de jongens hebben het netjes gedaan

ze hebben snel en netjes gewerkt. alleen een tip voor de volgende klant: laat niet deuren tegen elkaar open staan anders waait alles onder.

Vakkundig, en zeer netjes

Alles is vlot verlopen

Gedaan wat gedaan moest worden

Geweldig super vriendelijke jongens , Dus in 1 woord super

Fast and efficient

The guys were very efficient and finished the work fast without issues. Communication was not that smooth because I don't speak good Dutch but they knew exactly what to do so nothing to worry about.

Spouwmuurisolatie is naar mijn weten allemaal in orde. Na werkzaamheden en vertrek lagen er nog allemaal wolpluizen in de straat waar het busje heeft gestaan. Zou fijn zijn dat dit voor vertrek opgeruimd word. Verder zeer tevreden.

Takkenkamp doet wat het beste is voor de klant.

Professioneel bedrijf. De spouwmuur werd eerst schoongemaakt voordat ze gingen isoleren. De medewerkers zijn zeer correct en vriendelijk. Er wordt uitgelegd hoe het huis wordt geïsoleerd en ze laten het zien. Alles is keurig gevoegd en weer opgeruimd.

Kennis en ervaring, vriendelijk en duidelijk. Communicatie kan iets beter ( even een belletje of mailtje een dag van te voren hadden wij op gerekend) maar verder prima! De mannen die hier geïsoleerd hebben waren zeer vriendelijk. Alles opgeruimd en netjes achtergelaten. Top!

Netjes en vlot verlopen

Resultaat moet komende winter nog blijken, zo net voor de zomer uitgevoerd. Men isoleerde om de raamluiken heen, terwijl die in 2 minuten hadden kunnen worden verwijderd (aangeboden, maar moest perse niet). Daar heb ik nog twijfels over.

Prettig om mee te werken

Takkenkamp heeft bij mij spouwmuur isolatie en gevelrenovatie uitgevoerd. Hiervoor zijn 2 verschillende groepen medewerkers geweest. Beide keren netjes gewerkt, prettig in de omgang en geen rare fratsen. Geven ook aan als er iets niet goed is gegaan. Duidelijk en eerlijk verhaal. Hele traject van offerte, afspraak, uitvoering netjes en in goed overleg verlopen. Voor mij is dit bedrijf een aanrader.

netjes en klantvriendelijk gewerkt

Er is netjes en vakkundig gewerkt. Zeer klantvriendelijk en een mooi resultaat

Goede communicatie en klantgericht personeel

Mijn ervaring met het aanbrengen van de spouwmuurisolatie is heel positief. De offerte was duidelijk, met de planner is een heldere afspraak gemaakt en de vaklui waren vriendelijk en deskundig.

Zeer ervaren en prettige installatie

Er kwam eerst iemand inmeten, daarna hebben wij een afspraak gemaakt voor isoleren met aminotherm. De afspraak kon ik later ook moeiteloos verzetten. Het installeren was in een ochtend geregeld. Het boren deden 2 mannen tegelijk zodat de overlast zo kort mogelijk was. Nu maar wachten op de winter!

Gewoon goed

Zeer prettig

Communicatief netjes. Geleverd wat is beloofd.

Ter zake deskundige mensen hebben mij voorzien van advies, een nette prijs en een goede uitvoering. Bij gereed was alles weer keurig schoon

Goede prijs en snelle uitvoering/trage planning en facturatie

Offerte kwam heel snel en was lekker geprijsd dankzij een energie040 korting. Die bestond van twee delen - vloerisolatie uitgevoerd door derde partij en spouwmuurisolatie door Takkenkamp zelf. Nadat de offerte was geaccepteerd verliep de planning van de spouwmuurisolatie heel traag blijkbaar omdat een medewerker ziek was. De vloerisolatie was wel snel gedaan. Uiteindelijk waren alle werkzaamheden uitgevoerd, op verschillende dagen maar wel qualitative en efficient. Daarna was het wachten op de facturen. Die voor de spouw kwam snel maar die van de vloer laat op zich al een maand wachten.

Snel, vriendelijk, vakkundig

Op tijd aanwezig. De medewerkers waren duidelijk in de uitleg van de werkzaamheden. Ook was het werk snel gedaan. Na 2 weken de ruimte bekeken en dit zag er netjes uit. In overleg is er een gat gedicht.

De mannen werkten vakkundig, schoon en doeltreffend. Het was in korte tijd gefikst.

De mannen informeerde me voor aanvang van de werkzaamheden precies over wat me te wachten stond en waar ik rekening mee moest houden. Er werd stug doorgewerkt en de boel werd keurig opgeruimd achter gelaten. Ben erg te spreken over de klantgerichtheid en de vakkundigheid waarmee het werk is gedaan.

Takkenkamp: deskundig en klantgericht bij zowel aanbieding als uitvoering van isolatiewerk

Duidelijke afspraken en goede prijs, netjes bij de uitvoering en klantgerichte houding van medewerkers.

Fijne werkmannen,snel en goed werk verricht,netjes opgeruimd schoon achtergelaten,perfect.

Goed werk verricht,snel en schoon.....perfect,zeker aan te bevelen.

zeer tevreden

Netjes afgewerkt en volgens afspraak

Goede prijs kwaliteit verhouding

Via energie040 collectieve actie en daardoor verreweg het goedkoopste aanbod. Prima adviesgesprek en vriendelijke installateurs. Volgens mij is alles goed gedaan, maar eigenlijk kan je dat pas over 20 jaar echt zeggen..

Vriendelijk en professioneel

Zeer kundigen en vaardige mensen.

Ik ben netjes en goed behandeld

Heb alleen mijn twijvels of het goed is geisoleerd!

Top uitvoering door vakkundige medewerkers

Hard doorwerkende medewerkers, plezierig in contact, die snel en vakkundig hun klus klaren!

Snel, schoon en goed

Zeer klantgericht en komen afspraken goed na. Geen nawerk. Vriendelijke medewerkers!

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!