Top service en product

Top, fijn geholpen

Snel geleverd volgens afspraak

Eerst gebeld voor informatie. Keurig geholpen. Gelijk besteld en geleverd

Volgend afspraak geleverd .

Parts netjes ontvangen en keurig op tijd.

goed bedrijf

Ze zijn correct

Snelle levering en goede service/contact

Top service!

Geweldige service

Met een kapotte voorremleiding, kreeg ik een erg goed advies. Een nieuwe remleiding is op maat voor mij gemaakt. Deze paste perfect. Super service.

Bestelling werd snel geleverd en pastte perfect.

Snelle levering, nette prijs.

Remleiding op maat besteld via de configuratietool op de website. Leiding was binnen enkele dagen geleverd en keurig op maat. Aanrader!

Afhandeling volledig naar wens.

Overzichtelijke website, snelle levering, goede kwaliteit, duidelijke instructies.

Snel geleverd en redelijke prijzen

TOP!

Choix, prix, livraison, je recommande!

Mijn type motor stond niet op de lijst (ABS versie) Ik mocht de originele ’oude’ remleidingen opsturen en dan werden ze gemaakt. Top!

Snel een goed product.

Binnen de opgegeven termijn het product ontvangen dat ik besteld had.

Beregoed!

Alles super netjes gedaan!

Goed en snel geleverd

Heel goed service

Goed geholpen

Ik had het verkeerde artikel besteld, teruggestuurd en geld terug gehad. En ook nog snel geregeld. Top

Snel, nauwkeurig en prijsbewust

Snelle levering nauwkeurig door extra controle van de afmetingen prijsbewust in vergelijking met soortgelijke producten van andere merken

super service

Remleidingen zijn een lust voor het oog, je ziet de kwaliteit er van af. Ook de service en klantvriendelijkheid zijn op hoog niveau. Heldere communicatie en snelle levering.

Een blij mensch

Vorige week heb ik een paar remleidingen besteld. Het was de volgende dag al onderweg, Post.nl deed er even over. Maar wat kan je blij worden van een paar nieuwe leidingen. Ik ben een blij mensch!

Bestelling zoals verwacht goed product snelle levering

Product zoals omschreven snelle levering

Alles liep prima

Goede producten, nog betere prijzen.

Compleet tevreden

Heb een Puig windscherm voor mijn BMW besteld. Razendsnelle levering. Puig windscherm voldeed aan alle verwachtingen. Kwalitatief uitstekend, goede beschrijving en makkelijk te monteren. Echte aanrader.

Snel en netjes

Fijn (telefonisch) advies en snel geleverd!