gewoon goed geregeld

Het voorgesprek was prettig met een ervaren werkvoorbereider. En de jongens die het isoleer werk deden waren vriendelijk en ervaren. Konden goed samen werken

Prima mannen. Netjes gewerkt

Op tijd gearriveerd. Netjes gewerkt. Super nette mannen. Snel klaar en nu al merkbaar warmer in huis. Niet goedkoop wel heel goed.

Na een persoonlijk advies is de isolatie kundig en snel aangebracht

Professionele organisatie. Transparant, komen afspraken na en zijn goed bereikbaar. Er wordt netjes gewerkt.

Kwalitatief goed werk, goede communicatie en korte lijnen

Netjes gewerkt

De mensen van Takkenkamp hebben zorgvuldig en netjes gewerkt. Ze waren op tijd en hebben na afloop alles weer netjes achter gelaten. Nog geen 10 omdat het vrij lang duurde voordat afspraak kon worden ingepland

Voorbereiding en planning uitstekend.

Nadat door de uitstekende informatievoorziening op de site over het hoe en waarom van spouwmuurisolatie de keuze op Takkenkamp was gevallen is de fase van voorbereiding en planning ook uitstekend en vlot verlopen. De uitvoering vond op de afgesproken dag en conform afspraak plaats.

Goede uitleg, advies, uitvoering en nazorg!

We kregen een goed advies met het gevoel zelf echt te kunnen kiezen. Uitvoering prima en erna snel antwoord op vragen

De jongens hebben netjes gewerkt (achteraf was stopcontact los in de garage wat niet was). Verder alles keirog opgeruimd. De verkoper die langs kwam was 1ste keer ok. 2de keer ging hij paar tandjes te ver met zn opmerkingen. Over het algemeen tevreden!

Goede uitleg en offerte en planning

Zoals hierboven was de gang van zaken met bezoek, offerte en planning van werkzaamheden goed verlopen. Behalve dat de 1e keer de uitvoerders de kruipruimte te laag vonden, er moest een nieuwe offerte en afspraak gemaakt worden.

Goed werk verricht. Ben tevreden.

Prima afwikkeling. Zeer tevreden

Vriendelijk en goed geholpen door George Markarian. Zocht naar snelle oplossingen waardoor we al veel eerder konden isoleren dan in eerste instantie de verwachting was!!

Eerlijk advies en goede uitvoering

Geen snelle verkooppraatjes, maar een realistisch en eerlijk advies gekregen voor isolatiemaatregelen die we in huis konden treffen. Offerte voor spouwmuurisolatie was direct scherp, terwijl andere aanbieders zogenaamd 'korting' gaven, maar ondertussen een stuk hoger uitkwamen. Daarom direct gekozen voor Takkenkamp om spouwmuurisolatie te laten uitvoeren. Werkzaamheden zijn netjes en volgens afspraak uitgevoerd. Als enige minpuntje wijken de plekken met nieuwe voeg toch wel flink af van de rest van de gevel, maar al met al dus een zeer goede ervaring gehad met Takkenkamp Isolatie.

Perfecte ervaring

Heldere en duidelijke offerte, afspraken netjes nagekomen en prima uitvoering. Wij zijn zeer tevreden.

Prima advies, perfecte uitvoer en goed resultaat

Adviesgesprek was duidelijk en concreet, goed voorstel gekregen voor bodemisolatie ivm vocht / water in kruipruimte. Inplannen was snel geregeld. Jongens die de klus uitvoerde zorgden dat alles schoon bleef, waren zeer netjes in contact en hadden zichtbaar plezier in hun werk. We hebben de isolatie nu 3 weken en merken een groot verschil in warmte die in huis blijft. Is echt boven verwachting!!

Perfecte intake en dito uitvoering!

Zoals omschreven

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Montage van zowel spouwmuur isolatie als vloer isolatie zijn perfect verlopen. Alles netjes opgeruimd. Pluim voor de mannen.

Super snelle service met echte vakmensen

Uitermate tevreden over de dienstverlening, communicatie en de vakmensen die bij ons zowel de spouw als de vloer hebben geïsoleerd.

Netje voor elkaar allemaal

1e dag spouwmuur isolatie gehad. De jongens hebben keurig gewerkt. En 2e dag vloer isolatie en dat ging ook perfect. Alsof ze niet geweest zijn. Alles netjes achter gelaten.

ALLES PERFECT GEREGELD.

Op tijd, professioneel en flexibel

Ik ben zeer tevreden. Over het ontstaan van de order, de opdracht en over het eindresultaat

Hoewel nog lang geen winter is het effect van de isolatie reeds merkbaar.👌👌

zeer goed gedaan

Toevallig is mijn huis uitgekozen voor een inspectie. De meneer stelde zich netjes voor, heeft metingen gedaan, de offerte bekeken, het een en ander nagerekend en bekeken. Inspecteerde hoe de mannen van Takkenkamp werkten of ze zich hielden ze zich aan de veiligheidsnormen stelde ze vragen (apparatuur en kleding)

Prettige mensen en een snel resultaat voor een prijs die meeviel.

De inspectie van de kruipruimte en het aanbieden van een offerte verliep prettig. De kosten van de vloerisolatie vielen ons mee vergeleken bij andere aanbieders. Voor de planning was Takkenkamp telefonisch steeds wel wat moeilijk bereikbaar, maar voor het prikken van een datum waren ze heel flexibel. De mannen hebben de vloerisolatie vervolgens op de afgesproken datum snel en zonder veel overlast aangebracht. De echte kou en het stookseizoen moeten nog komen dit jaar, maar we menen toch al verschil te merken in kou uit de vloer.

Matig in afspraak en communicatie

Het offerte traject is prima verlopen en prijsvorming was reden om met Takkenkamp in zee te gaan. Helaas was de dag van uitvoering niemand aanwezig tot de klok van 3 uur. De mannen die toen kwamen hebben gaten geboord en zijn vertrokken. Zelf heb ik maar gebeld om een vervolg afspraak te maken want het bleef stil. Na het tweede bezoek kom ik erachter dat er 1 rooster is aangebracht terwijl er 6 in de offerte zijn meegenomen. Ik heb toen zelf maar weer gebeld wat er gaande is. Daar is men net zo verbaast als ik over deze ontwikkeling. De mannen die de 2e dag de werkzaamheden hebben afgemaakt hebben geen terugkoppeling gegeven. Nu komt er de 22e van oktober een adviseur kijken naar de rooster probleem. De factuur heb ik wel reeds ontvangen met daarin de verplichting te voldoen binnen 2 weken. Ik ga er vanuit dat de adviseur niet de overige roosters gaat boren en ik een 4e afspraak moet maken. Ik betaal daarom ook nog even niet en wacht de komst van de adviseur af. Communicatie is slecht bereikbaarheid nog slechter. En dit met name na het offerte traject. Rene

Beste René, Dat is niet hoe wij willen werken. Ik zet je klacht intern door en zal zorgen dat er een gepaste reactie komt. Bedankt voor je melding. Groeten Jelle