Duidelijk site. Ruim assortiment. Snel geleverd.

Goede prijs.

Zeer goede prijs voor een complete set remblokken van mijn Guzzi.

Supersnel geleverd!

Ik ben tevreden en kom altijd terug bij Sparksonline.

Zeer goede service en goede spullen

Levertijd Post NL

Levering 2 maal 1 dag vertraagd zonder berichtje

Beste Paul, Je kunt je zending altijd volgen via de track & trace code die we je op de dag van verzending gemaild hebben. Wil je automatisch berichten ontvangen dan kun je de PostNL app gebruiken. Het lukt PostNL helaas niet altijd binnen 1 dag te leveren. Met vriendelijke groet, Sparks Online

Snel gevonden en supersnel geleverd

Erg goed

Prima webwinkel

Ze hadden precies wat ik nodig had en werd netjes binnen de gestelde termijn geleverd voor een goede prijs

Top service!

Rizoma stuur en bagagerek besteld. Stuur na 2 dagen binnen, prima dus. Bagagerek bleek na bezoek motorvriend een overbodige bestelling, gebeld met Sparks Trading, uitgelegd en zonder gemopper is de bestelling geannuleerd. Helemaal top en reeds betaald bedrag stond 2 dagen later terug gestort op mijn rekening. Dit is helemaal hoe het hoort, dank!

Stond inde beschrijving 5-8 dagen levertijd binnen 2 werkdagen binnen super blij met de service

Zoals verwacht

Prijs was goed en service is top!

top bedrijf

goede prijs en je kan ze zelfs opbellen dat is bijna nergens top tent

Fijn bedrijf!

Meerdere malen onderdelen besteld bij Sparks. Goede service, vriendelijk personeel bij ophalen en bij verzenden ook vlot. Volgende keer bestel ik mijn onderdelen weer hier.

Snelle levering lage prijs

snel en goed geleverd

accu lithium voor mijn Yamaha T 700 gekocht , wat een kracht is deze veel lichtere batterij

Prijs/kwaliteit top !

Alles snel en in goede orde ontvangen. De montage dien ik echter nog even uit te stellen daar de wielen gedemonteerd zijn voor montage nieuwe banden alsook de voorvork voor montage andere/ verbeterde cartridges.

professioneel en behulpzaam

Al vaak aangekocht bij Sparks. De medewerkers zijn zeer professioneel en erg behulpzaam om er voor te zorgen dat je 100% krijgt waar je voor betaald. TOP!

Goede recencies gelezen en duidelijke website.

Makkelijk te bestellen en keurig geleverd ,kan nog geen volledige review geven want onderdelen zijn nog niet gemonteerd op de motor. Geleverde spullen zien er goed uit ga op korte termijn monteren.

Als je besteld is het altijd inorde

Correcte toelichting en snelle levering

Remleidingen besteld en binnen een dag al in huis. Kwalitatief prima spul.

Top geregeld!

Na korte navraag, direct antwoord op mijn vragen. Binnen 2 dagen geleverd, mooie kwaliteit remleidingen!

Snellere levering dan verwacht.

Het product past niet goed op mijn Ducati Multistrada. De gaten van het windscherm komen niet overeen met de gaten van de mortorfiets.

Beste Jaap, Na telefonisch contact met u, waaruit bleek dat u het scherm toch gemonteerd heeft gekregen en u deze niet meer wenste te demonteren, kunnen wij hierin geen rol van betekenis meer vervullen. Wij hebben het geregistreerd en gemeld aan de fabrikant. Met vriendelijke groet, Sparks Online

Goede kwaliteit spullen

Super snel geleverd en goede kwaliteit. Heb al eerder deze remleidingen besteld top

Snel geleverd goed verpakt en goede prijs

Altijd perfect

Al vele jaren een nette en betrouwbare leverancier. Altijd goed en vriendelijk contact als er een vraag is. Top bedrijf