Snelle levering, mooie spullen

Jammer

Ik kreeg ik de bestelling thuis, netjes bezorgd, helaas waren de artikelen of te groot of tegenvallend, helaas. Nu is het bijzonder jammer dat ik voor de retourzending €5,- moet betalen, zeker daar ik in het zuiden van Nederland woon waar U geen zaken hebt. De bestelling die ik plaatste was een aanvulling op een shirt dat ik tijdens een dagje Haarlem wel in een winkel van jullie kocht. De bestelde artikelen waren in deze winkel niet in voorraad ,daardoor heb ik ze besteld via de web winkel, en ben ik daarom erg teleurgesteld. Ik durf dan ook in de toekomst eigenlijk niets meer bij U te bestellen, ondanks dat ik de collectie altijd erg mooi vind, Gr. M v Broekhoven

Mijn jas was heel mooi verpakt in een mooie doos.

Ik ben zeer tevreden.

Donderdag de bestelling geplaatst, zaterdag ontvangen. Het was een aangename verrassing. De sjaal was heel goed verpakt in een mooie doos. Ook over PostNL ben ik ook tevreden. Heel veel dank

Heel erg goed en zeer klantvriendelijk

Heel erg goed ! En als er iets is zijn ze heel vriendelijk aan de telefoon

Fijne webshop.

Snelle en keurige levering. Aardige en klantvriendelijke medewerkers.

Uitstekend!

Zoals ik al heel lang gewend ben, wordt niet alleen uitstekende kwaliteit kleding geleverd, maar is het bestelde ook perfect verpakt.

Snelle service en prima prijs-kwaliteit verhouding

De snelle levering , maar vooral de wijze van verzending van het pakket tot product; perfect verzorgd.

Prachtige jurk

Ik heb een prachtige jurk uitgekozen in de sale. Deze werd heel snel bezorgd en gaat een absolute hit worden. Nu nog zomeren buiten!

top

Betrouwbaar, snel, netjes ingepakt. In 1 woord TOP!

Top!!

Zeer correct!!

Vlotte levering zoals beschreven op de site

Vlotte levering zoals beschreven op de site.

Fijne webshop en correcte afhandeling.

Snelle levering en mooi product

Altijd prima service en correcte behandeling

Duidelijk en goed

Zoals boven. Alleen nog geen bericht van U ontvangen over retourzending.

Alles klopte!

Snelle, correcte levering!

Snelle levering, goede kwaliteit

Altijd goed

Correct bedrijf kunnen vele een voorbeeld aan nemen Jeroen beekman , Rinsma, van tilburg samen in de top drie beste winkels

Ik had een bestelling geplaatst deze was er heel snel , helaas was de maar te klein maar met retour en omruilen had ik snel de juiste maat weer in huis , SUPER.

Zeer goed en snel bezorgd ,erg tevreden

Nog niets binnen

Ik kan nog niks zeggen heb mijn pakket nog niet binnen.

Beste Jessica, Een bestelling naar het buitenland duurt inderdaad langer voordat deze is bezorgt. Excuses dat u reeds een automatisch review verzoek heeft ontvangen. U heeft per e-mail een track & trace code ontvangen om uw zending te kunnen volgen. Met vriendelijke groet, Team Jeroen Beekman Mode

Fantastisch geregeld

De bestelling is snel geleverd ,mooi verpakt echt een cadeau . Kleding goede kwaliteit. Top

Altijd geweldig

Het is altijd een feestje. Mooie kleding, Heel mooi verpakt. Dikke 10.

Goed bevallen

En vlotte levering