen geen bevestigingsmail voor levering Enkel bevestiging van de betaling via multisafepay. Graag zouden wij weten wanneer bestelling wordt geleverd.

Baas

Beste voor mijn afzuigkap

Bestelling ging heel makkelijk en volgende dag in huis

Super snel en veilig miss alleen de optie om de factuur address to wijzigen, voor de rest ging het goed. De Trust Go rollator is super makkelijk om te bedienen en ziet er strak uit

Bedankt voor je positieve beoordeling, James!

Correct en snel bezorgd

Goede site, goede prijs, snel besteld en bezorgd.

Correct uitgevoerd bedankt

Zie bovenstaade mededeling

Bestelling incompleet

Bestelling incompleet, geen reactie op bericht! Kwaliteit wat er wel is geleverd is goed.

Uitstekende kwaliteit en snelle sevice

Werd snel geholpen.

Prima gelopen, snel geleverd, mooie artikelen!

Bestellen via website vind ik onvoldoende,ben al jaren klant en in voor goederen kon bestellen moest

Zie eerdere berichten

Goed en op tijd geleverd

snelle levering, makkelijk bestellen

Via de website bestellen gaat makkelijk en een uitgebreid assortiment. De artikelen worden snel geleverd.

Over cemextrescon.nl

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.