Snel en efficient

Vanaf de offerte tot aan de uitvoering.

Deskundig en betrouwbaar

Prima service en professioneel advies van a tot z bij de isolatie van de spouwmuren van ons huis.

Goed product, prima medewerkers

Goede samenwerking en prima uitvoering.

Prettige mensen De werkzaamheden waren goed uitgevoerd. Zag middags dat er een spuitgat vergeten was te vullen en gelijk gebeld. De volgende dag kwam er een vriendelijke medewerker om het gat te vullen prima opgelost. Van het spuitgat is niets meer te zien. We werden door anderen gewezen op subsidie mogelijkheden, dit had de verkoper eigenlijk ook moeten vermelden zodat we foto's konden maken.

proffesionele aanpak en nette service van offerte tot oplevering

Takkenkam heeft het gehele proces van aanvraag tot oplevering zeer proffesioneel aangepakt. De adviseur die ons bezocht was zeer deskundig en prettig in de omgang. De binnendienst communiceert prettig en informeerde ons ook op tijd en heeft ons keurig geholpen met de subsdie aanvraag (subsidie op isolatie). De monteurs deden hun werk netjes en waren ook netjes in de omgang. Ze hebben ook zelf de rommel opgeruimd, dat zie je niet altijd meer. Kortom. We zijn zeer tevreden over Takkenkamp en haar dienstverlening

Vanaf het eerste telefoontje tot einde klus exact volgens afspraak.

100% gedaan wat er afgesproken is. Vanaf het oppakken van mijn eerste telefoontje, de offerte, de vloer inspectie en het uitvoeren van de klus, nergens iets op aan te merken. Vloer netjes geïsoleerd en je ziet niet dat ze er geweest zijn. Toppie

Zeer tevreden over de werkzaamheden die Takkenkamp heeft uitgevoerd.

Vriendelijk en vakkundig personeel (Danny en Tai). Bij vragen werdt het begrijpelijk uitgelegd aan ons. Alles werdt netjes afgedekt en opgeruimd. Het enige wat jammer is, is dat je niet zelf kunt controleren of vloer goed is geisoleerd in de kruipruimte vanwege de nare (latex achtige) lucht. Wij gaan er vanuit dat het netjes is gedaan. Tai heeft gezegd wat hij allemaal heeft gedaan onder de vloer. Kortom wij zijn zeer teveden over de werkzaamheden die Takkenkamp heeft uitgevoerd.

Goede communicatie en gewerkt volgens afspraak.

Zowel de schouw vooraf als de uitvoering zelf zijn keurig. Duidelijke instructie mail en prettig bedrijf. Nu hopen dat we er daadwerkelijk warmpjes bijzitten komende winter!

De werkzaamheden werden volgens plan netjes uitgevoerd.

Toen de klus geklaard was, werd het allemaal netjes achtergelaten. Vragen per e-mail over problemen met subsidie aanvraag, werden vlot behandeld. Hierbij kregen we uitstekend hulp.

Bij ons zijn, na een bezoek van een vertegenwoordiger van Takkenkamp, de spouwmuren geïsoleerd en hebben we de vloer laten isoleren. Personeel was kundig, vriendelijk en liet de boel schoon achter. Na iedere klus voelde het huis geïsoleerder aan en kon de cv minder aan de bak. Mochten we nog een keer een ander huis krijgen, weten we de weg te vinden.

Goed product en snelle service, communciatie kan beter.

Takkenkamp heeft een goed gespecialiseerd team en hebben duidelijke uitleg hoe de isolatie wordt gedaan en hoe ze hoogwaardige kwaliteit kunnen garanderen. De oplevering ging goed, alhoewel intern er wat woorden over en weer gingen aan de telefoon. Helaas ging er iets fout bij de communicatie om de isolatie samen met de buren te doen. Takkenkamp doet er wel alles aan om het zo goed mogelijk op te lossen.

Netjes gewerkt

Alles volgens afspraak, duidelijk.

Alles volgens afspraak, duidelijk, schoon en professioneel

Slechte communicatie en rotzooi

Ze hebben veel troep op een manier achtergelaten zodanig dat ik dat niet direct kon zien. Eenvoudigweg tussen de planten gegooid. Verder is er beplanting vernield. Vreemd dat dit bedrijf zo een hoge score heeft. Ik denk dat alle reviews van dit bedrijf zelf afkomen!

Beste Jan, Ik heb je hier rechtstreeks over gemaild, want dit is absoluut niet hoe we willen werken. Groeten Jelle

Allemaal prima

Alles vlot en netjes gedaan conform heldere afspraken!

De bodemisolatie en spouwmuurisolatie zijn uitstekend en volgens afspraak uitgevoerd. Na de werkzaamheden werd de werkplek etc. netjes opgeruimd. Het personeel is professioneel en behulpzaam bij vragen.

Hard verwarmend

Alles volgens afspraak geleverd. Spouwmuren zijn keurig geisoleerd en verbetering leefklimaat binnen is direct voelbaar. Ook de knipvoegen waar de isolatie door naar binnen is gebracht zijn weer keurig in de originele staat hersteld.

netjes en correct gewerkt

Vanaf het maken van de afspraak tot en met de uitvoering is alles prima verlopen en nagekomen. Toen ik een vraag had over de subsidie aanvraag, bleek ik daar gegevens voor toegestuurd te kunnen krijgen en die had ik binnen een paar dagen in huis.

Vloerisolatie uitstekend, spouwmuur uitstekend, echter eerste dag aggregaat stuk, tweede dag isolatie te nat, derde dag uiteindelijk afgemaakt.

Goede afspraken, goede informatie, kreeg vakkundige indruk.

Jammer dat de apparatuur stuk ging, maar dat was overmacht. Is goed opgelost.

prima werk, afspraken worden nagekomen

Prijs goed, werk goed, communicatie goed!

Helemaal aan doel beantwoord

Goed advies, gedegen onderzoek en correct en netjes afgewerkt

snel en efficient

snelle afhandeling en levering

Prima werk

De jongens die bij ons aan het werk waren(Danny & Tai) leggen alles netjes uiten ruimen alles netjes op. Zeker een aanrader.

Goed gedaan personeel zeer vriendelijk

Waren op tijd en roosters geplaatst waarvan er 1 scheef op zit. Werden de spouwen gevuld lekte de lijmslang tot 2 maal toe in de huiskamer hebben het zelf moeten opruimen en de firma heeft geluk gehad dat er een siergrind vloer lag. Tevens is er vergeten een boorgat te vullen.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Veendam, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!