Degelijk bedrijf met kwaliteitsvolle kleding

Snelle levering en retour zenden gaat ook zonder problemen, klasse.

Zeer tevreden en zekere een aanrader

Ik ben zeer tevreden met de communicatie over het artikel dat ik wilde bestellen en ook de levertijd overtrof mijn verwachtingen.

Collectie, spaarpunten, service.

Uitgebreide collectie, makkelijke website, Snelle levering, spaarpunten, makkelijk retourneren.

Mooie producten, snelle levering, zorgvuldig verpakt

Bestelling prima verpakt en op tijd gekregen.

snel geleverd

mijn bestelling is goed en snel geleverd. mooie veroakking

Alles prima

Snelheid van afhandelen, accuratesse, enz.

Zeer goed … mooi in doos bezorgd..

Te vrede

Snelle levering, met zorg verzonden

Snel geleverd, goede communicatie en netjes verpakt

Mooie jurk , kleuren exact zoals in folder

Prettige communicatie nav vraag

Zeer tevreden.

Prima produktomschrijving, snel verzonden na handig online bestellen, goed verpakt ontvangen. Zeer tevreden.

Snelle en correctie afhandeling van het bestelde.

Kom zeker terug voor een volgende bestelling.

Teleurstellend

Ik had een bestelling geplaatst (3 artikelen) en betaald. De bestelling werd door jullie bevestigd. Pas na een paar dagen kwam de melding dat mijn bestelling verstuurd was. Dan ben je blij. Maar weer later kreeg ik een mail dat 1 artikel niet voorradig was. Dat is raar als je al een bevestiging van de bestelling hebt en de mededeling dat het verzonden is. Ik heb wel als goedmakertje een kortingscode gekregen voor 10%korting op de volgende aankoop. Helaas gaf dat laatste weer gedoe met een verkoopster in jullie vestiging in Leeuwarden (Sowieso vond ik de sfeer in Leeuwarden niet aangenaam). Verder wordt voor mijn retour 5 euro in rekening gebracht terwijl op de website staat dat je ook gratis kunt retourneren in de winkel. En dat heb ik gedaan.

U heeft gelijk. Dat mag niet gebeuren. We hebben verder opgeschaald zodat dit in de toekomst niet meer kan gebeuren. Uw 5 euro wordt u uiteraard terug overgemaakt.

Mijn bestelling wordt netjes geleverd, wat ik heel belangrijk vind.

Alles goed en correct geregeld

Perfecte afhandeling van de bestelling.

Bestelling snel ontvangen en heel mooi verpakt.

Goede webwinkel

Betrouwbaar en snel

Keurige, zorgvuldige afhandeling van de bestelling.

Goede ervaringen met Jeroen Beekman: goede merken. Als je iets terug stuurt wordt het financieel meteen rechtgezet.

Goede behandeling. Jammer,dat jullie bij retourneren, porto kosten berekenen.

Keurig verzorgd.

Ben altijd zeer tevreden over de verzorging van het ontvangen pakketje. Het ziet er keurig uit en het bestelde is zoals het er op de foto's uitziet.

Fijne website met veel keus

Fijne site, makkelijk en snel bezorgd.

Alles keurig in orde!

Niets op aan te merken! Netjes verpakt en op tijd geleverd, top!

heel goed

Heel goed snelle levering ,netjes verpakt