prima, accuraat en zorgvuldig

Klantenservice makkelijk bereikbaar en snel met reactie op mijn vragen. De werkers kwamen op tijd, weten van aanpakken en laten de werkplek opgeruimd en schoon achter.

zeer professioneel, goed voorgelicht, keurig werk geleverd

adviseur aan huis, goede voorlichting. afspraken netjes ingepland / overlegd. keurig en vlot werk geleverd en alles heel schoon achtergelaten

Keurig netjes gewerkt

De heren waren netjes op tijd. Keurig alles afgeplakt. De vloer geïsoleerd en alles weer netjes opgeruimd. Als laatste nog een extra gat geboord voor een ventilatie rooster. Prima tevreden!

snelle offerte, gedegen en accuraat werk, respectvol naar klant

Nog dezelfde dag op locatie opnemen offerte en erg gedegen werk bij de uitvoering. Netjes afgewerkt, goed meedenken, goed alert op mogelijke problemen, goede oplossingen hiervoor. Respectvol omgaan met tuin en huis bij de werkzaamheden!

Professioneel, kundig te werk.

profesioneel

van offerte, uitvoering en afhandeling alles keurig geregeld

top geregeld

Mijn ervaring met takkenkamp is zeer positief en zeker aan te raden. De monteurs werkten erg net en aan het einde van de klus werd alles nog schoongemaakt. De temperatuur zakt na het isoleren veel minder terug in de nacht scheelt het wel 3 graden. Dus als de kachel in de ochtend weer brandt is het veel eerder op temperatuur. Dus dik tevreden.

Excellente service van begin tot eind

Vanaf het eerste contact tot na afloop van onze opdracht echt uitmuntende service ontvangen. En dat vanuit alle afdelingen waar wij mee te maken hebben gehad. Er werd meegedacht en men nam de tijd voor ons. Het is lang geleden dat wij zo'n bedrijf hebben meegemaakt waarbij alles klopte! Tijdens de klus is er ongelooflijk netjes gewerkt, alles keurig afgeplakt en beschermd. Het lijkt misschien op het eerste gezicht een groot bedrijf maar het heeft persoonlijkheid en geeft vetrouwen. Wij zijn echt ontzettend tevreden!!

de jongens hebben goed werk verrecht

als was als afspraak op een ding na mail word niet snel beantwoord

Degelijk werk!

Ze waren op tijd. Ze waren met drie man waarvan er één Nederlands sprak. Hij was vriendelijk en zeer behulpzaam.

zit er nu warmpjes bij

de impact was groter dan verwacht niet goed gerealiseerd wat het betekent isolatie opspuiten

Snelle aanbieding, snelle uitvoering

Stond op de lijst om in februari het huis te laten isoleren. Kreeg een email en belletje dat het eerder kon vanwege uitval/verplaatsing van een andere opdracht. Binnen 2 weken zowel de vloer als de spouwmuur voorzien van isolatie. Netjes achteraf een uitvoerders formulier gekregen voor de aanvraag van de subsidie,

De spouwmuurisolatie is uitstekend uitgevoerd door Takkenkamp.

Ik ben zeer tevreden over de diensten van Takkenkamp. Takkenkamp heeft bijzonder goed geadviseerd en de spouwmuurisolatie van mijn hoekhuis is uitstekend uitgevoerd. Alles is prima afgewerkt en na afloop netjes opgeruimd. Dat het huis nu beter geïsoleerd is, is ook per direct voelbaar. Het is behaaglijker en de verwarming slaat minder aan.

Alles volgens afspraak geregeld 👍

Muur en vloer isolatie gedaan. Een keurige offerte gekregen. Alles in twee ochtenden uitgevoerd door vriendelijke monteurs. En direct voelbaar resultaat.

Alles volgens de gemaakte afspraken

Na vertrek alles schoon achtergelaten

goed werk, goede communicatie, planning voor verbetering vatbaar.

Met name de mensen die het werk hebben verricht, zijn een visitekaartje voor hun bedrijf. Planning verloopt een beetje rommelig; afspraak is een keer verzet vanuit Takkenkamp en op de dag zelf waren de medewerkers hier 2 uur te vroeg. Al met al goed werk geleverd.

Een goed en duidelijk bedrijf welke zijn afspraken nakomt.

Via de app van Vattenval (voorheen Nuon) in contact gekomen met Takkenkamp. Vanaf het eerste contact is het bij ons overgekomen als een helder bedrijf die zijn afspraken nakomt met vakmensen in dienst. Een duidelijk verhaal van de persoon die het product verkoopt (ging bij ons om spouw isolatie) tot de monteurs die het werk hebben uitgevoerd. Allen hebben wij ervaren als vakmensen. Toen de monteurs klaar waren met de klus hebben zij alles keurig achtergelaten. In ons geval voelden we ook direct een heel verbetering. Alles bij elkaar een fijne ervaring.

Prima geregeld, geen problemen

Volgens afspraak gewerkt.

Nette afwerking.

Nette afwerking .

keurig conform afspraak en net werk geleverd

Goed contact met de sales afdeling en vervolgens volgens afspraak uitgevoerd. Werk is netjes opgeleverd. Beluchtingskanalen hadden nog wel even schoon gemaakt mogen worden.

doortastend , hard werkend en plezierig persoonlijk contact

Ondanks het slechte weer vrolijk, positief betrokken en kundige medewerkers die prima en hard hebben gewerkt. Het werk werd zorgvuldig opgepakt en uitgevoerd. En met een goed en warm resultaat! Compliment!

Snel adequaat en goede kennis van zaken

Vriendelijke en goede service vanaf het eerste contact moment. Afspraken werden goed na gekomen. De isolatie werd goed en snel uitgevoerd door twee mannen die netjes te werk gingen

Klantvriendelijk, professioneel en kwaliteit

Telefonisch contact met George was heel prettig. Meedenkend, geduldig en behulpzaam! Heeft ook nog goed geholpen met subsidie aanvraag! Adviesgesprek met Johan was informatief en vertrouwd. Mannen die kwamen isoleren waren zeer netjes, kundig en vriendelijk. Er werd ruim de tijd genomen om de werkzaamheden goed uit te voeren en alles is keurig achtergelaten.

Aandachtig en met vakkennis uitgevoerd!

Prettige mensen die mijn vragen goed en met aandacht hebben beantwoord. Het isolatiewerk werd goed en met uitleg en vakkennis uitgevoerd. Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Aanbevelingswaardig! Ruud Wind

goed bedrijf

werkzaamheden worden geheel volgens afspraak afgewerkt en alles wordt netjes achtergelaten