Alles klopte

Richtofferte, contacten, opname, offerte, afspraken, uitvoering, facturering: alles verliep correct!

Vakkundig en vriendelijk team

Heel vriendelijke mannen die de bodem isolatie hebben uitgevoerd. Ze hebben duidelijk uitgelegd hoe ze te werk gingen. Er is heel netjes gewerkt en netjes alles aangeveegd.

Zeer goed jongens waren vakbekwaam en hebben netjes gewerkt .

Gewoon goed

Goed geregeld en uitgevoerd. Jammer is wel als je daarna nog mailt met een vraag of je iets van een certificaat ontvangt je niks meer hoort.

Uitstekend werk gedaan

Vloer en spouwmuurisolatie gedaan. Beide keren zeer vriendelijk en bekwaam personeel Op vragen kreeg je prima uitleg. Ook de aanvraag voor subsidie hebben ze uitstekend gedaan. Alles ingevuld met foto's erbij!!

Helemaal tevreden van begin tot het eind.

Zeer kundig persoon bij opname isolatie opdracht. Neemt rustig de tijd om alles uit te leggen. De isoleerders waren mooi op tijd en werken zeer netjes door alles netjes af te plakken. Ben zeer tevreden over het verloop algemeen , en bij de volgende isolatie opdracht neem ik zeker contact op met deze groep.

Goede communicatie, geen lange wachttijd en nette prijsstelling

Contact verliep soepel, de opdracht kon snel uitgevoerd worden en in het prijsvergelijk kwam Takkenkamp er goed uit.

Goed en schoon werk geleverd.

Zou zo weer met Takkenkamp on zee gaan!!!

de intake verliep moeizaam maar de uitvoering heel soepel

de intake verliep moeizaam maar de uitvoering heel soepel

Uitstekend!

Bij ons zijn dit najaar vloer- en gevelisolatie uitgevoerd. Wij zijn zeer tevreden, vanaf het moment dat er iemand kwam kijken om een offerte te maken tot het laatste moment dat wij contact gehad hebben mbt het invullen van de subsidie-aanvraag. Deskundig, meedenkend en aardige mensen bovendien!

Vriendelijke vakmensen die netjes werken.

In opdracht van woonstichting Leystromen is mijn huurwoning verduurzaamd. (Energetische verbeteringen) Hoewel het allemaal veel langer heeft geduurd door het coronavirus, weersomstandigheden en de matige werkvoorbereiding ben ik zeer tevreden over de mensen die bij mijn de werkzaamheden hebben uitgevoerd, onder leiding van uitvoerder piet van de firma Coen Hagedoorn. - Rogee en Mike van de firma Coen Hagedoorn - Shane en Giorgio (bouwbroers) van de firma Takkenkamp isolatie. Bedankt voor jullie vakkundige en nette manier van werken en afwerken.

Snelle in behandeling nemen. En foutje in factuur. Dit kan gebeuren. Snel gecorrigeerd. Vlotte medewerking invullen formulier voor subsidie isoleren.

Zeer goede en betrouwbare service

Zeer vriendelijk en behulpzame medewerkers. Er wordt alle tijd genomen om alles uit te leggen over de isolatiemogelijkheden als je er nog geen verstand van hebt. De medewerkers die komen isoleren zijn netjes en erg vriendelijk.

Nette rustige vaklui

In de vroege ochtend aangekomen en na de voorbereidingen was de klus ( isoleren vloer ) efficient en netjes geklaard; geen rommel achtergelaten door hen.! Klasse.

Zeer slechte afhandeling naar aanleiding van klacht

In maart 2020 vocht doorslag in binnenmuur ontstaan door foutief aangebrachte spouwisolatie met o.a. schade aan schilderwerk als gevolg. Waar het gaat om afhandelen van schadeherstel werkzaamheden en erkenning van aansprakelijkheid excelleert Takkenkamp in het niet nakomen van gemaakte afspraken. Tot op heden is de schade niet hersteld en is Takkenkamp niet bereikbaar.

Beste Mark, Ik zie je review en wil graag met je klacht aan de slag. Ik heb je een mail gestuurd om te kijken naar een oplossing. Groeten Jelle

Toppers!

Prettige voorlichting met heldere boodschap. Snelle en goede levering tegen een concurrerende prijs. Zeer goed uitgevoerd en netjes afgeleverde werkzaamheden. Vriendelijke mensen en een zeer prettige samenwerking.

Goede snelle service

Professionele dienstverlening!

Heldere informatie vooraf, afspraken nagekomen, prettige mensen

Heldere informatie vooraf was erg prettig. Alles daarna verliep zoals afgesproken media zoals verwacht. Werklieden waren hulpvaardig en prettig. Kortom, wij zijn tevreden.

Snel en mee denkend en net werk

Bij mijn buren was alles al gepland en binnen een week kon bij mij de muur ook gelijk behandeld worden . Dat was voor ons heel gunstig i.v.m. hoogwerker . Geweldig gedaan. Evenzo de controle onder de vloer . Tot op heden is er voortreffelijk gewerkt en ook netjes . Ik ben tot op heden zeer tevreden.

Goed werk geleverd

Het werk is goed gedaan

Wij zijn zeer tevreden over de dakisolatie en de medewerkers van Takkenkamp. De mannen hebben hard gewerkt en waren zeer symphatiek en beleefd en hebben alles netjes achtergelaten.Zij verdienen een compliment.

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Goede communicatie Vriendelijke medewerkers Deskundig Netjes gewerkt Meedenkend in oplossingen

Komen afspraken niet na, reageren niet, zeer slechte klachtenafhandeling

Fouten en vergissingen kunnen altijd gebeuren en dat is ook niet erg maar dienen naar mij mening dan wel adequaat en met prioriteit opgelost te worden. Als goed bedrijf moet je immers het doel hebben je klanten een goede service te verlenen. Takkenkamp komt hierin naar mijn mening ernstig tekort. Afgelopen Juni een aanvraag gedaan voor vloer/dakisolatie. Een afspraak gemaakt op 30 augustus voor een adviesgesprek kwam niemand op dagen. Contact opgenomen met Takkenkamp en er was wat tussen gekomen maar ze zouden het oplossen en me z.s.m. weer bellen voor een nieuwe afspraak. Ben nooit meer terug gebeld. Heb nog 2 e-mails gestuurd waar ook nooit op geantwoord is. Dus zelf weer gebeld hoe we dit op gaan lossen want vanwege nieuwe kozijnen+ramen moet de opdracht i.v.m. de subsidie dit jaar nog uitgevoerd worden. In plaats van de fout snel en adequaat op te lossen wordt er doodleuk gezegd dat de planning vol zit en de uitvoering pas 2021 pas kan plaats vinden, weg subsidie. Waar je zou verwachten dat ze hun fout met alle prioriteit willen oplossen verzaken ze volkomen. Erg jammer. Eindig waar ik mee begonnen ben. Fouten en vergissingen kunnen altijd voorkomen en heb daar alle respect voor maar als bedrijf moet je dan wel als doel hebben dit snel,adequaat en met prioriteit te willen oplossen.

Prima isolatie klus en alles zoals afgesproken.

Snelle en correcte afhandeling offerte aanvraag. Dit wordt redelijk vlot opgevolgt met huisbezoek waarbij men heldere en duidelijke uitleg geeft over de werkzaamheden. De klus zelf wordt ook zeer goed en correct uitgevoerd. Als Takkenkamp weg gaat lijkt het net alsof er niks gebeurd is, zo netjes wordt alles opgeleverd.

Super goede service

Attente medewerkers. Alles keurig achter gelaten. Bovendien waren ze aardig en gaven goede tips. Enige minpuntje was dat ik zeker 3 maanden moest wachten tot mijn vloer gepurrd kon worden.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!