De mannen hebben netjes gewerkt

En het netjes achter gelaten cq. opgeruimd. keurig gedaan!

Afspraak is afspraak, komen ze zeker na.

Goede service en advies, zeker aan te bevelen.

keurig netjes alles gedaan

ik heb niets negatiefs te melden keurig op tijd

vriendelijk, meedenkend, netjes

onze woning uit 1967 met een nehobo vloer is geïsoleerd. Resultaat direct merkbaar, netjes uitgevoerd, vriendelijk personeel. Aanrader!

Vriendelijke mensen, duidelijk advies.

Duidelijk, alles conform afspraken. De personen die de isolatie aanbrachten waren leuke en vriendelijke mensen.

Snel en professionele

Het was in 2,5 uur klaar, daarna schoongemaakt en uitgelegd. Prima gedaan!

zeer goed

Zeer vriendelijke medewerker en goede uitleg van de werkzaamheden. Netjes en schoon achtergelaten.

Deze klus heeft zin gehad

precies voor het stormweekend geïsoleerd, resultaat, "Perfect"

goed werk gelevrd

nette hardwerkende monteurs, beleefd en werken netjes alles af.

Betere voorlichting van de adviseur.

Er moet beter gecommuniceerd worden over het feit dat er zeker 20 meter ruimte voor de deur moet zijn voor de vrachtwagen. Nu moesten we buren nog extra vragen om hun auto weg te zetten.

Prettige jongens. Netjes alles afgewerkt. Tevreden met het geleverde werk.

Vriendelijk en professioneel

Goed werk.

Positief

Ik moet aannemen dat de klus goed is uitgevoerd: ik heb er geen verstand van, ik kan niet in de spouw kijken. Ik relateer de uitvoering aan de tijd die de mannen er aan hebben besteed. En dat hebben zij gedaan, ondanks de slechte weersomstandigheden! Sympathieke werknemers! Twee (kleine) minpuntjes: een tijdens de werkzaamheden gebroken geveldakpan werd niet gemeld, en ik heb telefonisch om de factuur “moeten” verzoeken.

Snelle service en netjes gewerkt

Snelle reactie gehad en snelle service en netjes gewerkt

Een klein min puntje is dat men een paar gaatjes niet heeft gedicht. Dit wordt alsnog gedaan bij de volgende isolatie die binnenkort wordt gedaan.

Ging allemaal supervlot!

De verkoper belde dat hij voor lag op schema en of hij al kon komen. Contract zat direct in mijn mailbox. Een uur later belde de meneer van de planning of volgende week schikte. De meneer met de spullen was exact op tijd en 3 uur later was het werk klaar.

Prima werk geleverd

Prima werk, in 1 dag samen met de buren. Netjes gewerkt.

Vakkundig personeel, stipt en keurige werkers

De isolatie van ons huis en voegen opknappen in de gevel is keurig uitgevoerd, alle rommel is netjes opgeruimd en schoon gemaakt, uitstekende vaklui, als de planning beter was geweest had ik beslist een 9 als cijfer gegeven.

Professioneel en ter zake kundig.

De afspraak met de adviseur was prima, we kregen een prima en eerlijk advies. De isolatie werd professioneel aangebracht en de rommel werd keurig opgeruimd. Er was helaas niet genoeg isolatiemateriaal meegenomen (er paste niet meer in de bus), dus werd 2 weken later de klus afgemaakt door andere werknemers. 1 ding vond ik jammer; zowel de planner als de mannen die het af kwamen maken, uitten zich negatief over de eerste 2 werknemers omdat zij niet voldoende materiaal mee hadden genomen. Dit hadden ze beter voor zich kunnen houden. Daarnaast vond ik de eerste 2 werknemers netter werken dan de laatste 2.

Professioneel en klantgericht

De hele aanvraag is heel professioneel afgehandeld. De medewerkers (binnen-en buitendienst) waren heel klantgericht en werkte netjes. De isolatie was in drie uurtjes geregeld. Top!

gewoon goed

gewoon goed

Prima bodemisolatie

Netjes gewerkt. Prima op afgesproken tijd.

Zeer plezierige en vlotte communicatie; vakwerk.

Vanaf het uitbrengen van de offerte tot en met de uitvoering van de vloerisolatie het gevoel gehad dat het "goed zat".

Werkzaamheden zijn goed en netjes uitgevoerd. Of het heeft geholpen weten we niet.

uitstekend

werkzaamheden zijn zeer snel en goed opgepakt. alles is weer netjes achtergelaten