Zeer klantonvriendelijk en brutaal!

Netjes mijn spiegels van Rizoma ontvangen. Paar keer gemaild dat ze 100 procent passen. Ja ze passen zeker zeiden ze. Ik heb ze gemonteerd blijk dat mijn hendels te lang zijn. Krijg gelijk als antwoord we hebben er 4000 van verkocht en nooit meegemaakt. Ze zeiden moet je hendels opschuiven. Is geen gezicht zit er te grote opening. Ze waren niet echt vriendelijk door de telefoon Ze kwamen met een oplossing alles terugsturen en dan heb ik een waardevermindering op mijn spiegels van €314,- . Heb een paar keer een app gestuurd voor een oplossing geen reactie. Het lag mijn allemaal aan de motor de hendels waren niet goed gemonteerd enz. Kost me zwaar geld. Update vandaag nog contact gehad met de Firma via de app. Allemaal vingerwijzen en nog steeds geen oplossing. Mooiste als het te heet word dan blokkeren ze je op whatsapp. Hoe kinderachtig kan je zijn. Kreeg ik een mailt dat het begon voor de aankoop van de spiegels al en na de aankoop blijf je door gaan. Bel je ze op dat je niet normaal vind die reactie gooien ze de telefoon neer. En ze nemen niet meer op. Klantenservice zeggen ze. Willen ze allemaal foto’s hendels die de spiegel raken hebben ze ook gehad. Willen ze foto’s van de spiegel van de beschadigingen om te beoordelen wat ik terug zou krijgen voor de spiegel met waardevermindering. Spiegel zijn beschadigd door de koppeling hendel die blijkbaar niet goed gemonteerd was door hun. En dat ik hun de schuld heb gegeven dat het door hun komt die beschadigingen onzin. Heb ik zelf gedaan dat die spiegels niet 100% passen zonder de hendeld 2,5 cm op te schuiven. Dan zouden ze 12% procent korting willen te geven op puin hendels op hun website. Krijg je een mail van hun met de punten erop en maken ze een eigen draai aan dat ze alles aangedaan hebben. Ze zouden niet meer reageren op mijn mailtjes alleen op mijn review. Ster is nog te veel.

Beste Ronald Boudewijns, We hebben op verschillende manieren geprobeerd je een oplossing te bieden, maar op geen enkele manier krijgen we enige medewerking van jouw kant. We hebben je gevraagd een foto te maken van de koppelingshendel van bovenaf om de mogelijkheden te kunnen bekijken deze iets op te schuiven, zodat de hendel de bar-end spiegel niet meer raakt. Als de hendels al iets opgeschoven moeten worden, is dat doorgaans hooguit enkele mm's. Hier geef je geen gehoor aan, dus kunnen we de meest voor de hand liggende oplossing niet bekijken c.q beoordelen Vervolgens vragen we je om een foto te maken van de krassen die je op de spiegel gemaakt hebt, zodat we kunnen bekijken of ze nog verkoopbaar zijn, zodat we ze misschien toch nog terug kunnen nemen. Ook hier geef je geen gehoor aan. Vervolgens geef je aan nieuwe korte hendels te willen gaan monteren, waarop we je bovenop onze standaard korting op Puig hendels nog een extra korting willen geven en ook hier reageer je niet op en spring je weer opnieuw van de hak op de tak. Wij hebben klantenservice inderdaad hoog in het vandaal staan en dat kan iedereen hier lezen met meer dan 2500 reviews en een gemiddelde van 9,4! Maar alles heeft een grens en jij bent de eerste klant in 20 jaar die deze grens bereikt heeft... en dan stopt de communicatie inderdaad uiteindelijk een keer na tig telefoontjes en een ellelange lijst aan Whatsapp berichten.. Het team van Sparks Online

Goede kwaliteit en snel geleverd

De remkabel helemaal kunnen configureren naar eigen wens. Met de keuze maken van de ogen onder 20 graden wel wat lastiger omdat je niet ziet hoe de rotatie van de 20 graden is ten opzichte van het oog. De rotatie was 90 graden gedraaid ten opzichte van de originele, maar paste gelukkig toch. Overal erg blij mee en past perfect.

snelle levering met goede uitleg

Goede service en snel contact

perefcte service en zeer snel !

snel en perfect. Ook zeer vroiendelijk in contact.

Netjes geleverd

Netjes gedaan

Kwaliteit voor een mooie prijs

Originele goede kwaliteit voor een mooie prijs en snel geleverd. Door de juiste levering heb ik gelukkig geen ervaring met service achteraf maar ik heb geen reden om daaraan te twijfelen.

Prima geholpen

Goede kennis van zaken

Zijn met de klant begaan

Toen er een fout werdt vastgesteld in een aangekocht windscherm ,is er meteen actie ondernomen om het produkt direct te vervangen,top

Zeer vlot

1 maal een bestelling geplaatst en deze verliep zeer vlot. Om 23 uur besteld en 2 dagen later reeds in huis

Prima koopervaring.

Mooie kwaliteit redelijk geprijsd.

was zoals gevraagd

Remleiding besteld en zeer goed geholpen geweest.

Prima service, dagje later dan gepland

Onlang heb ik 2 bar-end spiegels gekocht voor mijn motor. Één van de verpakkingen was al een keer open geweest, deze is opnieuw gesealed door Sparks met stickertje dat de inhoud was gecontroleerd door Sparks. Volgens de informatie vanuit Sparks had deze vrijdag geleverd moeten zijn, alleen dat was een dag later. Geen probleem, dit kan ook bij Post NL liggen.

Goed assortiment en snelle verzending

Geen opmerkingen, alles gewoon in orde.

Goede keuzemogelijkheden, advies en levering

Het onderdeel wat ik moest hebben was op voorraad en de koppelingsbouten zijn op voorhand aangepast. Tevens een goede tip vwb montage. Verder goed advies gehad voor het complementeren van de benodigde onderdelen

Snel , betaalbaar en als getoond

Snelle keurige bezorging van merk remblokken

Niks op aan te merken.

snel, correct

Website vlot & klantvriendelijk. Bestelling snel geleverd. Vlotte opvolging bestelling.

Snelle verzending, goed verpakt, perfect

Correte prijs en snelle verzending, alles ok dus!

Goed en snele levering!

Snel en correct geregeld

Snel en correct geregeld

Supersnel

Supersnel goed verpakt

Ruim assortiment, snel geleverd

Top, heb al een paar keer onderdelen bij Spark trading besteld. Hebben een ruim assortiment en vaak binnen 1 dag verzonden !

Makkelijk bestellen en snelle levering.

Makkelijk bestellen en snelle levering, dik in orde.

Wat je zoekt word duidelijk aangegeven.

Kelvinweg 12

6101 WT Echt