Netjes en vlot

Prettig contact en keurig uitgevoerd.

prima bedrijf dat nauwkeurig en efficiënt werkt

Er is bij ons achtereenvolgens geisoleerd, de gevels zijn gereinigd, de voegen gerepareerd en de gevels geimpregneerd. Alles op de afgesproken data en door ervaren medewerkers. Het was jammer dat de werkzaamheden niet op opeenvolgende dagen plaatsvonden, zodat er steeds een andere hoogwerker moest komen; één hoogwerker was zeker goedkoper geweest. Het eindresultaat ziet er goed uit, de gevels zien er schoon en netjes uit. We hopen de komende winter op een flinke daling van onze stookkosten.

Uitstekend geregeld

Alles is gegan zoals verwacht.

Prima service na stroeve start

Tijdens de start van het gevelherstel zijn stenen beschadigd (harde jaren-dertig muren). Twee restaurateurs zijn langs geweest en hebben de zaak keurig hersteld. Prima service.

vlot en netjes

Ze waren op de afgesproken tijd en werken netjes.

Ze werken netjes. Kunnen nu nog niet ervaren of de isolatie goed werkt. Moeten wachten tot het winter wordt. Maar gaan er vanuit dat het goed komt

keurig gewerkt

betreft spouwisolatie

Netjes gewerkt

Ze hebben heel netjes gewerkt, waren vriendelijk.

Net bedrijf, goede afwerking,

Goed advies mbt te gebruiken materialen voor isolatie. Rommelig offerte traject, inmeten niet geheel vlekkeloos verlopen. Werk in detail anders uitgevoerd na akkoord klant dan in eerste instantie gepland. Uitvoering werk binnen afgesproken tijd afgerond. werk en werkplek netjes opgeleverd. Betrouwbare medewerkers welke zeer netjes en correct hebben gewerkt.

Uitstekend werk, zeer professioneel

Isoleren van de spouwmuren is deskundig en zeer goed uitgevoerd.

Zeer teleurstellend en communicatie is leerbaar!!

Eerste ervaring was top. Waren op zoek naar partij voor vloerisolatie en worden wij bezocht door Sander. Keurige uitleg, volledig en zorgvuldig en nog een mooie offerte ook. Direct akkoord gegaan. Tijd van wachten breekt aan, communicatie prima. Dag van isolatie, hond in opvang, kat in opvang en zelf paar uur huis uit. Jongens kwamen aan, kort verhaal; past niet onder de vloer in alle kruipruimtes. Resultaat, geen isolatie en na half uurtjes heren weer weg. Direct contact opgenomen met Takkenkamp om in gesprek te komen met manager om te kijken hoe zij dit voor ons konden oplossen… En nu hoe Takkenkamp blijkbaar met zijn opdrachtgevers omgaat….na een paar maanden en nog twee keer bellen vanuit mij, GEEN ENKELE REACTIE… Eigenlijk heel simpel, voortraject keurig, afspraak keurig, resultaat teleurstellend, communicatie vanuit Takkenkamp als iets blijkbaar anders loopt….DRAMATISCH!! Pas op voordat je met dit bedrijf in zee gaat, want als er iets mis gaat, dan zijn zij niet thuis

Goedemorgen Patrick, ontzettend vervelend dat dingen misgegaan zijn. Het is uiteraard ons streven om dingen op een juiste manier op te pakken. Inmiddels is er contact met je opgenomen en vertrouw ik erop dat je tevreden bent met de afhandeling. Ik wens je een prettige dag! ^Ellien

Klus snel gedaan

De klus goed gedaan. Rustige jongens. Mij verteld dat de gevulde gaatjes in de voegen dezelfde kleur zouden krijgen na drogen. Helaas, niet mooi, donker grijze plekken.

prima bedrijf, komt afspraken na

Ondanks een matige eerste uitvoering van het na isoleren van de spouw van mijn woning (zou een score 3 krijgen), heeft Takkenkamp zeer goed gereageerd op mijn klacht en deze keurig hersteld. Dat geeft mij vertrouwen in mijn investering en vertrouwen in het bedrijf. Door omstandigheden kan een uitvoering slecht uitvallen, geen excuus, maar het gebeurd. Hoe je er dan vervolgens mee om gaat bepaalt mede de kwaliteit van het bedrijf. Takkenkamp heeft laten zien ook in dit geval professioneel te zijn en uiteindelijk gezorgd voor een goede uitvoering waar ik alle vertrouwen in heb.

Alle afspraken nagekomen

Werk is door de mensen netjes afgehandeld. Ze laten geen troep achter alles is goed gebeurd. Daarbij komt dat ze goedkoper zijn dan hun concurrent.

Prima ervaring

De werkzaamheden zijn snel en goed gedaan, vriendelijk personeel en alles schoon achter gelaten.

redelijk

voor het verduurzamen op zich geen op- of aanmerkingen. Wel is er isolatiemateriaal achtergebleven op glas van een deur wat er niet af te halen is. Compensatie?

Beste Henk Jan, Vervelend dat niet alles naar wens verlopen is. Via dit formulier: https://www.takkenkamp.com/klachten kunt u een melding maken. Intern zullen we dit verder oppakken. Prettige dag gewenst!

Vakwerk!

Twee ervaren mannen die keurig werk hebben geleverd. Nu maar hopen dat het werkt. Alles netjes afgewerkt en opgeleverd. Deze informatie is uitsluitend voor uw onderzoek en NIET ter promotie of andere doelen dan het onderzoek.

Deskundig en betrouwbaar bedrijf

Al meerdere keren goede ervaringen met dit bedrijf en zowel zakelijk als prive, nu prive de spouwmuren laten isoleren met goede voorlichting, helder advies, zorgvuldig voorbereid, en goede voorlichting. Tijdens de montage fijne monteurs, mee denkend, adviserend, maar vooral Nederlanders waar je gewoon goed mee kunt omgaan. Blij dat ik het door Takkenkamp hebt laten uitvoeren.

Van offerte tot factuur, Top geregeld

Voorgevel en zijmuur spouwmuurisolatie laten doen, Parels, snel en net werkgeleverd. S'avond constateerde ik dat er 2 gaten niet gevuld waren. 1 belletje gepleegd en ook dat was snel weer opgelost. Takkenkamp zeker een aanrader.

Prima en netjes gewerkt

Spouwmuurisolatie, keurige werknemers, helaas door het warme weer in twee fases moeten werken i.p.v. in 1 dag....alles netjes afgewerkt, nu afwachten hoeveel voordeel de aangebrachte isolatie brengt.

Fijn geholpen, snel en zelfstandige personeel (kon zo mooi naast thuiswerken).

De heren waren keurig op tijd en hebben keurig werk afgeleverd. ook duurde de werkzaamheden minder lang dan dat ik van te voren gedacht had. Takkenkamp heeft een goede prijs, zeer concurrerend met andere aanbieders. Hierbij wel een opmerking: bij ons moest er een hoogwerker gebruikt worden om de klus te klaren. deze was hier aanmerkelijk duurder dan bij de andere aanbieders. hierdoor ben je dus een deel van je voordeel kwijt. Nu is het afwachten wat we er in de praktijk van gaan merken.

Vlotte uitvoering

Goede service. Alles heel netjes achter gelaten. Een aanrader.

Bijna perfect

Tussen aanvraag en aanvang klus vond ik wel wat teveel tijd zitten! Maar toen het eenmaal begon werd er in rap tempo zeer goed gewerkt