Netjes gewerkt goed uitgelegd en na afloop netjes opgeruimt

Goede ervaring, zie uitleg in de kop en aardige uitvoerders

Goed advies en begeleiding!

We kregen een goeie uitleg! Het plaatsen is ook perfect gegaan!

Goed gedaan, snel en volgens afspraak, ook kleur hersteld

Goed gedaan, snel en volgens afspraak, ook kleur hersteld. Wel veel afval nog in de tuin (piepschuim).

vriendelijk

het personeel is zeer vriendelijk, hard werkend.

Goed advies en begeleiding

Zit er net in dus kan geen beoordeling geven over de kwaliteit gericht op de toekomst. Maar advies was duidelijk en goed afspraken maken met Takkenkamp.

Het vertrouwen in het bedrijf is voor mij leidend. Ik kan niet kijken in de spouwmuur.

Het contact met de man die de offerte opmaakte was heel wezenlijk. Vertouwen is namelijk alles! Ook de uitvoerende mensen maakten op mij een deskundige indruk. De spouwmuurisolatie is nu geweest, binnenkort volgt de vloerisolatie!

Gewoon en gewoon goed.

Volgens afspraak aanwezig. Netjes en verzorgd weekend. Klant vriendelijk en correct.

Komen afspraken na en werken netjes .

Naar wens uitgevoerd.

Ik ben tevreden over de uitvoering. De verkoper had wel wat duidelijker mogen wezen.

bedrijf om goed zaken mee te doen

offerte en opdracht, afspraak uitvoering prima verlopen. Volgens afspraak uitgevoerd. Volgens ons waarschijnlijk probleem bij een slangaansluiting waardoor voortuin en erkervervuild zijn door isolatieschuim. In overleg opgelost met korting. Of isolatie energiebezuiniging geeft zoals vooraf berekend is zal moeten blijken.

isolatie geleverd zoals afgesproken

Bij aanname van de klus gestuit op een aantal moeilijke gevel boringen, deze zijn uiteindelijk niet door Takkenkamp uitgevoerd maar door een andere externe partij (zelf moeten regelen); hetgeen in mijn ogen niet past bij een totaal plaatje voor isolatie. De uitvoer werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, netjes gewerkt, aardig personeel en geen rommel achteraf. Wel is ook hier een gevelboring (geen lastige) verkeerd geboord en is een ventilatie gat vergeten dicht te zetten. Gelukkig heeft de klantenservice aangegeven dit te gaan oplossen. Vervolg afspraak is alleen over 2 1/2 maand...

Correct en professioneel

Medewerkers responsief en vakkundig

geweldig

zeer tevreden hoe de jongens te werk gingen, geen tijd voor eten willen nemen. vakwerk geleverd

Prima firma.

Deskundig team en keurige mensen.

keurig gewerkt volgens afspraak

De werkzaamheden zijn tijdig en volgens afspraak uitgevoerd.

Goede service, komen de afspraken netjes na. Erg professioneel.

Monteurs die weten waar ze mee bezig zijn. Alles netjes afgedekt met plastic, daarna alles schoon achtergelaten .Zeer tevreden.

Werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd

Vriendelijk personeel, netjes gewerkt, geen rotzooi

Goede voorbereiding, late reacties.

Goede voorbereiding. Late reactie.

Uitvoering goed, planningstechnisch ging er nog wel wat mis

Door een vochtige kruipruimte zijn de uitvoerders 3x geweest met een vrachtwagen om te kijken of de isolatie aangebracht kon worden. Dit had beter geregeld kunnen worden. Bij de derde keer (met een droge kruipruimte) is de isolatie perfect aangebracht. Takkenkamp wil echt kwaliteit leveren.

Goed vakmanschap en niet al te duur

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Snel, vriendelijk, netjes

voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Voegen zijn netjes hersteld. Isolatie ging volgens tijdschema.

Niet alle roosters zijn vervangen zoals afgesproken. Er zijn onnodige lucht gasten geboord voor een kruipruimte die niet aanwezig is.

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Zeer vriendelijke vertegenwoordiger met heldere informatie en duidelijke offerte. De medewerkers die de isolatie hebben verzorgd waren zeer vriendelijk en hebben de boel netjes verzorgd.

Er had wel wat duidelijker gekeken mogen worden naar een installatiekoker (=geen spouwmuur) in de woning. Het isolatiemateriaal is hier ook ingespoten, waardoor ik glaswol op zolder had liggen.

perfect, zeker aan te bevelen

Pluspunten

Wederom (net zoals bij spouwmuurisolatie) zeer prettige en correcte medewerkers die vriendelijk, aanspreekbaar en in mijn ogen deskundig de vloerisolatie hebben aangebracht.

Geen verbeterpunten en zou zeggen ga op deze voet verder.