Prachtige collectie en snelle levering

goede service en bij een probleem altijd heel vriendelijk geholpen

Ik ben erg tevreden over levering, communicatie en retourbetalingen

Mooie kleding. Goed service.Internet bestelling gaan allemaal goed

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service en mooie kleding!

Onderzoek had ik thuis al gedaan. Ik wist wat ik wilde hebben. Dat ik het zo snel in huis zou hebben had ik echter niet verwacht. Chapeau!! Tot volgende keer. Met vriendelijke groet E.A Rotte.

Mooie jurk

Veel keuzemogelijkheden en snelle service. Wel retourkosten van 5 euro bij retourneren, ook als je iets hebt gekocht.

Niets op aan te merken, goede ervaring met dit bedrijf

Alles prima verlopen

Het is allemaal vlot gegaan

Fijne winkel en webshop

Ruim assortiment en goede service zowel in de winkel als webshop. Prettig om te winkelen!

makkelijke en overzichtelijke website en zeer goede voorwaarden

Regelmatig bestel ik bij Jeroen Beekman via de prima website. Het aanbod is vrij groot; mocht er iets niet in mijn maat zijn, dan vraag ik mijn maat aan. Een paar keer is het gelukt om het artikel toch te bestellen. Verzenden en terugzenden is heel makkelijk gemaakt. Ook teruggave van een bedrag gaat best snel. Ik ben erg tevreden over Jeroen Beekman mMode en heb het aan verschillende mensen aangeraden.

Fantastische service.

Zeker aan te bevelen.

De kleding waren mooi en past goed

Heel goed verzorgd

Snelle levering,en goed verzorgd pakket!

Ik heb een uitstekende ervaring met Jeroen Beekman: snel, accuraat en zorgvuldig!

Ik heb een uitstekende ervaring met Jeroen Beekman: Accuraat, zorgvuldig en snel!

ruime overzichtelijke keuze

Al jaren in de winkel Barneveld of evt. webshop : prima !!

Jammer was te klein. Terug gestuurd. Verder over de bezorging tevreden.

Mooi en netjes ook hoe het ingepakt is top

Ik ook al jaren bij jullie Ik woonde eerst ergens anders daar liet ik het komen Nu mijn vaste adres Top Jeroen Beekman mode

Goed geregeld

Gekeken in de webshop. Gevonden wat ik zocht. Goed afgehandeld. Snel ontvangen. Keurig verpakt.

Uitstekende kwaliteit

Prima! Netjes verpakt snelle bezorging

Prima, netjes verpakt en snelle bezorging. En de korting met gespaarde punten is natuurlijk altijd leuk

Top zaak

Bestel hier al jaren omdat ze mooie merken en een zeer ruime sortering hebben. Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen, en je spaart ook nog eens punten voor een leuke cheque te besteden aan je volgende aankoop.

Snel en netjes geleverd

Website werkt goed, duidelijk en betalen ook makkelijk, veel mogelijkheden. En snel en netjes verpakt geleverd.

Ik heb mijn pakje prima ontvangen.

Mijn pakje heb ik uiteindelijk bij de buren opgehaald. Daar was ik niet blij mee. Liever haal ik het pakje op bij het PostNL. in het dorp. Wel was ik heel blij met mijn nieuwe rok, keurig verpakt in vloeipapier.

U kunt bij ons ook gebruik maken van PostNL afhaalpunt. Als u een bestelling plaatst kunt u zelf aangeven bij wel afhaalpunt bij u in het dorp het pakketje moet komen te liggen. Wordt heel veel gebruikt. PostNL geeft heel netjes aan u door wanneer het daar klaar ligt. Met vriendelijke groet, Team Jeroen Beekman

Fijne webwinkel.

Duidelijke website, mooie collectie, makkelijk bestellen, snelle levering.

Product voldeed 100% aan mijn verwachtingen