Laden reviews...
Laden reviews...
158 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne fremhæver hurtig levering og god emballage. Kundeservicen anses hjælpsom og imødekommende. Samlet set er oplevelsen positiv og pålidelig.
Dit was onze 1e online bestelling en tevens de laatste
Beveelt niet aan
24 February 2021
Ad
Meijers
Het door mij bestelde artikokwam keurig verpakt op tijd aan Uitstekende service!
Beveelt aan
24 February 2021
kitty
Den Haag
Kleding past goed, fijn! Jammer dat de winkel in Barneveld gesloten was. Mis de expertise van de verkoopsters
Beveelt aan
24 February 2021
Thea
Kootwijkerbroek
Geweldig. Zeer tevreden
Beveelt aan
23 February 2021
Wil
Sint Michielsgestel
Snelle bestelling, prachtige verpakking! Echt kadootje
Beveelt aan
23 February 2021
Irene Vlug
Hoorn
Duidelijke site. Snelle levering! Veel merkkleding!
Beveelt aan
23 February 2021
G
Dedemsvaart
Prettige ervaring.
Beveelt aan
23 February 2021
Hilly Baas
Blokzijl
Duidelijke en snelle afhandeling met bestelling op site. Snel en netjes verpakt en afgeleverd. Geeft vertrouwen om in de toekomst weer bij hun te bestellen.
Beveelt aan
23 February 2021
Minke
Burgum
Binnen de tijd geleverd, netjes verpakt.
Beveelt aan
23 February 2021
Yvette
Noordwijkerhout
Mijn ervaring is goed. Snelle en keurig verzorgde verzending
Beveelt aan
23 February 2021
H. Dijkstra
Oentsjerk
Snelle levering!
Beveelt aan
23 February 2021
Inge
Twello
Prettige webshop. Ik bestel hier graag
Beveelt aan
23 February 2021
Nina
Aalsmeer
Snel en professioneel
Beveelt aan
22 February 2021
ine
Ooij
Goede service snel geleverd
Beveelt aan
22 February 2021
F de Vos
Rijen
Selle service en prachtige kwaliteit blouse
Beveelt aan
22 February 2021
Edith Thomassen
Voorthuizen
Op tijd en goede service en klantvriendelijk.
Beveelt aan
22 February 2021
Janny Kooistra
Ferwert
Levering en eventuele retourverwerking is correct
Beveelt aan
22 February 2021
Tini
Lisse
Redelijk snel geleverd Kwaliteit , mooi , leuke prijs ,ik ben blij met mijn winterjas
Beveelt aan
21 February 2021
Ada
Spijkenisse
Besteld via site, betaald en binnen 3 dagen in huis. Mooi verpakt, wat een fijne service
Beveelt aan
20 February 2021
Hermien poll
Deventer
De broek was zoals afbeelding, zat netjes verpakt en ondanks de Coronadrukte toch snel geleverd.
Beveelt aan
20 February 2021
Yvon
Berlicum
Jammer dat je 5 euro aan retourkosten moet betalen. Voor de lockdown kon je kleding in de winkel retour sturen. Nu kan je alleen kleding ophalen maar niet retour sturen via de winkel. Nu alleen retour via PostNL bijv. Hier zitten wel kosten aan verbonden.
Beveelt niet aan
20 February 2021
Lisa
Kampen
Snelle levering en bij retourneren snel je geld terug
Beveelt aan
20 February 2021
Margriet van Elp
Zwolle
Jeroen Beekman onderscheidt zich van menig andere firma. In ieder opzicht uitstekend. Smaakvolle kleding van diverse merken en prijzen, mooie winkels met toegewijd, deskundig personeel en een voortreffelijke webshop, die zeker nu in deze coronatijd zijn waarde bewijst, met ook daar heel fijne medewerkers, wat wil een klant nog meer!!!
Beveelt aan
20 February 2021
Marcelle
Heerhugowaard
Ik heb al eerder bij Jeroen Beekman Mode besteld en ben zeer tevreden.
Beveelt aan
20 February 2021
Charo
Alphen aan den Rijn
Mooie kleding en goeie verzendservice. Ook snel in reactie. Ik wil het cijfer 9 geven.
Beveelt aan
20 February 2021
Marjanne Markerink
Almere
Escudo 10
8305 BM Emmeloord
Branch
Clothing, Fashion
Specializations
Clothing, Fashion
Overige bedrijven