Voor herhaling vatbaar .

Mijn bestelling kwam snel geleverd aan . De jurk was in vloerpapier en in een mooie verpakking verstuurd. Ben er heel tevreden over .

Snelle levering netjes verpakt

Fijn dat de kleding in een kleine doos is gestuurd en niet in een grote met allemaal plastic

Snelle goed verpakte levering

Blauw is roze

Heb een blauwe jas besteld, wordt er een roze bezorgd. Een fout maken doet iedereen, maar als je vervolgens alsnog een blauwe versie ervan besteld en betaald, blijft het stil. De roze is inmiddels geretourneerd.

Beste Sarina, Wat ontzettend vervelend van de verkeerde levering! Uw tweede bestelling van de blauwe jas hangt klaar en wordt vandaag naar u toegestuurd. Als het goed is heeft u op 7 mei hiervan wel een orderbevestiging ontvangen per e-mail. Wellicht is deze in uw spam box beland? Wij hebben uw retour nog niet ontvangen, maar zodra deze binnen is kunnen we de eerste bestelling helemaal in orde maken voor u. Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Jeroen Beekman Mode

Keurig verzorgd en de kleding is perfect

Qua sortering en verzending prima

Het is wel een probleem om de gespaarde punten in te wisselen.toen ik de laatste bestelling plaatste en ook betaalde wilde ik mijn gespaarde punten inwisselen maar……..hoe kom ik er achter hoeveel het er waren nou niet gevonden terwijl ik van jullie wel al een waardebon van 12.50 had gekregen .heb naderhand een van jullie zaken gebeld en die hebben me doorverwezen naar jullie webwinkel en die vriendelijke juffrouw heeft het in orde gemaakt.( maar ik denk dat jullie dat hele puntensysteem wel moeilijk hebben gemaakt)maar het is opgelost

Mooie kleding

Ik ben zeer tevreden, snelle levering en maten kloppen ook altijd. Bij mij gaat er maar zeer weinig retour.

Zoals altijd perfect!

Goede ervaring met dit bedrijf

artikel en levering perfec

ruime keuze, artikel beantwoordt aan de verwachting, vlotte levering, ben zeer tevreden!

Heel tevreden

Snelle reactie! Snel binnen! Super!

Alles duidelijk en netjes.

Alles is goed gegaan

Vanaf het bestellen tot de bezorging is het gewoon goed gegaan

Top geregeld

Jammergenoeg niet de goede maat. Uitstekend geregeld om via antwoordnummer de zending te retourneren. Zelfs de adres sticker zit in de doos verkapt. Simpeler kunnen jullie het niet maken.

zeer tevreden over de de koop

mooie grote keuze van merken , keurig verpakt en snelle afhandeling

Snelle levering en keurig verpakt!

Al een paar x via webshop wat gekocht, zeer tevreden

Altijd super

Goede kwaliteit netjes ingepakt en service kan niet beter

Goede prijzen

Snelle levering en achteraf betalen heeft altijd mijn voorkeur

Prima service, keurige levering

Online bestelling goed verlopen. Nu was de verpakking te groot voor de brievenbus en werd het pakket bij de deur afgeleverd, is prima. Soms is de verpakking kleiner en past wel door de brievenbus, echter de kant waar de klant het eruit dient te halen is kleiner doordat er een deurtje zit. Dan die je hé pakket weer terug zien te krijgen via de klep wat vaak een heel geworstel is. Een iets smallere verpakking zou een oplossing zijn.

Leuke jurk, mooie prijs, snelle levering

Leuke jurk uit de opruiming, ook nog extra korting, snel geleverd en voldoet prima aan de verwachtingen.

Vlotte service

Vlotte bestellen

Fijne duidelijke website

Bestellen, betalen, snelle levering, ik ben blij

Zoals hierboven weergegeven

Goede en snelle bezorging.

Snelle bezorging ,en netjes en goed uitziende en duurzame verpakking. goed over nagedacht.

Fijne webwinkel

Fantastische sevice!!