Kundig, geroutineerd en snel

Vriendelijke mensen, Deelden informatie, Alles netjes opgeruimd

Geweldig snel en goed

Vriende mensen en een goed resultaat

Vakkundig gedaan

Netjes en snel.gewerkt

Prima bedrijf die doet wat hij beloofd

Deskundige lui die mij eerst pur adviseerde maar er op terugkwam door vochtigheid vloer

Duidelijke informatie en afspraken worden nagekomen.

Duidelijk infogesprek gehad waarbij mogelijkheden werden aangegeven. Werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. Geen rommel, vloer werd netjes afgedekt. Duidelijke uitleg wat er gedaan werd en hulp bij maken van juiste fotos voor seeh subsidie. Takkenkamp gekozen ivm aanraden gemeentelijk energiebesparing project.

Alles verliep vlot en goed. Tevens waren de jongens die de isolatie ( spouwmuur en bodemisolatie ) deden zeer ervaren. Ik zou zo weer kiezen voor Takkenkamp en iedereen aanraden.

Helder proces. Goed verlopen

Is verlopen volgens verwachting. Helder aan voorkant en correcte planning en uitvoering.

Prettige en vlotte communicatie, bijna maar niet helemaal naar verwachting uitgevoerd.

Goede informatievoorziening. Al onze vragen werden vlot beantwoord en een aantal foldertjes maakten goed duidelijk wat te verwachten in en om het huis. We konden goed voorbereid aan de uitvoering beginnen en onze buren dus ook. Ook met de uitvoerders was het prettig werken. Een paar dingen liep anders dan verwacht. Er was bv toch geen stucloper meegebracht om de vloer te beschermen, desondanks is de vloer netjes achtergelaten. Er is snel gewerkt en goed genoeg, maar zelf had ik het liever nauwkeuriger gedaan en minder onnauwkeurigheden weggewerkt met kit. De geisoleerde zolder is netjes geveegd opgeleverd. Twee dagen later waren er twee plekken waar de afwerkplint blijkbaar onder teveel spanning stond en bol van de platen af kwam te staan; eenvoudig opgelost door zelf ook een nietpistool (tacker) te huren en er nog vier spijkertjes bij te schieten.

zeer tevreden

De meneer die hier gewerkt heeft was erg vriendelijk en heeft alles netjes gedaan. Ik ben dan ook zeer tevreden. Ook bij de informatie door ene Sjaak was heel duidelijk en correct.

De isolatie is goed gedaan en er wordt klantgericht gewerkt.

De isolatie kan snel ingepland worden en is netjes gedaan. Doordat er een nieuwe medewerker mee kwam die niet goed wist hoe de isolatie gedaan moest worden was et te weinig isolatiemateriaal. De medewerker die de leiding had vond dit erg vervelend en handelde snel en accuraat om een juiste oplossing te vinden en het probleem te verhelpen.

Supersnel en netjes!

Na mailtje snelle reactie en bezoek van technische man. Daarna zeer snel afspraak gemaakt voor aanbrengen isolatie. Keurig gewerkt en brandschoon achtergelaten!

prima werk

Omdat ik nooit een tien geef, geef ik een 4 sterren of een 8. Maar ik heb eigenlijk geen op of aanmerkingen. Prima werk geleveerd, ik merk gelijk al dat ik minder stook hoewel het nog maar pas eind oktober is nu. Ik hoef 's ochtends en halverwege de dag een beetje de kachel aan te doen en het is de rest van de dag warm. De mannen zijn vriendelijk, netjes. De prijs was ook zeer concurrent, een heel stuk goedkoper dan een andere firma. Ik raad dit bedrijf zeker aan.

Prima gedaan ,voel geen kou meer uit de vloer.

Waren keurige jongens ,sorry mannen ,alles goed ,en ik merkte het gelijk ,prima en bedankt

Vakkundig en vriendelijk personeel

Vakkundig en vriendelijk personeel, toen ze klaar waren was er niets meer te zien (alles netjes opgeruimd en aangeveegd).

Keurig bedrijf, goede en duidelijke communicatie

Jaar geleden al offerte getekend ivm hypotheek. Was geen probleem. Bedrijf komt afspraken goed na

Vriendelijk en professionele

Contact met bedrijf ging makkelijk De manen kwamen optijd en werkt op een goede manier. Ze legden uit wat ze doet en daarna ruimde goed op.

Goed en snel werk afgeleverd.

Ze kwamen op tijd en ze hebben alles netjes afgewerkt.

prima geregeld

Goede communicatie, dat begon bij het eerste bezoek om de situatie te bekijken. Bij de werkzaamheden twee zeer hard werkende en vriendelijke personen ervaren

Professioneel

Nette en vakbekwame medewerkers, ook de voor opname netjes en volgens afspraak. Keurig de afspraak bevestigd met de tijd van aankomst. Goede terugkoppeling en nazorg.

Snel, persoonlijk, fijn om mee te communiceren

Met de adviseur Rene hebben wij een heel fijn gesprek gehad, hij gaf ons advies op maat en we hebben snel keuzes kunnen maken. Daarna werden de vloerisolatie en spouwmuur isolatie vrij snel uitgevoerd. De monteurs waren netjes, keurig en goed in de omgang. Ik heb niets dan alleen maar positieve dingen ervaren. Ik zou Takkenkamp Isolatie iedereen aanraden.

goede service

snelle en goede service

Prettig bedrijf, denken mee

Fijn adviesgesprek, dringen niets op. In overleg afspraak kunnen maken, komen afspraken na. Niets op aan te merken.

Top bedrijf

Na goed geïnformeerd te wezen in een persoonlijk gesprek met de firma Takkenkamp waren wij ervan overtuigd dat we het goede bedrijf hadden uitgekozen voor bodemisolatie. De werkzaamheden zijn keurig uitgevoerd,vriendelijk personeel en erg netjes

Degelijk en professioneel

Het eerste contact als prettig ervaren, vervolgens snel een deskundige en eerlijke projectleider op bezoek gehad, ik heb veel vragen gesteld en ik werd oprecht en goed geadviseerd (ik werk zelf bij een technisch verlener en verduurzaam daarom bedrijfsmatig ook veel panden, naisoleren is daarbij ook heel veel aan de orde). De uitvoering was ook heel goed geregeld, fijne kerels op bezoek gehad en ze hebben snel en netjes gewerkt. Nadien ook echt niets meer te zien van de boorgaten en alles keurig opgeruimd.

Netjes en goed uitgevoerd

Vriendelijke heren die netjes en goed werkten. Toen ze vertrokken was alles opgeruimd. Of de spouwmuursiolatie bij mij veel scheelt kan ik nu nog niet beoordelen maar het lijkt 's-ochtends al wel sneller warm in huis.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!