Upersnel en correct

Zeer goeie site voor mijn GSA onderdelen .snel en correct.

bezorgd snel

ik bestelde de brandbusser maar jammer genoeg os hij beschadigd aangekomen ik heb het terug gestuurd 27 maart.en hoop dat ik deze week mijn geld terug ontvang verder je krijgt een lege brandblusser wel heel mooi aar de inhoud zoals word aangegeven zit er niet in bv de fles mer drank en shot glaasjes jammer ook als is het zonder inhoud het is een super leuk product jammer dat het bij mij beschdigd en zonder inhoud is aan gekomen mvg

Beste Anita, Wij verkopen geen brandblussers, dus misschien is het handig effe te kijken waar je iets gekocht hebt, alvorens een review te plaatsen... ;-) Met vriendelijke groet, Sparks Online

Goede ervaring!

1ste maal iets besteld via Sparks en zeer tevreden over de service!

Remleidingen met toebehoren op maat laten maken voor mijn Honda CBR 1000f, snel geleverd. strak en netjes, past als gegoten.

UITSTEKEND !!!

Probleempjes met een te korte remleiding Contact gehad Vriendelijk Behulpzaam En volgende dag mijn nieuwe remleiding al binnen Perfect

Snelle levering en top product.

Prima.

Snel geholpen en Zeer attent

Verkeerde maat ogen besteld, maar netjes gebeld dat het volgens hen niet klopte, nagemeten en was inderdaad zo. Voor mij een bewijs om hier de volgende keer weer te bestellen

Snelle verzending

Een setje remblokken besteld en super snel bezorgd

Enkele delen besteld maar blijkbaar fout/teveel besteld en dag erna gebeld. Onderdelen werden direct geannuleerd terugbetaald. Dag erna items al aangekregen. Snelle respons, vriendelijke klantendienst/verlening. Snelle levering.

Volledig op maat aan een heel goede prijs

Op maat gemaakte remleiding besteld. Deze was heel snel klaar en snel verzonden. Ik heb in het verleden ook al bij ze besteld en de kwaliteit is goed.

perfect

zoals het moet, zeer goed.

Twee keer hier al besteld en elke keer supersnel en netjes geleverd. Bij tweede bestelling ook nog gratis stickers ontvangen, dus simpelweg geweldige klantenservice.

Goed meegedacht

De juiste spiegels waren voorlopig niet beschikbaar en kreeg de keuze om andere te selecteren of te wachten. Heldere communicatie en naar volle tevredenheid geholpen!

Geweldige Service

Naast de fijne en snelle communicatie is de klantenservice echt top. PostNL was een pakketje kwijtgeraakt en Sparks deed er alles aan om te zorgen dat ik mijn onderdelen toch zo snel mogelijk weer opnieuw kreeg. Er zijn weinig online shops die zo fijn en vooral klantgericht en menselijk communiceren en oplossingen bieden. Top bedrijf!

Snelle en vlotte transactie van begin tot einde

Ruitje besteld, volgende dag al in huis helemaal top.

Juiste onderdelen en snelle levering

Bestelling nieuwe remblokken (Brembo) motorfiets.

correct

vlot verlopen

Makkelijk bestellen snel en goed spul.

Nooit problemen.

Door mijn vaak afwijkende wensen altijd een goed product, waarbij overleg en de juiste oplossingen mooi samen gaan. Vlotte levering.

Bestelling correct en op tijd geleverd

Remleiding set voor+achter, remblokken en rempopmp voor klassieke motorfiets (gsx1100 bij.1980).. alle delen spatzuiver 1 op 1 kunnen monteren.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Het vinden van de juiste remleiding was zeer makkelijk. Waar je bij andere webshops de hele leiding zelf moet samenstellen, kan je bij Sparks Trading simpel je merk en model kiezen zonder na te hoeven denken over de juiste lengte of soort banjobouten. De levering was ook zeer snel. In het weekend besteld en op dinsdag geleverd. Nog een dag later kon ik weer genieten van een perfect werkende achterrem!

Snel en vakkundig afgehandeld

Windscherm gekocht, duurde even voordat deze geleverd werd. Maar dat was gemeld. Positieve ervaring Aanrader!

Mijn nieuwe favoriet

Onverwacht goed. Uitstekende leveringen, je wordt goed op de hoogte gehouden over het verloop van de zending maar vooral de snelheid en accuratesse is buitengewoon. Wat ze ‘missen’ in naamsbekendheid wordt zeker goedgemaakt in de afhandeling. Zeker een aanrader.