Positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

super tevreden van de service en het bestelde materiaal

kleine verwarring ivm paypal betaling maar zeer snel en vriendelijk opgelost , echt een aanrader

Top site

Vriendelijk,correct en op tijd geleverd. Meer moet dit niet zijn. Een aanrader dus!

Breng blokken goede prijs

Met 1 dag in huis,top

Prima service!

Prima service en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een complete set remleidingen besteld, perfecte pasvorm/lengte en goede kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top en super snelle levering

Toppersssss

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snel en een goede levering

Snelle levering, product prima. Echter de achterremleiding moest nog een beetje verdraaid worden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede telefonische bereikbaarheid en vriendelijke klantenservice

Op voorraad op de site betekent ook op voorraad in het echt. Dat is bij sommige leveranciers wel anders Aanpassen bestelling ging vlot middels telefoongesprek. betaallink werd verstuurd om verschil bij te betalen. Ervaringen tot nu toe positief. (remblokken brembo ducati hypermotard 821 SP)

super shop

duidelijke en goed georganiseerde site en snelle levering.

perfect

snelle levering. zeer goede prijs en service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Gewoon goed, zoals het hoort.

Keurig en snel geleverd. Klein inpakfoutje, maar dat was binnen 2 dagen hersteld. Snelle en nette communicatie. Mooi spul tegen een keurige prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering tegen een hele mooie prijs!

Keurig, aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle afhandeling en reacties op vragen. Denken mee en leveren snel.

Gewoon zoals het hoort.

Na het bestellen van onderdelen. Prima communicatie, omtrent het verlaat leveren. Onderdelen zijn ondertussen keurig verpakt aangeleverd. En dit alles voor een prima prijs/kwaliteit. Top ga zo door. Grt. Rick

Dikke prima

Volgende dag alles netjes verpakt ontvangen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima product in perfecte staat ontvangen.

3 dagen later dan aangegeven geleverd en daarna is track and trace pas bruikbaar. Het lijkt met PostNL niet goed te werken. Bij tel. navraag blijkt dit vaker te gebeuren. Misschien switchen van pakketdienst...? Verder alles perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hallo Kees, Helaas kampen alle vervoerders zo nu en dan met capaciteitsproblemen door de soms enorme pieken in online verkopen, dus switchen zal ook geen oplossing zijn. Gelukkig blijven situaties zoals bij u vooralsnog beperkt tot enkele incidenten per jaar, ca. 2% van alle pakketten. Desalniettemin blijft het vervelend als je net bij die 2% zit, dus namens PostNL onze excuses voor de vertraging.

Goede service.

Netjes op tijd geleverd.

Top website

Snelle levering, OEM onderdelen, goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goeie service en snel geleverd

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snel en vakkundig.

Super snelle en vakkundige service en een goede prijs kwaliteit verhouding.

Goed!

Brembo remblokken besteld voor mijn GSF 650, heel snel geleverd en ze passen perfect.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Had verkeerde remblokken besteld. Gebeld en gelijk de juiste gehad gehad binnen 1 dag bezorgt. Andere retour en volgende dag al geld ontvangen. Netjes zo hoort het!

Supersnelle service en levering

Remblokken besteld waren op voorraad volgende dag in huis gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en nette afwerking

Eerder had ik al RVS remleidingen van HEL bij Sparks Trading besteld voor mijn Ducati 750 Paso. De kwaliteit en de service waren toen al zeer goed en hebben mij doen besluiten dezelfde remleidingen ook op mijn andere Ducati (750 SS) te monteren. Na een eerste technische vraag via email kreeg ik een vlot en duidelijk antwoord. Toen ik eenmaal besteld had, werden de spullen netjes ingepakt al binnen een paar dagen afgeleverd. Kortom, uitermate tevreden hierover. Ik heb de leidingen nog niet gmonteerd, maar ik heb er alle vertrouwen in dat de maatvoering ook in orde zal zijn.

Over Sparks Trading

Filter op Taal