Prima en professioneel

Goede prijs kwaliteit. Zijn erg proactief en proberen ter plekke mee te dekken oe zaken op te lossen.

Netjes en snel geïsoleerd

Fijn dat mijn huis nu geïsoleerd is. De vaklui werkten netjes en snel. Heerlijk dekentje voor de winter.

Zeer professioneel en vakkundig werk geleverd!

In 1 maand mijn vloer & muren laten isoleren. Beide klussen zijn prima en vlot uitgevoerd door leuk personeel met kennis van zaken! Nu hopen dat de energie rekening ook zo positief uitpakt ;-) Ga zo door!

alles conform afspraak, netjes geregeld en verzorgd

alles conform afspraak, netjes geregeld en verzorgd

netjes gewerkt

snel en zeer netjes gewerkt, geen rommel achter gelaten vriendelijke mensen zowel in de voorbereiding als uitvoering duidelijke afspraken

Geweldig en snel

De 2 heren hebben zorgvuldig, snel, nauwkeurig en netjes gewerkt. Ze hebben hun eigen afval keurig meegenomen en de tuin netjes achtergelaten, dit was heel fijn. We zijn ook heel tevreden met het geleverde resultaat. Met 2 uur zat er ruim 50 m2 vloerisolatie onder de betonvloer. En kan ze van harte aanbevelen bij iedereen die een vloer geïsoleerd wil hebben, in dit geval met een PIF isolatie. Bedankt Takkenkamp en vooral Mideta B.V. ! Een heel tevreden klant uit Apeldoorn.

Vriendelijke personeel, snelle offerte. Blij mee.

Goede service en communicatie

Zie titel

Erg snel en vakkundig geïsoleerd.

Ik heb door takkenkamp mijn spouwmuur laat isoleren. De medewerkers waren erg vriendelijk en hebben duidelijke uitleg gegeven wat ze precies gingen doen. Ze hebben snel en netjes gewerkt en naar dat de werkzaamheden gedaan waren hebben ze alles netjes achtergelaten.

Keurig voor mekaar.

Prettige, harde werkers. Zelfs bij regen wordt er gewoon doorgewerkt. We zijn blij met het resultaat!

Vlotte service en werkzaamheden

Goed personeel die wisten van wanten

Prima resultaat binnen tijd en offerte

Prima resultaat met adequate en vriendelijke vaklui!

Goede communicatie en deskundig

Zeer tevreden! Goed contact met de adviseur, monteurs en planning. Hier kunnen veel bedrijven nog wat van leren! Top!

Duidelijk advies

Snel en duidelijk advies. Vanwege drukte duurder levering lang.

Prima service met prima materialen

De begeleiding door Takkenkamp bij de spouwmuurisolatie van mijn woning is prima/professioneel gegaan. De monteurs waren bekwaam en vriendelijk. Er kon goed worden overlegd wat er precies gedaan moest worden.

Snel en netjes.

Waardering voor geduld en relaxt blijven toen er een oplossing voor het parkeren van de combinatie moest worden gevonden.

Stressless

Aardige mannen, werken snel en netjes. Was zorgeloos toekijken hoe ons huis werd geïsoleerd.

Deskundig en vakkundig

Prettige vertegenwoordiger die de ruimte biedt om zelf te beslissen. Vakkundige monteurs die de tijd nemen om te vertellen wat ze doen, en die alles netjes achterlaten! Nu afwachten wat het resultaat is.

Zeer tevreden mbt de afhandeling van het isolatieproces vanaf offerte tot uitvoering.

Prettige communicatie met het bedrijf.

Binnen een mum van tijd was mijn huis probleemloos verduurzaamd.

Binnen een mum van tijd was mijn huis probleemloos verduurzaamd.

Alles snel gedaan

Prima ervaring met jullie. Alleen ik vond het wel vreemd dat de accountmanager nergens meer op reageerde. Maar goed alles is gedaan en is netjes verlopen.

Alles prima geregeld!

Alles volgens afspraak mooi op tijd.

Werkzaamheden netjes uitgevoerd en correct. Alles ook weer netjes opgeruimd.

Op zich prima, afwachten voor het resultaat.

Goede vertegenwoordiger. Offerte scherp. Direct getekend bij huisbezoek. Wel jammer dat je dan zelf moet regelen wanneer ze komen isoleren. Leuke aardige en gezellige monteurs. Tweede isolatiemonteur was een beetje knorrig, z'n hulpmaat was wel aardig en vriendelijk maar wel netjes gewerkt.

Van begin tot eind top. Goed advies, goede heldere offerte en keurige uitvoering

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!