10

Prima service

Bestellen en 2 dagen later in huis of bij Post.nl

  • Aanbevelen? Ja
5

mooie kleding maar levering is wat laat en word niet geleverd

Heb al twee keer meegemaakt dat ik iets bestel en betaal waarna ik later bericht krijg dat het er niet meer is. Vind dit erg jammer en merk dat het vertrouwen weg is om wat te bestellen

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dat is terecht heel vervelend en onze grootste irritatie. Zeker in de halve prijs ronde waar u gebruik van heeft gemaakt is dit extra kwetsbaar omdat het dan om de laatste stuks gaat. We zijn heel scherp op onze voorraad en inventariseren minimaal 4 maal per jaar ons hele bedrijf. Echter eind januari waren er problemen in de protocollen en bleven artikelen online staan terwijl ze al verkocht waren. Dit hebben we nu opgelost gelukkig en hopen dat het niet weer voor komt. Met vriendelijke groet, Team webshop.

10

Ik zoek wat uit, bestel het en twee dagen later heb ik het in huis.

Ik bestel kleding voornamelijk vai websites. Jullie site is overzichtelijk. Ik heb nu een aantal keer wat besteld. De kleding is met zorg verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi kledingaanbod

Bestelling vlot geleverd. Alles naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
7

Productomschrijving + specificatie retourbedrag of uidelijker

- de omschrijving van de jas was slecht (dons, echter slechts alleen de zijstukken van dons) ; - bij retourmail is de communicatie helder en betrouwbaar wanneer de klant in een overzicht ziet wat hij daadwerkelijk terug krijgt. Je moet er op kunnen vertrouwen dat het bedrag wat in “de retourmail” staat ook klopt met wat je op je rekening terug krijgt. Dit is onder de aandacht van Jeroen Beekman - staat open voor feedback.

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie kleding, snel bezorgd

Mooie website, mooie merken en bezorging is snel. Ik ben erg blij met mijn blouse.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

Keurige verpakking, netjes op tijd afgeleverd! Ik ben heel blij met mijn jurk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Het was een super ervaring

Betrouwbaar en zeer vlotte levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Keurig nette verpakking en aflevering.

Gewoon goed en verzorgd, geen enkel punt van kritiek.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel, compleet en verzorgd.

Na bestelling werd het artikel (jas), keurig ingepakt in doos, binnen één dag bij ons bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
5

Levering prima, kwaliteit broek slecht

Levering en bezorging verliep volgens afspraak. De kwaliteit van de broek is echt slecht! Na een dag begon hij al te pluizen/ pillen! Ik heb geen contact opgenomen,. Dit omdat ik de broek heb gedragen een dag! Zal niet snel meer iets bestellen!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Als de broek terecht niet goed is mag u hem altijd retour sturen. Dan kunnen wij het beoordelen. Broeken horen bij ons jaren mee te gaan. Duurzaamheid is belangrijk.

10

kwaliteitskleding

goede service

  • Aanbevelen? Ja
8

mooie winkel en goede hulp bij aankoop.

Ik ben ik de winkel in Barneveld, Leeuwarden, Kampen en Hoorn geweest. Hulpvaardig personeel en mijn man vind het fijn om op me te wachten aan de koffie tafel waar heerlijke versnaperingen staan en lectuur.

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurstellend

2 artikelen besteld, 1 geleverd omdat de 2e beschadigd was.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Het zijn de laatste items en wij willen niet producten opsturen waar wij niet achter staan. Onze kwaliteitscontrole is streng. En het seizoen is bijna voorbij dus we kunnen hem ook niet meer bestellen. We hopen u een volgende keer beter te kunnen helpen.

7

Hallo mensen van Jeroen Beekman

Aller eerst hartelijk dank voor het keurige pakket, alleen jammer dat de trui niet meer leverbaar was, dat kan gebeuren, maar wat mij wel tegen viel is dat mijn korting van 10 euro, daarmee ook gelijk gehalveerd is. Dat vind ik niet correct, want als ik alleen het vest had besteld had ik wel 10 euro korting gekregen en omdat de trui er niet was krijg ik maar 5 euro korting. Dat valt me tegen. Willy Roering Warmolts- Butter.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dat is een terechte opmerking. De korting wordt verdeeld over de twee artikelen en als er 1 niet geleverd kan worden moet dat natuurlijk ook verrekend worden. We zullen u die 5 euro terug boeken en kijken hoe we dit in onze systemen aan kunnen passen. Ik heb uw bestelnummer al gevonden en we zullen het verwerken. Met vriendelijke groet, Team webshop

9

Snelle levering

Fijne webshop goede afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
5

Niet 100%

Als je wat bestelt krijg je direct een mail met hoe en wanneer je bestelling komt. Bij ruilen is dat anders. Krijg geen mail dat ze het product retour hebben ontvangen. Ik zelf moet bellen of ze het ontvangen hebben. Tevens de vraag wanneer ik het nieuwe artikel kan verwachten. Tot op heden nog niets vernomen wanneer ik iets kan verwachten. Slechte zaak.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Ik snap het niet helemaal. Uw review is van 30 januari en volgens de track en trace heeft u op 25 januari uw ruiling reeds ontvangen. En daar hoort u ook mail van te krijgen. Wij werken inderdaad niet met een inlog systeem waarbij u vooraf aan moet geven dat u iets retour stuurt. Dus wij weten niet wat er gaat komen. En als het hier is wordt het binnen 2 dagen verwerkt en vaak zelfs dezelfde dag en krijg u via email bericht. Mocht het toch anders zijn bij u dan hoor ik dat graag op info@jeroenbeekman.nl Dan lossen wij het voor u op.

10

Netjes verpakt en zag er zeer verzorgd uit.

Correct verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed 10 plus

Prima service, door de extra mail met datum en op een tijdstip Wat een goede service. Bedankt

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Snelle en goed verzorgde levering

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

snel toegekomen en mooie degelijke verpakking, alles perfect

  • Aanbevelen? Ja
5

afhandeling retourzending

Mijn ervaring is dat ik het jammer vind dat ik 2 items apart (echter in 1 handeling) heb geretourneerd en nog wordt daar Euro 10,00 voor in rekening gebracht. Dat vindt ik niet juist. Verder is het wel snel afgehandeld en heb ik mijn geld binnen redelijk termijn teruggestort gekregen. Na korte tijd nam klantenservice contact met me op en werd het bedrag gehalveerd. En dus heb ik €5,00 retour gekregen. Dat is fijn!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Als ik het goed begrijp komt het van twee verschillende bestellingen en retour in 1 keer. Zo ja dan gaan we zeker geen 10 euro rekenen, maar 5 euro voor 1 retour. Excuus hiervoor en we hebben gisteren 5 euro aan u retour gestort. Dat doen we normaal altijd indien het in 1 pakket terug komt maar is per abuis verkeerd gegaan. Groet, Team webshop

10

Uitstekend

Supermooie jas gekocht met een uitstekende pasvorm. Eerst te groot besteld, na een mail van mij hebben ze direct de juiste maat gereserveerd en verzonden toen de andere jas teruggestuurd was. De jas was heel zorgvuldig verpakt, heel fijn. De levertijd duurde wel een paar dagen maar de service vind ik belangrijker. Dik tevreden dus.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Besteld en de volgende dag thuis bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig

Dinsdag 28-1-2020 Ik heb een winterjas besteld welke helaas te krap zat. Mijn oude jas die ik al jaren had heb ik zo vaak laten stomen dat hij zo dun was geworden dat ik nog steeds in maat40 paste. Toen ik mijn nieuwe jas paste voelde ik direct het verschil in warmte. De nieuwe jas was lekker dik gewatteerd. Daardoor was maat 40 dus te krap,na een telefonisch contact bleek ze nog een maat 42 te hebben,die ze direct voor mij hebben gereserveerd. Deze maat is perfect,ik ben erg blij met deze service. Mimi Rutgers

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina