Filters

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Verbeterpunten

De dispenser is te ruim voor de verpakkingen die erin geplaatst moeten worden. Het werkt wel. . . maar wel zonde

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Wordt zeer netjes en kundig te woord gestaan.

  • Aanbevelen? Ja
3

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Verbeterpunten

- Persoonlijk vindt ik het belangrijk dat afspraak die gemaakt worden nagekomen worden: b.v.b. terug bellen als dit gezegd is. (3 x ben ik niet terug gebeld.) - Beleefd blijven: ''Maar mevrouw, ik hoor uw naam hier net klinken bij mijn collega, dan moet u niet bij mij zijn!''

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Het pakket is geleverd.

Verbeterpunten

Communicatie over levertijd (ik belde zelf toen ik na enkele dagen niets vernomen had en hoorde dat product uit voorraad was en daarom later kwam). Product bezorging (het stond in het portiek waar regelmatig ook katten een plasje doen... en binnen lag een briefje dat het pakket bezorgd was..).

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste mevr. de Graaf, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het zeer spijtig te horen dat de communicatie over de levertijd en de bezorging. Het is uiteraard niet de bedoeling dat pakketten in portieken achter gelaten worden. Wij gaan hier navraag over doen bij de desbetreffende bezorgdienst. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Service Team, Cemex Trescon

9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Vlotte en duidelijke website. Snelle en goede levering

Verbeterpunten

Artikelinformatie uitbreiden met bijv EAN etc

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede kwaliteit

Verbeterpunten

Geef bij bestellen een tijdsindicatie weer van bezorgen. Een tijdsindicatie van tevoren zou handig zijn zodat je je pakketje niet 3x mist.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snelle levering en snel anwoord op mails

Verbeterpunten

Eerst controleren of er al betaald is alvorens te vragen om te betalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Zie (totaal) oordelen

Verbeterpunten

Geen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Na een telefoontje dat we geen track&trace hadden ontvangen en de levertijd te lang bleek, heeft Cemextrescon er werkelijk alles aan gedaan om onze moeder zo snel mogelijk haar rollator te bezorgen. Geweldige service èn communicatie!

Verbeterpunten

Levertijden en voorraad aangeven op de website.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit. Leuk dat er nog iets extra's bij zat.

Verbeterpunten

- Het werd mij niet duidelijk wat de leverdatum was. Dat zou in een mail staan, maar ik heb dat niet kunnen vinden. - Ik had witte klompen besteld, dat stond ook op mijn bon, maar ik heb roze klompen gekregen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste Rachelle, dank voor je bericht, wat enorm vervelend om te horen. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Je krijgt de juiste klompen toegestuurd en mag je oude klompen retour sturen. De kosten hiervoor zullen wij uiteraard vergoeden. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Marloes

6

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Verbeterpunten

Foute levering, maar krijg geen retourakkoord

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Reactie van het bedrijf

Beste Rowie, Vervelend om te horen dat je geen akkoord ontvangt op jouw retour. Mag ik je vragen wie jij bij ons hierover gesproken hebt, aangezien jouw retour bij ons niet bekend is. Passen de klompen niet? Of is het niet het juiste model of de juiste kleur? Ik hoor het graag en ook graag welke klompen je wel zou willen ontvangen, dan kunnen wij de retour inzetten en je een juist paar bezorgen. Alvast bedankt voor je reactie! Met vriendelijke groet, Marloes de Ruiter

10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
5

2 sterren: slechter dan verwacht

Verbeterpunten

Ik heb nog niets ontvangen

  • Aanbevelen? Ja
  • Snelheid/Levertijd
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Pluspunten

Goede begripvolle ondersteuning door de accountmanager. Compleet assortiment.

Verbeterpunten

Webshop werkt niet fijn en erg langzaam. Navigatie is écht bagger.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Verbeterpunten

dozen zijn niet sterk, sommige zijn gedeukt of beschadigd

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Lekker snel en altijd correct!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Zie boven.

Verbeterpunten

Wij hebben wat verkeerd bestelt ongeveer 4 weken geleden, hierover hebben we drie of 4 x gemaild, de manager zou terug bellen, dit wordt niet gedaan, ik heb zelf 3 x gebeld. Ik heb gezegd dat ik de rekening pas betaal als het is opgelost, en het is nog steeds niet opgelost, hier heb ik allemaal geen tijd voor.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Snelheid/Levertijd
  • Betrouwbaarheid

Over cemextrescon.nl

Cemex Trescon B.V. is een internationale totaalleverancier van hygiëneproducten, persoonlijke beschermingsmiddelen en medische en facilitaire disposables. Dagelijks worden onze producten gebruikt op de werkvloer van onder andere gezondheidszorg, kinderdagverblijven, voedingsindustrie, detailhandel, facilitaire dienstverlening, supermarkten, horeca, wellness, automotive, en land- en tuinbouw. Al meer dan 100 jaar zijn wij in beweging! Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij onze dienstverlening voortdurend aanpassen aan de veranderende vraag vanuit de markt. Wat onveranderd is gebleven, is onze kwaliteit.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd