Evaring is goed

Levering altijd snel, en goed, ik bouw of repareer nog wel eens motors, moet daarom soms ook op maat laten maken, wat perfect gaat. Miste alleen bij mijn laatste bestelling een montage tekening, maar het is uiteindelijk allemaal gelukt. Top spul

Gekregen wat ik heb besteld

Betrouwbaar

Nice

Top. Passen perfect

Worden compleet geleverd en passen perfect

Snelle levering.

Perfecte op maat gemaakte Hel remleidingen en super snel geleverd!

Mooi, kwaliteit en een nette prijs

Het kwam snel binnen

Goed geregeld

Goede service en snel geleverd

Via WhatsApp op site contact gezocht. Foto's van het onderdeel gestuurd dit was savonds. Volgende ochtend gelijk bericht terug met de link naar het onderdeel wat ik niet kon vinden. Super snel en effectief.

Heel vlot

Rem blokjes Goldwing

Volledig naar wens!

Gewoon super, niks op aan te merken.

Goed advies, snel geleverd.

Altijd top.

Prima op maat gemaakte remkabel voor lage prijs

De kwaliteit van de op maat gemaakte remleiding overtrof mijn verwachting. De leiding was van een prima kwaliteit en werd geleverd inclusief banjo bouten, ringetjes en duidelijke instructies.

Rem leiding voor de BMW R1150RT besteld past perfect.

Snelle levering, past perfect

Complete set met zeer goede passing.

Prima service, ook after-sale

Via mail snel gereageerd

Snelle levering. Goed ingepakt

Door een fout op de site in eerste instantie de verkeerde remschijven besteld. Na een mailtje was dit binnen 1 uur geregeld. Ik had een reactie met hierin excuses voor de fout, retourlabel voor de verkeerde schijven en de site was aangepast. Direct alsnog de juiste schijven besteld.

Sneller dan verwacht

Goed advies- zeer snelle levering

Ik heb Sparks eerst gebeld om advies. Sparks is goed bereikbaar en het advies is kundig. Levering was super snel. Dit was mijn ervaring ook met eerdere leveringen-TOP.

Goede klantenservice en product geleverd zoals gecommuniceerd

Goede klantenservice en product geleverd zoals gecommuniceerd

Alles oké

Alles zoals het hoort!

Ik heb remleidingen besteld voor een BMW R1100 R. De remleidingen pasten, na een kleine aanpassing van mijn kant, perfect. De BMW remt nu weer naar behoren.

Snel geleverd goede tracking en kwaliteit produkt

Mijn eerste bestelling bij sparks en super content, bij de afhandeling.

Prettige communicatie

Wat vragen over een aankoop die ik wilde gaan plaatsen, op alle vragen netjes en duidelijke antwoorden. Gekocht product, rizoma stelth spiegels er goed en voldoen aan wat ik ervan verwachtingen