Maakt alle beloftes waar

De uitgebreide beschrijvingen van de kleding op de website zijn enorm van toegevoegde waarde. Ik ken weinig modezaken die dit zo goed op orde hebben!

ben zeer tevreden met mijn jas .... past perfect en in mooie verpakking vlug geleverd

Prima website Niets aan op te merken Top

Netjes en correct verstuurd.

Mijn jasje kwam netjes verpakt en op tijd aan.

Snelle levering netjes verpakt

Hele snelle levering heel netjes verpakt. Leuke jurk. Een aanrader om hier te bestellen

Zeer goede webshop.

Duidelijke webshop, snelle nette levering. Retouren worden snel behandeld.

Uitgebreide collectie en snelle levering

Mijn bestelling was snel in huis! Zeer tevreden met mijn cambio broek. Er is altijd wel iets moois te vinden op de site.

Fijne en betrouwbare winkel

Altijd snelle en correcte leveringen! Mooie kleding, kwalitatief hoog.

Snelle service, mooi verpakt

Prima zaak, levert vlot. Aan de verpakking zie je dat ze zorgvuldig omgaan met de kleding. Niks op aan te merken.

Complete, actuele en colourful collectie

Als ik op uw aantrekkelijke website kijk, is er altijd wel iets van mijn smaak bij.

Altijd snel in huis!

Na het plaatsen van een bestelling wordt er snel geleverd.

Top ervaringen keer op keer

Mooie kleding met hele goede service

Snel bezorgd en correct ingepakt de verpakking ziet er heel fris uit

Jeroen beekman top bedrijf

Super website

Heel veel keuze mogelijkheden en een hele vlotte levering,netjes ingepakt

Mooie verpakking, snelle levering, leuke actie

Alles perfect! De levering was snel. De verpakking zoals altijd uitstekend en nog een leuke kortingsactie daar bovenop. Dus perfect !!

Snel, accuraat

Goeie communicatie over product en acties

Goede kwaliteit en snelle service.

Binnen een dag de jas ontvangen. Keurig geregeld.

Snelle en correcte levering

Geweldig geregeld!

Het voelde alsof ik een mooi cadeau gekregen had door de mooie verpakking ! Zeer verzorgd!!!! Enig nadeel is dat het niet in brievenbus kon,

Mooie jas

Goede en snelle levering

In een zin Uitstekend

Webshop met prachtig assortiment. Artikelen worden netjes verpakt in een mooie doos. Hergebruiken v d doos om te retourneren. is eenvoudig. Verzendsticker aanwezig. Retouren worden snel verwerkt. Geen verzendkosten.

Kwaliteit en service beiden excellent!

Prettige website met goede foto’s Prima levering en ook bij retourneren snelle afhandeling

Geweldige winkel.

Als ik iets bestel is het haast altijd de volgende dag al in huis. Retour gaat ook heel goed. Kortom een 10 met een griffel

Betrouwbaar, snelle levering en mooie collectie.

Ik heb goede ervaringen met Beekman. De prijs, kwaliteit is heel goed. En de communicatie is helder.

Tijdig geleverd