Vaklui aan het werk

Prima ervaring met takkenkamp Werkt netjes vriendelijke personeel Aanbeveling

goed en vakkundig gedaan

Aardige en vriendelijke mensen aan het werk gehad

Vaklui

Stipt op tijd, nette werkers die uitstralen dat ze weten wat ze doen. Rustig, geen overdreven chaos. Meedenkers. En na afloop is alles keurig opgeruimd.

Prima werk door een gedegen bedrijf.

De vakmensen van Takkenkamp hebben de isolatiewerkzaamheden prima en netjes uitgevoerd. Op zowel de mensen die de isolatie van de spouwmuren hebben uitgevoerd, als de mensen die onze tussenvloer hebben geïsoleerd, was niets aan te merken. Nette vaklieden, die hun werk "verstonden". Mijn enige opmerking was, dat ik zelf naar Takkenkamp moest bellen om een afspraak te maken voor de werkzaamheden, terwijl beloofd was dat zij mij zouden bellen voor een afspraak. Dit was volgens het bedrijf te wijten aan de grote drukte. Maar voor de rest, niets dan lof voor Takkenkamp, ook voor de financiele afwikkeling.

Uiterst vriendelijk en voorkomend personeel en zover ik kan beoordelen zeer deskundig.

Heel positief en natuurlijk vooral gebaseerd op het gewekte vertrouwen. Directe technische controle is voor mij als leek in dit geval lastig. De tijd zal het leren, maar ik heb daarin veel vertrouwen.

Veel kennis en net werk

Goed advies gesprek gehad waarbij alles duidelijk uitgelegdt werd. Na opdracht een snelle response gekregen met datum. Op de dag zelf twee vakkundige mannen die ondanks de file overwerkten zodat we maar een dag overlast hadden. Alles netjes gemaakt en opgeruimd. Twee toppers naar onze mening.

een goed en snel.

Mijn ervaring was zeer goed.

Goed contact. Vriendelijke werknemers, Mensen met ervaring hier geweest. Werkzaamheden ziet er strak uit. Alles netjes achtergelaten.

Zowel bij de bodem isolatie in 2021 als de spouwmuurisloatie in 2022 een positieve ervaring. Er is bij het voegen na de gevelherstel wel een afwijkende voeg gebruikt maar dat wordt hersteld. Ook voor het gevelherstel zelf is de ervaring positief. Professionele mensen die weten wat ze doen.

In het begin wat stroef later perfect

Eerlijk en goede prijs

Eerst had ik een offerte laten opmaken via Pluimers voor het isoleren van mijn woning. Hier moest ik dan ongeveer 2.500 euro voor betalen. Dan was mijn hele woning geisoleerd met glaswol. Het leek mij wel oké. Ik was het eigenlijk al vergeten, maar ik had mij ook ingeschreven bij het regionaal energieloket en werd van daaruit benaderd door Takkenkamp. De prijs die zij konden neerleggen was zo concurrerend dat ik graag wel een second opinion wilde hebben. Er is iemand langs geweest en hij heeft meerdere gaten geboord in de muur. Het blijkt nu dat mijn muur op verschillende plekken al geisoleerd is. Dit zijn nieuwe gedeeltes van het huis. Echter op andere plekken is de spouw zo ernstig vervuild dat de spouw eerst schoongemaakt moet worden. Als we dit niet doen dan krijg je mogelijk last van koude en warme gedeeltes binnen 1 muur en bij de binnenmuur mogelijk schimmelplekken. Wij zien door de kosten en het vele werk af van het isoleren van de woning. Maar ik waardeer het eerlijke advies. Want ze verdienen nu niets aan mij. Maar wat mij betreft kan ik ze wel aan iedereen adviseren. Het advies was duidelijk en ik waardeer het dat professionaliteit en een eerlijk advies het winnen van de commercie.

Correcte en snelle afwerking

Het advies en de offerte zijn snel gereed. De oprachtverstrekking geautomatiseerd en duidelijk. Binnen de afgesproken tijd is de uitvoering gepland. De uitvoering was correct en fatsoenlijk. Hooguit is de persoonlijke communicatie en de geautomatiseerde communicatie een punt van aandacht, als ervoer ik dat niet als heel storend.

Klantgericht, leveren keurig werk!

Na een inspectie van de te isoleren dingen snel een duidelijke offerte. Prima contact met de afdeling planning en het allerbelangrijkste, de werkzaamheden zijn keurig afgehandeld. Personeel is vriendelijk en werkt netjes. Komen afspraken wat betreft tijd e.d. keurig na.

Een zeer prettige ervaring

Mijn ervaring met uw bedrijf was zeer prettig. Afspraken werden keurig nagekomen, personeel was kundig, werkten netjes en vlot! Alle werkzaamheden werden correct uitgevoerd en alles werd na de klus keurig achter gelaten. Ook de periode tussen offerte en uitvoering was zeer acceptabel, zeg maar lekker vlot! Kortom: Helemaal top en zeer tevreden.

in een zin top geregeld

Het was vanaf vragen naar offerte tot uitvoering van het isoleren van de kruipruimte prima verlopen.

Top bedrijf

Alles goed gedaan, zoals afgesproken

Viel wat tegen

Jullie komen de achterkant van het huis niet doen. Maar de twee jongens die voor jullie werken hebben alles prima opgelost. Top.

Uitvoering is prima maar afspraken over incomplete levering worden niet opgevolgd

Er is een kruipluik mee besteld maar dit wordt niet geleverd. Afspraken over nalevering verlopen moeizaam. Het luik bleek bij nader inzien niet ingemeten en dus ook niet besteld. Vandaag zou afspraak voor nalevering worden gemaakt maar helaas weer niet nagekomen. Heel jammer want iedereen is van goede wil maar het komt niet af.

Prettige medewerkers, goede service.

Prima werk geleverd en alles netjes weer achter gelaten.

Tevreden over het geleverde werk. Zeer beleefde medewerkers. Tip: Ik had het fijn gevonden als ik van te voren te horen had gekregen dat ik alle ramen deuren moest sluiten i.v.m het stuiven tijdens het boren.

Netjes gewerkt en aardige nette jongens. Wel jammer, dat eerst ze met een verkeerde isolatiemateriaal aan kwamen. Snel een nieuwe afspraak gemaakt en op zeer korte termijn alsnog de zolder geïsoleerd

Keurig gewerkt

Komen op tijd, goede communicatie, goed werk

Netjes gewerkt

Waren keurig op tijd,er werd netjes gewerkt en de omgeving werd netjes achtergelaten

snel & netjes gewerkt

op tijd gekomen en begonnen met de hachelijke klus na afloop alles weer netjes achtergelaten

Aardige vakmannen leveren goed werk

Zeer tevreden. Ze hebben netjes hun werk gedaan en en waren aardig.

Over Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u het verduurzamen van uw woning overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in gevelonderhoud en isolatie. Bij Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 8 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare partner. Takkenkamp Vastgoed Verduurzamers