Ik ben heel tevreden

Alles is netjes gedaan en daarna goed opgeruimd.

Goede ervaring, duidelijke uitleg vooraf, nette en snelle isolatie op de dag zelf

Het eerste contact vooraf met adviseur Sjaak van Takkenkamp verliep erg prettig. Hij is een vriendelijke heer die alles uitstekend weet uit te leggen, realistisch advies geeft, de isolatiematerialen kan laten zien en ter plaatse een offerte maakt die je per mail toegezonden krijgt. Daarna kun je de offerte op je eigen gewenste moment akkoord geven. We hadden daarna geluk: hoewel de wachttijd langer was voorspeld (ik geloof 8 weken) kwam er een plaats vrij en werden we enkele weken laterin de week voor de Kerst al gebeld dat het diezelfde dag nog kon gebeuren. Er kwamen twee vriendelijke medewerkers langs die onze muren goed hebben geïsoleerd en het was in c.a. 2,5 uur gepiept met weinig overlast (50m2 oppervlakte). Onze spouwmuur heeft nu 7cm isolatie ipv. 3cm.

snel schoon netjes.

Zeer goed afspraak is afspraak.

Goede snelle isolatie van het hele huis door ervaren personeel.

's morgens vroeg, precies op tijd volgens afspraak, komen de mannen van Takkenkamp voorrijden en voor de middag is alles geïsoleerd en weer netjes opgeruimd. Helemaal perfect geregeld.

eigenlijk niks te klagen, maar een 10 is wel heel veel. misschien in de toekomst wel als ik zeker weet dat mijn energie rekening omlaag gaat.

Vriendelijk, efficiënt en goede prijs/kwaliteit

Bij diverse bedrijven offertes opgevraagd voor isoleren van vloer en spouwmuur maar Takkenkamp kwam hierbij zeer positief naar voren. Naast goede prijs/kwaliteit ook zeer vakkundige medewerker die de tijd nam om de situatie van ons huis te bekijken en ons goed te adviseren. Ook uitvoeren verliep voorspoedig, netje op afgesproken tijdstip aanwezig en er werd netjes gewerkt. Omdat ik vooraf nog enkele vragen had gesteld over de subisidie regeling kreeg ik een week na uitvoering een ondertekende uitvoerdersverklaring toegestuurd zonder dat ik hierom had gevraagd. Top service!

goede snelle offerte. Aardige verkoper en uitvoerders.

Goed op tijd aanwezig voor de spouwmuur isolatie. Beide heren waren engelstalig wat bij 1 voor een kleine communicatie verstoring zorgde. Helaas was in de bus een jerrycan met diesel omgevallen wat bij ons op straat gereinigd moest worden hetgeen niet echt goed voor het milieu is. Klus verder goed en snel uitgevoerd met nog wel een paar open gaatjes.

Kundig bedrijf

Prettig contact en professionele uitvoering.

wel lang geduurd, maar toch goed gedaan

Verkoperadvies was zorgvuldig. Extra spouwmuur inspectie gedaan, bleek minimale vervuiling op 2 plaatsen. ^weken wachten met boorgaten in de muren was niet aangenaam. Bij isolatie gaf de medewerker aan dat hij de verwijdering van de vervuiling niet nodig achtte.

Zeer goede service.

De snelheid van werken heeft ons verrast. Aan de voegen is niet te zien dat ze geweest zij Bovendien waren het aardige medewerker Chapeau!!

Twee keurige mensen die heelhard en schoon gewerkt hebben wij zijn daarom heel 😊👍

Prima mannen

IK zou jullie een tien geven als ik in staat was geweest jullie werk te beoordelen. Hoe gaat dit proces? Twee mannen arriveren met een grote truck, gaan aan het werk en melden een aantal uren later dat ze klaar zijn. Ik ga met mijn leeftijd niet de kruipruimte in en moet aannemen dat ik inderdaad 10 cm pur heb gekregen. Het moet toch mogelijk zijn mij middels beelden of wat dan ook mij daarover te informeren. Dat is helaas niet gebeurd.

Prima advies, goede afspraken, uitstekende uitvoering van de werkzaamheden.

Na een goed advies gesprek en inspectie van de woning (kruipruimte en spouwmuren) volgde vlot een offerte. Na acceptatie kon ik snel een afspraak maken om de werkzaamheden uit te laten voeren. De kruipruimte is inmiddels geïsoleerd. Er werd keurig werk geleverd. In januari zie ik dan ook het isoleren van de spouwmuren met vertrouwen tegemoet.

Uiterst tevreden met kruipruimte isolatie

Kreeg in november een prima advies van een adviseur over het nut van aanbrengen van isolatie in spouwmuur en op de bodem van de kruipruimte. In eerste instantie werd medio december door 2 medewerkers binnen 1 uur op zeer correcte wijze de korrels in de kruipruimte aangebracht. Het ging om 40m2. Later volgt de spouwmuurisolatie.

Wat Takkenkamp zegt, klopt.

Het huis is sneller warm en blijkt meer tijd warm.

klasse uitgevoerd!!

voldoet aan alle verwachtingen!!

Uitstrkend

Prima en netjes gewerkt. Alles keurig achtergelaten

De CV-leiding doorboren en daarna de klant aan zijn lot overlaten

Takkenkamp isoleert mijn spouwmuur, daarna kunnen ze geen ventilatieroosters boren. De boor is defect, later blijkt bij mij als gevolg daarvan de aardlekschakelaar er uit te liggen. Nieuwe afspraak voor boren ventilatieroosters. Vrijdagmiddag komen ze en om 1530 uur boren ze in mijn kruipruimte de CV leiding lek, mijn hele CV systeem loopt in de kelder leeg. Takkenkamp zegt loodgieter te regelen maar die belt mij om te zegen dat ze niet komen, ik ben geen klant! Takkenkamp is voor mij onbereikbaar, ze vieren weekend! Ik zit zonder CV in de kou met een nacht waar de temperatuur naar 0 gaat. Zelf zaterdag nog een loodgieter moeten regelen. Takkenkamp moest daarna nog een derde keer komen, twee boorgaten en een oud ventilatierooster waren niet dichtgesmeerd. Drie keer thuis moeten zijn voordat Takkenkamp de klus heeft geklaard. Klacht ingediend die na uiterlijk 10 werkdagen beantwoord zou worden. Na 11 werkdagen nog niets gehoord, zelf maar gebeld. Toen wel een mail van Takkenkamp met compensatievoorstel van € 150, nog geen 10% van de offerte. Ik heb gemaild dat ik dat niet afdoende vindt maar naar overleg van takkenkampmedewerker met haar leidinggevende bleef het daarbij. Ik ben vooral boos over het gebrek aan nazorg bij calamiteiten. Ik vind het onbegrijpelijk dat een bedrijf als Takkenkamp dit niet geborgd heeft.

zeer kundige, vakbekwame en gemotiveerde uitvoerders

Ben tevreden en positief over het bedrijf Takkenkamp

Prima bedrijf, goede communicatie.

Jullie hebben prima geholpen. Ook de financiele afhandeling was uitstekend.

Zeer te vreden

Ze waren op tijd het waren vriendelijke jongens goede samenwerking en hebben net werk geleverd het was super.

snel geregeld en vlot in orde gebracht

top netjes gewerkt en geen troep achter gelaten

Netjes en geheel volgens afspraak de woning van isolatie voorzien.

Gewoon goed, zoals het hoort!!!

Beleefd en vriendelijk personeel, netjes werk geleverd

Mannen waren keurig optijd. Klopten elke keer keurig aan als ze gebruik wilden maken van het toilet en vroegen telkens netjes of dit ook mocht. Was een ervaren met een nieuw personeelslid, dit werd aangeven en daarom waren ze ook wat langer bezig, eerste keer in de kruip ruimte etc. Helemaal goed dat dit benoemt wordt en mensen goed opgeleid worden. Eind van de klus alles netjes achter gelaten en laten zien wat ze gedaan hebben. Goede ervaring!

Ervaren en vriendelijke mensen

Naar tevredenheid uitgevoerd. Detail: 2 boorgaatjes vergeten te voegen Zijn wel druk, uiteindelijk kleine 2 maand na offerte akkoord zelf gebeld om werk in te plannen

Beste Michel, Bedankt voor je positieve review. Zijn de boorgaten inmiddels gevoegd? Zo nee, zou je dat dan even willen laten weten, dan komen we ze op korte termijn alsnog voegen. Groeten Jelle