Op tijd, professioneel en flexibel

Ik ben zeer tevreden. Over het ontstaan van de order, de opdracht en over het eindresultaat

Hoewel nog lang geen winter is het effect van de isolatie reeds merkbaar.👌👌

zeer goed gedaan

Toevallig is mijn huis uitgekozen voor een inspectie. De meneer stelde zich netjes voor, heeft metingen gedaan, de offerte bekeken, het een en ander nagerekend en bekeken. Inspecteerde hoe de mannen van Takkenkamp werkten of ze zich hielden ze zich aan de veiligheidsnormen stelde ze vragen (apparatuur en kleding)

Prettige mensen en een snel resultaat voor een prijs die meeviel.

De inspectie van de kruipruimte en het aanbieden van een offerte verliep prettig. De kosten van de vloerisolatie vielen ons mee vergeleken bij andere aanbieders. Voor de planning was Takkenkamp telefonisch steeds wel wat moeilijk bereikbaar, maar voor het prikken van een datum waren ze heel flexibel. De mannen hebben de vloerisolatie vervolgens op de afgesproken datum snel en zonder veel overlast aangebracht. De echte kou en het stookseizoen moeten nog komen dit jaar, maar we menen toch al verschil te merken in kou uit de vloer.

Matig in afspraak en communicatie

Het offerte traject is prima verlopen en prijsvorming was reden om met Takkenkamp in zee te gaan. Helaas was de dag van uitvoering niemand aanwezig tot de klok van 3 uur. De mannen die toen kwamen hebben gaten geboord en zijn vertrokken. Zelf heb ik maar gebeld om een vervolg afspraak te maken want het bleef stil. Na het tweede bezoek kom ik erachter dat er 1 rooster is aangebracht terwijl er 6 in de offerte zijn meegenomen. Ik heb toen zelf maar weer gebeld wat er gaande is. Daar is men net zo verbaast als ik over deze ontwikkeling. De mannen die de 2e dag de werkzaamheden hebben afgemaakt hebben geen terugkoppeling gegeven. Nu komt er de 22e van oktober een adviseur kijken naar de rooster probleem. De factuur heb ik wel reeds ontvangen met daarin de verplichting te voldoen binnen 2 weken. Ik ga er vanuit dat de adviseur niet de overige roosters gaat boren en ik een 4e afspraak moet maken. Ik betaal daarom ook nog even niet en wacht de komst van de adviseur af. Communicatie is slecht bereikbaarheid nog slechter. En dit met name na het offerte traject. Rene

Beste René, Dat is niet hoe wij willen werken. Ik zet je klacht intern door en zal zorgen dat er een gepaste reactie komt. Bedankt voor je melding. Groeten Jelle

Geheel volgens afspraak uitgevoerd

alles is conform de offerte uitgevoerd. de werkzaamheden zijn vlot en secuur uitgevoerd. nadien hebben de heren alles netjes achtergelaten en wilden dat ik nog even samen met hun een rondje rond het huis zou maken om mijn akkoord te geven. Zeer tevreden!!

Goed advies, prima uitvoering

Goed advies gekregen voor onze situatie en vervolgens snel uitgevoerd, op een keurig nette manier.

geweldig

u personeel zo vriendelijk en werk echt kei goed complimenten daar voor heb er geen spijt van

Zeer geschikte kerels en werkzaamheden goed uitgevoerd

De heren van Takkenkamp (Veendam) waren communicatief goed en hebben de werkzaamheden netjes uitgevoerd. Ze hebben ook goed rekening gehouden met de omstandigheden bij de buren. Dat werd ook zeer gewaardeerd.

prima werk geleverd.

Goeie snelle service

Nadat de adviseur begin september langs was geweest en de spouwmuur had gecheckt en ter plekke een offerte had opgemaakt is e.e.a. zeer snel en vakkundig in werking gezet. Enkele weken later hebben we nu onze woning uit 1985 met aminotherm isolatie volgens de huidige normen prima geïsoleerd. De werkzaamheden zijn correct uitgevoerd binnen enkele uren door vriendelijke en deskundige medewerkers van Takkenkamp. Na afloop alles weer keurig opgeruimd.

Alles goed gegaan prijs kwaliteit zeer goed

Alles goed verlopen zeer tevreden

Keurige medewerkers, netjes gewerkt.

Alles prima verlopen. Het huis is naderhand netjes achtergelaten. Een telefoontje dat het klaar was. Al met al heel goed.

Zij houden zich aan de planning.

Goede service. Goed overleg en zomaar klaar.

Prima personeel, aardig, bekwaam netjes gewerkt. Alles opgeruimd. Nu nog afwachten hoe het werkt.

Vlotte nette harde werkers!

Blij met takkenkamp, binnen 3 uur de muren geïsoleerd, netjes gewerkt en weinig overlast! Nu maar genieten van een warm huisje!

Wat ging dat snel zeg!

Het aankomen op het adres was blijkbaar wat lastig, maar toch gelukt.. Prettig verrast dat de korrels grijs zijn. Had namelijk witte verwacht? Al met al supersnel gewerkt, na een halve dag al klaar. Hier en daar wat aanvegen en dat was het. Netjes gewerkt.

Alle werkzaamheden correct en zorgvuldig afgewerkt

Geheel onverwacht werden we gebeld of het goed was dat vandaag de werkzaamheden mochten plaats vinden. Geen probleem, met een beetje hulp van jullie medewerkers werden de ruimten vrijgemaakt en konden de werkzaamheden beginnen. Naderhand alles weer keurig opgeruimd. Perfect !

Volgens afspraak, snel en schoon gewerkt.

Afspraken zijn nagekomen. Duidelijke communicatie en prompte reacties op vragen etc. Werk netjes uitgevoerd. Vrijwel onzichtbaar in de muur aangebracht en al het werkafval netjes opgeruimd.

geweldig

keurig netjes gewerkt ,deze mensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn ,alles is na het werk netjes opgeruimd. deze mannen kwamen erg vakkundig over , net als de hele firma ,vooral professioneel ,keurige offerte die ook goed is nagekomen. verder ervaren wij nu al na een verhoogd wooncomfort ,alles bij elkaar in één woord geweldig. ga zo door.

Zoals afgesproken en geen problemen

Keurig op tijd ,spraakzame werknemers en na het uitvoeren alles netjes opgeruimd.

Professioneel van begin tot eind

3 isolatiebedrijven over de vloer gehad maar Takkenkamp is veruit het meest professioneel. Binnendienst is goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam. Opname door buitendienst was ook keurig, voor de zomer advies gekregen te wachten en wat dingen aan te pakken aan het huis. Na de zomer afspraak ingeplant en uitgevoerd.

Heel hard werkend en gezellig werkers

als boven

uitstekend

Werknemers hebben vakkundig werk verricht in een prettig sfeer.