Super service , heel correct!

Super service, heel correct

Gewoon goed

Alles goed gegaan

Leuke kleding snel geleverd

Vlotte levering..goede service..

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Goed product geleverd

Alleen maar positief

Goede merkkleding en goede service.

Heel netjes ingepakt

Prima kleding/mode, voor ieder genoeg keus en ook qua prijs, zorgvuldige verzending, en eventuele afhandeling,top!

De site is goed en snel

Prachtige kleding, mooi verzorgd ingepakt

Prachtige kleding, heel netjes inpakt. Ik ben heel blij met de mogelijkheid om online te bestellen, voor mij is de winkel ietsjes te ver weg.

In een keurige doos snel geleverd

Geweldige service

Bezorging op tijd. Kleding is super verpakt.

Fantastisch en snelle keurige bezorging! Zo blij met mijn Geisha broek, was alleen veel te lang (12 cm)! Gelukkig een goede kleermaker in Bennekom die hem korter kan maken op dezelfde manier met de blinde zoom. Kost me helaas wel € 16,-

Netjes verzorgd pakket, met retourformulier en etiket. Retourkosten te hoog! €3,00 zou klantvriendelijker zijn

Goede service!

Betrouwbaar en uitstekend!

De Beste Webshop voor mij

Het is zoals het al jaren is: een top webshop met zéér véél expertise in huis! Niets is de klantenservice teveel, het zijn echte toppers. Dus heb je hulp nodig, staan ze voor je klaar. Buiten de topmerken om, zijn het mensen, welke hun vak wel degelijk verstaan! Ze helpen waar ze maar kunnen. Daarom vind ik het heerlijk om bij jeroebeekman.nl te shoppen en te blijven shoppen! Dank! Echt ***** waard!

Prima klantvriendelijk ook telefonisch?

Prima Klanrvriendelijk!!

Perfect geregeld

Bij de bestelling wordt er direct een bevestiging gestuurd zodat het duidelijk voor je is dat alles perfect geregeld gaat worden

Geweldig…

Overzichtelijke webshop. Makkelijk het artikel te bestellen. Een feestje om het pakket te openen, zo verzorgd. Alles klopt.

Mooie merken, snelle bezorging en fijne service

Ben fan van Cambio en zag bij levering in het meegeleverde Iris magazine fraaie blazer van Fabienne Chapot. Ook die besteld en 2 dagen erna kon ik hem al dragen! Ben nu ook fan van Iris en Jeroen Beekman!

Fijne webshop

Aardige mensen. En mooie merken.

Duidelijke site snelle verzending

Altijd mooie en overzichtelijke .zowel sale artikel als nieuwe kollektie snel en keurig verpakt ontvangen. Zaak zoals er nog weinig zijn!

Snel, makkelijk, goede verpakking en last but not least, de aangeboden voucher is geldig en werkt.

Duidelijke website, aankoop is met zorg ingepakt en binnen de tijd bezorgd.

Altijd vlot, vriendelijk, en mooie kleding