Het werk adequaat gedaan maar slechte communicatie

De uitvoering van het werk is zover ik kan beoordelen adequaat en de prijs ook. Maar ik zou voortaan rechtstreeks werken ipv met Takkenkamp als tussenpersoon omdat dat leidde tot miscommunicatie (wel of geen vloerzeil, wel of niet de convectorput meenemen, wanneer uit te voeren). Ook het egaliseren van de kruipruimte was vantevoren beloofd maar ter plekke opeens 'niet nodig' (haast?). Misverstand over ventilatieluikje (wel netjes opgelost door Takkenkamp). Duidelijkheid ontbrak op meerdere momenten. Het is niet erg als je zelf iets moet voorbereiden, maar dan moet je het wel weten.

Perfect uitgevoerd, zeer tevreden!!!

Snelle service, nette werknemers die hun vak verstaan. Isolatie van de spouwmuur op korte termijn na akkoord van de offerte uitgevoerd. Boorgaten weer netjes dicht gemaakt met dezelfde kleur specie en niets meer van te zien.

Heel goed en meedenkend

Deze personen verstonden hun vak wisten van aanpakken werkten snel en goed en dachten mee aan een probleem wat ontstond voor dat er werd geïsoleerd dit is goed opgelost

tevreden

Er is bij ons spouwmuurisolatie gedaan. Het langskomen voor het opnemen van de offerte was al een goed gesprek en hadden ook meteen een goed gevoel bij de Takkenkamp om dit door hun te laten uitvoeren. De uitvoering zijn we ook zeer tevreden over, ze kwamen al vroeg in de ochtend hierdoor hoefde we niet de hele dag thuis te blijven en ze waren met zijn tweeën binnen een uurtje was de klus al geklaard en alles werd ook weer netjes en opgeruimd achter gelaten. Daarom zou ik zeker de Takkenkamp aanraden.

Op 22 september jl. een adviesgesprek met David van Oudheusden gehad. Het was een duidelijk, neutraal en deskundig advies. Op 14 oktober jl. zijn Ed en Lucien geweest om de buitenmuren te isoleren met ‘Aminotherm’. Het zijn geweldig vriendelijke, serieuze en deskundige medewerkers die alles keurig hebben gedaan. Er is bijvoorbeeld buiten niets meer te zien dat er geïsoleerd is. De naam van elke man doet zijn naam eer aan. David (vriend), Ed (standvastig) en Lucien (brengt licht). Onder andere deze mannen zijn voor ‘Takkenkamp’ en de klant zeer waardevol.

Netjes werk geleverd, jammer van de afzuigkap

Ons huis is kort geleden geïsoleerd. Al de werkzaamheden zijn netjes afgerond. Ging alleen iets mis met de afzuigkap, maar ook dit is netjes geregeld, mijn complimenten.

ze doen wat ze zeggen te doen

ze hebben vrij precies elk hoekje van onze gevel geïsoleerd. Heel goed. Na afloop was het wel een flinke ravage in de tuin met overal vlokjes schuim en kapotte planten. jammer.

Prima geregeld

Kundige mensen, die weten wat ze doen. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd.

Alles naar wens verlopen.

De jongens zijn vriendelijk en werken hard. Ze geven uitleg over wat ze (gaan) doen. Werken alles netjes af; gaan voorzichtig om met de begroeiing. Ruimen alles netjes op.

Goede dakisolatie

Dakisolatie met een hoog afwerkingsniveau door uiterst klantvriendelijke medewerkers. Bedrijf neemt het echter niet nauw met coronamaatregelen. Ondanks de afspraken kwamen niet gefaccineerde mensen (waaronder een pool) op het erf.

Vakkundige en vriendelijke mensen, erg tevreden.

De man die het werk opnam is vriendelijk en heeft in de spouw gekeken. Hij heeft ook geadviseerd een borstwering niet te vullen. Dus ze zijn niet uit op maximale winst maar op een goed eindresultaat. Dit zag ik ook terug bij de mannen die het werk kwamen uit voeren. Ze werken zeer zorgvuldig en netjes. Bedankt en we merken dat het veel langer warm blijft in huis. Soms hoeven we na een koele nacht de kachel zelfs niet aan te zetten.

Goed advies en snelle afhandeling!

Goed advies en snelle afhandeling!

Erg prettig en goede kwaliteit

Zowel de adviseur die al in april langs kwam als de heren die de vloer en gevel Isolatie aanbrachten waren allen fijne en prettige aanpakkers. Ook communicatief zeer prettig. Het advies was totaal niet gericht op snelle verkoop, een gevoel dat ik wel kreeg bij enkele conculegas. Maar gericht op goed advies. Ook de installateurs (of, hoe noemen we dat?) werkten netjes, snel en deden hun werk (voorzover ik het kon zien) goed en volledig. Wat mij betreft een aanrader. Zeker gezien de huidige energieprijzen

Er werd heel netjes gewerkt.

Het offertetraject was heel duidelijk en transparant. De werkzaamheden werden vrij snel na opdracht uitgevoerd, en er werd netjes en zorgvuldig gewerkt.

Één puntje van kritiek is dat de mannen van de gevelreparatie de erker niet schoon geveegd hadden, waardoor de vissebek volledig verstopt zat. Dit uiteraard zelf schoongemaakt.

Goed werk geleverd en op tijd.

De isolatie geheel volgens advies/afspraak aangebracht, en alles nadien keurig opgeruimd.

Voldoende

Over het uitvoeren van de opdracht geen klagen.Evenals het advies. Mis echter wel de "after sales", mbt de ervaring en resultaat.

Uitgevoerd werk is prima, maar .....

1) De aanloop van offerte aanvraag tot offerte en opdracht is niet vlekkeloos. Met name het deel waar getekende stukken nodig zijn voor de Mijnbouwschade subsidie zou appeltje eitje moeten zijn voor Takkenkamp. Zelf had ik het zeer op prijs gesteld iets meer aan de hand te zijn meegenomen, er vanuit gaande dat Takkenkamp dagelijks met dat bijltje hakt. 2) Als het dan om duurzaamheid gaat, waarom komt Takkenkamp dat 3 maal langs om een 2 onder één kap te isoleren. Sterker nog, wanneer ik niets had gezegd was dat 4 maal geworden. 3) De door Takkenkamp aanbevolen kruipruimte beluchting is in offerte en opdracht verwerkt. Maar deze is pas aangebracht op de dag van vloer isoleren zelf. Daarmee dus mosterd na de maaltijd? Al met al er valt planning technisch nog wel wat te verbeteren.

Goede afspraken en nette prijs

Kwamen op tijd, hoogwerker stond er al en hebben het goed achtergelaten.

Vakmansschap

Met vakmanschap is de vloer isolatie aangebracht, netjes verzorgd en zeer beleefd.

Snel gewerkt met goed resultaat

Na aankomst werd direct begonnen met de werkzaamheden en na 5 uur alle spouwmuren geisoleerd, de gaten weer oogevuld en netjes opgeruimd.

Professioneel, snel en goed

Goed advies. Snel geholpen. Nette jongens die de isolatie aanbrachten. En het resultaat is meteen merkbaar.

Takkenkamp is langsgekomen om te bekijken wat er te isoleren viel en vrij snel hierna ontving ik een scherpe offerte. Na akkoord werden de opdrachten ingepland. De spouwmuurisolatie is inmiddels gedaan, slechts enkele uren werk. Erg vriendelijke medewerkers die alles netjes hebben opgeruimd. Binnenkort volgt de bodemisolatie. Ik kan Takkenkamp aanbevelen!

Goede kwaliteits dakisolatie

Flexibel met het installeren, het was geen recht toe recht aan installatie. Aardige mannen en snel gedaan (2 dagen) voor 80m2 schuine dak.

Over Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u het verduurzamen van uw woning overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in gevelonderhoud en isolatie. Bij Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 8 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare partner. Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers