Verschrikkelijke planning

2de keer nu een afspraak niet doorgegaan. Eerste keer kregen ze me zogenaamd niet te pakken dus hebben we afgesproken dat eventuele afzeggingen per mail gedaan zouden worden. Nu voor de 2de keer niet op komen dagen en zegt meneer van de planning met een mega onprofessionele houding (en half lachend ook!?) dat ze er anderhalf uur eerder waren vanochtend en het mijn schuld is dat ik er niet was. Ik probeer uit te leggen dat als je zoveel eerder komt dan gepland, het normaal is als je dan even belt. Maar volgens hem wilde hij vanmiddag bellen om te kijken of ze dan nog zouden komen. (terwijl ik bij het inplannen van de afspraak heb aangegeven dat het echt in de ochtend moest omdat ik andere verplichtingen had) Lachen terwijl een klant boos is? Geen excuses aanbieden en de klant de schuld geven terwijl jullie anderhalf uur eerder komen, onaangekondigd? En dan maar weg gaan zonder bericht? en mij in het systeem zetten als niet thuis. De klant vervolgens NIET informeren dat jullie niet op de afgesproken tijd komen?? Iemand moet de planning een training klantenservice geven want ik ben nog nooit zo onprofessioneel te woord gestaan door iemand.

Beste Kelly, vervelend te horen dat je deze ervaring hebt en dat dingen zo misgelopen zijn. Dit is uiteraard niet ons streven. Er is inmiddels contact met je geweest door de desbetreffende woningcorporatie. We hopen dat je geniet van de isolatie zodra deze aangebracht is. Alvast een fijn weekend gewenst! ^Takkenkamp Isolatie

Prettig en bekwaam

Goed werk geleverd en beleefde mensen

communicatie en uitvoering helemaal goed

in de bouw is communicatie vaak een ondergeschoven kind. Als consument moet je maar afwachten of ze komen, hoe lang er iemand is, of het af komt etc etc. In dit geval alle aankondigingen, wijzigingen vooraf afgestemd, het werk conform belofte uitgevoerd door vakkundige medewerkers. Ik kan werkelijk geen klacht bedenken

Keurig afgewerkt.

We zijn zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden en hebben verder geen op- of aanmerkingen. Vriendelijk en correct personeel. Graag ontvangen wij een formulier voor de subsidieaanvraag. Deze is ons toegezegd maar hebben we tot nu toe niet ontvangen.

Goed uitgevoerd en duidelijke communicatie

Goed en verhelderend advies van de adviseur wat betreft de isolatie mogelijkheden. De communicatie was goed. De mannen die kwamen isoleren waren vriendelijk en mooi op tijd aanwezig. Netjes uitgevoerd. Al met al, wij zijn tevreden.

te vrede

te vrede over het geleverde product, ondanks dat ze terug moesten naar Den Bosch . Ze hadden de verkeerde wagen met isolatie bij zich. Fout op tijd gezien.

Snel en netjes gedaan, prima afgewerkt

Prima volgens afspraak op tijd en netjes gewerkt. Alle gaten keurig gedicht met de juiste kleur cement en daarna (bijna) alles netjes opgeruimd. Ik merk nu al verschil, de muren zijn een stuk minder koud.

Professioneel en alles netjes achter gelaten

Vlot en netjes gewerkt. Ook de opname en contact via de mail zeer goed. Alleen een paar gaatjes vergeten weer dicht te voegen, maar daar konden we voor bellen als dat zo was en dan werd dat alsnog gedaan.

Prettig contact en zorgvuldig en hard gewerkt.

Ons werd goed uitgelegd wat de werkzaamheden inhielden en de drie mannen werkten vlot door totdat de klus geklaard was. Ons was beloofd dat we de foto's van het resultaat toegestuurd zouden krijgen, maar daar moesten we nog wel even achteraan...

Prima en alles volgens afspraak

Prima werk geleverd Alleen jammer dat de medewerkers een ongelukje waardoor de waterleiding door midden brak Heb snel een installatie bedrijf gebeld en die kwamen ook snel om het te repareren waar natuurlijk kosten in rekening werden gebracht

Uitstekende en snelle service door zowel de vertegenwoordiger als de uitvoerenden van de klus

Na een offerte aanvraag via internet gedaan te hebben voor spouwmuurisolatie werd er snel contact opgenomen om een afspraak in te plannen.De vertegenwoordiger was netjes op de afgesproken tijd aaanwezig en heeft alles gecheckt en uitgelegd en gelijk een offerte gemaakt.En week later is hij nogmaals langsgekomen omdat onze buren en mijn schoonouders ook geinteresseerd waren geworden.Na akkoord op de offerte werd alles netjes via mail afgehandeld en werden we na een paar weken al gebeld dat de spouwmuurisolatie al geplaastst kon worden omdat ze in de buurt waren en nog plek over hadden. Op de dag van isoleren is alles netjes uitgevoerd en schoon achtergelaten door 2 vriendelijke en nette werklui. Dus al met al dik tevreden over Takkenkamp Isolatie

Behulpzaam en duidelijk in uitleg

Klantvriendelijk en ze zijn netjes te werk gegaan. Alles netjes uitgelegd wat ze gingen doen en toen ze klaar waren hebben ze alles netjes op geveegd

De isolatie is snel en vakkundig aangebracht. De medewerkers hadden duidelijk veel ervaring. Enig smetje: de verf op een balustrade is licht beschadigd door een ladder, zo heb ik gemerkt nadat zij al vertrokken waren. De vraag is overigens of het gebruik van de ladders in overeenstemming met de Arbowet is!

Heel tevreden.

De werkzaamheden werden snel en efficiënt uitgevoerd. Hardwerkende, en vriendelijke mensen die het werk uit kwamen voeren. Ze lieten alles netjes en schoon achter.

Netjes gewerk

Keurig en netjes gewerkt, alles weer schoon afgeleverd

Nette monteurs

Er gingen wat dingen m kus, maar deze werden ook opgelost

SUPER

ben zeer tevreden .werkwijze om gang. en de vloer is warmer.

Snel en goed uitgevoerd door beleefde en aangename vakmensen.

Goed georganiseerd en beleefd koppel heren die na afloop ook alles keurig hebben achtergelaten. En met een goed humeur hun werkzaamheden uitvoerden. Prima.

Zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden.

Alles werd ter plekke nog uitgelegd wat er gedaan werd. Foto’s gemaakt hoe de kruipruimte eruit zag. Ze hebben keurig gewerkt en alles werd weer netjes opgeruimd. Het weer was erg koud en nat, petje af voor de wijze waarop deze mensen hun werkzaamheden verrichten.

Zeer nette klachtenafhandeling

Vandaag nette professionele jongens aan de deur gehad. We zijn prima geholpen!

Gewoon goed en meedenkende medewerkers wan takkenkamp een bedrijf waar mee je op de toekomst mee verder kunt .

Netjes, keurig afgewerkt, en resultaat is te merken

Klagende buren ( te vroeg begonnen, te veel lawaai) netjes te woord gestaan.

medewerkers kwamen keurig op tijd en na telefonisch overleg

o.i. leverden de medewerkers het werk goed af, ruimden alles netjes op, stoep aangeveegd enz uw gegevens ook al doorgegeven aan belangstellende buren hartelijk dank, heel fijne paasdagen p.s. "we zitten er warmpjes bij" met dit weer

Kwaliteit geleverd.

Ze gingen gelijk voortvarend te werk. Afval werd opgeruimd. Isolatiemateriaal van de ramen gehaald. Al met al goed werk geleverd. Monteurs waren zeer correct .

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!