Snelle levering goede kwaliteit.

Remleiding op maat, goede pasvorm. Snelle levering. Goede kwaliteit.

uitstekende service !

Alles is heel vlot afgehandeld, zoals voorzien.

Zeer correct!

Remleidingen voor mijn Honda CBR 1100xx besteld, zeer mooie kwaliteit en erg snel geleverd!! Heel erg blij dat ik de leidingen bij jullie heb besteld. In een woord TOP!!

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

In 1 woord geweldig

S,morgens besteld en gelijk gemaakt s,middags op de bus en de volgende dag in mijn handen. Zo zou het allemaal moeten zijn. Geweldig!!

nagekomen wat beloofd wordt. Top

nagekomen wat beloofd wordt. Top

Snel en betrouwbaar

Top reactie snelle levering

Helemaal goed

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Positief

Snelle levering Materiaal so als besteld. Ben tevreden

Helemaal top

Niks op aan te merken Merk Type Bouwjaar in gevuld. En klaar. Alles op een rijtje. Supersnelle leverring

Goed bedrijf met ruime keuze uit veel producten

Duidelijk wat je nodig hebt, als je een product koopt, snelle levering

Correct en op tijd

Alles in orde

Goede service en verwachtingsmanagement

Duidelijk bestelproces en goede levering.

TOP!!!

mOOIE PRIJS MERK EN KWALITEIT MATERIALEN SNEL SERVICE

supersnelle levering

De ene dag mijn remblokken besteld, de volgende dag al geleverd door de pakjesdienst.

snelle service

product werd heel snel geleverd. nog niet geplaatst intussen maar spullen zien er prima uit.

Super en binnen 2 dagen geleverd

Super en binnen 2 dagen geleverd

Mijn eerste bestelling geplaatst en de volgende dag geleverd. Gewoon toppie ook de prijs.

Prima prijs voor goede producten en snel geleverd!

Prima prijs voor goede producten en snel geleverd!

Perfecte en goede levering

Verhoogd windscherm gekocht voor mijn motorfiets. Na wat leveringsproblemen, 1e keer kapot scherm vanaf de leverancier, 2e keer, verandering van leverancier, dit alles buiten de schuld van Sparks Trading werd het scherm keurig geleverd. Tijdens de leveringsproblemen werd ik steeds keurig op de hoogte gehouden, via de mail van veranderingen en/of vertragingen. Ik kon steeds zelf bepalen of ik nog door wilde gaan met de bestelling of deze wilde annuleren met teruggave van het geld. Uiteindelijk is het scherm geleverd en het past perfect en staat ontzettend mooi.

Snel, duidelijk, goed

Snel, duidelijk, goed

Vlotte service

Snel geleverd, goede site.

Duidelijke website, super geholpen!

Remleidingen besteld bij Sparks. Per ongeluk had ik het verkeerde type aangevinkt. Via de mail prettig contact gehad en de juiste leidingen werden alsnog gemaakt. Super snelle levering. Ik moet de leidingen nog monteren, maar het lijkt echt perfect gemaakt voor mijn type motor!

100% OK

Alles was perfect in orde

Topfirma

Zeer snelle levering en topmateriaal (remleidingen)