Merken meteen verschil.

Fijn gesprek gehad met Sjaak tijdens de opname voor spouwmuurisolatie. Na akkoord gaan met de offerte op 24 December 2020 is de spouwmuurisolatie al gerealiseerd op 29 januari 2021. We merkten s'avonds al meteen, dus superblij met het resultaat.

goed netjes en vriendelijk

ze werkten netjes geen troep achterlatend . de gaten in de muur zijn bijna niet meer zichtbaar .

Top bedrijf top medewerkers, die de klus netjes hebben gedaan.

Het was een 9 of een 10 geworden, als de kosten voor stijger, die gemaakt was van rest hout niet in rekening waren gebracht.

Erg vriendelijke mensen, weinig overlast

Ik liet de spouwmuren van ons huis na-isoleren met Aminotherm. Ik zag toch wel op tegeen de klus, met name de overlast door het boren van al die gaten. Dat viel uiteindelijk erg mee. Een erg vriendelijk team legde mij heel goed uit wat ze gingen doen en het boren viel qua geluid en stof erg mee. Als ze niet twee gaten waren vergeten had ik de volle vijf sterren gegeven. Maar de vergeten gaten werden een paar dagen later gelukkig alsnog gevuld. Ik hoop dat het effectief is. Ik verbeeld me dat ik nu wel merk dat sommige plekken in het huis nu behaaglijker zijn. Het effect zal zich uiteindelijk uitwijzen op de gasrekening hoop ik. De prijs viel me trouwens ook erg mee. Ik raad iedereen aan om te onderzoeken of na-isoleren mogelijk en zinvol is. Mijn huis, van 1971, had wel isolatie maar dat was op veel plekken verdwenen of verbrokkeld.

Verneem nu dat het warmer is in huis

Buiten dat het aangenamer is in huis werd er ook netjes gewerkt alles werd keurig en schoongemaakt achter gelaten.

helemaal goed

Het is lastig om een oordeel te geven over het feitelijke product (spouwmuurisolatie) want hoe beoordeel je dat? Het is door mijzelf slecht meetbaar of het echt werkt, of het voldoende werkt en of het de investering waard is. (Ironisch genoeg kwam er van de week in het maandblad van Vereniging Eigen Huis de aanbeveling het niet te doen bij het geval als het mijne (reeds aanwezige oude isolatie)). Maar los van dit soort kwesties... vind ik dat Takkenkamp en de uitvoerders die ze hebben ingezet (stijgers en de feitelijk isolering) het uitstekend heeft aangepakt. De 6 mannen die uiteindelijk hier een dag bezig zijn geweest waren prettig in de omgang en consciëntieus met het werk dat ze deden. Communicatie met Takkenkamp is goed.

Traag, veel tijd tussen inspectie en uitvoering

Ik heb 3 keer moeten bellen voor er een afspraak voor de uitvoering gemaakt kon worden.

Aardige installateur. Klantvriendelijk!

Netjes gewerkt, vriendelijke mensen.

Heel tevreden. Alles volgens afspraak.

Netjes uitgevoerde spauwisolatie.

Het maken van de afspraken verliep met wat hindernissen. De uitvoering echter was vlot en netjes.

Alles top geregeld.

Vanaf de start is alles keurig geregeld. Van intake tot uitvoering. Ik ben tevreden. Nu alleen hopen dat de gasrekening ook daadwerkelijk daalt ;)

Conform verwachting nav het verkoopgesprek met de heer van Avoird

Gewoon goed. Voor en tijdens heldere uitleg!

Netjes en correct gewerkt

Alleen communicatie via mail liep stroef, verschillende keren om datumbevestiging moeten vragen

Vakkundig, professioneel en punctueel

Fijne ervaring, komen afspraken na en vriendelijk

De installatie ging volgens afspraak en monteurs vakkundig

De monteurs waren op tijd en wisten duidelijk waar ze mee bezig waren. Ondanks 'dirty job' werken ze netjes en maken ze achteraf schoon. Klantgericht en de overlast (geluid, trillingen ed) viel 100% mee.

Prima bedrijf

Goede informatie door adviseur Prima en duidelijke offerte Goede uitvoering Einge verbeterpunt is de communicatie na technische goedkeuring en de inplannings afdeling

Goed en duidelijk advies, nette en snelle levering.

Adviseur heeft alles duidelijk en helder uitgelegd. Installatiemonteurs hebben snel en netjes gewerkt. Tevreden met het resultaat.

Voortreffelijk

Deskundige en klantgerichte aanpak. Er wordt meegedacht en gewerkt om wensen van de klant uit te voeren. Er wordt netjes gewerkt en na de klus is alles weer opgeruimd. Zeker aan te bevelen!!!!

Prima werk geleverd.

De mannen waren beleefd, vrolijk en hebben hard gewerkt. Ook hebben ze de meeste rommel keurig opgeruimd.

Goed en net werk verricht

Twee vriendelijke heren die kwamen. Jammer dat de spuit defect raakte. Dit gaf enige vertraging. nadat deze problemen waren opgelost, zijn de werkzaam heden voortgezet. Niet dat het toen in één keer snel moest worden afgewerkt. Heren hebben goed werk verricht. Ben niet de hele vloer na wezen checken. Maar kwam wel een paar gaten in de isolatie tegen. die niet waren opgevuld.

Snel en netjes uitgevoerd volgens gecertificeerde methode. Prettige, eerlijke verkoper. Zeer goede nazorg, enkele kritische aanmerkingen van mij zijn achteraf keurig opgelost.

Netjes en snel gewerkt

Netjes en snel gewerkt

Kwalitatief goed bedrijf dat jammer genoeg een steekje liet vallen.

Na een prettig gesprek met uw adviseur , Sjaak v.d. Avoort , heb ik op 8 oktober de prima offerte ontvangen. Op 10 oktober heb ik de opdracht gegeven. Na zelf 2 keer gebeld te hebben naar de planning , in uw mail stond dat ik binnen 15 wekdagen gebeld zou worden , is mij gelukt om een afspraak te maken voor de uitvoering. Eerste datum die vrij was; 6 januari 2021. Dus tussen bevestiging en uitvoering zat ineens 3 maanden. Of te wel bijna 13 WEKEN!!! Dat is jammer! Gelukkig was de uitvoering top!. Uw medewerkers, vader en zoon , zijn vakkundig en gezellig. Zij lieten alles schoon achter en het resultaat voelen we nog elke dag in ons nu warmere huis.

goed bedrijf

Alles staat of valt met de ploeg die het werk moet uitvoeren. Er zijn bij ons drie ploegen geweest waarvan de eerste de slechtste was. Slecht persoonlijk contact, werk niet volgens afspraak en gezellig waren ze zeker niet. Tweede ploeg was een verademing. Perfect contact en gezellig, goed werk geleverd. Derde ploeg was ook prima, net als de tweede, en hebben het werk afgemaakt. Dus....het eindresultaat is afhankelijk van je personeel.

perfect werk volgens afspraak, respect voor de uitvoerende medewerkers

Duidelijke offerte, duidelijke afspraken hoe de werkzaamheden worden uitgevoerd. Volgens afspraak werken op het exate tijstip aanwezig. Keurig werk afgeleverd de omgeving ook schoon achter gelaten. Ik ben zeer tevreden.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Heerenveen, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!