Webshop gaat prima

Omdat een broek mij totaal niet paste heb ik hem moeten retourneren. Helaas loop ik dus wel mijn korting mis. Ik had wel een andere broek besteld van het zelfde merk. Die wel prima paste

Mooie producten en een uitstekende service!

Mooie winkel, kleding goed en waarheidsgetrouw gepresenteerd. Eigenlijk geen vervelende verassingen. Bij vragen, heel vriendelijk personeel. Heel tevreden en ik ben graag klant!

Betrouwbaar

Dit is een betrouwbare website/winkel. Tijdige levering en eventuele retour verwerking geschiedt binnen redelijke termijn. Alles is keurig verzorgd ingepakt voordat het verzonden wordt

Mooi product ,goed verpakt, snel geleverd!

Heel mooi doltruitje, netjes verpakt en snel verzonden!

Goedeservice

Als je wat besteld .netjes verpakt .

Alles wat je kan verwachten

Keurig volgens afspraak geleverd. Ook met zorg verpakt.

Artikel onder het stof/haren/pluisjes

Leuke trui besteld, echter niet eens gepast! Trui zit onder de pluisjes, stof en haren. Erg jammer en onsmakelijk!! Retour gestuurd

Mooie mode merken

Fantastische mode merken, leuke aanbiedingen als vaste klant en keurig verpakt artikel geleverd.

Goede producten, snelle verzending

Goede producten, snelle verzending.

Altijd snel, top verzorgd

weinig webwinkels zijn zo consistent in service en kwaliteit

Perfect!

Al vaker besteld bij Jeroen Beekman en altijd naar volle tevredenheid. Aanrader! Je wordt goed op de hoogte gehouden per mail, alles netjes verpakt. Top!

Efixelle shirt:Goede hulp Klantenservice.

Mooie katoenen stof van het shirt van Efixelle. Klantenservice heeft goed geholpen, met het oplossen van probleem bij 't verrekenen van kortingcode.

Snel en keurige verpakking.

Snelle levering in een mooie doos. Vlotte afhandeling en duidelijk mailcontact. Dit maak je niet vaak mee.

TOP

Snelle verzending

Kwaliteit staat hoog in het vaandel.

Kleding van mooie kwaliteit, mooie pasvorm en ruime sortering in maat en kleur.

Correcte, snelle levering!

Positief! Snelle, verzorgde levering! Proficiat aan alle medewerkers!

Goede service!

Direct een online bevestiging. Bericht van verzending en vaak de volgende dag al in huis! Veel bepaalde merken. Waarvan de pasvorm altijd hetzelfde is. Dit maakt bestellen gemakkelijk.

Snelle levering en keurig verpakt. Helemaal goed!

Zeer klantvriendelijk

Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen door uw klantenservice van de webshop en ook heel fijn is de goede bereikbaarheid per telefoon dat maakt het contact persoonlijk. De website vind ik prettig omdat meteen de beschikbare maten erbij staan wat het zoeken eenvoudig maakt.

Absolute aanrader om te “winkelen” en te bestellen, correcte levering.

Hele fijne webwinkel, mooie merken, duidelijke omschrijving van de artikelen en altijd correct verpakt en op tijd geleverd. Een dikke 10 voor het hele team van Jeroen en Iris Beekman.

eenvoudig en snel

Veel keuze

Kreeg precies wat ik heb besteld

Snel en keurig afgehandeld

Meer dan tevreden

Ik ben zo blij dat ik enkele jaren geleden de website van Jeroen Beekman heb ontdekt. Ze hebben niet alleen zeer mooie kleding maar vooral de beschrijving op de site is erg duidelijk. De fysieke winkels van Jeroen Beekman zijn vanuit Brabant te ver weg maar zo kan het ook.

Hatelijk dank voor de snelle zorgvuldige levering

Prachtige collectie/winkel/webshop

Goede service en snelle levering

Escudo 10

8305 BM Emmeloord