alles netjes verstuurd en alles duidelijk

Snelle levering.

zeer tevreden

Altijd zeer tevreden over de snelheid waarmee geleverd wordt en evt. verdere afhandeling van retouren en terugbetaling.

Duidelijke webshop, snelle service, mooi verpakt.

Zeer vlotte ,correcte service

Prima. Hele prettige, duidelijke website!

Bijzonder handig dat de lengte van broeken gekozen kan worden. Verder zie boven.

snelle levering en mooi assortiment

goede ervaring met Jeroen Beekman Mode. snelle levering en kleding die bij mij past

Gewoon goed!

Heel fijn dat ik een herinnering kreeg dat het extra tegoed nog in te wisselen was. Dus snel iets leuks uitgezocht, wat echt niet moeilijk is met zo veel keus!

Snel geleverd en goede kwaliteit kleding

Altijd tevreden met Jeroen Beekman.

alle diensten die bij de levering horen snel en betrouwbaar geregeld

goede keuze van producten. de levering is snel en alles wat bij de zending of eventueel terugzending, snel en betrouwbaar geregeld.

Bestel regelmatig bij Jeroen Beekman,. Omschrijving altijd heel duidelijk. Vragen worden snel beantwoord. Netjes verpakt. Ik ben zeer tevreden over mijn bestellingen. .

Vlotte levering

Heb al meer besteld bij jeroen beekman mode, altijd keurig en vlot geleverd. Ook bij retourzendingen keurig en snel afgehandeld.

Snel, goed, compleet, perfect

Nette website, makkelijk besteld, binnen 3 dagen in huis, met verzorg verpakt, juiste item.... helemaal top

Kwaliteit en service perfect

Een paar keer via internet artikelen besteld omdat jullie verder weg zitten met de winkels! Keurig verpakt en op tijd bezorgt. Vriendelijke groet Elly van der Wal uit Tiel

Prima winkelervaring

Vlotte afhandeling van bestelling, mooie acties en kwaliteitsproducten, kortom een prima winkelervaring

Wat een mooie verpakking en het product in een papierenfolie. Snelle levering. Zou hier zo weer iets bestellen.

Zeer correct

Zeer positief telefonisch en afhandeling

Altijd alles naar wens

Zie hierboven

Snelle en correcte levering, goed ingepakt, uiteindelijk een prachtige jas ontvangen, kwaliteit mode vind je bij Jeroen Beekman

tevreden

tevreden

snel en goed ingepakt bezorgd

Ik heb al vaak kleding besteld en ben nog nooit teleurgesteld. Snelle bezorging en goede verpakking. Had laatst een vraag. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en naar wens geholpen. Wat mij betreft, blijf ik de firma volgen en zal ook in de toekomst blijven bestellen. Na corona kom ik graag eens naar Emmeloord.

Snelle levering en mooi verpakt

Keurige en snelle levering

Het bestelde werd snel en keurig verzorgd geleverd.

Gewoon goed.

Ik was op zoek naar een bepaald merk en dat hadden ze hier. Zelf had ik nog niet eerder van Jeroen Beekman Mode gehoord, maar na deze bestelling zal ik hier zeker vaker gaan bestellen. Mooie site mooie kleding en men stuurt het snel op. Pakket was binnen 2 dagen binnen. Mooi ingepakt. Alles is gewoon goed verlopen en daarom een dikke 10. Ik vind het altijd zo stom dat als alles goed gegaan is dat men toch een 9 of 9,5 geeft. Goed is goed en dan verdien je een 10