goed assortiment,snelle en correcte levering

voor de 1e keer bestelling gedaan,goed assortiment grote keuze mogelijkheid en snelle / correcte levering

Mooi assortiment

Mooi en uitgebreid assortiment. Veel op voorraad. Levering had iets sneller gemogen maar mogelijk wat vertraging door de Corona (pas na 4 dagen geleverd)

Snelle levering prima product

Eindelijk goede vlonder schroeven en boortjes die niet breken. Levering prima op tijd

Snel en juist

De juiste nokschroeven zijn snel en goed geleverd!

Per ongeluk een aantal verkeerde lengte schroeven ontvangen, een fout van de webwinkel. Een telefoontje aan de webwinkel aan het einde van de dag waarbij diezelfde dag nog nieuwe zijn verzonden zonder gedoe en met oprechte excuses. Daarbij kon ik de verkeerde lengte schroeven houden, dat noem ik goede service!

Snel geleverd en met een extraatje

De golfplaatschroeven die ik heb besteld, waren snel in huis. En wat een service om hier een torx- bitje bij te doen voor de boormachine. Goed bezig, schroevenspecialist!

Snelle levering, op tijd binnen

Goede service!

Snel geleverd! Bedankt!

Snel en correct

zeer snel

Netjes snel en optijd geleverd volgens afspraak.

Ontvangen wat ik bestelde en dat op de afgesproken datum

Alles verlopen volgens afspraak.

Ik had schroeven besteld maar deze bleken anders te zijn dan op het plaatje op de website, hiervoor even gebeld, werd heel vriendelijk geholpen door Tim die aangaf dat Schroeven online schroevenspecialist hadden overgenomen en de website nog aangepast moest worden, hij stelde voor om bij schroeven online te kijken, na mijn keuze heeft hij gelijk 2 dozen opgestuurd die de volgende dag keurig werden geleverd, ik vroeg nog om de verkeerde schroeven terug te sturen hij zie toen dat dat niet nodig was en dat ik ze mocht houden, TOP service.

Top.

goed geregeld.

Mijn slechtste ervaring ooit

DE ARTIKELEN OP DE WEBSITE KLOPPEN NIET MET WAT GESTUURD WORDT. HULP WORDT NIET AANGEBODEN. KUL VERHAAL WORDT ER VERTELD. AFTIKELEN ZIJN AL EEN JAAR NIET MEER LEVERBAAR STAAN NOG GEWOON ALS VOORRAAD OP DE SITE. KLANTEN WORDEN MISLEID. GERRIT

Besteld, binnen 24 uur in huis.

Perfect.

Goed geregeld!

Goed geregeld !

Goed materiaal

Veel keuze, efficiënt, snel

Uitstekend; volledig en snel geleverd

Snel en conform afspraak

Zie boven

Grote keuze, uitgebreide informatie bij producten, goede kwaliteit, snelle levering.

Bestellen in een "winkel" met een uitgebreid assortiment! Zoveel keuze, wat je zoekt kun je vinden! Schroeven, bitjes en boortjes van zeer goede kwaliteit. Zal er zeker weer bestellen.

Bestellen en leveren is prima verlopen.

Goede website en toelichting bij de producten, wat helpt om snel te kunnen bestellen. Levering voortgang werd goed gecommuniceerd. Prima dus!

Ga zo door.

Top materiaal. Keurig volgens afspraak geleverd

Zeer tevreden over materiaal en levering.

Snelle maar incorrecte levering

De bestelde schroeven waren niet op voorraad dus sturen ze zonder overleg vervangende schroeven. Deze blijken echter goedkoper te zijn dan de bestelde schroeven. Kwalijk dat dit niet gecommuniceerd is.