Perfecte ervaring

Heldere en duidelijke offerte, afspraken netjes nagekomen en prima uitvoering. Wij zijn zeer tevreden.

Prima advies, perfecte uitvoer en goed resultaat

Adviesgesprek was duidelijk en concreet, goed voorstel gekregen voor bodemisolatie ivm vocht / water in kruipruimte. Inplannen was snel geregeld. Jongens die de klus uitvoerde zorgden dat alles schoon bleef, waren zeer netjes in contact en hadden zichtbaar plezier in hun werk. We hebben de isolatie nu 3 weken en merken een groot verschil in warmte die in huis blijft. Is echt boven verwachting!!

Perfecte intake en dito uitvoering!

Zoals omschreven

Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Montage van zowel spouwmuur isolatie als vloer isolatie zijn perfect verlopen. Alles netjes opgeruimd. Pluim voor de mannen.

Super snelle service met echte vakmensen

Uitermate tevreden over de dienstverlening, communicatie en de vakmensen die bij ons zowel de spouw als de vloer hebben geïsoleerd.

Netje voor elkaar allemaal

1e dag spouwmuur isolatie gehad. De jongens hebben keurig gewerkt. En 2e dag vloer isolatie en dat ging ook perfect. Alsof ze niet geweest zijn. Alles netjes achter gelaten.

ALLES PERFECT GEREGELD.

Op tijd, professioneel en flexibel

Ik ben zeer tevreden. Over het ontstaan van de order, de opdracht en over het eindresultaat

Hoewel nog lang geen winter is het effect van de isolatie reeds merkbaar.👌👌

zeer goed gedaan

Toevallig is mijn huis uitgekozen voor een inspectie. De meneer stelde zich netjes voor, heeft metingen gedaan, de offerte bekeken, het een en ander nagerekend en bekeken. Inspecteerde hoe de mannen van Takkenkamp werkten of ze zich hielden ze zich aan de veiligheidsnormen stelde ze vragen (apparatuur en kleding)

Prettige mensen en een snel resultaat voor een prijs die meeviel.

De inspectie van de kruipruimte en het aanbieden van een offerte verliep prettig. De kosten van de vloerisolatie vielen ons mee vergeleken bij andere aanbieders. Voor de planning was Takkenkamp telefonisch steeds wel wat moeilijk bereikbaar, maar voor het prikken van een datum waren ze heel flexibel. De mannen hebben de vloerisolatie vervolgens op de afgesproken datum snel en zonder veel overlast aangebracht. De echte kou en het stookseizoen moeten nog komen dit jaar, maar we menen toch al verschil te merken in kou uit de vloer.

Matig in afspraak en communicatie

Het offerte traject is prima verlopen en prijsvorming was reden om met Takkenkamp in zee te gaan. Helaas was de dag van uitvoering niemand aanwezig tot de klok van 3 uur. De mannen die toen kwamen hebben gaten geboord en zijn vertrokken. Zelf heb ik maar gebeld om een vervolg afspraak te maken want het bleef stil. Na het tweede bezoek kom ik erachter dat er 1 rooster is aangebracht terwijl er 6 in de offerte zijn meegenomen. Ik heb toen zelf maar weer gebeld wat er gaande is. Daar is men net zo verbaast als ik over deze ontwikkeling. De mannen die de 2e dag de werkzaamheden hebben afgemaakt hebben geen terugkoppeling gegeven. Nu komt er de 22e van oktober een adviseur kijken naar de rooster probleem. De factuur heb ik wel reeds ontvangen met daarin de verplichting te voldoen binnen 2 weken. Ik ga er vanuit dat de adviseur niet de overige roosters gaat boren en ik een 4e afspraak moet maken. Ik betaal daarom ook nog even niet en wacht de komst van de adviseur af. Communicatie is slecht bereikbaarheid nog slechter. En dit met name na het offerte traject. Rene

Beste René, Dat is niet hoe wij willen werken. Ik zet je klacht intern door en zal zorgen dat er een gepaste reactie komt. Bedankt voor je melding. Groeten Jelle

Geheel volgens afspraak uitgevoerd

alles is conform de offerte uitgevoerd. de werkzaamheden zijn vlot en secuur uitgevoerd. nadien hebben de heren alles netjes achtergelaten en wilden dat ik nog even samen met hun een rondje rond het huis zou maken om mijn akkoord te geven. Zeer tevreden!!

Goed advies, prima uitvoering

Goed advies gekregen voor onze situatie en vervolgens snel uitgevoerd, op een keurig nette manier.

geweldig

u personeel zo vriendelijk en werk echt kei goed complimenten daar voor heb er geen spijt van

Zeer geschikte kerels en werkzaamheden goed uitgevoerd

De heren van Takkenkamp (Veendam) waren communicatief goed en hebben de werkzaamheden netjes uitgevoerd. Ze hebben ook goed rekening gehouden met de omstandigheden bij de buren. Dat werd ook zeer gewaardeerd.

prima werk geleverd.

Goeie snelle service

Nadat de adviseur begin september langs was geweest en de spouwmuur had gecheckt en ter plekke een offerte had opgemaakt is e.e.a. zeer snel en vakkundig in werking gezet. Enkele weken later hebben we nu onze woning uit 1985 met aminotherm isolatie volgens de huidige normen prima geïsoleerd. De werkzaamheden zijn correct uitgevoerd binnen enkele uren door vriendelijke en deskundige medewerkers van Takkenkamp. Na afloop alles weer keurig opgeruimd.

Alles goed gegaan prijs kwaliteit zeer goed

Alles goed verlopen zeer tevreden

Keurige medewerkers, netjes gewerkt.

Alles prima verlopen. Het huis is naderhand netjes achtergelaten. Een telefoontje dat het klaar was. Al met al heel goed.

Zij houden zich aan de planning.

Goede service. Goed overleg en zomaar klaar.

Prima personeel, aardig, bekwaam netjes gewerkt. Alles opgeruimd. Nu nog afwachten hoe het werkt.

Vlotte nette harde werkers!

Blij met takkenkamp, binnen 3 uur de muren geïsoleerd, netjes gewerkt en weinig overlast! Nu maar genieten van een warm huisje!

Wat ging dat snel zeg!

Het aankomen op het adres was blijkbaar wat lastig, maar toch gelukt.. Prettig verrast dat de korrels grijs zijn. Had namelijk witte verwacht? Al met al supersnel gewerkt, na een halve dag al klaar. Hier en daar wat aanvegen en dat was het. Netjes gewerkt.