Geheel volgens afspraak alles afgewerkt

Alles supergoed afgewerkt geheel volgens afspraak

perfect nette werknemers ook op de werkvloer

helaas in de corona tijd (lockdown)soms niet telefonsich bereikbaar maar alles word uiteindelijk opgelost

vakwerk

Plezierige mensen, werken vlot.

Geweldige service

vriendelijk attent

Nette werknemers

Klantvriendelijk

Goede en vriendelijke telefonische contacten duidelijke voorinspectie en afhandeling

professioneel en accuraat

De werkzaamheden werden accuraat en professioneel uitgevoerd. De beide isolatiewerkers waren goed op elkaar ingespeeld. De overlast werd door de efficiënte werkwijze beperkt tot minder dan een uur. In een rap tempo werden eerst alle gaten geboord. Daarna begon het rustige isolatiewerk. De geboorde gaten zijn door de bijpassende kleur van de voeg bijna niet zichtbaar.

Prima verlopen

Alles volgens planning verlopen.

Top bedrijf

Erg vriendelijk geholpen nadat het de 1e 2 pogingen niet door kon gaan uiteindelijk op 11 december onze vloer geïsoleerd!!

Betrouwbaar, netjes en snel.

Helaas door omstandigheden uitgesteld, anders was het cijfer 9-10

Isolatiewerk top, papierwerk slordig

De uitgevoerde Isolatiewerkzaamheden zijn zeer vlot en professioneel uitgevoerd. De flexibiliteit is ook zeer goed bevallen. Aardige arbeiders zeer correct en netjes gewerkt. De administratie is echter zeer slordig verlopen, foute facturen, credit nota's en foute uitvoerders-formulieren ondanks afgegeven waarschuwingen hiervoor. Hierdoor meerdere keren contact moeten zoeken, lang wachten op terug bellen door de personen die er over gaan en tenslotte zelf maar weer gebeld kortom niet wat ik er van had verwacht, zeker niet na de zeer goede ervaringen tijdens de uitvoering

Vakkundig en goed,,

Men weet waar ze over praten. Deskundig advies, scherpe prijs en komen de gemaakt afspraken na.

Goede bereikbaarheid, denken met je mee

Vriendelijke klantenservice, werd meegedacht met tegen gekomen problemen. Super sevice

Zeer klantgericht!

Wij wilden de isolatiewerkzaamheden op redelijk kort termijn laten uitvoeren ivm de subsidie regeling. En aangezien wij met ons hele blokje meededen, 5 woningen, moest er wel even gepuzzeld worden, maar dit was geen probleem. Er wordt netjes gewerkt en goed uitleg gegeven door de uitvoering over wat ze aan het doen zijn. Ook werd meegedacht over de te nemen foto's. Goeie ervaring en we zullen jullie dan zeker aanraden bij andere mensen!

Uitstekend advies, uitstekend afgehandeld

Binnen een maand onze kruipruimte geïsoleerd, prima vakwerk, prettige mensen en voorzichtig gewerkt.

Alles is conform afspraak verlopen. De vloerisolatie is prima gedaan, er is netjes gewerkt. Alles is keurig schoon opgeleverd.

Goede communicatie en goed werkafgeleverd, netjes achtergelaten

Goede communicatie en goed werkafgeleverd, netjes achtergelaten

uitstekend

de heren van Takkenkamp hebben de isolatie netjes, rustig en vlot geplaatst. comfortabel.

Alles vlekkeloos uitgevoerd.

Na het bezoek van een vertegenwoordiger van Takkenkamp goed uitleg gegeven wat de spouwmuur isolatie precies inhoud. De offerte werd terplekke uitgegeven. De uitvoering ging in 1 woord vlekkeloos. Ook tijdens de uitvoering werd uitgelegd hoe men precies te werk ging. De afgesproken tijd van de aanvang van de werkzaamheden werd ook nagekomen. Na de werkzaamheden was nauwelijks te zien waar de gaten in de muur, waardoor de isotherm werd ingespoten, nog te zien. Een dag erna is er helemaal niets meer te zien. Wij zijn voor volle 100 % tevreden met de werkzaamheden.

Netjes gewerkt volgens afspraak

Afsprak exact nagekomen. Netjes gewerkt. Snel klaar. Prima werk!

keurig werk

Alle afspraken werden op tijd nagekomen De werklui waren vriendelijk gaven goede uitleg en werkten keurig en netjes.

Goede en snelle spouwmuurisolatie

Nette vakkundige medewerkers werken schoon en snel.

Goed.

Goede ervaring. Zelf geen controle of de isolatielaag gelijkmatig is aangebracht. Zou dit gecheckt kunnen worden met bijv. een warmtemeter.?

Professioneel en kwalitatief goed werk. Komen afspraken na, reageren snel en kordaat.

Keurig !

Keurig gewerkt, goede vaklui, behulpzaam met aanvraag subsisie. Alles keurig opgeruimd en afgewerkt.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!