• Betrouwbaarheid

Beste Mike, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Martin, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Huibert, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Feet Face and Body, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle leveringen.

Prijzen wegwerpartikelen.

• Betrouwbaarheid

Beste Vanoverbeke, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Snelheid/Levertijd

Beste Hanneke, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

Grote Voorraad en snelle levering

Webshop gegevens beter interpeteren. Data's nakomen

• Betrouwbaarheid

Beste Green Star, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Vooraf laten weten wanneer de levering zal plaatsvinden of tracking

• Betrouwbaarheid

Beste Els, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Manuel Bedankt voor uw reactie! We zullen dit meenemen om Cemex Trescon te verbeteren. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Manuel Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

2 sterren: slechter dan verwacht

• Betrouwbaarheid

Beste Kot, Ik heb u reeds gemaild omtrent deze beoordeling. Daarbij gaan we graag het gesprek aan om achter uw negatieve ervaring te komen. We horen graag van u. Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Beste Denteck, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

fijne communicatie over de telefoon

geleverd geel is meer oranje. leveren zoals iets op de foto staat anders foto aanpassen

• Betrouwbaarheid

Beste Peter, Bedankt voor uw reactie. We zullen uw feedback meenemen om het proces binnen Cemex Trescon te verbeteren. Daarnaast zal een medewerker van ons contact met u opnemen om het probleem te verhelpen. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

De site is onnodig uitgebreid: alle bezems, stelen enz. staan in alle te verkrijgen kleuren afgebeeld. Dit maakt de site onnodig uitgebreid en kost het veel tijd om even te struinen wat ze allemaal kunnen leveren. Alle bestelde artikelen waren niet voorradig. De wel voorradige werden de volgende dag geleverd. Dit had van mij niet gehoeven. Het had wat mij betreft wel in 1 keer gekund als alles voorradig was. Beter voor het milieu. Misschien een idee om mensen te laten kiezen over de levering in een dergelijk geval. Verder prima

• Betrouwbaarheid

Beste Martin, Bedankt voor uw positieve reactie. We zullen uw feedback meenemen om het proces binnen Cemex Trescon te verbeteren. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bestellen ging goed, levering in goede staat volgens aangegeven levertijd. Afterpay mogelijkheid erg handig en gaat snel en makkelijk. Dus: Alles prima geregeld.

• Betrouwbaarheid

Beste w. Bokhorst, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

Pluspunten

Ruim assortiment, goede kwaliteit producten en een makkelijke webshop om de orders in te voeren. Wordt altijd netjes geleverd in dozen of op een pallet. Vrijwel nooit transportschade of verkeerde leveringen.

Er is veel op voorraad, maar als iets niet op voorraad is duurt het wel vrij lang (soms 2 weken). Daarnaast worden de beloofde leverdata niet altijd waargemaakt. Voor een webshop als wij is dat wel erg belangrijk.

• Betrouwbaarheid

Beste Niels, We zullen hard gaan werken aan de punten zoals hierboven beschreven om onze diensten nog verder te verbeteren. Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede bestelsite werkt makkelijk met de bestelhistorie

Communicatie intern

• Betrouwbaarheid

Beste Gerton, Bedankt voor uw positieve reactie! Met vriendelijke groet, Cemex Trescon B.V.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen bevestiging van bestelling ontvangen en bestelling zelf ook nog niet ontvangen. Besteld op 14 september.

• Betrouwbaarheid

Beste Friso, Wat vervelend om te horen dat je geen orderbevestiging hebt ontvangen en dat de bestelling zelf ook op zich heeft laten wachten. Mijn excuses hiervoor. Dit is uiteraard niet onze gebruikelijke werkwijze. Je hebt inmiddels contact gehad met een van mijn collega's en ik heb begrepen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Imke

Pluspunten

snelle levering. eenvoudig bestellen, online betalen, niets mis mee

ik belde omdat ik me (na levering) afvroeg wanneer ik de factuur zou ontvangen, die zou nog komen (werd me niet al te vriendelijk medegedeeld..) inmiddels keurig factuur per mail ontvangen.

Over cemextrescon.nl

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.