Perfecte kwaliteit, stipte levering!

Ok

Supersnelle levering

Op woensdag besteld en donderdag in huis. Goed verpakt en snel geleverd. Top!!

Nog steed niks ontvangen

Hallo, Ik heb op 8 juni bestelt en nog steeds niks ontvangen.

Uitstekend en snel

Duidelijke site, kwaliteit, goed prijs en snelle levering

Duidelijke site, kwaliteit, goed prijs en snelle levering

Duidelijke site, eenvoudig zoeken, snelle levering, kwaliteit product.

Uitermate positief

Perfect!

Veel keus, snelle levering!

Goede prijs snelle levering

Foute bestelling geen bezwaar terugsturen en geld wordt teruggestort

Webshop prima, alles verliep volgens schema. De aflevering werd qua tijd 2 keer verschoven.

Niets mis mee!

Duidelijke website, makkelijke bestelling en financiële afhandeling en daarbij goede schriftelijke communicatie en vlotte levering.

prima prijs en vlot geleverd

Ruime keus, prima prijs en redelijk snel geleverd.

Helemaal top

Mijn eerste keer dat ik bij deze webwinkel bestelt heb. Geen enkele negatieve opmerking, alles volgens verwachting, overzichtelijk, snelle levering. Prima prijs.

Gemakkelijk, snel, goedkoop....

Topmerken aan goede prijs, snelle levering...terugkomende klant

Snel en goede levering

Website is lekker eenvoudig Makkelijk bestellen, niet duur en snelle levering

Betrouwbare service, snelle levering

Goede communicatie, snelle levering.

Prima snelle levering

Ruime sortering, snelle levering, kwaliteitsschroeven

Prima ervaring, de grote maten schroeven konden ook in kleinere aantallen, voor een heel schappelijk prijs per schroef. Op een feestdag besteld en toch 2 dagen later al in huis. Top.

Goed prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede producten. De prijs is ook goed.

superwinkel

zeer vlugge levering Duidelijke website om online te kopen en duidelijke en gemakkelijke betaling Super vlug geleverd

Goed !

Veel keuze, snelle levering!

Top, bestelling op tijd geleverd en de schroeven zijn geweldig!

Vlotte levering van een top product.

Levertijd en bereikbaarheid via de mail waren waardeloos.

Nadat bestelde schroeven na een week nog steeds niet geleverd waren en ook op drie verzonden mails niet gereageerd was toch maar eens gebeld. Aardige kerel aan de lijn gekregen die wist te vertellen dat het pakket toch echt al de deur uit was, hij zou er de volgende ochtend op terug komen. Volgende ochtend niks vernomen, maar ‘geheel toevallig’ kwam Post NL die dag wel mijn pakket bezorgen. Mijn gevoel zegt dat ze verzending vergeten waren... Moet wel gezegd worden dat hun website en prijzen prima zijn, dus misschien waag ik nog een keer een poging in de hoop dat de slechte ervaring van deze keer pech is geweest.

Goede afterservice na een foutje bij afleveren.

Op de website snel mijn bestelling gemaakt en betaald. De volgende dag werd het pakketje verstuurt. Helaas was het pakketje verwisseld met die van een ander. Dit werd zeer snel opgemerkt en samen met de andere ontvanger en schroeven online een oplossing geregeld die de artikelen snel kon omwisselen zonder onnodig pakket heen en weer sturen. Dat is nette service! Foutjes kunnen gemaakt worden, maar het gaat om hoe het opgelost wordt!

Prima assortiment en prima prijzen

Website bladert gemakkelijk door het assortiment met kwalitatief uitstekende schroeven tegen aantrekkelijke prijzen. Vlot geleverd. Dus, volgende keer weer ....

Snelle levering! En goede prijzen

Vlotte levering en mooi ruim assortiment.