Doen

Twee aardige kerels Wesley en Peter hebben zich in de bloedhitte de tandjes gewerkt. Niet te beroerd iets extra's te doen. Voegje bijwerken en een paar losse stenen terug gezet in de oude ventilatiegaten. Top service en hopelijk van de winter lekker warm door de met supafil gevulde spouw . Takkenkamp zorg goed voor deze kanjers. Verkoopadviseur heeft ook goed werk geleverd.

Heldere afspraken, fijne medewerkers

Afspraken komen ze uitstekend na. Werk ziet er goed uit Wat ik nog mis zijn foto’s (voor en na) van wat ze gedaan hebben. Zelf de kruipruimte in gaan gaan is geen pretje

Van advies naar offerte, planning en uitvoering van werkzaamheden binnen één maand, top!!!

Zeer tevreden over deskundig en eerlijk advies, gevolgd door snelle planning en uitvoering van de werkzaamheden. Alles conform info en afspraken, dus wij kunnen niet anders dan zeer tevreden zijn over de firma Takkenkamp, die wij dan ook graag aanbevelen.

Snel, professioneel en aardige medewerkers

Snel aanbrengen van isolatie en je hebt er als klant weinig werk van. Zowel spouw als vloer isolatieyeam waren vriendelijke medewerkers.

vakkundige medewerkers

Degene die het werk opneemt is deskundig en luistert naar de wensen. Er wordt goed gecommuniceerd via de mail over de datum en tijdstip. De medewerkers komen op tijd, werken vlot en zijn beleeft. Van te voren wordt er uitleg gegeven m.b.v een test kast. Alle gaatjes in de spouw worden keurig dicht gemaakt met de juiste kleur. Na afloop wordt er schoongemaakt en opgeruimd. Kortom erg tevreden!!

Vriendelijke mannen

Vriendelijke mannen met goede ervaring. Werken goed door en zijn netjes. Hebben tijd voor koffie en een koekje.

Spouwmuren uitstekend geïsoleerd!

Na inspectie een uitstekende spauwmuur isolatie uitgevoerd. Ze waren één gaatje vergeten terug op te vullen, maar daarvoor kwamen ze direct terug om het alsnog op te vullen. Top service!

vrij goed bedrijf

monteurs werken niet erg veilig bij de gevelisolatie. trap was te kort om veilig op hoogte te werken en bij het boren werd geen gehoorbescherming gedragen. verder werd er wel netjes gewerkt.

Een goed geisoleerde vloer

Wij hebben onlangs onze vloer nageisoleerd met isolatiefolie. Een groot pluspunt om in plaats van schuim te kunnen kiezen voor isolatiefolie. Dat voelt voor ons een stuk duurzamer en zonder dat er bepaalde ongezonde gassen vrijkomen in ons huis m.b.t. schuimisololatie. De vakmannen van Takkenkamp hebben in een halve dag onze hele vloer geisoleerd. Dat ging lekker vlot. Prima werk!

Het werk is erg goed uitgevoerd, door vrolijke mannen. Ondanks de warmte deden de mannen vlot en vrolijk hun werk. We hebben veel plezier beleefd aan/met deze vaklui.❣

Takkenkamp zegt wat ze gaan doen en doen vervolgens ook wat ze zeggen. Top!

Na een prettige ontvangst met de accountmanager van Takkenkamp is er conform afspraak een keurige offerte geleverd. Nadat er natuurlijk nog iets van de prijs af moest dat ook werd gehonoreerd, hebben wij opdracht gegeven voor de werkzaamheden. Door de planning zijn wij voortdurend op de hoogte gehouden van de werkzaamheden in het kader van de verduurzaming van onze woning. Afspraken werden netjes nagekomen, de verschillende werkploegen van Takkenkamp hebben ook keurig werk geleverd. Kortom: wij zijn zeer tevreden over Takkenkamp.

Duidelijke offerte, snellen en goede uitvoering van het werk. Ook nazorg goed

Top bedrijf, top werknemers!!!!

Door Takkenkamp is gevelherstel (scheuren) en spouwisolatie uitgevoerd, huis komt uit 1956. De opname was prettig, vriendelijk en helder in uitleg, dit op het vlak van technische uitleg maar ook het vervolgtraject wat voorgesteld is. Qua uitvoering is het in 2 fasen gebeurd, de gevelherstel is uitgevoerd met vakmanschap. De kleurbenadering van steen en voeg is enorm goed, als je niet weet waar het herstel is uitgevoerd vind je het niet terug. Ook is de werkplek netjes achtergelaten, geen geknoei of rotzooi. Het isoleren van de spouw is ook snel uitgevoerd, binnen 5 uur het volledige huis aan vier zijden geïsoleerd inclusief het boren van kruipruimte ventilatie. Het boren t.b.v. de isolatie geeft geen stof vanwege afzuiging, t.b.v. ventilatie beperkt maar is niet anders. Al met al, fijn personeel, vakmanschap en een goede prijs. Een echte aanrader voor iedereen!

Een bedrijf die doet wat ze afgesproken hebben

De consultant die ter plekke de offerte maakt was iemand die wist waar hij het over had en gaf goed advies. Na opdracht wordt er in overleg een afspraak gemaakt , de uitvoerende zijn goed geïnformeerd en werken snel, netjes, zijn keurig op tijd, ruimen alles weer netjes op. Eindelijk een bedrijf waar je met een gerust hart je opdracht aan kan geven.

Volgens afspraak en netjes gewerkt

Afspraken worden nagekomen, werk wordt netjes afgewerkt en personeel is duidelijk en correct

Tipservice

De intake met de consultant verliep erg prettig. De offerte was dezelfde dag nog verzonden. En binnen 2 weken was het huis na geïsoleerd. Takkenkamp is eerlijk in wat haalbaar is en of het na isoleren nut heeft!

Goed team, wat voortvarend de werkzaamheden heeft uitgevoerd

Team werkt vlot , heeft ook de bereidheid om kleine verstorneegn op te lossen en laat de directe omgeving ordelijk achter.

Isolatie prima uitgevoerd

Woning laten (her)isoleren. Werk werd snel en netjes volgens afspraak uitgevoerd. Het resultaat daarvan hoop ik komende winter te merken.

Goede service en uitstekende kwaliteit.

Goed geïnformeerd over de mogelijkheden. Kundige mensen die snel de isolatie hebben aangebracht.

Prima, maar .......

Helaas is er 8 m2 niet geisoleerd. Dat was vooraf niet voorzien. Deze 8 m2 moet nu aan de binnenkant geisoleerd worden en dat moet ik nu maar zelf zien op te lossen. Mijns inziens kunt u de klant daar ook bij helpen en had u mij zeker de weg kunnen wijzen.

werk snel / netjes uitgevoerd

Als het effect van de spouwmuur vulling met parels net zo is , als het werk wat is geleverd dan ben ik zeer positief. Nu maar hopen op een strengewinter voor een ultieme test.

Goede medewerkers

Alles prima behalve de bereikbaarheid voor het maken van een afspraak. Pas na 4x bellen en mailen eindelijk iemand ad lijn die de moeite nam om een datum te prikken. Voor de rest alleen maar positief. Werkzaamheden zelf vlot en adequaat

Uitstekende service!!

Vriendelijk personeel dat heel netjes werk afleverde!!!! Van begin tot einde gewoon SUPER!!!!

Mensen werkten goed en wisten waar ze mee bezig zijn.

Men vertelt wat je wilt weten en denken mee. Ruimen netjes alle troep op proberen zo schoon mogelijk te werken.

Nakomen afspraken, goede communicatie en echte vakmensen.

Takkenkamp is alle afspraken netjes nagekomen. Telkens tijdens het proces prima op de hoogte gehouden door een goede communicatie. Tijdens de werkzaamheden zijn ook echte vakmensen bij ons aan het werk geweest. Ronduit Top!

Over Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u het verduurzamen van uw woning overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in gevelonderhoud en isolatie. Bij Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 8 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare partner. Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers