Enkele gaten niet dichtgemaakt,voor de rest prima

Top medewerkers, zeer vakkundig. Direct effect in energie verbruik. Ongelovelijk

Het aanbrengen van de isolatie is vlot en goed verlopen .

Ze hebben de isolatie vakkundig aangebracht .

Prima geregeld en deskundig

Door losse dakpannen wat verwaande vulling. Maar geen echt probleem.

Redelijk tot goed

Door niet optimale inschatting van persoon die de offerte maakte, is de uitvoering in 2 dagen gedaan, de 4 big bacs met isolatie 7 dagen in mijn garage moeten opslaan om vernieling te voorkomen.

Snel en vriendelijk uitgevoerd.

Op zich snel en prima in overleg uitgevoerd. een paar gaten bij de scheiding met de buren niet opgevuld. De veren die tussen beide buren moesten worden geplaatst waren aan 1 kant niet nodig. Geen verrekening voor gehad. En de 3 luchtroosters zitten op ongelijke hoogte. Geen groot probleem, alleen wat minder netjes. Overall wel tevreden verder.

Alles ging in 1- keer goed

Alles ging in 1- keer goed, echt een bedrijf dat meedenkt.

Prettige mensen, goed werk.

De voorbereiding was gedegen met goede voorlichting. De uitvoering was goed en netjes. Over de volgende stap is goed overleg nodig met een ander adviesbureau en daar is alle ruimte voor.

Vakkundig gedaan door vakmensen

De isolatie is keurig verzorgd door vakmensen

Verschillende ervaringen

Met het Team wat vloerisolatie kwam uitvoeren geen prettige ervaring, afspraak was om twee extra roosters te plaatsen maar men vond dat niet nodig, want er was voldoende ventilatie. Na dat mijn vrouw had aangegeven dat toch die twee extra roosters diende te worden conform afspraak is het werk uitgevoerd. Met het team wat de muurisolatie kwam uitvoeren totaal geen problemen gehad, nette uitleg gehad, heren zeer vriendelijk en beleefd, alles netjes opgeruimd na uitvoering van de werkzaamheden. Wanneer het eerste team niet zo vreemd had gereageerd had de totaal score hoger geweest.

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Goed bedrijf om afspraken mee te maken; werken klantgericht. Fijne mensen, zowel in de uitvoering als op kantoor. (m.n. de heer G. Markarian)

Vakkundig werk geleverd

Ondanks de lekkage die wij ontdekten bij het uitruimen van de kruipruimte, werd ons de mogelijkheid gegeven om dit te herstellen en een afspraak te maken voor de volgende week. Alsnog veel dank daarvoor.

Stuk voordeliger uit dan ik dacht

Ik was in de veronderstelling dat spouwmuurisolatie heel erg duur zou zijn bij een gevestigd bedrijf als Takkenkamp, maar dit viel heel erg mee. Het is in één dag geplaatst, top!

heel !!!!! matig

De spouwisolatie is zeer slecht verlopen 1e de adviseur had een isolatiemeteriaal geadviseerd en doorgegeven aan kantoor ( zat ik bij) daarna diverse foutieve begrotingen ontvangen met na +- de 4e uiteindelijk een correcte. Dus slechte communicatie binnen het bedrijf. 2eDe uitvoerder kwam op de afgesproken tijd en vroeg ons wat moet ik doen ? Vond ik al heel vreemd. 3e Uiteindelijk het verkeerde materiaal er in gespoten 4ede boorgaten met een totaal andere kleur afgewerkt,( kennissen zeiden wat is er met jullie muur gebeurd?) 5e de ontluchtingsgaten naar de kruipruimte waren niet doorgeboord en voor het zicht maar afgezaagde pijpjes erin en roostertje erop.( was kennelijk te veel moeite) 6e een enorme rotzooi (overal peuken etc) in de tuin achter gelaten. Uiteindelijk na 5en en 6 en wel opgelost alhoewel de boorgaten nog steeds geen schoonheidsprijs verdienen! De vloer isolatie is overigens wel goed verlopen en die jongens ontdekten de niet doorboorde ontluchtings gaten en hebben dat hersteld. Laatst lekkage in geisoleerde buitenmuur gemeld en zou binnen 10 dg. teruggebeld worden, wacht er na ca 5 wk nog steeds op. Ik wil dit bedrijf er denk ik niet meer bij hebben en overweeg juridische stappen.

Fantastische service

De medewerkers op locatie, geweldige en vakbekwame mensen. Weten precies wat ze moeten doen, ook goede uitleg naar ons toe. Na werkzaamheden alles netjes opgeruimd.

Kruipruimte isolatie: Heldere uitleg, snelle werkers.

Eerst een voorbespreking met een heldere uitleg over wat er gaat gebeuren. Duidelijk gecommuniceerd wat het gaat kosten, mondeling en via de mail. Na een afspraak te hebben gemaakt nogmaals een aantal dagen van te voren een mail over de afspraak. Keurig op het afgesproken tijdstip zijn de werklieden paraat. Keurig gewerkt, snel en netjes in de communicatie.

Correcte medewerkers,die in hoog tempo werken!

vaklui

Dit iso-Team uit Duitsland werkte vlot en betrouwbaar. Ze maakte ook alles weer schoon na de injecties met isoschuim. Het is jammer dat na deze spouwmuur isolatie hun uitgevoerde werkzaamheden niet gecontroleerd werd op pockets.

Een fijne samenwerking vanaf het begin tot het einde, met vriendelijk personeel!

Isolatie top uitgevoerd

Goed advies gekregen. Bodem isolatie aan laten brengen . Dit werk is uitgevoerd door Drowa chips. Keurige medewerkers, netjes gewerkt . Resultaat volgende dag al merkbaar. Vochtigheidsgraad graad daalde al snel. Nu na twee weken 22% gedaald.

Keurig volgens afspraak en op tijd.

Prima informatie, goede en snelle afspraak en snel opgeleverd. Een klein foutje, een tussenmuur bleek geen spouw te hebben werd op tijd ontdekt en opgelost. De prijs werd netjes aangepast.

Communicatie tussen afdelingen kan beter

Net en ordelijk werk afgeleverd. Bij isolatie bleek dat niet alles geïsoleerd kon worden wat vooraf bepaald was

betrouwbaar, deskundig en ondersteunend

Zowel bij de aanvraag als tijdens de uitvoering heb ik deskundige en vriendelijke mensen ontmoet die er blijk van gaven hun vak te verstaan. Ik ben zeer tevreden.

Werk is prima gedaan

Werk is op tijd en netjes gedaan. Enig nadeel is dat de afvoer van de afzuigkap helemaal vol zat zodat deze het niet meer deed. Heb ik gelukkig zelf kunnen verhelpen. Hoop dat ik er op termijn heel last van krijg omdat ik misschien niet alles weg heb kunnen krijgen. Monteurs hadden hier eigenlijk op moeten letten of mij er op moeten wijzen.

Uitstekend werk geleverd door 2 zeer vakbekwame mannen.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Veendam, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!