Pluspunten

snelle en goede communicatie Duidelijke uitleg

geen, de overname van mijn sites ging heel voorspoedig

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Bevlogen medewerkers die goed werk willen leveren.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Snel en accuraat. Vriendelijk en servicegericht

Response from the business owner

Hartstikke bedankt voor je positieve feedback! Zou je ons via een mailtje willen laten weten hoe we je ervaring met onze nazorg ook nog kunnen verbeteren? We hopen je nog lang als klant te mogen bedienen :-). Vriendelijke groet, Marijn Kortstra - dots.hosting

Pluspunten

Prettig zaken doen met no.dots! Jong enthousiaste club die midden in de materie zit en zeer uitgebreide kennis van internettechniek heeft. Bedankt voor de mooie resultaten tot zover, heren!

Verder uitbouwen en groeien in de toekomst!

Response from the business owner

Hartstikke bedankt voor je positieve feedback! We hopen je nog lang als klant te mogen bedienen :-). Vriendelijke groet, Marijn Kortstra - dots.hosting

Pluspunten

Ik heb vaak zeer gespecialiseerde vraagstukken wat betreft de hosting van mijn sites. Het fijne van dit bedrijf is dat ze niet stoppen totdat alle vraagstukken zijn opgelost hoe complex ook waarbij we heldere prijsafspraken maken. Top.

Geen.

Response from the business owner

Pluspunten

Sterke hosting, flexibel, leergierig en goede service. Altijd hulp bij extra vragen! Vanuit ons bedrijf werken we altijd samen met dit hostingbedrijf zonder dat er belangen zijn.

Omdat met een telefooncentrale gewerkt wordt duurt het soms langer voor je contact krijgt. De reactie op mails idem. Persoonlijk vind ik dat dit verwacht mag worden gezien prijs/kwaliteit verhouding.

Response from the business owner

Hartstikke bedankt voor je positieve feedback en de verbeterpunten die je met ons deelt. Ik ga dit meenemen in onze eerst volgende bespreking, om te kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Vriendelijke groet, Marijn Kortstra - dots.hosting

Pluspunten

Dit bedrijf is niet zoals vele andere hosting bedrijven. Dots.hosting gaat namelijk tot het uiterste voor zijn klanten en wil een zeer hoge kwaliteit aanbieden. Natuurlijk betaal je hier wel wat meer voor, maar kwaliteit kost nu eenmaal wat geld.

Ik zie geen verbeterpunten. Doe zo verder!

Response from the business owner

Hartstikke bedankt voor je positieve feedback! We hopen je nog lang als klant te mogen bedienen. Vriendelijke groet, Marijn Kortstra - dots.hosting

Pluspunten

Dots.hosting heeft onze website een enorme boost gegeven in Google door de megasnelle SSD-hosting. De snelle laadtijd heeft de user experience enorm verbeterd. De service en bereikbaarheid ben ik zeer tevreden over. Binnen no-time weet ik waar ik aan toe ben. Met name de betrokkenheid is bijzonder te noemen in 2016. Waar je bij andere bedrijven snel wordt afgepoeierd, nemen de medewerkers van Dots.hosting de tijd voor je en helpen je naar tevredenheid. Tip top in orde!

Response from the business owner

Hartstikke bedankt voor je positieve feedback, daar doen we het voor! We hopen je nog lang als klant te mogen bedienen. Vriendelijke groet, Marijn Kortstra - dots.hosting

Pluspunten

Mijn website is altijd goed bereikbaar en merkbaar sneller sinds ik bij dots.hosting zit. Ook heb ik in al die tijd nog nooit last gehad van downtime. Als ik vragen heb of als iets niet lukt met mijn website kan ik ze altijd even bellen of mailen, ze zijn goed bereikbaar en nemen echt de tijd om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Wat mij vooral erg aanspreekt aan dots.hosting is dat ze erg transparant zijn; je weet altijd wat je koopt en waar je voor betaald. Hier dus geen verassingen achteraf, iets dat bij mijn vorige hoster wel anders was. Dit alles dus, samen met hun scherpe tarieven maakt ze voor mij zeker te weten de beste partij.

Filter on Language