Duidelijke website en snelle levering

Prima bedrijf, komen afspraken na en leveren kwaliteit!

Goed bedrijf

Site zeer goed, maakt bestellen makkelijk. Hell brakelines altijd top kwaliteit. PostNL is een drama zoals altijd.

Alles verliep heel goed en snel

Kom zeker weer terug als ik wat nodig heb

Duidelijk te bestellen en snel geleverd!

De bestelde remleidingen zien er zeer goed uit, alles is zeer duidelijk op de website en het was snel geleverd! Bedankt!

Toppie bedrijf snelle levering

Super snelle levering en mooi verpakt hier woord je blije van.

Goede, snelle service en prijs

Prijs kwaliteit verhouding is top Snelle levering Geen problemen gehad

Gemakkelijk besteld, snelle levering, oogt professioneel

Gekregen wat ik kocht, geen gedoe.

Remblokken besteld en gekregen.

Scherm voor Honda van National cycle

Fijn scherm, heerlijk rustig rond je helm. Tot 80 km p/u zou je zelfs een sigaar kunnen opsteken. Fijne ervaring met een bedrijf dat je zelfs in de vakantie te woord staat. Dankjewel Ronald!

Supersnelle levering

Zeer gemakkelijk te bestellen, supersnel geleverd en een voordelige prijs...wat wil een mens nog meer ! Echte aanrader !

Goed geleverd

En retour vh teveel bestelde snel afgehandeld.

Vriendelijk, behulpzaam, snel en adequaat.

Reeds een paar maal eerder heb ik naar volle tevredenheid artikelen besteld via Sparks Online. De communicatie en de leveringen zijn optimaal. Onverwacht bleken de achter-remblokken van mijn Triumph, na een buitenlandvakantie, verder versleten dan vooraf ingeschat. Op de site stond dat nog één setje op voorraad was. Ook stond er dat men vanwege de vakantieperiode minder goed telefonisch bereikbaar was en dat je het beste kon mailen. Omdat ik de post in de vakantieperiode minder betrouwbaar vind heb ik per mail gevraagd of ik de remblokken af kon halen ondanks dat ik daarvoor 200 km (op en neer) moest rijden, omdat anders mijn vakantie in het water zou vallen. Ondanks de onderbezetting en de drukte belde de medewerker me, chapeau! Ze lagen klaar en in werd vriendelijk ontvangen. Michel Risseeuw / Tilburg

top service

mijn bestelling goed gekregen maar foutte bestelling door mijgedaan maar goed opgelost en geholpen door ronalt een aanraader voor bestelling

Over het algemeen goed. Soms duurt de bezorging 2 dagen maar dat is waarschijnlijk de schuld van post nl.

Makkelijk besteld en snel geleverd.

Doen wat ze beloven.

Geleverd binnen de termijn die op de site staat. Helemaal top!

Snel

De bestelling kloppen en het is altijd heel snel verstuurd. Ook vind ik de prijsen scherp.

Niet in 1x, maar uiteindelijk goed

Het eerste setje remleidingen paste niet lekker. De originele remleiding opgestuurd en deze is toen netjes nagemaakt. Dus uiteindelijk super tevreden over het resultaat, de communicatie en de service van Sparks

Pakket netjes ontvangen duurde wat langer maar dat kwam door de post. Net bedrijf !

Prima om onderdelen te bestellen. Scherpe prijzen . Ze verzenden snel .

Alles snel en correct.

Heel positief

Goede service en snel

Snel geleverd en met vragen een snelle reaktie

super

super snel en corect

Kwaliteit .

Product makelijk te vinden en te bestellen.

Kelvinweg 12

6101 WT Echt