Zeer deskundig...

Goede uitleg van de vertegenwoordiger en een prima uitvoering van het team wat kwam isoleren.

Nette en snelle afhandeling.

Met 3 huizen in een dag waren de werkzaamheden snel afgehandeld. Zelf kan ik de werkzaamheden nog niet beoordelen daar ik nog niet onder de vloer ben geweest. Na de werkzaamheden werd alles netjes opgeruimd en achtergelaten. Wacht nu nog op het formulier om de subsidie aan te kunnen vragen.

Werken netjes en volgens afspraak

Vriendelijk, deskundig een professionele organisatie. Top.

Snel, vriendelijk en correct

Vanaf begin goede uitleg en advies, duidelijk in offertes en komt afspraken na.

Van offerte traject tot uitvoering prima verlopen.

Goed advies bij controle spouwmuur. Goede offerte met goede prijs. Uitvoering bijzonder snel ingepland, en de werkzaamheden netjes uitgevoerd.

Fijne mannen die laten zien dat ze plezier in hun werk hebben!!

Zoals afgesproken, keurig op tijd gearriveerd. Korte inspectie en daarna aan het werk. Vertelden hoe ze te werk gingen en daarna begonnen ze met boren, spouw opvullen, schoon blazen, opruimen en voordat ze vertrokken nog even alles nalopen en wagen inruimen en vertrekken. Alles netjes en schoon achtergelaten. Dik tevreden!

Uitstekende ervaring

Ze denken met je mee en zijn flexibel in afspraken.

Prima werk met een mooi resultaat.

Prima werk geleverd. Door mis-communicatie tussen verkoop en uitvoerders ontstond veel irritatie. Jammer.

Snel, vriendelijk en goed werk

Sinan en zijn 2 collega's hebben bij ons de zolder geïsoleerd. Dit hebben zij uitstekend gedaan. Waren mooi op tijd. Harde werkers en zeer vriendelijk.

Uitvoering top, communicatie kan beter.

Adviesgesprek en uitbrengen van offerte verliepen soepel. Uitvoering van de werkzaamheden ( vloerisolatie en spouwmuurisolatie) erg netjes en nauwkeurig. Administratieve afhandeling verliep wat traag. Heb zelf moeten bellen om een faktuur. Over het geheel wel heel erg tevreden.

Zeer goed, nu wachten op de resultaten

We zijn zeer te vreden, de heren hebben goed werk verricht. Wel jammer dat wee nog 2 gaten tegen kwamen die niet gedicht waren. Maar overal zeker tevreden. Nu nog wachten op de resultaten in de winter.

Vol bewondering hoe ze deze klus klaarden.

Ervaring was goed: prettig contact en de klus werd vlot afgewerkt. Idem voor de contacten voor de klus. Tips: Instrueer personeel dat men binnenshuis niet rookt (nu moest ik dat zeggen). Kijk of het mogelijk is dat het spuiten vanaf de spuitkop of afstandsbediening kan worden stopgezet. Nu moest een van de twee mensen daarvoor naar de wagen en bleef degene in de kruipruimte even alleen.

Wat een geweldige harde werkers en 7.30 is 7.30,en keurig jongens. zowel bij de muren als de vloer. Heel hartelijk bedankt AnnekeToonstra en Ida Boas.

Goed advies en prima uitvoering

De vertegenwoordiger van dit bedrijf heeft me goed uitgelegd welke opties er waren voor de isolatie van mijn kruipruimte en mij de keuze zo gemakkelijk gemaakt. Al na twee weken is het werk uitgevoerd door twee ervaren en vriendelijke medewerkers en zij hebben mijn huis keurig netjes achtergelaten.

Goed advies en prima uitvoering

Volgens afspraak, correct en netjes

De afspraken en offerte waren duidelijk. De afspraken zijn nagekomen zoals afgesproken. Het werk werd keurig uitgevoerd, op de afgesproken tijd werd begonnen, we werden op de hoogte gehouden van de voortgang en restanten werden netjes opgeruimd. Enkele dagen later is nagenoeg niet meer te zien waar geboord is. Omdat wij weten waar ongeveer vinden we het (nog)terug.

Vlotte afhandeling door zeer nette mensen.

Makkelijk te contacteren. Snel bezoek aan huis door adviseur. Zowel de spouw als kruipruimte laten isoleren. Kwamen keurig op de aangeven data voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Alles keurig schoon achter gelaten. Wel vind ik het merkwaardig dat de adviseur 18 ventilatie roosters adviseert voor de kruipruimte. De medewerkers van de spouwisolatie zeggen: dat is veel te veel, 6 lijkt ons voldoende. Ze waren eerder klaar met de spouw en plaatsten 6 roosters voor de kruipruimte. Ze zeiden: morgen komen de mensen voor de isolatie van de kruipruimte en kijken of er nog meer geplaatst moeten worden. Volgens deze mensen was 6 ook voldoende. Wie bepaalt nou volgens welke criteria het aantal roosters? Ik heb alle vertrouwen in de vakbekwame medewerkers die de vloer hebben geïsoleerd en ga ervan uit dat hun vakmanschap leidend is.

Isolatie door professionals

Erg duidelijk in de communicatie en beloofd is beloofd mentaliteit!

Lekker gewerkt

Lekker gewerkt

Ik zou Takkenkamp Isolatie zo weer inschakelen. Maar er zijn verbeterpunten.

Het adviesgesprek was prettig en informatief. Bij de start van de uitvoering bleken de consequenties intern niet goed te zijn besproken. Ook medewerkers zouden best vooraf de opdracht kunnen beoordelen op haalbarheid, voordat ze 150km enkele reis gaan rijden. De planning heeft zeer adequaat voor nieuwe afspraken gezorgd: complimenten. Om foto's te krijgen voor de subsidie aanvraag, moet je je telefoon achterlaten: ik kan echt geen ruime 7 uur overdag zonder telefoon. Dat kan echt anders met WhatsApp of zo. De uitvoering was perfect. Onze kosten door de latere realisatie, werden zonder mankeren vergoed en het uitvoerdersformulier werd zeer effectief verzorgd. Fijne medewerkers en goed resultaat.

Professioneel en vriendelijk.

Ik ben zeer tevreden op de manier hoe het verlopen is. Vlot en netjes gewerkt. Geen rotzooi achtergelaten.

Snel, vakkundig en professioneel

Alles ging ontzettend snel en aardige monteurs. Zeer tevreden. Zou het iedereen aanbevelen.

Spouwmuurisolatie zeer net gewerkt

De mensen die de spouwmuurisolatie uitvoeren zijn goed, netjes, en zeer vriendelijk. Daarin tegen de mensen van de vloerisolatie waren opeens klaar en luikdicht en weg waren ze. Ik heb later het luik weer open gemaakt en vindt de afwerking bij het luik minder de rest heb ik niet kunnen zienn

Gweldig

Fijne mensen en werken heel netjes

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!