Fantastische service met zeer professionele medewerkers

Onlangs is er bij ons tot volle tevredenheid spouwmuur isolatie met EPS korrels uitgevoerd. Zeer kundig en netjes gedaan, wij zien er al niks meer van in de muren en zijn er blij mee!

Helemaal super

Voorafgaand goed en duidelijk advies personeel wat kwam isoleren was vriendelijk, en hebben de werkzaamheden goed en netjes uitgevoerd

Goed gedaan maar niet helemaal zorgvuldig

Gezien dat het afdekken van de ondergrond niet overal zorgvuldig is gebeurd. Over het algemeen wel goed gedaan.

Prima uitleg en werk

Goede uitleg van de offerte en ze hebben netjes gewerkt en opgeruimd.

klantvriendelijk

klantvriendelijk

Netjes, snel, vakkundig.

De vertegenwoordiger gaf goede informatie en een scherp aanbod. De uitvoering ging snel, netjes en vakkundig. Aardige mensen waarmee je goed kon overleggen

Zeer vriendelijk, terzake kundig personeel die keurig op tijd komen en alles netjes achterlaten.

De mannen hebben zeer netjes de voor en achtergevel geïsoleerd en vertelden waar ik foto's van moest maken om de subsidie aan te kunnen vragen. De slang moest van voor naar achter door het huis, daarvoor werd eerst de vloer en een gedeelte van de muur volledig afgeplakt en naderhand weer keurig weggehaald. Het boren viel reuze mee, de planten hadden niet van de vensterbank gehoeven. Hebben ook rondom het huis alles weer netjes achtergelaten.

Super bedrijf

Duidelijke uitleg , juiste prijsstelling en de monteurs super geschikt voor het werk , vriendelijk en begripvol

Perfect gedaan.

Alles top verlopen.

Goede service, vriendelijk personeel, alleen hele tuin / dak vol piepschuim balletjes na de klus

Heel tevreden met Takkenkamp. Mensen hebben verstand van zaken en personeel is vriendelijk en bekwaam. Enige nadeel na het isoleren van de woning is dat er veel wordt gemorst met de piepschuim balletjes / korrels die in de hele tuin en op het dak terug te vinden waren. Komt allemaal in het milieu terecht.

Volledig ontzorgd, dus schoon gewerkt en netjes afgewerkt.

Harde werkers, vriendelijk en efficient.

Heldere offerte en komen afspraken na

Vloerisolatie laten aanbrengen. Hebben duidelijke offerte uitgebracht en doen het extra stapjes qua uitleg subsidie etc. De werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd en alle afval is opgeruimd voor vertrek

Langzaam maar uiteindelijk goed

Ik heb via Takkenkamp mijn huis laten isoleren, dit is ondanks matige voorlichting van hun adviseur uitstekend gedaan. Ook heb ik mijn gevels laten herstellen, dezelfde adviseur gaf ook hier matig advies, echter de vakmensen van Takkenkamp die het reinigen en repareren voor hun rekening namen hebben mij uitstekend geadviseerd. Uiteindelijk heeft een andere adviseur e.e.a. nog eens bekeken en is alles tot tevredenheid opgelost.

Heel tevreden, Waren op tijd, werken netjes en beleefd.

Perfect, echt een aanrader.

Keurig gewerkt

De mannen heb en keurig gewerkt en goed meegedacht.

Vriendelijk en deskundig geholpen

Door de grote drukte moest ik even geduld hebben voordat het endoscopisch onderzoek kon worden uitgevoerd. De factuur heb ik inmiddels betaald en ben nog in afwachting van de rapportage.

We zijn tevreden maar ik wil wel een paar minpunten benoemen: 1. Afgesproken met planning was dat de werkmannen om 10.00 uur zouden komen, ze stonden al om 7.00 uur bij ons aan de deur. Je snapt dat we dat niet prettig vonden. 2. Tijdens klus ontstond er bij ons verwarring over de roosters die niet verwijderd werden uit de voorgevel en in de zijgevel geplaatst zouden worden. Bij het opmaken van de offerte werd namelijk gezegd dat dit nodig was. Blijkbaar geldt dat niet bij het vullen met aminotherm. Daarop heb ik nog even gebeld met maker van offerte. Voor ons als leek schepte het nogal wat verwarring. De klus is verder prima uitgevoerd, er werd netjes gewerkt.

Wisselend

Verbetering voegwerk: opdracht onduidelijk zowel voor het uitkappen van de voegen als het voegen zelf. Foto's bij opdrachtnemer toonden slechts de helft van de werkzaamheden. Was enigszins teleurgesteld dat het werk was uitbesteed en niet door Takkenkamp zelf werd gedaan. Het opruimen na het uitkappen werd geweigerd, is na meerdere telefoontjes uiteindelijk later in de week toch opgeruimd. Isolatie verliep zonder noemenswaardige zaken..

Prima en netjes gewerkt

Zoals besproken en afgesproken is de bodemislotie keurig aangebracht en is alles netjes en schoon achtergelaten.

Gied georganiseerd en overleg prima

Zonder extra kosten afspraak nagekomen

Alleen de zijgevel laten doen. Hoekwoning . Op het noordwesten. Na adviezen van een drietal aanbieders. De woning is vrij klein en de voor en achtergevel bevatte verwaarloosbare spouwruimtes in opp doordat er 6 brede raampartijen zijn. En er is al aanwezige isolatie middels glaswol. Bij de bouw in 1985. Takkenkamp was aanmerkelijk goedkoper dan de andere aanbieders. Ook kruipruimte levert weinig rendement op . Omdat er al een dubbele isolatievloer van kurk en pvc ligt. En ook daar een minimale tempex laag is aangebracht. Dakisolatie was alleen mogelijk door vervangen en isoleren. Na berekening was dit onvoordelig. Al met al een eerlijk advies met goede werkafspraken. En schone oplevering. Chapeau.

Alles netjes uitgevoerd

Na de afspraak om een offerte te krijgen, welke vlot en vakkundig werd uit gevoerd, kwam direct het vakmanschap en eerlijkheid naar voren. Naast de vloerisolatie had ik de vraag om muur isolatie. De adviseur heeft even gekeken tussen de muren en kwam met het antwoord, niets aan doen ziet er goed uitgee 'n geld aan uitgeven nergens voor nodig. Het heeft wel even geduurd dat de werkzaamheden werden uitgevoerd maar dat werd keurig gedaan alles netjes afgeplakt en daarna alles opgeruimd net of er niets was gebeurt. Klasse.

Zeer vriendelijke mensen. Zeer tevreden met het resultaat. Het is nu behagelijk in huis.

Na slechte start, mooi herstel door restaurateurs

De start heeft veel leed veroorzaakt. Diverse beschadigingen op de gevel door op hol geslagen slijptol. Muur zag er slechter uit dan voor aanvang van de werkzaamheden. Herstel (door restaurateurs) was uiteindelijk prima. Nu maar hopen dat er niet teveel puin in de spouw is achtergebleven, isolatie staat begin juli op het programma

De heren van Takkenkamp hebben onze voor- en zijgevel weer in de oude staat hersteld en wij zijn tevreden over de verrichte werkzaamheden. Alles werd correct uitgevoerd en schoon achtergelaten.