Snelle service: in 2.5 uur vloerisolatie vakkundig aangebracht

De Purschuim vloerisolatie vakkundig en keurig aangebracht binnen 2.5 uur voor een concurrende prijs

prima service en comunicatie kortom goed geregeld.

zie boven.

Snelle offerte, goede prijs,

Vriendelijke monteurs, snel klaar, goede isolatie

Takkenkamp werkt goed, snel en netjes.

Voor zowel de spouwmuurisolatie als de kruipruimte bodemisolatie alleen maar goede ervaringen met Takkenkamp. Zij leveren goed werk af en doen dit snel en netjes.

Vlot en netjes.

Net werkende jongens die er gebrand op zijn om goed werk af te leveren. Het binnenkomst is zelfs nu in juni merkbaar veranderd, haast niet te geloven.

Correct en netjes uitgevoerd

Het werk is netjes en correct uitgevoerd. Communicatie , offerte en prijs ging vlot en géén afwijkingen. Technische inspectie was zorgvuldiger dan bij andere die we hebben laten offreren. Prijs kwaliteit is goed.

Werk netjes uitgevoerd

Aanloop was beetje chaotisch (verkoopafdeling communicatie verliep niet 100%, maar kwam helemaal goed). Door hoge grondwaterstand kon er eerst niet gegraven worden, maar door de droogte ging dat nu prima.

Snel en doeltreffende vloerisolatie

Zag met positieve inzet 5 zakken korrels zo verdwijnen in m'n kruipruimte. Het idee dat we we nu ook de vloer hebben geïsoleerd doet me deugd

Professioneel overkomenrd,vriendelijk en accuraat

prettig

Er ging wel heel veel mis

er werden 2 leidingen geraakt, eerst liep de hele CV leeg en daarna werd de afvoer van de keuken doorboord (had voorkomen kunnen worden) en er ontstond kortsluiting (konden jullie niets aan doen). Al met al een dag met een hoop gedoe. We konden een installatiebedrijf bellen voor de reparatie en jullie betalen de rekening. Prima, maar het was leuk geweest als jullie achteraf daar naar ons nog aandacht aan hadden besteed (kaartje of bloemetje). De muren zijn heerlijk geïsoleerd. Maar het was toch niet nodig dat ook het hele dak onder de isolatie zat? De aanbevelingsvraag vind ik dan ook een lastige. Jullie hebben uiteindelijk goed werk geleverd, maar deze dag kostte ons veel energie.

Gewoon top. Doen wat is afgesproken. Goede service.

Verduurzaming zoals is beloofd; uitvoering zoals afgesproken!

Team op afgesproken tijd, inschatting benodigde tijd goed Werken snel en toch netjes.

goed en snel gedaan

snel en goed werk geleverd

Alles volgens afspraak en keurig netjes gewerkt

Vriendelijk personeel en alles netjes afgeplakt en opgeruimd.

Deskundigheid en vakbekwaamheid waren kenmerkend

Plezierige contacten met de medewerkers. Adviezen, meedenken en uitvoering perfect. Uitstekend bedrijf.

Prettige communicatie en vlotte isolatie

De communicatie met Takkenkamp verloopt uiterst plezierig. Afspraken worden nagekomen. Het aanbrengen van isolatie ging vlot in zijn werk. De werkplek werd schoon opgeleverd.

een goede service

Een goed advies gekregen en goede communicatie over de uitvoer data en na afloop alles netjes opgeruimd.

Goed, snel realisaties met afspraak en werkzaamheden .

Nauwkeurige werkers,namen geen lange pauzes.Beleefd.Ruimde het grootste vuil op.

Top mannen

Keurig nette mannen, ze hebben alles netjes en schoon opgeleverd

Mensen met vakkennis werkzaam geweest

Mensen zijn eerst met ons in overleg gegaan over de werkzaamheden. Fijne mensen!

Goed, snel en alle vragen uitgelegd. Tevreden.

Goed, snel en alle vragen uitgelegd. Tevreden.

Prettig verlopen

Werkzaamheden zijn naar verwachting verlopen. Wel even verschil in welke muren geïsoleerd zouden worden.

uitvoerend personeel gemotiveerd en vriendelijk

offerte,inplannen en uitvoering zeer vlot en goed geregeld. de begeleiding bij subsidie aanvragen ontbrak en verdient meer aandacht.

De isolatie is netjes en volgens afspraak geplaats

De dak isolatie is netjes geplaats en alles volgens afspraak. Goede communicatie.

Over Takkenkamp Isolatie

Uw woning of gebouw verduurzamen? Isolatie is de eerste stap in verduurzaming! Het is belangrijk dat u isolatie overlaat aan een gecertificeerde partij met ervaring in de isolatiewereld. Bij Takkenkamp Isolatie bent u daarvoor aan het goede adres. Wij hebben 6 vestigingen door heel het land. Vanuit de vestigingen in Apeldoorn, Den Bosch, Veendam, Aalsmeer, Roosendaal en Zelhem werken we intensief samen met Vattenfall en Centraal Beheer als betrouwbare isolatiepartner. Onze isolatieoplossingen voor muur, dak en vloer zorgen voor aanzienlijke energiebesparingen en maximaal woongenot, voor particulieren en de zakelijke markt. Takkenkamp Isolatie, houdt de energie in huis!