Keurig verzorgd en snelle service

Ervaring is zeer goed

Wat toegezegd word klopt. Een vriendelijke bejeniging.

vlot en volgens afspraak

vlot en volgens afspraak geleverd

Uitstekende webwinkel

Snelle levering, prima verpakt!

correct en nette afhandeling

veel keuze in mooie merken

Geweldige site met veel keus

Ook de levering ging prima !

Snelle service.ook met retour storten aankoop bedrag bij ruilen. Geen overbodige verpakking,geen plastic👍

Nette en goede afwikkeling van de bestelling.

Mijn ervaring met de medewerksters van Jeroen Beekman Mode is goed. Ik moest 2x iets navragen en ik werd heel goed en netjes geholpen. Er werd goed uitgevraagd en dat wat zij zeiden kwamen zij ook na. Super, ga zo door!

Heel goed in vriendelijke service

Had een jas besteld paste niet kreeg een mail waar ik 400 eur kon winnen Maar helaas werd het 50 eur heb er over gebeld Ik kreeg de 50eur van mijn jas af In binnen1 dag had ik de 50eur op mijn bank

Snel en goed verzorgd

De verwerking van een onlinebestelling is snel en accuraat. Ook als ik het product terugstuur is de service goed en snel.

Zijn tevreden over deze bestelling!!!

Het artikel is aangekocht voor mijn schoonmoeder.Waren samen op zoek gegaan op de website en voor dit artikel gekozen.Is er zeer tevreden mee...Een goede,vlotte service!!!

Zeer goede ervaring

Snel correct en service.

Artikel snel ontvangen en zeer netjes verpakt!!

Prima jas en snel geleverd

Snelle levering, mooi en netjes verpakt. Artikel zag eruit zoals op de website!!

Snelle service!

Mooi artikel, precies zoals op de site, netjes verpakt, snel bezorgd.

Snelle levering in een mooie verpakking.

De rits van mijn jas ging moeilijk dicht.ik heb daarover gebeld, de jas teruggestuurd een nieuwe gekregen die uitstekend liep. Goed service. Met vriendelijke groet Truus

De bestelling verliep precies zoals het hoort. fantastisch.

bestellen gaat gemakkelijk, opsturen komt op tijd aan. en ook het retourneren van een artikel en de terugbetaling is goed geregeld.

produkt naar verwachting en keurig aangeleverd

Product naar verwachting en keurig aangeleverd

Overzichtelijke site en snelle levering

Ik heb pas voor t eerst besteld bij Jeroen Beekman, maar is prima geregeld, binnen twee werkdagen bestelling binnen, keurig verpakt en helemaal naar Mn zin.

uitstekend

netjes verpakt en snel ontvangen

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Snel en correct,

Prima geleverd!

Netjes verpakt. Snelle levering. En ook tevreden over het product (jurkje). Alleen jammer dat de kortingsbon (nwe klant) pas ná mijn bestelling binnenkwam.