Hier word ik blij van!

Een website die goed en snel werkt net zoals de levering. De op maat gemaakte stalen remleidingen maken de verwachting helemaal waar. De snelle levering verbaasde me zelfs.

Bestelling keurig uitgeleverd! Ben zeer tevreden.

Gelverd materiaal voldoet volledig aan mijn wensen!

Top kerel , zeer behulpzaam. Geen enkele vraag is teveel.

Excellent

Remleidingen voor mijn auto besteld nadat ik goed overleg via de mail heb gehad. Daarna snelle levering en leidingen zien er goed uit. Ik moet ze nog monteren omdat ik nog op onderdelen wacht van een ander bedrijf.

Geleverd zoals het hoort

Alles gewoon goed gegaan

Top materiaal en snel geleverd,prima.

Top materiaal en snel geleverd,prima.

Perfect product and quick service

Many options to create your own custom application. Beautiful design and accurate execution. Unfortunate that only one banjo bolt is offered per cable...

Dear Meir, You can choose a banjo-bolt for each banjo-fitting, but if you choose a double banjo-bolt than you can choose only one bolt for one hose. If you choose a single banjo-bolt you can choose two bolts for one hose. So you always are able to choose a corresponding quantity banjo-bolts. Best Regards, Sparks-Online

goede handelaar annex webshop;

Het originele stuk dat ik besteld had was niet meer te krijgen; Sparks Trading heeft zijn uiterste bet gedaan om een goed alternatief te leveren. Waarvoor mijn dank.

Super service en altijd vriendelijk

Een baken in motorland... wij bestellen hier vaak en altijd naar tevredenheid... Als motorzaak ben je altijd op zoek naar kwaliteit en stabiliteit in leveringen en hebben in Sparks Trading al jaren de juiste partner gevonden.

Brembo remschijf bestel duurde wat langer voor ik de remschijf binnen had

Contact gehad met ze dat werkte prima

pakje niet aangekomen

Mijn pakje is nooit aangekomen en deze zeggen dat serieus dat ze het gingen onderzoeken NU AL 10 DAGEN later nog steeds niets . Waar verdomme blijft mijn geld ik vind dit een schande . Ik heb correct betaald dus waar de correctie terug...

Beste Frank, Volgens de trackingcode van PostNL is het pakketje afgeleverd op het door jou opgegeven adres. Wij kunnen pas na 5 werkdagen een onderzoek laten instellen bij PostNL, hetgeen inmiddels ook in gang gezet is. Mocht blijken dat het pakket inderdaad niet geleverd is en het niet meer te achterhalen is, krijg je uiteraard je betaling terug gestort. Met vriendelijke groet. Sparks Online

Een motor accu gekocht. Vlot geleverd, en was ook voordelig.

Remleiding op maat snel geleverd

Een mooie HEL remleiding precies volgens mijn specificaties kon Sparks Trading maken, dankzij de handige website. Snel geleverd en ook nog eens een redelijke prijs. Een adres om te onthouden, ik ben erg tevreden!

De Stalen remleidingen voor mijn kawa z1000 werden super snel verzonden zoals beschreven ,binnen de 1 a 2 werkdagen ! Bedankt sparks doe zo verder topservice !

Snel, goed geprijsd en kwaliteit

Snelle levering goede kwaliteit.

Remleiding op maat, goede pasvorm. Snelle levering. Goede kwaliteit.

uitstekende service !

Alles is heel vlot afgehandeld, zoals voorzien.

Zeer correct!

Remleidingen voor mijn Honda CBR 1100xx besteld, zeer mooie kwaliteit en erg snel geleverd!! Heel erg blij dat ik de leidingen bij jullie heb besteld. In een woord TOP!!

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

In 1 woord geweldig

S,morgens besteld en gelijk gemaakt s,middags op de bus en de volgende dag in mijn handen. Zo zou het allemaal moeten zijn. Geweldig!!

nagekomen wat beloofd wordt. Top

nagekomen wat beloofd wordt. Top

Snel en betrouwbaar

Top reactie snelle levering

Helemaal goed

Makkelijk te bestellen en een snelle levering

Positief

Snelle levering Materiaal so als besteld. Ben tevreden

Helemaal top

Niks op aan te merken Merk Type Bouwjaar in gevuld. En klaar. Alles op een rijtje. Supersnelle leverring