Geheel volgens afspraak uitgevoerd

alles is conform de offerte uitgevoerd. de werkzaamheden zijn vlot en secuur uitgevoerd. nadien hebben de heren alles netjes achtergelaten en wilden dat ik nog even samen met hun een rondje rond het huis zou maken om mijn akkoord te geven. Zeer tevreden!!

Goed advies, prima uitvoering

Goed advies gekregen voor onze situatie en vervolgens snel uitgevoerd, op een keurig nette manier.

geweldig

u personeel zo vriendelijk en werk echt kei goed complimenten daar voor heb er geen spijt van

Zeer geschikte kerels en werkzaamheden goed uitgevoerd

De heren van Takkenkamp (Veendam) waren communicatief goed en hebben de werkzaamheden netjes uitgevoerd. Ze hebben ook goed rekening gehouden met de omstandigheden bij de buren. Dat werd ook zeer gewaardeerd.

prima werk geleverd.

Goeie snelle service

Nadat de adviseur begin september langs was geweest en de spouwmuur had gecheckt en ter plekke een offerte had opgemaakt is e.e.a. zeer snel en vakkundig in werking gezet. Enkele weken later hebben we nu onze woning uit 1985 met aminotherm isolatie volgens de huidige normen prima geïsoleerd. De werkzaamheden zijn correct uitgevoerd binnen enkele uren door vriendelijke en deskundige medewerkers van Takkenkamp. Na afloop alles weer keurig opgeruimd.

Alles goed gegaan prijs kwaliteit zeer goed

Alles goed verlopen zeer tevreden

Keurige medewerkers, netjes gewerkt.

Alles prima verlopen. Het huis is naderhand netjes achtergelaten. Een telefoontje dat het klaar was. Al met al heel goed.

Zij houden zich aan de planning.

Goede service. Goed overleg en zomaar klaar.

Prima personeel, aardig, bekwaam netjes gewerkt. Alles opgeruimd. Nu nog afwachten hoe het werkt.

Vlotte nette harde werkers!

Blij met takkenkamp, binnen 3 uur de muren geïsoleerd, netjes gewerkt en weinig overlast! Nu maar genieten van een warm huisje!

Wat ging dat snel zeg!

Het aankomen op het adres was blijkbaar wat lastig, maar toch gelukt.. Prettig verrast dat de korrels grijs zijn. Had namelijk witte verwacht? Al met al supersnel gewerkt, na een halve dag al klaar. Hier en daar wat aanvegen en dat was het. Netjes gewerkt.

Alle werkzaamheden correct en zorgvuldig afgewerkt

Geheel onverwacht werden we gebeld of het goed was dat vandaag de werkzaamheden mochten plaats vinden. Geen probleem, met een beetje hulp van jullie medewerkers werden de ruimten vrijgemaakt en konden de werkzaamheden beginnen. Naderhand alles weer keurig opgeruimd. Perfect !

Volgens afspraak, snel en schoon gewerkt.

Afspraken zijn nagekomen. Duidelijke communicatie en prompte reacties op vragen etc. Werk netjes uitgevoerd. Vrijwel onzichtbaar in de muur aangebracht en al het werkafval netjes opgeruimd.

geweldig

keurig netjes gewerkt ,deze mensen weten heel goed waar ze mee bezig zijn ,alles is na het werk netjes opgeruimd. deze mannen kwamen erg vakkundig over , net als de hele firma ,vooral professioneel ,keurige offerte die ook goed is nagekomen. verder ervaren wij nu al na een verhoogd wooncomfort ,alles bij elkaar in één woord geweldig. ga zo door.

Zoals afgesproken en geen problemen

Keurig op tijd ,spraakzame werknemers en na het uitvoeren alles netjes opgeruimd.

Professioneel van begin tot eind

3 isolatiebedrijven over de vloer gehad maar Takkenkamp is veruit het meest professioneel. Binnendienst is goed bereikbaar, vriendelijk en behulpzaam. Opname door buitendienst was ook keurig, voor de zomer advies gekregen te wachten en wat dingen aan te pakken aan het huis. Na de zomer afspraak ingeplant en uitgevoerd.

Heel hard werkend en gezellig werkers

als boven

uitstekend

Werknemers hebben vakkundig werk verricht in een prettig sfeer.

snel en netjes gewerkt

zeker aan te bevelen

Prima voorlichting en correcte afhandeling

Het contact met de mensen van takkenkamp was uitstekend. Alles is tot onze tevredenheid verlopen.

Prima geholpen

Vantevoren afspraak gemaakt en prima voorgelicht. De mannen die de isolatie aanbrachten ook keurig, hard gewerkt en netjes afgerond.

Goed contact en afspraken kunnen maken. De mannen hebben snel en netjes werk geleverd. En ook alles weer netjes opgeruimd. Heb geen negatieve punten.

Goed overleg en netjes opgeleverd

De heren die kwamen stelden zich altijd keurig voor. Altijd was er goed overleg, ook naar aanleiding van vragen van ons. Prima werk geleverd, wij zijn zeer tevreden.