Zeer goed, nu wachten op de resultaten

We zijn zeer te vreden, de heren hebben goed werk verricht. Wel jammer dat wee nog 2 gaten tegen kwamen die niet gedicht waren. Maar overal zeker tevreden. Nu nog wachten op de resultaten in de winter.

Vol bewondering hoe ze deze klus klaarden.

Ervaring was goed: prettig contact en de klus werd vlot afgewerkt. Idem voor de contacten voor de klus. Tips: Instrueer personeel dat men binnenshuis niet rookt (nu moest ik dat zeggen). Kijk of het mogelijk is dat het spuiten vanaf de spuitkop of afstandsbediening kan worden stopgezet. Nu moest een van de twee mensen daarvoor naar de wagen en bleef degene in de kruipruimte even alleen.

Wat een geweldige harde werkers en 7.30 is 7.30,en keurig jongens. zowel bij de muren als de vloer. Heel hartelijk bedankt AnnekeToonstra en Ida Boas.

Goed advies en prima uitvoering

De vertegenwoordiger van dit bedrijf heeft me goed uitgelegd welke opties er waren voor de isolatie van mijn kruipruimte en mij de keuze zo gemakkelijk gemaakt. Al na twee weken is het werk uitgevoerd door twee ervaren en vriendelijke medewerkers en zij hebben mijn huis keurig netjes achtergelaten.

Goed advies en prima uitvoering

Volgens afspraak, correct en netjes

De afspraken en offerte waren duidelijk. De afspraken zijn nagekomen zoals afgesproken. Het werk werd keurig uitgevoerd, op de afgesproken tijd werd begonnen, we werden op de hoogte gehouden van de voortgang en restanten werden netjes opgeruimd. Enkele dagen later is nagenoeg niet meer te zien waar geboord is. Omdat wij weten waar ongeveer vinden we het (nog)terug.

Vlotte afhandeling door zeer nette mensen.

Makkelijk te contacteren. Snel bezoek aan huis door adviseur. Zowel de spouw als kruipruimte laten isoleren. Kwamen keurig op de aangeven data voor het uitvoeren van de werkzaamheden. Alles keurig schoon achter gelaten. Wel vind ik het merkwaardig dat de adviseur 18 ventilatie roosters adviseert voor de kruipruimte. De medewerkers van de spouwisolatie zeggen: dat is veel te veel, 6 lijkt ons voldoende. Ze waren eerder klaar met de spouw en plaatsten 6 roosters voor de kruipruimte. Ze zeiden: morgen komen de mensen voor de isolatie van de kruipruimte en kijken of er nog meer geplaatst moeten worden. Volgens deze mensen was 6 ook voldoende. Wie bepaalt nou volgens welke criteria het aantal roosters? Ik heb alle vertrouwen in de vakbekwame medewerkers die de vloer hebben geïsoleerd en ga ervan uit dat hun vakmanschap leidend is.

Isolatie door professionals

Erg duidelijk in de communicatie en beloofd is beloofd mentaliteit!

Lekker gewerkt

Lekker gewerkt

Ik zou Takkenkamp Isolatie zo weer inschakelen. Maar er zijn verbeterpunten.

Het adviesgesprek was prettig en informatief. Bij de start van de uitvoering bleken de consequenties intern niet goed te zijn besproken. Ook medewerkers zouden best vooraf de opdracht kunnen beoordelen op haalbarheid, voordat ze 150km enkele reis gaan rijden. De planning heeft zeer adequaat voor nieuwe afspraken gezorgd: complimenten. Om foto's te krijgen voor de subsidie aanvraag, moet je je telefoon achterlaten: ik kan echt geen ruime 7 uur overdag zonder telefoon. Dat kan echt anders met WhatsApp of zo. De uitvoering was perfect. Onze kosten door de latere realisatie, werden zonder mankeren vergoed en het uitvoerdersformulier werd zeer effectief verzorgd. Fijne medewerkers en goed resultaat.

Professioneel en vriendelijk.

Ik ben zeer tevreden op de manier hoe het verlopen is. Vlot en netjes gewerkt. Geen rotzooi achtergelaten.

Snel, vakkundig en professioneel

Alles ging ontzettend snel en aardige monteurs. Zeer tevreden. Zou het iedereen aanbevelen.

Spouwmuurisolatie zeer net gewerkt

De mensen die de spouwmuurisolatie uitvoeren zijn goed, netjes, en zeer vriendelijk. Daarin tegen de mensen van de vloerisolatie waren opeens klaar en luikdicht en weg waren ze. Ik heb later het luik weer open gemaakt en vindt de afwerking bij het luik minder de rest heb ik niet kunnen zienn

Gweldig

Fijne mensen en werken heel netjes

Duidelijke en correcte afhandeling van de overeengekomen opdracht.

Informatie vooraf was correct. Snelle reactie en snel een mooie en duidelijke offerte. Alle afspraken keurig nagekomen. Isolatie was snel aangebracht. Na afloop alles netjes opgeruimd. Klasse.

Goede uitvoering, heel slechte planning en organisatie

Slordigheden bij het inplannen van de isolatiewerkzaamheden en uiteindelijk geen bericht sturen en onbereikbaar blijken op het moment dat de werkzaamheden door persoonlijke omstandigheden bij Takkenkamp toch niet kunnen worden uitgevoerd. Na een paar dagen een nieuwe afspraak (zonder goede verontschuldigingen) en die werd goed uitgevoerd.

Prima service! Snel, netjes en prettig in contact!

Takkenkamp Isolatie heeft in een ochtend de hele kruipruimte geïsoleerd (waarbij ook onder de fundering door moest worden gegraven). De twee medewerkers waren snel, efficiënt, netjes en vriendelijk in het contact. Dit bedrijf heeft enkele jaren geleden ook mijn spouwmuren geïsoleerd en ik ben wederom zeer tevreden.

Dit bedrijf heeft alles goed voor elkaar!

Van de afspraak voor een offerte tot de administratieve afhandeling (formulier subsidieaanvraag), en natuurlijk de isolatiewerkzaamheden... het verliep allemaal even soepel en prettig. Enig minpuntje: ik moest twee keer bellen voor een afspraak, blijkbaar was het ergens blijven liggen. Maar toen we eenmaal geholpen werden, waren we ook snel aan de beurt!

Efficiënt en redelijk netjes

De uitvoerders werkten systematisch en efficiënt. Er is wel nogal wat schuim achtergebleven en een boorgat is niet afgedicht. Het minst plezierig vond ik het feit dat aan de voorzijde twee rhododendrons te dicht op de muur stonden en ik er niet bij werd gehaald om deze bij te snoeien. De twee struiken zijn omgetrapt en daarbij erg beschadigd. Dat kon ik niet zo waarderen.

Goede service, snelle uitvoering, goed personeel

De mannen van Takkenkamp waren keurig op tijd en hebben hard gewerkt. Ze waren netjes en hebben alles keurig opgeruimd.

Prima werk!

Op de afgesproken dag en uur waren de heren van Takkenkamp aanwezig. Het isoleren van de kruipruimte duurde alles bij elkaar ca. 2 uur. Daarna werd de oprit schoon geblazen en zijn beiden weer vertrokken.

Medewerkers zijn pro-actief, denken mee en vooruit

Graag had ik van te voren een volledig overzicht gehad over mijn muur renovatie

Goede ervaring

Ik heb een 10 gegeven omdat er keurig gewerkt word , zowel bij de muur als bij de vloer isolatie.

Prima, op tijd en vlgs afspraak.

De mensen van Takkenkamp gingen professioneel te werk. Er werd enorm aandacht Besteed aan het beschermen Van de meubels, muren etc. . Jammer vind ik dat ik niets terughoor over het ongelukje met een kandelaar en een olielamp. Hoewel de uiteindelijke schade meeviel had ik nog wel verwacht dat er naar geïnformeerd werd hoe dit opgelost moest worden.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!