Prijs kwaliteit is ok. Vlugge levering.

Zeer goede service.

snel en betaalbaar

goed geregeld zoals altijd

zoals verwacht weer alles goed geregeld zowel de communicatie als de afhandeling en levering

Correcte service!

Correcte en vlugge service!

Goeie prijs voor top kwaliteit

Was zoekende naar remblokken. Hier Brembo blokken besteld tegen de scherpste prijs die ik kon vinden. Althans voor degene die ze op voorraad hadden. Zeer snel geleverd

Super snel

Snelle levering en topkwaliteit

Probleem remleiding en aanpassing voorgelegd en men had direct een oplossing, gewoon top

Brembo remblokken besteld. Helemaal tevreden mee.

Beste prijs en snelle levering

Na eerder ook al bij sparks uitgekomen te zijn na zoeken op de specifieke artikelen die ik wilde op basis van prijs, was de ervaring al uitstekend. Ook deze keer ging prima! Webshop bleef een paar keer hangen, maar de aanhouder wint :).

Onderdeel spoedig ontvangen

Top spul!

Hier word ik blij van!

Een website die goed en snel werkt net zoals de levering. De op maat gemaakte stalen remleidingen maken de verwachting helemaal waar. De snelle levering verbaasde me zelfs.

Bestelling keurig uitgeleverd! Ben zeer tevreden.

Gelverd materiaal voldoet volledig aan mijn wensen!

Top kerel , zeer behulpzaam. Geen enkele vraag is teveel.

Excellent

Remleidingen voor mijn auto besteld nadat ik goed overleg via de mail heb gehad. Daarna snelle levering en leidingen zien er goed uit. Ik moet ze nog monteren omdat ik nog op onderdelen wacht van een ander bedrijf.

Geleverd zoals het hoort

Alles gewoon goed gegaan

Top materiaal en snel geleverd,prima.

Top materiaal en snel geleverd,prima.

Perfect product and quick service

Many options to create your own custom application. Beautiful design and accurate execution. Unfortunate that only one banjo bolt is offered per cable...

Dear Meir, You can choose a banjo-bolt for each banjo-fitting, but if you choose a double banjo-bolt than you can choose only one bolt for one hose. If you choose a single banjo-bolt you can choose two bolts for one hose. So you always are able to choose a corresponding quantity banjo-bolts. Best Regards, Sparks-Online

goede handelaar annex webshop;

Het originele stuk dat ik besteld had was niet meer te krijgen; Sparks Trading heeft zijn uiterste bet gedaan om een goed alternatief te leveren. Waarvoor mijn dank.

Super service en altijd vriendelijk

Een baken in motorland... wij bestellen hier vaak en altijd naar tevredenheid... Als motorzaak ben je altijd op zoek naar kwaliteit en stabiliteit in leveringen en hebben in Sparks Trading al jaren de juiste partner gevonden.

Brembo remschijf bestel duurde wat langer voor ik de remschijf binnen had

Contact gehad met ze dat werkte prima

pakje niet aangekomen

Mijn pakje is nooit aangekomen en deze zeggen dat serieus dat ze het gingen onderzoeken NU AL 10 DAGEN later nog steeds niets . Waar verdomme blijft mijn geld ik vind dit een schande . Ik heb correct betaald dus waar de correctie terug...

Beste Frank, Volgens de trackingcode van PostNL is het pakketje afgeleverd op het door jou opgegeven adres. Wij kunnen pas na 5 werkdagen een onderzoek laten instellen bij PostNL, hetgeen inmiddels ook in gang gezet is. Mocht blijken dat het pakket inderdaad niet geleverd is en het niet meer te achterhalen is, krijg je uiteraard je betaling terug gestort. Met vriendelijke groet. Sparks Online

Een motor accu gekocht. Vlot geleverd, en was ook voordelig.

Remleiding op maat snel geleverd

Een mooie HEL remleiding precies volgens mijn specificaties kon Sparks Trading maken, dankzij de handige website. Snel geleverd en ook nog eens een redelijke prijs. Een adres om te onthouden, ik ben erg tevreden!

De Stalen remleidingen voor mijn kawa z1000 werden super snel verzonden zoals beschreven ,binnen de 1 a 2 werkdagen ! Bedankt sparks doe zo verder topservice !

Snel, goed geprijsd en kwaliteit