Fijne samenwerking

Van A tot Z goed geïnformeerd. Vanaf het inplannen van de intake/opmaak offerte tot aan het isoleren aan toe. Beide op korte termijn tot onze aangename verrassing. Alle vragen die wij hadden werden beantwoord. Er werd meegedacht op dag van isolatie. Erg vriendelijke medewerkers!

Goede afhandeling van isolatie

Netjes de vloer isolatie uitgevoerd. Alleen jammer dat ze bij de spouwmuur isolatie het Uitbouw waren vergeten en hiervoor terug moesten komen. Verder wel alles goed afgewerkt

prima werknemers

alles volgens afspraak.

Zeer kundig en klantvriendelijk personeel die ook de nodige uitleg geeft met de isolatie

Prettige ervaring

Op maandag 19 juni zijn de werkzaamheden uitgevoerd. ik heb zelf van de week de kruipruimte betreden om foto's te maken van de aangebrachte isolatie voor de subsidie. De werkzaamheden zijn naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Goede voorlichting, afspraken nagekomen en mooi resultaat.

Vakkundig en goede adviezen

Zeer vakkundige monteurs en beleeft die zeggen van te voren wat ze gaan doen.en de werkplek netjes hebben achtergelaten

Prima geregeld!

Takkenkamp heeft mij vooraf en tijdens de isolatie goed op de hoogte gehouden. Bij de eerste afspraak bleek er te veel condens onder de vloer te zitten en hebben de vaklui nieuwe ventilatieroosters aangebracht. Op de isolatiedatum verliep alles prima. Prima geregeld!

Het was netjes dat takkenkamp de foto’s beoordeeld had en het niet goed vonden en dus opnieuw iemand stuurde om het te herstellen.

alles conform afspraak uitgevoerd en op tijd.

Vakkundige specialisten.

Betrouwbaar bedrijf, doen wat ze zeggen

Komen afspraken na,reageren snel, vakkundige, nette mensen. Passen aan waar nodig, zijn flexibel en denken mee ,ook in de kosten om die zo laag mogelijk te houden. Echt een top bedrijf!

Ik ben tevreden over de manier van werken. Snel en vakkundig. Een tip voor de organisatie. Wees bewust van de subsidiemogelijkheden en aandachtspunten en vertel dat aan de klant. Immers bij de subsidie aanvraag moet de klant foto’s maken van de werkzaamheden en meesturen. Ik lees dit dit een bron van onrust is als je die niet meestuurt naar de subsidie verstrekker. Wellicht kunnen de uitvoerders dat zelf doen tijdens het werk en deze verstrekken aan de klant

Wij zijn tevreden.

Werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, de afstemming vooraf had beter gekund (interne samenwerking). Uiteindelijk zijn we er gezamenlijk naar eenieders tevredenheid uitgekomen.

Vloerisolatie op een vakkundige wijze aangebracht.

Uitstekend vakwerk geleverd!

Snel en goed gewerkt

De mannen waren vlot, verstaan hun vak en waren ook nog eens gezellig.

Vertrouwd

Goede voorlichtings gesprek gehad. Keurig volgens afspraak gewerkt.

Deze mannen hebben goed werk verricht

Compleet incapabel bedrijf

2.5 jaar geleden de spouwmuren laten isoleren door Takkenkamp. Na ruim een jaar kregen we allemaal vochtdoorslag aan de binnenkant van de muren. Onderzoek gedaan en het bleek dat Takkenkamp zeer slecht had geïsoleerd. Dit is opnieuw gedaan door 2 andere collega's die aangaven dat ze het nog nooit zo slecht hadden meegemaakt. Ze hoopten dat de mannen die het gedaan hadden er niet meer werkten. Nu hebben we nog steeds schade aan de binnenkant van het huis, maar Takkenkamp reageert na herhaaldelijk contact zoeken niet. We hebben het inmiddels uit handen gegeven aan de rechtsbijstand.

Het team van Takkenkamp Zuid heeft geweldig werk geleverd..

Het team van Takkenkamp, Huseyin en Charis, heeft de spouwmuren van ons huis na-geïsoleerd. Daar waar kieren zaten, zijn deze volledig opgevuld door de ingebrachte foam. Dit geeft vertrouwen dat het werk goed is uitgevoerd. Bovendien stonden beide mannen voor de kwaliteit van hun werk. Dat was meer dan duidelijk in hun communicatie en uitvoering van het werk. Op deze zeer warme dagen merken we al het verschil. Dat voorspeld ook een behaaglijker huis in de komende winter.

Top,vriendelijk ,alles netjes afgeleverd

Vriendelijk personeel, werken hard,alles netjes achter gelaten, top

Fijn bedrijf en goed resultaat.

Heb zowel in de voorbereidingsfase als in de uitvoeringsfase prima contact gehad met de werknemers van Takkenkamp.

Nette mensen en afwerking

Mensen werken rustig door/af

Vooraf duidelijk advies, heldere offerte en prima uitvoering

Zie hierboven. Tevens vakkundige en vriendelijke medewerkers

Voorlichting gesprek en voorbereiding goed en duidelijk Uitvoering goed snel door hardwerkende medewerkers Rekening en foto's goed afgehandeld.

Goed vakmanschap, installateur kwam zelf met een creatieve oplossing.

Het installatie team was kundig en kwam met een creatieve oplossing, wat door ons als zeer fijn is ervaren. En de rommel is keurig opgeruimd. Om deze reden ook het hoge cijfer. Helaas zijn in het voortraject een paar zaken niet goed opgenomen waardoor het installatieteam, pas na overreding onzer zijde de klus wilde klaren en is ook een gemaakte (qua bescherming van een rondvliegende vleermuis) afspraak na tekenen van de offerte niet meer nagekomen. Aangezien we aan de vooravond staan hoe de Nederlandse biodiversiteit beschermen, is dit op dit moment nog een brug te ver voor Takkenkamp, maar hier wordt wel aan gewerkt c.q. cursussen gevolgd om dit te verbeteren. Dit heeft het cijfer nadelig beïnvloed, rekeninghoudende dat in de nabije toekomst deze brug misschien wel beslecht gaat worden.