Betere voorlichting van de adviseur.

Er moet beter gecommuniceerd worden over het feit dat er zeker 20 meter ruimte voor de deur moet zijn voor de vrachtwagen. Nu moesten we buren nog extra vragen om hun auto weg te zetten.

Prettige jongens. Netjes alles afgewerkt. Tevreden met het geleverde werk.

Vriendelijk en professioneel

Goed werk.

Positief

Ik moet aannemen dat de klus goed is uitgevoerd: ik heb er geen verstand van, ik kan niet in de spouw kijken. Ik relateer de uitvoering aan de tijd die de mannen er aan hebben besteed. En dat hebben zij gedaan, ondanks de slechte weersomstandigheden! Sympathieke werknemers! Twee (kleine) minpuntjes: een tijdens de werkzaamheden gebroken geveldakpan werd niet gemeld, en ik heb telefonisch om de factuur “moeten” verzoeken.

Snelle service en netjes gewerkt

Snelle reactie gehad en snelle service en netjes gewerkt

Een klein min puntje is dat men een paar gaatjes niet heeft gedicht. Dit wordt alsnog gedaan bij de volgende isolatie die binnenkort wordt gedaan.

Ging allemaal supervlot!

De verkoper belde dat hij voor lag op schema en of hij al kon komen. Contract zat direct in mijn mailbox. Een uur later belde de meneer van de planning of volgende week schikte. De meneer met de spullen was exact op tijd en 3 uur later was het werk klaar.

Prima werk geleverd

Prima werk, in 1 dag samen met de buren. Netjes gewerkt.

Vakkundig personeel, stipt en keurige werkers

De isolatie van ons huis en voegen opknappen in de gevel is keurig uitgevoerd, alle rommel is netjes opgeruimd en schoon gemaakt, uitstekende vaklui, als de planning beter was geweest had ik beslist een 9 als cijfer gegeven.

Professioneel en ter zake kundig.

De afspraak met de adviseur was prima, we kregen een prima en eerlijk advies. De isolatie werd professioneel aangebracht en de rommel werd keurig opgeruimd. Er was helaas niet genoeg isolatiemateriaal meegenomen (er paste niet meer in de bus), dus werd 2 weken later de klus afgemaakt door andere werknemers. 1 ding vond ik jammer; zowel de planner als de mannen die het af kwamen maken, uitten zich negatief over de eerste 2 werknemers omdat zij niet voldoende materiaal mee hadden genomen. Dit hadden ze beter voor zich kunnen houden. Daarnaast vond ik de eerste 2 werknemers netter werken dan de laatste 2.

Professioneel en klantgericht

De hele aanvraag is heel professioneel afgehandeld. De medewerkers (binnen-en buitendienst) waren heel klantgericht en werkte netjes. De isolatie was in drie uurtjes geregeld. Top!

gewoon goed

gewoon goed

Prima bodemisolatie

Netjes gewerkt. Prima op afgesproken tijd.

Zeer plezierige en vlotte communicatie; vakwerk.

Vanaf het uitbrengen van de offerte tot en met de uitvoering van de vloerisolatie het gevoel gehad dat het "goed zat".

Werkzaamheden zijn goed en netjes uitgevoerd. Of het heeft geholpen weten we niet.

uitstekend

werkzaamheden zijn zeer snel en goed opgepakt. alles is weer netjes achtergelaten

Vakmanschap was duidelijk aanwezig

Snelle en effectieve behandeling van de te klare klus

Klantvriendelijk, betrokken en denken in mogelijkheden

Vanaf het eerste contact alleen maar positieve ervaringen. Geen opdringerige verkoop, afspraken worden nagekomen en in geval van verhindering op tijd aangepast, problemen die evt een belemmering bij de uitvoering zouden kunnen zijn worden duidelijk besproken met klant om uiteindelijk de juiste oplossing te kunnen bieden. Voor de uitvoering van het werk werd rekening gehouden met een tijdstip wat ook mij gunstig uitkwam. Kortom gewoon een bedrijf wat ik iedereen zou aanbevelen.

Nette uitvoering en duidelijk verhaal

Hele snelle uitvoering; toelichting op offerte en toevallig kon er met een kwartier al uitgevoerd worden!!

Goed en netjes gewerkt

Prima medewerkers, goede contacten, duidelijke afspraken !

Duidelijke offerte, isolatie kruipruimte snel en schoon uitgevoerd.

Heel tevreden over hele traject. Nu maar afwachten of de besparing op gasverbruik zo groot is als voorspeld.

Niet allemaal positief

Ik vond de intake professioneel. Op de dag van isolatie was er een planningsfout gemaakt, waardoor de mensen een stuk later kwamen. Goed, kan gebeuren. Bij de werkzaamheden vroeg een van de heren waarom ik niet voor pur isolatie tegen de vloer had gekozen, ipv parels op bodem. Adviseur had me gezegd dat dit niet kon ivm de diepte van de kruipruimte. Volgens de werklui had het waarschijnlijk wel gekund. Hmm.... Ten slotte kreeg ik een factuur waarbij er voor 3x graven was gefactureerd. Dit stond inderdaad op de offerte, maar kennelijk was het niet doorgegeven dat er maar 1x gegraven hoefde te worden. Het werk zelf werd verder goed gedaan, maar het verschil van inzicht over isolatiemateriaal knaagt wel.

Volgens afspraak

Snel en volgens afspraak uitgevoerd

Zeer tevreden over de uitvoering en de vriendelijke kundige isolatie-arbeiders.

Het isolatiewerk werd vakkundig uitgevoerd. Rommel opgeruimd. Vakkundige aardige mensen en behulpzaam waar nodig. Verbeterpunten naar mijn mening zijn: 1. De communicatie tussen Takkenkamp en Klant evenals 2. tussen Takkenkamp en het uitvoerende isolatie-team. Reden: 's-Middags wordt klant gebeld om 16.00 uur, dat de ochtend erop om 07.30 uur de werkzaamheden zullen worden uitgevoerd. Dit is niet zoals dat hoort. De klant heeft ook zijn agenda en verplichtingen. Vervolgens arriveert het team pas om 08.30 met foutieve instructies waardoor de uitvoering niet kon doorgaan en naar een andere datum moest worden verplaatst. Nieuwe afspraak weer om 07.30 maar het team arriveert (door verkeer) pas om 08.30 uur. Plan de tijd beter.

Professioneel, betrouwbaar, volgens afspraak gemaakt

Professioneel, betrouwbaar, volgens afspraak gemaakt

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Veendam, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!