Prettig contact en zorgvuldig en hard gewerkt.

Ons werd goed uitgelegd wat de werkzaamheden inhielden en de drie mannen werkten vlot door totdat de klus geklaard was. Ons was beloofd dat we de foto's van het resultaat toegestuurd zouden krijgen, maar daar moesten we nog wel even achteraan...

Prima en alles volgens afspraak

Prima werk geleverd Alleen jammer dat de medewerkers een ongelukje waardoor de waterleiding door midden brak Heb snel een installatie bedrijf gebeld en die kwamen ook snel om het te repareren waar natuurlijk kosten in rekening werden gebracht

Uitstekende en snelle service door zowel de vertegenwoordiger als de uitvoerenden van de klus

Na een offerte aanvraag via internet gedaan te hebben voor spouwmuurisolatie werd er snel contact opgenomen om een afspraak in te plannen.De vertegenwoordiger was netjes op de afgesproken tijd aaanwezig en heeft alles gecheckt en uitgelegd en gelijk een offerte gemaakt.En week later is hij nogmaals langsgekomen omdat onze buren en mijn schoonouders ook geinteresseerd waren geworden.Na akkoord op de offerte werd alles netjes via mail afgehandeld en werden we na een paar weken al gebeld dat de spouwmuurisolatie al geplaastst kon worden omdat ze in de buurt waren en nog plek over hadden. Op de dag van isoleren is alles netjes uitgevoerd en schoon achtergelaten door 2 vriendelijke en nette werklui. Dus al met al dik tevreden over Takkenkamp Isolatie

Behulpzaam en duidelijk in uitleg

Klantvriendelijk en ze zijn netjes te werk gegaan. Alles netjes uitgelegd wat ze gingen doen en toen ze klaar waren hebben ze alles netjes op geveegd

De isolatie is snel en vakkundig aangebracht. De medewerkers hadden duidelijk veel ervaring. Enig smetje: de verf op een balustrade is licht beschadigd door een ladder, zo heb ik gemerkt nadat zij al vertrokken waren. De vraag is overigens of het gebruik van de ladders in overeenstemming met de Arbowet is!

Heel tevreden.

De werkzaamheden werden snel en efficiënt uitgevoerd. Hardwerkende, en vriendelijke mensen die het werk uit kwamen voeren. Ze lieten alles netjes en schoon achter.

Netjes gewerk

Keurig en netjes gewerkt, alles weer schoon afgeleverd

Nette monteurs

Er gingen wat dingen m kus, maar deze werden ook opgelost

SUPER

ben zeer tevreden .werkwijze om gang. en de vloer is warmer.

Snel en goed uitgevoerd door beleefde en aangename vakmensen.

Goed georganiseerd en beleefd koppel heren die na afloop ook alles keurig hebben achtergelaten. En met een goed humeur hun werkzaamheden uitvoerden. Prima.

Zeer tevreden over de verrichte werkzaamheden.

Alles werd ter plekke nog uitgelegd wat er gedaan werd. Foto’s gemaakt hoe de kruipruimte eruit zag. Ze hebben keurig gewerkt en alles werd weer netjes opgeruimd. Het weer was erg koud en nat, petje af voor de wijze waarop deze mensen hun werkzaamheden verrichten.

Zeer nette klachtenafhandeling

Vandaag nette professionele jongens aan de deur gehad. We zijn prima geholpen!

Gewoon goed en meedenkende medewerkers wan takkenkamp een bedrijf waar mee je op de toekomst mee verder kunt .

Netjes, keurig afgewerkt, en resultaat is te merken

Klagende buren ( te vroeg begonnen, te veel lawaai) netjes te woord gestaan.

medewerkers kwamen keurig op tijd en na telefonisch overleg

o.i. leverden de medewerkers het werk goed af, ruimden alles netjes op, stoep aangeveegd enz uw gegevens ook al doorgegeven aan belangstellende buren hartelijk dank, heel fijne paasdagen p.s. "we zitten er warmpjes bij" met dit weer

Kwaliteit geleverd.

Ze gingen gelijk voortvarend te werk. Afval werd opgeruimd. Isolatiemateriaal van de ramen gehaald. Al met al goed werk geleverd. Monteurs waren zeer correct .

Proffesioneel en onafhankelijk advies en installatie

Zeer tevreden over zowel advies, planning als installatie. Zeer vakkundig en netjes werk afgeleverd en dat tegen een marktconform tarief.

Zeer professionele dienstverlening

Ik kan niet anders zeggen, het hele proces van eerste contact tot de uitvoering van de werkzaamheden is zeer netjes verlopen. Takkenkamp stelt zich professioneel op, komt afspraken na, communiceert helder, heeft kennis van zaken en voert de werkzaamheden netjes uit. Het is niet de goedkoopste partij in de markt doch, de kwaliteit is het geld meer dan waard. Niet alleen de kwaliteit van de werkzaamheden maar ook van de intake en het advies. Takkenkamp heeft bij ons bodemisolatie spouwisolatie uitgevoerd.

maken waar wat ze zeggen met zeer aardig en zeer bekwaam personeel

maken waar wat ze zeggen met zeer aardig en zeer bekwaam personeel

Snel, professioneel en klantvriendelijk

Zeer prettig om zaken met u te doen vanwege vakkundige afhandeling van de opdracht.

Spouwmuur isolatie in jaren 30 woning. Zeer netjes werk en vriendelijk personeel

De monteurs kwamen beide dagen netjes op tijd. Aan het eind van de dag werd ook alles netjes opgeruimd. De monteurs constateerde al snel dat ons dak veel te hoog was waardoor zij niet bij de laatste twee meter van de muur konden komen op een verantwoorde manier. Ze hebben gelijk voor de volgende dag een hoogwerker geregeld. Zeer netjes. Wat wij ons wel afvroegen is waarom de vertegenwoordiger dit niet gelijk heeft geconstateerd. Hij heeft zelfs nog foto's gemaakt van de situatie. Al met al een zeer vertrouwd adres die ik een ieder kan aanraden.

prima monteurs en snelle handelingen.

Prima verlopen net zoals we ons voorstelden.

Ik ben tevreden over Takkenkamp isolatie.

Ik ben tevreden over Takkenkamp isolatie. De adviseur was behulpzaam en nam de tijd om al mijn vragen te beantwoorden. Na mijn akkoord ging het vervolg snel, van planning tot isoleren. De mannen die kwamen isoleren waren netjes en ruimden na afloop netjes op. Een aanrader!

Netjes gewerkt, goed overlegd en prima werk geleverd

Nadat het isoleren van de spouw was uitgesteld door winters weer (10 feb), kwam er al snel een nieuwe afspraak(ma. 9 mrt). Deze afspraak werd op het laatst afgezegd omdat de machine stuk was(kan gebeuren). de mannen gaven aan dan zaterdag (13 mrt) te komen. Toen ze zaterdag de gaten hadden geboord kwam er een enorme hoosbui en was de gevel helemaal volgezogen met water. Verder gaan was geen optie. De klus hebben ze maandag (15 mrt) afgemaakt. Netjes gewerkt, goed overlegd, prima werk geleverd. Kortom, een zeer tevreden klant.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!