Gewoon goed

Snelle reactie, goed advies en kwaliteitsproduct.

Goede en snelle service

Overzichtelijk,vele producten en goede kwaliteit/prijs

Zeer positief.

Er wordt ook gekeken of je iets wel goed besteld hebt. Niet in de blind opgestuurd. Hulde.

Vlotte levering

Blij met de snelle afhandeling.top

Zoals altijd perfect

Al meerdere malen bestellingen gedaan. Altijd correct en op tijd geleverd. Greetz Jeroen Snoek uit Oss.

Bestellen gaat makkelijk en volgende dag thuis.

Uitstekend!

Snelle levering, prima kwaliteit.

Er zat een banjo bout te weinig in terwijl deze wel op de factuur staat

Jammer dat er een banjo bout te weinig opgestuurd is, ik heb hem wel op de rekening staan. Erg slordig

Beste Marinus, Je hebt het aantal banjo-bouten ontvangen dat hoort bij 2 remleidingen. Door een kleine onvolkomenheid in onze remleidingen maatwerk module kan men echter nog een extra dubbele banjo-bout bestellen en die heb je niet ontvangen. Oftewel: waar je voor betaald hebt, heb je ook ontvangen. Maar als je ons effe had laten weten dat je die extra dubbele banjobout ook nog ergens voor nodig had, dan hadden we die gewoon nog effe gratis nagestuurd. Met vriendelijke groet, Sparks-Online

Onderdelen precies zoals bedoeld

Remleiding set en remblokken besteld voor mijn oude Bandit 400. Past perfect!

Net en vlot afgehandeld

Goed product, wat snel en netjes verpakt geleverd wordt

Gewoon super

Snelle levering en goed product

Bestelling gedaan. Prima communicatie. Perfecte levering. Aanrader!

Perfect ! Snelle levering ook

Perfect ! Snelle levering ook,echte aanrader

Prima! Supersnel geleverd

Toppie!!

Keurig de bestelling afgeleverd. Ga zo door.

Prima bezorgd.

Prima website en aflevering

Goede service. Ontvangen volgens afspraak

Idem

Ben tevreden over het product en niet te duur

Weet natuurlijk niet wat de ketting op langer termijn doet. Vond wel jammer dat het you tube filmpje weg was als handleiding

Beste Hans, Bedankt voor je reactie. Hierbij alsnog het filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=skX2GhrB2Oc Met vriendelijke groet, Sparks-Online

Prima service (bij twijfel en incorrecte levering)

Ik bestel hier regelmatig. En toen ze dachten dat ik een verkeerde bestelling had geplaatst werd ik keurig gebeld of het wel klopte wat ik besteld had. En later toen ik een beschadigde levering kreeg werd dat keurig opgelost.

Top producten

Dat de artikelen die ik besteld heb, snel geleverd is.

Duidelijke webshop, goede supportafdeling, duidelijke instructie bij Hel maatwerk remleidingen.

Moest erg lang wachten..

Moest wel heel lang wachten op mijn bestelling....

Beste Fred, Je hebt jouw bestelling geplaatst op vrijdag 16 oktober om 17:31 uur, dus is deze door ons verwerkt op maandag 19 oktober. Bij het bestelde artikel staat een levertijd vermeld van 2 a 3 werkdagen en het is geleverd op 23 oktober. Dus de bestelling is 2 dagen later geleverd dan onze levertijd indicatie aangaf in deze Covid-19 periode, waarin genomen maatregelen nog steeds voor vertragingen zorgen in de logistieke sector. Met vriendelijke groet, Sparks Online