keurige en snelle isolatie van de spouwmuren

eerste intake gesprek: prima en met goede informatie. afspraak voor isolatie (spouwmuren, met al bestaande maar dunne isolatielaag) kwam wel wat snel, zeer kort op vooraankondiging via mail. Maar keurig op dag van afspraak de spuwmuren geïsoleerd en alles netjes en schoon achter gelaten. zeker een aanbeveling

leuke mensen netjes gewerkt

leuke mensen . harde werkers. alles netjes achterlaten.

Zeer klantgericht

Vriendelijk en professioneel, communiceren duidelijk over afspraken, leggen goed uit wat de mogelijkheden zijn, komen afspraken na. We zijn heel tevreden.

Verbeterpunten zijn feedback of afspraken geregeld zijn en of betalingen, als dit wel zo was zijn deze aan mijn aandacht ontschoten.

werkzaamheden volgens de offerte correct uitgevoerd

zie boven; klein minpuntje: wat boorgruis op vensterbanken en boorresten zelf moeten schoonmaken en opruimen

Betrouwbare dienstverlener

De adviseurs van Takkenkamp komen transparant en deskundig over. Takkenkamp komt, mede vanwege certificering, over als een betrouwbare partij. De collega's die de isolatiewerkzaamheden kwamen uitvoeren (dakisolatie, zoldervloerisolatie en spouwmuurisolatie) hebben prima werk geleverd.

Mooi op de afgesproken tijd en netjes en vlot gewerkt

De heren waren ruim op tijd aanwezig en hebben naar mijn mening keurig werk geleverd. Hoe goed het gedaan is zie ik vilgend jaar wel op mijn energieafrekening

Takkenkamp houd zich prima aan de afspraken die gemaakt zijn. En ze werken zonder veel rommel te maken. Ruimen netjes alles op. Geven duidelijke uitleg over de werkzaamheden.

Deskundig

Snelle en deskundige uitvoering. Uitvoerders werken nauwgezet en maken na afloop alles schoon. Top!

Goed advies

Bij mijn aanvraag voor vloerisolatie heb ik heel eerlijk advies gekregen om dit niet te doen aangezien er al isolatiemateriaal was aangebracht. Verder isoleren zou weinig winst opleveren. Compliment voor dit eerlijke advies. !

Geweldige service

Ik heb spouwmuur en bodemisolatie laten doen maar beide keren geweldig geholpen. Alles werd ook zo veel mogelijk opgeruimd. Ben erg tevreden!

Uitstekend.

De medewerkers die de onderzijde van de vloer in de kruipruimte hebben geïsoleerd , hebben prima werk geleverd. Alles was keurig afgedekt en daarna opgeruimd. Wij zijn erg blij dat we dit door de firma Takkenkamp hebben laten doen.

Goed resultaat, netjes gewerkt

Vanaf de eerste kennismaking tot de oplevering is er duidelijke communicatie. Het plannen van de afspraak heeft enige tijd gekost. Tevreden met het resultaat. De werkzaamheden werden netjes uitgevoerd en afval netjes opgeruimd.

Goed werk

Netjes, betrouwbaar.

Perfect, van a tot z

Vanaf het eerste contact tot en met de isolatie zijn we zeer tevreden. Alles klopte, het contact was prima (ook aan de telefoon). Na de isolatie werd netjes opgeruimd. De 10 hebben jullie zeker dik verdiend.

Wisselend

Ik heb 2 verschillende ploegen gehad. De ploeg van de spouwmuur heeft goed werk gedaan. Netjes afgewerkt. Geen klachten. De ploeg van de bodemisolatie is 3/4 van de tijd bezig geweest met boren. Het leek een beetje op niet het juiste gereedschap. Er werd blind gespoten omdat er een funderingsmuur stond. Hopen maar dat het redelijk verdeeld is. Inbed gang en de keuken kon door een Luik gespoten worden dus daar had men zicht. Echter de ene helft lag bijna tot de vloer maar op de andere helft lag niets. Ik heb met veel pijn en moeite het met een lange lat nog een béétje kunnen verdelen. Één beluchtingspijp zit met het uiteinde tegen een draagmuur terwijl hij volgens mij in de kruipruimte moet uitkomen. Bij aanvang was er een kwaliteitscontrole. Deze kan beter tegen het einde van de werkzaamheden komen. Ondanks een beetje rare nasmaak van de 2e ploeg heb ik toch wel vertrouwen genoeg in het bedrijf zelf.

Netjes, goed geïsoleerd gewerkt en alles opgeruimd

Zeer tevreden!!!

Goed werk

De planning van de werkzaamhden was helaas niet goed. Ze waren vergeten ons werk te plannen en er werd ook geen excuses aangeboden. De werkzaamheden lijken wel goed uitgevoerd, de jongens waren aardig, er bleef niet veel rommel achter.

Communicatie over planning kan nog wat beter, verder alleen maar tevreden over het geleverde werk!

Uitstekende prijs en zeer behulpzaam

Vloerisolatie en spouwmuurisolatie laten aanbrengen. Heldere offerte uitgebracht door adviseur Sjaak. Vervolgens is de opdracht veel sneller dan de geplande levertijd uitgevoerd. Ondersteuning van medewerkers bij het aanleveren van gegevens i.v.m. Aanvraag subsidie is geen enkel probleem. En een klein probleempje is naar wens opgelost. Super tevreden met Takkenkamp isolatie

Kwalitatief goed product

De mannen van Takkenkamp werken goed door en beantwoorden keurig alle vragen.

deskundig

jongens waren heel vriendelijk

Net bedrijf met goede prijs/kwaliteitverhouding

Via Energieloket De Meierij terecht gekomen voor aanvullende spouwmuurisolatie. Snel huisbezoek gekregen voor het bekijken wat nodig was en direct offerte ontvangen, dat werkt heel prettig. Het uitvoeren van de werkzaamheden ging in twee dagdelen (1 dagdeel boren en 1 dagdeel isoleren). De medewerkers werkten netjes en hielden voor zover ze konden rekening met geluidsoverlast bij de buren. Prima uitgevoerd!

Ik heb hele goede ervaring met de Firma Takkenkamp

De voorbereiding is rustig en goed uitgelegd. Het isoleren is heel snel en netjes afgewerkt. Ik raad deze firma aan iedereen van harte aan.

Netjes-bekwaam en vlot

Afspraak op tijd nagekomen en werkterrein schoon achtergelaten.