Kruipruimte isolatie: Heldere uitleg, snelle werkers.

Eerst een voorbespreking met een heldere uitleg over wat er gaat gebeuren. Duidelijk gecommuniceerd wat het gaat kosten, mondeling en via de mail. Na een afspraak te hebben gemaakt nogmaals een aantal dagen van te voren een mail over de afspraak. Keurig op het afgesproken tijdstip zijn de werklieden paraat. Keurig gewerkt, snel en netjes in de communicatie.

Correcte medewerkers,die in hoog tempo werken!

vaklui

Dit iso-Team uit Duitsland werkte vlot en betrouwbaar. Ze maakte ook alles weer schoon na de injecties met isoschuim. Het is jammer dat na deze spouwmuur isolatie hun uitgevoerde werkzaamheden niet gecontroleerd werd op pockets.

Een fijne samenwerking vanaf het begin tot het einde, met vriendelijk personeel!

Isolatie top uitgevoerd

Goed advies gekregen. Bodem isolatie aan laten brengen . Dit werk is uitgevoerd door Drowa chips. Keurige medewerkers, netjes gewerkt . Resultaat volgende dag al merkbaar. Vochtigheidsgraad graad daalde al snel. Nu na twee weken 22% gedaald.

Keurig volgens afspraak en op tijd.

Prima informatie, goede en snelle afspraak en snel opgeleverd. Een klein foutje, een tussenmuur bleek geen spouw te hebben werd op tijd ontdekt en opgelost. De prijs werd netjes aangepast.

Communicatie tussen afdelingen kan beter

Net en ordelijk werk afgeleverd. Bij isolatie bleek dat niet alles geïsoleerd kon worden wat vooraf bepaald was

betrouwbaar, deskundig en ondersteunend

Zowel bij de aanvraag als tijdens de uitvoering heb ik deskundige en vriendelijke mensen ontmoet die er blijk van gaven hun vak te verstaan. Ik ben zeer tevreden.

Werk is prima gedaan

Werk is op tijd en netjes gedaan. Enig nadeel is dat de afvoer van de afzuigkap helemaal vol zat zodat deze het niet meer deed. Heb ik gelukkig zelf kunnen verhelpen. Hoop dat ik er op termijn heel last van krijg omdat ik misschien niet alles weg heb kunnen krijgen. Monteurs hadden hier eigenlijk op moeten letten of mij er op moeten wijzen.

Uitstekend werk geleverd door 2 zeer vakbekwame mannen.

Vakwerk, mensen die weten wat ze moeten doen.

Men kwam op tijd. Communiceerde duidelijk over de werkzaamheden en gaven duidelijke antwoorden op vragen en legde het proces goed uit. Opvallend was ook dat tussen de medewerkers de onderlinge samenwerking goed verliep. Op de afgesproken dagen konden de werkzaamheden geheel worden afgerond.

Vriendelijke kundige medewerkers? Eventuele vragen werden goed en duidelijk beantwoord.

U doet wat u belooft en houdt zich aan afspraken.

Zie ven. Afspraken worden door uw bedrijf niet geannuleerd. Ben zeer tevreden over uw medewerkers. Er was een klein minpuntje en dat is dat het materiaal om de omgeving af te dekken rond het gat naar de kruipruimte niet voldeed om de houten latjes rondom het gat te beschermen. Een latje was licht beschadigd, maar was al beschadigd, dus daarover geen klacht.

De werkzaamheden werden vlot en adequaat uitgevoerd.

De twee mensen waren vriendelijk en ze wisten precies wat ze moesten doen. Er was maar een minpunt. Het luik om onder woonkamer te komen ligt in de woonkamer. Toen het werk bijna af was, kwam er enorm veel stof de kamer binnen en alles kwam onder een laagje stof te liggen. Het was waarschijnlijk beter geweest het luik aan het eind even met een doek af te dekken om het stof tegen te houden.

Spouwmuur isolatie in een paar uur.

De heren harde werkers van Takkenkamp hadden mijn spouwmuur voor en achter binnen een paar uur voor elkaar. Geweldig gedaan mannen. Ik merkte vrijwel meteen dat de CV niet zo hard hoeft te werken om de boel warm te maken en te houden.

prettige mensen voorinspectie kan beter

Helaas was ondanks de voorinspectie het resultaat van de eerste afspraak voor het aanbrengen jetspray dat de jongens onverrichte zaken weer vertrokken omdat er te weinig ventilatie openingen waren. Dit had natuurlijk even goed bekeken moeten worden. Dit kostte de uitvoerders en mij tijd en vakantiedagen en ook betekende dit dat de isolatie pas na de echte koude dagen er tegenaan zat. Verder waren de mensen waar ik contact mee heb gehad prettige mensen en leken de uitvoerders kennis van zaken te hebben.

erg goed

De werknemers waren heel vriendelijk. Goed en keurig werk geleverd. Schoon achtergelaten en dus zeer tevreden.

good gewerkd

sauber und schnell

Snel, goed en conform afspraken

Werkzaamheden netjes uitgevoerd. Alle afspraken op afgesproken tijden en data nagekomen. Voorlichting prima. Resultaat blij mee.

De mensen gedroegen zich keurig.

De mensen werkten snel en lieten geen rommel achter. Compliment !

Strak werk geleverd

Zeer correct uitgevoerd en meedenken

Zeer goede advies gekregen en zeer correct uitgevoerd

Naar mijn gevoel een professioneel bedrijf

Duidelijke uitleg en advies van de medewerker welke de te isoleren ruimten (vloer en spouwmuur) kwam opnemen. Het aanbrengen van de vloer (grond) isolatie ging uitermate secuur. Het aanbrengen van het schuim in de spouwmuur ging netjes, de geboorde gaten werden keurig gedicht en rondom werd netjes aangeveegd. Het regende die dag flink en de medewerker gaf aan dat ik direct kon bellen mocht er witte plekken op de muur ontstaan omdat de muur nogal nat werd. De informatie hoe de subsidie aangevraagd kan worden kan naar mijn mening duidelijker. De adviseur heeft voldoende informatie achter gelaten omtrent de web-site van de overheid maar was in de veronderstelling dat ik van Takkenkamp het aanvraag formulier ingevuld aangeleverd zou krijgen (waaraan ik dan zelf de foto's zou moeten toevoegen)

Goede, snelle communicatie

Prettig contact met alle medewerkers. Ze hebben goed werk geleverd en hielpen ook na het uitvoeren van de klus nog met administratieve afhandeling vanwege subsidie.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Veendam, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!