Prima product, prima service

Prima remleidigen en ondanks dat er 1 verkeerde was geleverd, is dat prima opgelost met een vervangende leiding die wel paste.

Doen wat hoort

Foto’s gestuurd van de beschadigingen, wordt zonder morren terug een nieuw artikel besteld. Hopelijk is dit dan ook onbeschadigd.

Mooi product vlot geleverd

Correcte afhandeling van de bestelling.

perfect

Goeie spullen, prima levering.

Goed product en goed verpakt

Goed geholpen, en snel geleverd

Goeie zaak

Goed zaak doet wat het belooft

Remblokken

Zoals het hoort. Bestellen en de volgende dag thuis.

Snelle levering, moest wel retour, maar eind goed al goed

Ik bestelde een setje remblokken voor de voorzijde, althans dat dacht ik en ontving een setje voor de achterzijde. Wat bleek, ik had via mijn mobiele telefoon besteld en naar het bijgaande plaatje gekeken. Dat liet remblokken van het model voorzijde zien. Eronder stond nog een mini afbeelding in het grijs en dat was de uitvoering voor de achterzijde. Dat had ik dus niet gezien op mijn iPhone SE (ook niet al te groot). Ik ging gewoon op het bijgaande plaatje af. Advies aan Sparks Trading, vervang dat plaatje even voor het juiste model. Overigens terugsturen was geen probleem. Wel waren de verzendkosten voor mijn rekening.

Uitstekende service en snelle levering!

Uitstekende service en snelle levering!

Goede adequate order afhandeling met snelle levering.

Vooral Karin is een absolute topper!

Duidelijk website, snelle verzending

Alles perfect geregeld alleen postnl maakt er n puinhoop van Groet

Superservice en kwaliteit

Besteld en snel verstuurd, helaas gooide de drukte van PostNL roet in het eten. Na uiteindelijke levering bleek op de motorfiets andere banjobouten gebruikt te zijn. Na melding hiervan zijn de goede toegestuurd. Fijn om zaken mee te doen Top service

Top bedrijf

Fijn bedrijf waar kwaliteit en service bovenaan staat.

Prima geholpen.

Keurig op de hoogte gehouden over een niet voorradig onderdeel met aangeboden alternatief. Hierdoor was mijn bestelling wel iets langer onderweg, maar dat was voor mij geen probleem.

Duidelijke communicatie over de bestelling

Duidelijke communicatie over de bestelling ... in mijn geval was er door hun leverancier iets verkeerd gestuurd waardoor mijn item later geleverd werd

Niet te duur en snelle levering top

Topkwaliteit - goede prijs

Remleidingen op maat besteld. Binnen een dag geleverd, netjes verpakt met keurige handleiding. En alles past. Topspul!

Keurig netjes antwoord als je belt, draaien nergens omheen vertellen netjes waar je zending is. Ook als het word verstuurd netjes bericht. Hier zouden velen een voorbeeld aan moeten nemen.

snel geleverd, goede prijzen

Breed assortiment Brembo remblokken. Goede prijzen, snelle levering.

goed geregeld

nette communicatie

Snelle communicatie en goede service

Remleidingen op maat besteld. In tegenstelling tot andere aanbieders zijn deze in 1 dag gemaakt, en na 2 dagen netjes afgeleverd. Helaas was er een verschil in aansluitingen, en passen de leidingen niet. Direct terug gestuurd, samen met de originele leidingen, en middels goed contact het probleem gevonden. Wederom een zeer snelle afhandeling, en de leidingen passen nu goed.

goed communicatie

bougies waren niet in voorraad. wel netjes bericht gekregen dag laten zouden geleverd worden.