Goede producten en snelle levering

Brembo remblokken bestelt en keurig netjes en snel in huis. Top!!

Mooi product volgens exacte specificaties en snel geleverd

3 nieuwe HEL remleidingen. Mooi product grote keuze kleur en uitvoering. Exact op maat met juiste banjo verbindingen en juiste hoeken en snel geleverd.

Snelle service, goede prijs/kwaliteit verhouding, compleet pakket

s'avonds laat besteld 2 dagen later de remleidingset in huis. Alles wordt erbij geleverd dus voor een beetje sleutelaar plug en play. De motor is nu veiliger, er zit een helder drukpunt in de rem hendel, en het staat ook nog eens mooier. Een prima aankoop!

Prachtig product!

Snelle levering en geweldig mooi product. Mooie maatvoering exact zoals besteld. En ik vind t meerwasrde geven aan mijn project. (Ik heb het over de hel remleidingen.) Ik ben erg enthousiast!

Snel en correct

Top levering

Top product

Alles perfect verlopen.

Snelle levering.Vlotte communicatie.Aanrader.

Snelle levering binnen 24 uur Scherpe prijs Super

Super snel geleverd en voor een goede prijs

Top, zeer tevreden

Snel geleverd en bij telefonisch contact vriendelijk geholpen

snelle serice , duidelijk , prima

snelle serice , duidelijk , prima

Snelle en correcte levering

Makkelijk te bestellen, duidelijke site en vlotte levering

snel en goed

Snelle levering in deugdelijke verpakking en snelle respons backoffice bij vragen

Goed en vlot geleverd.

Gewoon goed.

Eenvoudig bestellen, en snel geleverd

Positieve ervaring, duidelijke site en kwam aan in een goede verpakking. Top

Lijkt Overtoom wel.😊

Remleidinkje snel geleverd, met duidelijke instructies. Top.!!

Prima service en goed product, zeer tevreden

Remleidingen voor en achter gekocht in carbon look, oogt zeer mooi. Fijne service en behulpzaam

Makkelijk te betsellen en snelle levering!

Ik kon via sparks snel een remleiding samenstellen op de gewenste lengte met de juiste koppelstukken. Er is zelfs de mogelijkheid om in de juiste kleur te bestellen. Ik had banjobouten niet nodig maar deze zijn in de prijs inbegrepen. Ik was slecht €39 kwijt en binnen twee dagen lag hij op de mat. Hier zal ik zo weer bestellen. TOP!!!

Top snelle service perfecte kwaliteit

Remleiding op maat besteld Perfect zoals omschreven makkelijk te bestellen Veel mogelijkheden Echt top

Snel en goed.

Ducati M900 remleidingen voorkant passen goed, achter rem en de koppelings pomp zijn netjes.

Prima vriendelijke service

Snel geleverd, past mooi. Zeer tevreden met de service.

Goed product, snelle levering

Stalen remleidingkit besteld, past precies en snel geleverd. Door mijn lompheid 1 leiding ter reparatie terug moeten sturen. Binnen enkele dagen weer geleverd. Top!

Bestelling via internet en al na twee dagen in huis, pakketje was goed ingepakt. Kan niets anders zeggen top. Kan het iedereen aanraden.

Top snelle levering. Wat je op foto ziet en besteld krijg je ook !