Zeer goede ervaring

De uitvoerder krijgt van mij een 10 op alle punten maar degene die hem zou brengen een onvoldoende die was ineens niet beschikbaar. Was wel snel en adequaat opgelost door het bedrijf door andere chauffeur in te zetten. Vandaar mijn ruim voldoende.

Professioneel

Er werd snel gereageerd op de offerteaanvraag. De isolatieadviseur was kundig en eerlijk. De aanbieding was duidelijk en redelijk geprijsd. De voorbereiding en uitvoering was professioneel. De communicatie ter plaatse was prettig. Er werden goede afspraken gemaakt. Bij twijfel over het boren van goten ten behoeve van ventilatie kruipruimte werd contact opgenomen. Na afloop is de woning netjes achter gelaten. De instructies over betreden van de kruipruimte waren duidelijk. Het kruipluik zat goed dicht geplakt. Na 2 weken de kruipruimte geïnspecteerd. Zag er netjes uit. Ik heb er vertrouwen in een behoorlijke energiebesparing te gaan behalen.

Stipt, goede communicatie, schoon werk en goed advies

Compleet infogesprek met de adviseur over isoleren en gevelherstel, er kwam een helder offerte, het uitbikken en isoleren ging precies op afspraak, het her-voegen moest vanwege het weer worden uitgesteld, goede communicatie hierover. Al het werk is schoon opgeleverd, zonder nodige nazorg. Vriendelijk personeel dat ook bereid is een handje uit te steken ter hulp van een tilklusje of een extra voegje buiten de offerte.

De geoffreerde werkzaamheden naar tevredenheid uitgevoerd

De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, er was een klein probleem met isolatie lekkage maar dat is professioneel opgelost.

Goed werk geleverd

Het is een 8 geworden en geen 10 om 2 redenen: 1. Het was jammer dat de latten geniet werden en niet gelijmd, nu moeten alle nietjes weggewerkt worden. 2. In de 3 dagen dat de zolder geïsoleerd werd, kwamen er steeds andere mensen (op 1 na die elke dag kwam). Ze waren allemaal even vriendelijk, maar een vaste ploeg zou fijner zijn. Positieve punten: Takkenkamp houdt zich aan afspraken. Reageert snel. Informeert en overlegt goed over data van isolatie en tijd van aankomst. De mensen kwamen elke dag op de afgesproken tijd en gelukkig was het prettig gezelschap om over de vloer - en de zolder - te hebben. Ze werkten nauwkeurig en goed. Aandachtspunt voor de werkgever: Ik hoop dat Takkenkamp zijn werknemers goed waardeert en beloont, want het is zwaar werken om trap op, trap af te lopen met zwaar materiaal en om lang op zolder te werken met - in dit geval -de volle zon op raam en dak.

Goed bedrijf, komt afspraken na, vriendelijk en gemotiveerd personeel, werken netjes!

Goed degelijk bedrijf, persoonlijk, komt afspraken na, overlegt en is duidelijk. Prettig gemotiveerd personeel; zeer aan te bevelen !

Klacht van overgenomen Nuon Isolatie uitstekend opgelost

In 2013 mijn gevels door Nuon Isolatie laten isoleren. Uit een recente warmtescan bleek dat de voorgevel onvoldoende geisoleerd was. Aangezien Nuon Isolatie inmiddels door Takkenkamp was overgenomen, heb ik hen benaderd. Ze hebben snel gereageerd en een team gestuurd om de gevel met isolatie aan te vullen. Prima uitgelegd wat voor bijzonderheden ze tegenkwamen, precies uitgevoerd, netjes gewerkt en plezierig in de omgang. Helemaal top dus!

Goede communicatie, soepele afhandeling

Zeer tevreden. Prettige communicatie, goed bereikbaar. Komen afspraken na. Zoals het hoort.

Super service.

Correct en beleeft personeel, alles schoon en opgeruimd opgeleverd.

Keurige en beleefde werkers, netjes gewerkt

Op tijd, uitleg wat ze gingen doen, nette werkers. En geen troep of beschadigingen. Na 4,5 uur 100m2 gevelisolatie gespoten, nu met warme weer al merkbaar. Duidelijke rekening met meldcodes ed. voor de subsidie, 5 sterren zijn in "the pocket" Dank

Top isolatie medewerkers een visite kaartje

Voorafgaand aan het isolatie project zeer goede informatie van de medewerkers. Keurig de boel opgeruimd en na tevredenheid de klus beëindigd. Deze 2 mensen zijn een visite kaartje voor het bedrijf.

Goed advies, ervaren mensen.

Adviseur Hans Hoen geeft goed en duidelijk advies in de mogelijkheden. Uitvoerend werk is goed uitgevoerd en er is goed meegedacht. Ik heb een complex huis qua spouwmuur, maar in goed overleg is het werk naar tevredenheid uitgevoerd.

Vakmensen, werken netjes en goed!

De eerste bezoek was prettig en de info duidelijk. Ook prima duidelijke offerte. Het is allemaal zeer vakkundig en snel aangebracht Ze laten geen rommel achter en je hebt nergens last van . Kan het iedereen aanraden.

Als ging goed, wel niet goedkoop.

Professioneel en vakkundig bedrijf!

Takkenkamp is in mijn ogen een professioneel en vakkundig bedrijf. Ik heb met name de communicatie als zeer prettig ervaren.

Snel en vakkundig gewerkt

De medewerkers waren keurig op tijd en gingen gelijk aan het werk. Ongeveer anderhalf uur later waren ze klaar en netjes gewerkt,geen rommel.

Netjes, snel, technisch goed uitgerust.

Zowel muur als vloerisolatie tot tevredenheid uitgevoerd. Bij de vloerisolatie bleken er meerdere min of meer 'verborgen' ruimtes te zijn, die alsnog zijn meegenomen. Men heeft doorgewerkt tot het klaar was; en dat was ruimschoots na 16.00 uur! (21.00 uur)

Super aardige werkmannen en werken hard en heel netjes.

Goed advies, vlot een afspraak. De mannen die kwamen isoleren, werkten snel en netjes. Vloer werd beschermd met dekens en nadien werd binnen en buiten alles schoon achtergelaten.

de jongens hebben het netjes gedaan

ze hebben snel en netjes gewerkt. alleen een tip voor de volgende klant: laat niet deuren tegen elkaar open staan anders waait alles onder.

Vakkundig, en zeer netjes

Alles is vlot verlopen

Gedaan wat gedaan moest worden

Geweldig super vriendelijke jongens , Dus in 1 woord super

Fast and efficient

The guys were very efficient and finished the work fast without issues. Communication was not that smooth because I don't speak good Dutch but they knew exactly what to do so nothing to worry about.

Spouwmuurisolatie is naar mijn weten allemaal in orde. Na werkzaamheden en vertrek lagen er nog allemaal wolpluizen in de straat waar het busje heeft gestaan. Zou fijn zijn dat dit voor vertrek opgeruimd word. Verder zeer tevreden.

Takkenkamp doet wat het beste is voor de klant.

Professioneel bedrijf. De spouwmuur werd eerst schoongemaakt voordat ze gingen isoleren. De medewerkers zijn zeer correct en vriendelijk. Er wordt uitgelegd hoe het huis wordt geïsoleerd en ze laten het zien. Alles is keurig gevoegd en weer opgeruimd.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!