Supersnel en hoge kwaliteit!

Mijn order werd snel geleverd en ik was zeer tevreden met de bestelde artikelen.

Beste Jos, Bedankt voor de positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goed en snel...

Ik bestelde een vrij klein artikel wat vlot en snel geleverd werd. Zo zie je het graag...

Beste Leo, Bedankt voor de positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

altijd goed

Altijd goede service, nooit iets te klagen gehad.

Jammer van de communicatie

Heb een product besteld, kreeg een mail dat het op een bepaalde dag geleverd zou worden. Helaas na een mail gestuurd te hebben bleek product niet op voorraad te zijn. Had wel even gemeld kunnen worden vanuit het bedrijf zelf. Nu afwachten wanneer het weer op voorraad is, hoop dat dit wel gemeld gaat worden.

Beste Randolph, Bedankt voor uw reactie! We proberen zoveel mogelijk op tijd te reageren en correct. We zullen dit meenemen om Cemex Trescon te verbeteren! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Mijn bestelling werd correct, snel en zonder problemen behandeld.

Dat de bestelling enkele dagen later was als ik had verwacht, kwam door alle problemen met het corona virus. Dit werd mij direct gemeld. Er werd een latere verwachte datum opgegeven en binnen die tijd geleverd. Hartelijk dank.

Beste Gerrit, Bedankt voor jouw feedback en positieve beoordeling! Cemex Trescon B.V.

Website niet up to date

Klantenservice dan wel het klantensysteem kan wel een vernieuwing gebruiken. Het duurde 5 minuten om mijn order/bestelling te vinden. Bleek het product niet voorradig te zijn. Dit had met mij gecommuniceerd kunnen worden. De betaling had ik trouwens de volgende dag wel direct terug ontvangen.

Beste Joffrey, Helaas vanwege drukte door het coronavirus konden we het het product niet meer leveren. Daarmee is dit vroegtijdig aangegeven en we hebben ervoor gekozen om dit bedrag terug te storten. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goed bedrijf

Prima arsortiment

Bestelde artikelen zijn snel geleverd. Webshop om te bestellen is heel traag.

Alles correct,

snelle correcte levering

dozen zijn van mindere kwaliteit

Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve reactie! Om welk product zou het gaan? Daarnaast wat is uw ordernummer? Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goed maar kan altijd beter

Meeste bestellingen staan snel klaar maar zit nu al bijna 2 maanden op een bestelling te wachten en krijgt het langzaam beetje bij beetje binnen. Liever alles in een keer geleverd dan steeds een deel. Verder wel goede en snelle communicatie. Veel dingen zijn er mogelijk!

Beste J., Bedankt voor jouw reactie! Om welk ordernummer zou het gaan? Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goede service en prettige samenwerking.

Alles gaat prima, alleen is de website niet heel snel en doet er soms wat langer over om te laden

Beste Jaap, Bedankt voor uw positieve reactie! Binnen enkele weken zal er een nieuwe webshop komen, waarmee dit probleem verholpen zou moeten worden. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Snelle service !

De webshop zou wat sneller mogen zijn vooral het zoeken van producten!

Beste Marco, Bedankt voor uw positieve reactie! Er zal binnen enkele weken een nieuwe webshop komen, waarmee dit probleem verholpen zou moeten worden. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goede service en advisering. Snelle levering.

Positief.

Beste Robert, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

fijne samenwerking

worden altijd netjes en correct geholpen

Beste Wim, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Snelle levering!

Snelle en nette levering. Bestelde product komt precies overeen met de afbeelding.

Beste Sarissa, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

goed en snel.

Beste Rob , Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

een goed bedrijf om mee samen te werken.

Vriendelijke CS. Duidelijke website.

Beste Fred, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Snel, vriendelijk, prima website, goede prijzen!

Liefst bestel ik alles online. Gaat erg snel en (bijna altijd) volgende dag geleverd. Soms bestel ik telefonisch als ik In de auto zit. Ook dan een vriendelijke en behulpzame verwerking.

Beste Huibert, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

goede website

telefonisch altijd goed geholpen ,

Beste Simon, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Prima,

snel en voordelig kunnen shoppen

Beste Ineke, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

erg tevreden

snelle levering, jammer dat soft nitril roze/groen uit assortiment gaat.

Beste Rob, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Altijd tevreden!

Wij als bedrijf zijn al enige tijd klant bij Cemex. Altijd goede kwaliteit, prijs is goed en levertijd ook zeer tevreden over.

Beste Elwira, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Topleverancier

Groot aanbod tegen goede prijs. Duidelijke website, makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd.

Beste Robin, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Goede service/advies en snelle levering!!

Beste Vangelis, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Over cemextrescon.nl

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.