Duidelijke site met mooie aanbiedingen en bij retour in no time je geld terug.

Prima levering en perfect ingepakt, is net als een cadeautje ontvangen!

Goede, gebruiksvriendelijke webshop met mooie kledij! Goede pasvorm, correcte maat, degelijke stof! Prijs-kwaliteit prima! Jurk zit als gegoten!

Zeer positief

Je wordt vriendelijk en correct behandeld

Vlotte bestelling.

Keurig verpakt in een mooie doos, Net of je een kadootje krijgt via de post, Natuurlijk heb je dit kado zelf betaald maar toch leuk.

Kan niet beter!

Mooi shirt besteld en deze voldoet precies aan de verwachtingen!

De kleding is netjes en verzorgt verpakt en verzonden. Helaas was het model voor mij niet goed. Volgende keer bestel ik weer bij uw zaak.

Snelle verzending

Prettig snel in huis in een mooie doos

Top en goede service

Top en goede service

Snelle levering en handig brievenbuspakket

Gewoon zoals het moet zijn

Positief gevoel en dat is bewaarheid.

Super makkelijk besteld en heel dnel geleverd in mooie verpakking

Gelukkig hadden ze mijn maat… zijnde maat 46…, Makkelijk besteld en heel snel geleverd in een mooie verpakking…

Geweldige sortering, mooie merken, altijd snelle levering.

JB is gewoon de BESTE damesmode winkel, supersnelle levering en zo prachtig verpakt.

Hele goede service.

Mijn ervaring met Jeroen Beekman is geweldig. Je wordt goed op de hoogte gehouden, je weet precies wanneer je bestelling in aantocht is. Ben zeer tevreden!

Snelle en goede communicatie bij een vraag.

Prachtige merken in de collectie. Snelle en super service.

Super snelle afhandeling van mijn aankopen en het ruilen naar een andere maat was ook makkelijk en snel geregeld. Werd goed op de hoogte gehouden van de status van het pakket.

Super geregeld

Qualiteit

Mooie collecties, goed ingepakt

Zeer tevreden, begrijpen wat een klant "nodig" heeft.

Prachtige verpakking, zeer representatief, TOP.

Prettige winkelen op de website van Jeroen Beekman

Ik vind het er prettig om kleding via uw website te bestellen. Het is allemaal erg duidelijk en wat ik vooral zo fijn vind is dat bij de betreffende kleding de nodige productinformatie wordt gegeven. Wat voor materiaal het is, of het kledingstuk al dan niet normaal valt etc. Ik ben dan ook super tevreden.

Meer dan prima!

Altijd in goede staat ontvangen en netjes verpakt.

Gewéldig

Kopen via webshop is niet echt mijn ding. Kopen via de winkel heeft bij mij de voorkeur. Maar de ervaring via webshop is geweldig De ene dag besteld de volgende dag bezorgd. De jurk zit als gegoten en ziet er leuk uit. Met vriendelijke groet, Julia Groningen

Goede services en kwaliteit

Goede services en kwaliteit, snelle levering.

Groot assortiment.

Een goede kwaliteit en service naar de klant.

Ik ben heel tevreden.

Top.

Snelle levering zoals altijd

Altijd mooi verpakt in vloei papier en mooie doos Komt binnen als een kadootje