Goed geregeld

opvragen factuur ging prima

Super snel en netjes afgeleverd

Super snel en netjes afgeleverd

Makkelijk zoeken en bestellen

Prima op te zoeken en geleverd. Alleen mis ik een uitgebreidere omschrijving van bijvoorbeeld de handschoenen . Waar ze voor geschikt zijn , zou makkelijk zijn.

Goed en verzorgt

Net op tijd en vriendelijke

Om dat het goed is bij jullie

Gewoon goed

Snel besteld en snel geleverd het product is naar alle tevredenheid

Duidelijke website en zeer concurrerende prijzen

De website werkt snel en gemakkelijk

Snelle levering Goede produkt

Super snel en goed geleverd

De bestelling had ik binnen 1 dag geleverd. Precies zoals beloofd.

Zoals altijd, keurig en op tijd geleverd.

Altijd keurig verzorgd en op tijd geleverd. Communicatie is uitstekend.

Kwaliteit van de handschoenen is heel slecht

Helaas zijn de handschoenen van hele slechte kwaliteit scheuren bij het aantrekken.

De klacht is opgepakt en er wordt in overleg naar een oplossing gezocht.

Goede producten en een snelle levering

Geweldige producten

de bestelling worden op tijd afgeleverd

kan niet via website bestellen is niet goed in orde

snelle service

Helaas niet alles bestelbaar via de webshop. Maar met een mail achter de bestelling aan worden alle artikelen besteld en geleverd. Snelle levering.

Keurig geleverd. Goed produkt

Netjes en snel geleverd. Kwalitatief goed en mooi product.

Een website die daadwerkelijk test of iets mogelijk is!

Op mijn vraag of de rollator Let’s fly past in een travel bag van Let’s Go (ander model) hebben ze daadwerkelijk deze test uitgevoerd!! Hij paste!! Dat is goede customer service! Geweldig

altijd goed!

De prijzen zijn soms wat aan de hoge kant vergeleken met andere aanbieders. Echter is de service en leversnelheid altijd goed.

"Nog" niet tevreden....

Op zich aardige mensen welke ik aan de telefoon gesproken heb, maar ik heb nog steeds mijn juiste spullen niet ontvangen (verkeerde zending ontvangen) na 4 telefoontjes. Morgen maar weer bellen.......

Makkelijke site

Fijne site om te bestellen

Schokkend

Ik heb nog steeds niets ontvangen Dus afschuwelijk Odilia Schepers

Contact geweest, de bestelling wordt vandaag geleverd.

Vrijdag besteld en nog niet ontvangen dus niet tevreden

Zie boven

Er is inmiddels contact geweest en meer duidelijkheid gegeven over de levering.

Geen leuke email ontvangen.

Geachte heer, mevrouw, De email die ik ontving was niet vriendelijk. Ik was het wachtwoord vergeten. Voor bijna iedere website heb je een wachtwoord nodig tegenwoordig. Het is in mijn optiek zo, dat het niet zo erg is als je een wachtwoord niet opschrijft of onthoud. Normaal krijg je meteen een link om te resetten. Maar wat staat er in de email van Cemex? "Tja...we vergeten allemaal wel eens iets" of zo. Dat is een oordeel en dat is vervelend om te lezen. Ik vind dat niet horen voor een topzaak. Dat mag wel iets netter. Er stond ook geen aanhef, alleen mijn naam. Dat komt zeer onvriendelijk over. Wat betreft de inhoud van de geleverde bestelling moet ik u helaas melden dat de schoenen voor mijn man er niet bij zaten. Alleen de laarzen voor mijn zoon waren in de levering. Ik blijf overigens gewoon klant, maar wellicht kan hier even naar gekeken worden. Met vriendelijke groet, Anita Raa Slagerij Raa Wormerveer VOF

Bestelling had ik de andere dag in huis en was netjes verpakt

Over cemextrescon.nl

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.