Zending goed en netjes verzorgd

Het windscherm was helaas niet op voorraad; dit werd netjes gecommuniceerd en in de daarin aangegeven levertijd bezorgd.

Snel en netjes ingepakt geleverd!

Snel en netjes ingepakt geleverd.

Zeer goede communicatie en uitstekende service

Daar ik in het verleden reeds enige onderdelen zoals verhoogd windscherm en verlengstuk spatbord voor enz heb besteld Is het altijd op tijd of voor de datum als verrassing gekomen. Zeer tevreden over de leverservice. Ook als je vragen hebt worden ze goed beantwoord of je krijgt een mail erover.

Goed bedrijf

Fabbri windscherm summer gekocht...vlotte en snelle levering. Paste perfect op 'm.n mp3 400

Tis wa et is is

Scherm voor motor besteld. Na beloofde twee dagen geen scherm. Corona vakentie kan natuurlijk. Maar ook geen bericht. Na een week maar eens contact op genomen. Zou geleverd worden na de 30 ste. Schetst mijn verbazing op 30 geleverd. Zonder voor aankondiging geen track en trace niks. Ik was op vakantie. Verder bin produckt in app weinig info bleek later. Even vermelden dat je mogelijk meer bevestiging materiaal nodig hebt. Niets daar van. Mensen service is belangrijk. Ik kijk in het vervolg eerst elders

Beste Jan, Na ontvangst van uw bestelling hebben wij u binnen 1 werkdag gemaild dat het windscherm helaas tijdelijk uitverkocht was en u de nieuwe verwachte levertijd opgegeven. Ook is er een track & trace code naar u gemaild op de dag van verzending. Waarschijnlijk zijn onze mails in uw spambox terechtgekomen, dat gebeurt helaas wel eens.

Snelle levering!

Goede en snelle levering! Ik zocht remblokken voor mijn Triumph. Eenvoudige webshop met elk merk en type

Prima artikelen, super snelle levering

Juiste artikelen ontvangen, afmetingen bij het artikel helpt voor een juiste keuze. Snelle levering bevalt mij uitstekend.

Mooi scherm staat mooi op mijn motor

Maak de motor mooier met dit getinte scherm op de hoogste stand gaat de rij wind over je heen klasse jammer dat ik geen foto kan plaatsen van de motor yamaha fjr 1300

Kwaliteit van het product ziet er oke uit

Er werd op de site aangegeven dat de levertijden zouden kunnen oplopen, in dat opzicht is het oke maar het heeft toch wel echt lang geduurd om 1 artikel oo te sturen en te mogen ontvangen. Product nog niet geplaatst maar ziet er in 1ste instantie oke uit..

Beste Dennis, Helaas kampen veel fabrikanten nu pas met de gevolgen van de Covid-19 pandemie. Buffer voorraden zijn er vaak niet meer en er zijn flinke vertragingen in de aanvoer van grondstoffen nodig voor de fabricage. Dit speelt wereldwijd. Hier hebben wij uiteraard geen invloed op. Het enige wat wij kunnen doen is onze klanten zo goed als mogelijk op de hoogte houden. Met vriendelijke groet, Sparks Online

Gewoon goed!

No nonsense

Top. Snel. Perfect.

Zeer mooi en professioneel

Zeer mooi en professioneel

Optijd geleverd netjes verpakt

Zeer tevreden met het product goed verpakt en snel geleverd

Snel geleverd en goed service

Ik heb twee leidingen besteld, vooraf was alle vragen beantwoorden, en snel ook, goed product en snel geleverd. Die was de tweede keer dat ik iets bij hun heeft besteld en ik ga nu nog een remleiding bestellen

Prima ervaring

Correcte terugkoppeling, gunstig geprijsd artikel, product werd via fabrikant direct verzonden en was voor de verwachte datum bezorgd.

Zeer goede ervaring

Snelle en correcte levering. Alles was 200% in orde. Aanrader voor iedereen.

Gewoon goed

Al meerdere bestellingen gedaan bij sparks. Snelle levering, goed verpakt, en als er iets is, een goede service.

super in één woord

Snel, scherpe prijs, goeie spullen

snelle verzending,

duidelijke site, goede prijzen, en snelle verzending.

Keurig afhandeling van mijn bestelling

Precies ontvangen wat ik heb besteld. Windscherm past precies , dus helemaal tevreden

Hellemaal gelukkig met mijn spullen

Blij met de vlotte levering

Perfectie, alweer!

Perfecte service aan een heel goede prijs Elke keer opnieuw!

Te laat geleverd

Omdat mijn bestelling als brievenbus pakketje is verstuurd behoudt PostNL zich het recht dit pas te leveren binnen 5 werkdagen!!! ipv de afgesproken/beloofde volgende dag! Dus ipv zaterdag kreeg ik het pakket pas op dinsdag! Wat ik Sparks Online verwijt is dat ze dit weten en dus weten dat ze niet aan de beloofde levertijden voldoen! Het zijn tenminste de correcte remblokjes die verstuurd zijn, en de prijs is oke. Dus wanneer je alleen remblokjes moet hebben kies dan een webshop die niet via PostNL verstuurd!

Snel en correct,

Zeer goed.