Snelle service en makkelijk via internet te bestellen

Beste Henri, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

snelle en goede service

Prima ervaring, snel kunnen vinden wat ik nodig had en het is snel verzonden met perfecte verpakking(het was breekbaar nl).Keurig

Beste Inge, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

snelle respons op bestelling, duidelijkheid betreffende leverdatum.

Beste Tj. van Gosliga, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Marcel, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Netjes correct,

• Betrouwbaarheid

Beste Jac, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

eenvoudig bestelproces en supersnel geleverd.

Als alle leveranciers op deze manier werken heb ik het een stuk makkelijker...

• Betrouwbaarheid

Beste Edo, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste C., Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Manuel, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Eerkelens, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

Snel. Persoonlijk. Scherpe prijzen.

• Betrouwbaarheid

Beste Huibert, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste, We zien helaas dat u ons op een onderdeel slecht heeft beoordeeld. Zou u ons een ordernummer kunnen toesturen? Dit kan naar sales@cemextrescon.nl. Daarmee hopen we het probleem voor u op te lossen. We horen graag van u. Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Wienerberger, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

Mooie en overzichtelijke webwinkel

https://www.cemextrescon.nl/product/vikan-hygiene-5686-3-emmer-12-liter-blauw-maatverdeling-en-schenktuit-?channable=e32745.NTY4NjM&sqr=Vikan%20Hygiene%205686-3& Het is verwarrend dat er bij omschrijving staat: "Verpakking: 1 doos = 6 emmers". Hierdoor ga je er vanuit dat na bestellen 6 emmers geleverd worden maar dit is niet het geval.

• Betrouwbaarheid

Beste Crop, Bedankt voor uw positieve reactie en de feedback! Hiermee gaan we aan de slag. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Abeco, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Naomi, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Huidtherapie, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Administratie, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Michel, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

Snel geleverd en correcte behandeling. Fijn om te bestellen.

• Betrouwbaarheid

Beste Nancy, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

Super snelle levering!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Zeer pozietiv ower alles, Ik wordt opgebeld en zeer goed geholpen werd .

Weet ik nog niks over verbetering , tot nu toe zeer positiev ,

• Betrouwbaarheid

Beste J., Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Als het bedrijf sluit wegens vakantie dit goed op de website zetten. Nu kreeg ik een verkeerde indicatie wanneer mijn product opgestuurd werd. Je krijgt een nummer voor vragen, maar dat blijkt niet voor de website te zijn.

• Betrouwbaarheid

BesteAnja, Bedankt voor uw reactie! We zullen dit nemen om Cemex Trescon te verbeteren en daarmee u nog beter van dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Over cemextrescon.nl

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.