Op tijd, snel en netjes gewerkt.

Mooi op tijd. Binnen 2 uur voor en achter de spouwmuur geïsoleerd. Netjes alles opgeruimd.

Perfect van begin tot eind

Goed geinformeerd, persoonlijke service en snel geholpen door vakkundig personeel.

Uitstekend geadviseerd door dhr H. Hoen

Hartelijk dank

Zorgvuldig en goed

Spouwmuurisolatie bleek complexer dan gedacht, goede communicatie en zorgvuldige oplossing gekregen

Tevreden!

Keurig netjes op tijd. Werkten erg netjes en waren beleefd. Prima werk afgeleverd!

Keurig werk geleverd!

Nette, zorgvuldige werkers.

De mannen zijn op tijd. Werken geroutineerd en doen alles om overlast te voorkomen. We zijn blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen!

Vakkundig en vriendelijk

Vloer en spouwmuren laten isoleren, erg tevreden over beide klussen. Vriendelijk personeel voorafgaand en tijdens het isoleren. Alles keurig gedaan en dat voor de beste prijs.

zeer nette en vriendelijke professionals

Zie boven

Professioneel

Transparante prijzen en gelijk duidelijkheid wat wel en niet kan.

Zeer positief

Vanaf orientatiefase t/m uiteindelijke uitvoering van de werkzaamheden heeft duidelijke communicatie plaatsgevonden en zijn de werkzaamheden snel en keurig uitgevoerd. Daarnaast ook nog een zeer vriendelijke medewerkers. Hulde!

Goede adviezen vanuit de adviseur. Houden zich aan de afspraken en gaan secuur te werk. Top. Hopelijk zorgt de bodemisolatie voor besparing en zullen we dit gauw terug zien in onze energierekening.

Vriendelijk, stipt en vakkundig

Proces van offerte, opdracht inplannen en uiteindelijke isolatie is echt precies volgens planning verlopen.

Snel en netjes

snel en netjes gewerkt.

Heel goed gedaan en keurig gewerkt.

Het personeel was vriendelijk en kundig. Ze hebben heel netjes gewerkt.

goed werk geleverd

snelle levering en keurig afgewerkt. Alles opgeruimd en netjes achter gelaten

Goede monteurs, alleen een slechte voorbereiding.

Over de monteurs heb ik niks te klagen, alleen wel over de voorbereiding. De beneden verdieping isoleren ging van buiten af, wat echt vlekkeloos ging. De 1e en 2e verdieping werd van binnenuit uit geisoleerd, dit ging echt echter niet helemaal goed. Nadat de eerste kamer geboord was, kwamen ze erachter dat hun eigen boormachine niet sterk genoeg was voor de binnenmuur. Gelukkig had ik thuis een zwaardere boormachine liggen, hierdoor ging het een stuk makkelijker. Helaas had mijn eigen boormachine geen stof afzuiging met als gevolg dat het hele huis onder het stof zat. Dit vond ik opzich niet erg, want ik ging ervan uit dat ik toch moest schoonmaken nadat ze geweest waren. Wat ik dan wel vervelend vond was dat ik voor een goede boormachine moest zorgen. En nogmaals over de monteurs heb ik niks te klagen, werkten netjes en goed! Dit heb ik ook aan hun duidelijk gemaakt. Verder ben ik heel erg tevreden, en blij dat me huis nu geisoleerd is

Vlot, netjes en conform afspraak afgewerkt.

Heel tevreden over de complete afhandeling van opname door adviseur tot en met uitvoering van werkzaamheden

Duidelijk in communicatie- prettige meedenkende mensen.

Zeer netjes gewerkt en uitleg gehad

Goede uitleg gehad en zeer prettige vaklui gehad. Netjes gecommuniceerd als er wat was. Nadien netjes de rekening aangepast omdat er wat verandert was

Vriendelijk, zelfredzaam, mijn verzoek (beplanting ontzien) de nodige aandacht gegeven. Verwachtingenmanagement d.m.v voorbereidend document was zeer behulpzaam: heeft ook relatie met buren goed gehouden, auto's waren aan de kant gezet e.d.. Waarom geen 10? Hadden bij afscheid nog kunnen aangeven dat voegen niet overal goed bleken: achteraf zag ik dat de aminotherm op een aantal plaatsen naar buiten gelopen is. Daar moet ik nog wat aan laten doen.

Prettige, persoonlijke communicatie en goed vakwerk!

Het contact met de firma Takkenkamp is heel prettig. Afspraken zijn helder en worden goed nagekomen. De bij ons geleverde bodemisolatie werd snel en goed aangebracht en de restjes netjes opgeruimd. We zien uit naar onze volgende afspraak, wanneer de spouwmuren zullen worden geïsoleerd.

Uiteindelijk precies dat gekregen zoals afgesproken

Nadat de geplande werkzaamheden helaas op dezelfde dag geannuleerd werden (door defecte machine) toch op korte termijn een nieuwe afspraak kunnen inplannen. Werkzaamheden zijn naar tevredenheid uitgevoerd door een vakkundige medewerker met oog voor detail en zeer netjes gewerkt!

Ze werken zorgvuldig

Geweldige service

Klantvriendelijk, meedenkend in belang van de klant.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Veendam, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!